Stonden we vorig jaar eerste? Volgens mij hebben we nooit echt goed 'los' gestaan hoor.quote:Op zondag 25 september 2005 16:51 schreef DivineJester het volgende:
[..]
NAC-AZ: 2-1![]()
Ik had het nog niet eens gehoord.
Nou, da's mooi maar vorig jaar stonden we ook eerste op een gegeven moment, der kan nog van alles mis zolang de wedstrijden niet met superieur voetbal gewonnen worden natuurlijk.
Seizoen 1998-1999quote:Op zondag 25 september 2005 17:31 schreef DeTolk het volgende:
Wanneer stonden jullie voor het laatst alleen op nr1?
Neh, valt wel mee. Één of twee seizoen later stond Feyenoord 14 punten los bij de winterstop geloof ik.quote:
Ik lees het ook net pas op teletekst, was in slaap gevallenquote:Op zondag 25 september 2005 16:51 schreef DivineJester het volgende:
[..]
NAC-AZ: 2-1![]()
Ik had het nog niet eens gehoord.
Jij bent echt een mongoolquote:Op zondag 25 september 2005 17:29 schreef StarGazer het volgende:
En wederom een uitstekend weekend voor Feyenoord. Gefeliciteerd met de 1e plek
Hou jij je bek, kleuter.quote:
Hij moet gewoon z'n bijdehante smoel houden. That's itquote:Op zondag 25 september 2005 20:09 schreef jpzegthallo het volgende:
Bitchfight in het Feijenoord topic!
Tegen hun is daar heel veel mis mee, kneus. Je verdient die ondertitel niet eens, stakker.quote:Op zondag 25 september 2005 20:08 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hou jij je bek, kleuter.
Een beetje sportiviteit tonen is niks mis mee,
Als je voor Ajax bent hoef je nog niet perse in Amsterdam te wonen of Amsterdam de geweldigste stad van NL te vinden, tjap. Maar dat begrijp je toch niet met jouw bekrompenheid, sneue lulquote:Op zondag 25 september 2005 20:17 schreef Bananenman het volgende:
En dan nog een ondertitel dat Groningen de beste stad is ook![]()
Was dat ook de laatste keer dat Feyenoord kampioen werd?quote:Op zondag 25 september 2005 18:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Neh, valt wel mee. Één of twee seizoen later stond Feyenoord 14 punten los bij de winterstop geloof ik.
Dat was het seizoen 2000-2001 zeker? Toen ze na de winterstop helemaal inklapte en heel kinderlijk het kampioenschap aan psv weggaf?quote:Op zondag 25 september 2005 18:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Neh, valt wel mee. Één of twee seizoen later stond Feyenoord 14 punten los bij de winterstop geloof ik.
Klopt. Maar dat je dan hier nog complimentjes uit zit te delen is gewoon een optelsom.quote:Op zondag 25 september 2005 20:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Als je voor Ajax bent hoef je nog niet perse in Amsterdam te wonen of Amsterdam de geweldigste stad van NL te vinden
Nee.quote:Op zondag 25 september 2005 20:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Was dat ook de laatste keer dat Feyenoord kampioen werd?
Je zou het eens wat minder serieus moeten nemen, laat ze er nou FF van genieten, aan het einde van dit seizoen staan ze toch weer onder onsquote:Op zondag 25 september 2005 20:26 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat je dan hier nog complimentjes uit zit te delen is gewoon een optelsom.![]()
Volgens mij was het UEFA-Cup seizoen. Uiteindelijk in de laatste wedstrijden de titel verspeeld.quote:Op zondag 25 september 2005 20:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat was het seizoen 2000-2001 zeker? Toen ze na de winterstop helemaal inklapte en heel kinderlijk het kampioenschap aan psv weggaf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |