Ja, maar we zijn aardig op wegquote:Op maandag 19 september 2005 16:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Beetje voorbarige conclusie, nog 29 wedstrijden te gaan...
Hehe heel z4 is 1 grote weeddamp. Ik had achter me een vrouw die alles aan 1 stuk door zat af te zeiken... krijg je na 5 minuten ook al genoeg van.quote:ik zat in die wolk weedlucht
en voor een paar zwaar aggresieve gasten elke keer trappen tegen de achterkant van mn stoeltje poehhhh wat kunnen sommige mensen zich drukmaken zeg
quote:Op maandag 19 september 2005 17:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Even een streepje aan de TT toegevoegd.
Feyenoord is zeker aardig bezig, hopelijk blijven Dirk en Salomon heel lang.
Het is nog geen prachtig voetbal, maar het is al heel mooi dat deze groep jongens kan samenwerken.quote:Op maandag 19 september 2005 18:00 schreef jojomen4 het volgende:
Dirk is onverwoestbaar! En hoewel Salomon ook belangrijk is en beter dan Dirk zal worden kan die het nu nog niet laten zien. Het gaat iig wel goed. Laten ze een beetje mooi voetbal zien of is het hard werken en met wat geluk winnen?
Twente en Utrecht zijn niet in goede doen, maar toch ben ik altijd een beetje bang voor die clubs.quote:Op maandag 19 september 2005 19:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Paar pittigere potjes de komende week, twente uit, rapid uit en utrecht uit!
Hopen dat we die zonder kleerscheuren doorkomen!
ja echt goed hebben die clubs nog niet lopen ballen, dus twente en utreg moet lukken op zich. Rapid uit wordt een ander verhaal... Maar ik hoop echt dat we die ook winnen, wil nog wel een mooie (en betaalbare) Europese uitwedstrijd meepakken.quote:Op maandag 19 september 2005 19:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Twente en Utrecht zijn niet in goede doen, maar toch ben ik altijd een beetje bang voor die clubs.(Net zoals Heerenveen overigens.)
Heerenveen thuis hebbenz e over het algemeen geen problemen, maar daarintegen wel. Twente en Utrecht uit zijn ook altijd lastig, maar moeten te doen zijn.quote:Op maandag 19 september 2005 19:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Twente en Utrecht zijn niet in goede doen, maar toch ben ik altijd een beetje bang voor die clubs.(Net zoals Heerenveen overigens.)
Idd. En belangrijker nog heeft hij een hecht team gemaakt van Feyenoord, is natuurlijk nog maar de vraag of dat zich uit op het veld...quote:Op maandag 19 september 2005 20:03 schreef Sender_ het volgende:
Ik denk dat Koeman de touwtjes goed in handen heeft, en dit had ik toch niet gelijk gedacht bij zijn aanstelling
Twente is wel te doen, die zijn totaal niet in vorm.quote:Op maandag 19 september 2005 19:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Paar pittigere potjes de komende week, twente uit, rapid uit en utrecht uit!
Hopen dat we die zonder kleerscheuren doorkomen!
Vorig seizoen volgens mij voor het eerst verloren, wat een kutwedstrijd was dat.quote:Op maandag 19 september 2005 20:03 schreef Luni het volgende:
[..]
Heerenveen thuis hebbenz e over het algemeen geen problemen,
Was Utrecht, seizoen daarvoor Heerenveen ja.quote:Op maandag 19 september 2005 21:33 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Vorig seizoen volgens mij voor het eerst verloren, wat een kutwedstrijd was dat.
Heerenveen ook, 1-3 (even opgezochtquote:Op maandag 19 september 2005 22:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Was Utrecht, seizoen daarvoor Heerenveen ja.
Hoogendorp.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:37 schreef The_day_after het volgende:
Hoogendorp moet Kuyt vervangen
Feyenoord houdt al voorzichtig rekening met een vertrek van sterspeler Dirk Kuijt aan het einde van dit seizoen. De Rotterdammers willen dan RKC-aanvaller Rick Hoogendorp als vervanger aantrekken. verder...
[afbeelding]
Lijkt mij ook niet erg waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:12 schreef TC03 het volgende:
Het lijkt me echt stug dat als Feyenoord meer dan ¤10 miljoen ontvangt voor Kuijt ze bij Hoogendorp hun zoektocht staken.
Was het maar waar. Beetje naief.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:20 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Was het maar waar. Beetje naief.
Vorig jaar begon Feyenoord ook zo, en toen speelden ze ook nog is stukken beter dan nu.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:24 schreef -Vaduz- het volgende:
He, Yvette is back.
Vorig jaar speelde Feyenoord gelijk in de Arena, nu wonnen ze. WE WORDEN KAMPIOEN!!!!111quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:20 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Was het maar waar. Beetje naief.
Vorig jaar begon Feyenoord ook zo, en toen speelden ze ook nog is stukken beter dan nu.
Als Feyenoord zo blijft voetballen als het nu doet, dan maken ze kans. Echter is dat praktisch onmogelijk, Kuijt en Kalou zullen het vroeg of laat in deze competitie enkele wedstrijden laten afweten, door schorsing, blessures, of wanneer ze gewoon niet in vorm zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vorig jaar speelde Feyenoord gelijk in de Arena, nu wonnen ze. WE WORDEN KAMPIOEN!!!!111
Plaats 4 is ook gezellig!quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Feyenoord zo blijft voetballen als het nu doet, dan maken ze kans. Echter is dat praktisch onmogelijk, Kuijt en Kalou zullen het vroeg of laat in deze competitie enkele wedstrijden laten afweten, door schorsing, blessures, of wanneer ze gewoon niet in vorm zijn.
Zonder Kalou en Kuijt is Feyenoord maar gewoon een middenmotor, net als Heerenveen, Twente. Vitesse, Roda, etc. op dat moment zal Feyenoord veel punten verspelen, ze komen dan snel in de hoek te liggen waar de klappen vallen.
Feyenoord is mentaal nooit sterk genoeg geweest om dat te overleven, vanaf dat moment zal alles tegen gaan zitten bij Feyenoord en zullen ze hun kans op het landskampioenschap verspelen.
Zoals gewoonlijk zal het landskampioenschap in ieder geval gaan tussen PSV en Ajax, echter zie ik AZ wel als serieuze concurrent, het zou echt heel goed kunnen dan zij landskampioen gaan worden.
Maar jongens uit Rotterdam, geniet nog maar fijn van deze (voor jullie) mooie tijd, aan het eind van het seizoen staan jullie gewoon op plaats 4, de plaats waar jullie ook horen te staan![]()
Nou, zondag ging dat anders toch best wel goed. Het waren echt niet alleen Kuyt en Kalou die voor de ommezwaai zorgden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:33 schreef Shreyas het volgende:
Feyenoord is mentaal nooit sterk genoeg geweest om dat te overleven, vanaf dat moment zal alles tegen gaan zitten bij Feyenoord en zullen ze hun kans op het landskampioenschap verspelen.
Ik vroeg het me laatst nog af, hij heeft sinds hij bij Feyenoord speelt geen seizoenswedstrijd gemist.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:44 schreef jojomen4 het volgende:
hahaha Kuijt laat nooit afweten. Die wordt niet lang geschorst en is afgelopen 3 seizoenen volgens mij nog nooit geblesseerd geweest. We zullen zeker wel een dip krijgen ja.. maar gelukkig staan Ajax en PSV dan al 15 punten achter.![]()
FEYENOORD KAMPIOEN!![]()
Kuijt maakte de belangrijke gelijkmaker, eigenlijk uit het niets, puur op kwaliteit, daarna speelde Feyenoord tegen slechts 10 man (hun belangrijkste speler Huntelaar kreeg rood) van het ook mentaal aangeslagen Heerenveen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou, zondag ging dat anders toch best wel goed. Het waren echt niet alleen Kuyt en Kalou die voor de ommezwaai zorgden.
Nee, dat zijn ze ook niet!!!quote:Net alsof de verdediging en het middenveld van Feyenoord niet beter is dan die van Roda, Heerenveen, Twente of Utrecht.
HIJ!quote:
PSV heeft een enorm probleem met de verdediging de komende weken en kan daar nog wel eens punten mee verspelen, en als Ajax zo ongelukkig blijft spelen als nu gaat ze dat ook nog wel het een en ander kosten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Feyenoord zo blijft voetballen als het nu doet, dan maken ze kans. Echter is dat praktisch onmogelijk, Kuijt en Kalou zullen het vroeg of laat in deze competitie enkele wedstrijden laten afweten, door schorsing, blessures, of wanneer ze gewoon niet in vorm zijn.
Zonder Kalou en Kuijt is Feyenoord maar gewoon een middenmotor, net als Heerenveen, Twente. Vitesse, Roda, etc. op dat moment zal Feyenoord veel punten verspelen, ze komen dan snel in de hoek te liggen waar de klappen vallen.
Zoals gewoonlijk zal het landskampioenschap in ieder geval gaan tussen PSV en Ajax, echter zie ik AZ wel als serieuze concurrent, het zou echt heel goed kunnen dan zij landskampioen gaan worden.
Maar jongens uit Rotterdam, geniet nog maar fijn van deze (voor jullie) mooie tijd, aan het eind van het seizoen staan jullie gewoon op plaats 4, de plaats waar jullie ook horen te staan![]()
Verder is Hofs natuurlijk ook een versterking op het middenveld, dus als hij ook weer terug is......quote:Op woensdag 21 september 2005 09:48 schreef Cart_man het volgende:
Ono is terug en gaat weer als vanouds voetballen. Zorgen dat de kern (Greene, Ono, K2) blijft staan en het komt wel goed.
Idd. Staat een goed elftal wanneer iedereen fit is.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:00 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Verder is Hofs natuurlijk ook een versterking op het middenveld, dus als hij ook weer terug is......
Op hem hoef je de komende maanden volgens mij nog niet te rekenen.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:00 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Verder is Hofs natuurlijk ook een versterking op het middenveld, dus als hij ook weer terug is......
Waarom? Omdat hij het goed doet bij Westerlo? Laat hem eerst maar eens presteren bij Feijenoord (als hij daar al komt) voordat hij een contractverlenging krijgt....quote:Op woensdag 21 september 2005 14:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
2 jaar nog maar een contract....... Meteen verlengen voor 5 jaar
Volgend jaar is zijn laatste contract jaar. Als hij dan goed speelt in Feyenoord 1 kan hij aan het einde van het seizoen gratis vertrekkenquote:Op woensdag 21 september 2005 14:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij het goed doet bij Westerlo? Laat hem eerst maar eens presteren bij Feijenoord (als hij daar al komt) voordat hij een contractverlenging krijgt....
quote:Op woensdag 21 september 2005 14:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Volgend jaar is zijn laatste contract jaar. Als hij dan goed speelt in Feyenoord 1 kan hij aan het einde van het seizoen gratis vertrekken
Zijn contract loopt dus af in 2008.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:50 schreef Le-proffesseur het volgende:
Het bleek de opmaat voor een prima seizoenstart van de pas negentienjarige Braziliaan, die na dit seizoen nog twee jaar onder contract staat bij Feyenoord.
quote:..... Coen houdt er verder een uitgesproken mening op na. We hebben het over Feyenoord en Mister Feyenoord begint over Jorien van de Herik.
'Wie geeft Van den Herik nou tegengas? Ik ben het met de structuur van de club helemaal niet eens. Van den Herik maakt de dienst uit. Simpel. Ik ben de eerste om toe te geven dat hij Feyenoord geweldig geholpen heeft, maar soms zie ik hem doorslaan. Ik begrijp dat hij tot 2008 aan wil blijven. Ja denk ik dan: ben je soms een Berlusconi van Nederland dan? Met alle respect, maar hij duldt wel erg weinig tegenspraak. Misschien schiet hem dit in het verkeerde keelgaat, maar dat mag toch gezegd worden?'....
ho ho, ze zijn ingelopenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:34 schreef TC03 het volgende:
We hoeven niet eens wat te doen om op onze hoofdstedelijke 'vrinden' uit te lopen.
Ik kon me helemaal niet inhouden vanaovndquote:Op woensdag 21 september 2005 22:25 schreef Merkie het volgende:
Een glimlach kan ik deze avond moeilijk onderdrukken. Whehe![]()
.
Juich niet te vroeg, we zijn pas 5 wedstrijden op weg.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:37 schreef Ixnay het volgende:
Ik zei voor de competitie begon al dat AZ de grootste concurrent wordt dit jaar. Hebben veel goeie spelers van vorig seizoen bewaard, en met de komst van Arveladze en van Gaal zijn ze alleen maar beter geworden.
PSV heeft gewoon te veel spelers verkocht.
Dat komt ook omdat ze vorig seizoen erg sterk waren en de "rijke" Europese clubs alles bij PSV weg gekocht hebben.
Ajax heeft zn beste tijd gehad en wordt de komende paar jaar een subtopper.
Dankzij het playoff-systeemmogen ze toch ieder jaar naar de Champions League, ten koste van een club die het meer verdiend had.
Die visie deel ik totaal niet. Na 7 wedstrijden kan je nog niets zeggen en spannend hoeft ie van mij ook niet te zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 00:18 schreef Siemerink het volgende:
Exact.. nog 29 wedstrijden te gaan.
Feyenoord staat voor een loodzware week met drie moeilijke uitwedstrijden, pas hierna 'de balans' opmaken.. hopelijk wordt de competitie wel spannend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |