Het toont zijn gevoel voor mensen aan.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:53 schreef Fok_you het volgende:
[..]
eigen topicje gesloten dus zo dan maar.........
Vooral die 1e met Kalou, die kreeg hem zelfs tegen.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:33 schreef snabbi het volgende:
tja ik vind het zo matig dat je die actie in de 1ste helft met kalou en in de 2de helft met kuyt niet eens kan nakijken omdat talpa het niet uitzend
Die stond een poosje geleden nog op ebay geloof ik.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:34 schreef Kleintje het volgende:
Het is dat je het krijgt, want kopen zou je het toch niet![]()
Maar goed, ligt grijs of licht grijs?
Waarom neem je niet zo'n Feyenoord tafel? De kuip met lichtmasten en op de lichtmasten een glazen plaat. Dat heeft stijl!
Alleen dei thuiswedstrijden volgens mij. Had ook liever de NOS gehad, maar het word in ieder geval uit gezonden........quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:13 schreef jpzegthallo het volgende:
Rapid - Feyenoord bij Talpa..
Sinds wanneer niet meer bij de NOS?
Neej joh, dat is alweer bijna 5 jaar geleden dat het in enschede een hel was....letterlijk en figuurlijk.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:25 schreef Sjakie01 het volgende:
as. Zondag
WELKOM IN DE HEL VAN ENSCHEDE!!!!!
Daar is ook serieus een liedje over inelkaar geflansd.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:43 schreef Kaap het volgende:
[..]
Neej joh, dat is alweer bijna 5 jaar geleden dat het in enschede een hel was....letterlijk en figuurlijk.
Reactie:quote:Van: Eus
Datum: zaterdag 17 september 2005 0:57
Aan: m.werdler@fcutrecht.nl
CC: info@fcutrecht.nl
Onderwerp: Vacature Steward M/V
Geachte mevrouw Werdler,
Onlangs las ik op uw website dat u met spoed op zoek bent naar een:
STEWARD M/V
Tot uw grote vreugde kan ik u mededelen dat ik deze functie graag accepteer.
Kunt u mij zo snel mogelijk een arbeidsovereenkomst toesturen?
Ik zal deze ondertekenen en per omgaande retour zenden.
Dan kan ik in ieder geval als steward de wedstrijd FC Utrecht-Feyenoord bijwonen, die op zondag 2 oktober 2005 in Stadion Galgenwaard wordt gespeeld.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geďnformeerd en zie uit naar onze samenwerking.
Met vriendelijke groet,
Eus
(straatnaam huisnummer)
(postcode woonplaats)
quote:Van: m.spronk@fcutrecht.nl <m.spronk@fcutrecht.nl>
Datum: dinsdag 20 september 2005 18:27
Aan: Eus
Onderwerp: steward
Geachte heer Eus,
Naar aanleiding van uw mail d.d. 17 september jl. delen wij u mede dat wij het erg fijn vinden dat u zich wil aanmelden als steward van FC Utrecht.
Als steward van FC Utrecht dient u een cursus te volgen.
Deze cursus zal 3 oktober a.s. starten, aanvang 19.30 uur in ons stadion. Wij hopen dat deze datum in uw agenda zal passen.
Als wij niets van u vernemen dan gaan wij ervan uit dat u aanwezig zult zijn.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met ondergetekende.
Tot 3 oktober!
Met vriendelijke groeten,
FC Utrecht B.V.
Marianne Spronk-Werdler
Personeelszaken/Coördinator vrijwilligers
quote:Van: Eus
Datum: dinsdag 20 september 2005 19:15
Aan: m.spronk@fcutrecht.nl
Onderwerp: Re: steward
Hoi Marianne,
Bedankt voor je snelle reactie.
Helaas ben ik op 3 oktober verhinderd. Ik volg namelijk op maandagavond een cursus wandkleedknopen.
Daarbij komt nog dat ik in de advertentie het zinnetje "Een justitieel antecedentenonderzoek maakt deel uit van de sollicitatieprocedure" over het hoofd heb gezien. Ik denk dus dat het gezien mijn verleden weinig nut heeft om aan de opleiding tot steward te beginnen.
Maar wellicht kan ik me op een andere manier verdienstelijk maken voor FC Utrecht. Bijvoorbeeld als begeleider van de cheerleaders, die in de rust van de wedstrijd Stadion Galgenwaard opvrolijken.
Ik kan me goed voorstellen dat die meiden vaak wat nervEus zijn. Vooral bij een topwedstrijd als FC Utrecht-Feyenoord.
Het is dan natuurlijk prettig voor de meiden als ze voor, tijdens en na deze wedstrijd bij mij hun verhaal kwijt kunnen en even kunnen ontspannen. Ik ga ervan uit dat er na afloop voor mij en de cheerleaders gelegenheid is tot douchen.
Laat maar weten wat je van mijn voorstel vindt.
Met sportieve groet,
Eus
Mijn ex en ik hadden zo'n tafel. Erg gaaf. Helaas is ie met de boedelverdeling bij hem geblevenquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die stond een poosje geleden nog op ebay geloof ik.
En heeft ie hem dus via E-bay verkocht....quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:33 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Mijn ex en ik hadden zo'n tafel. Erg gaaf. Helaas is ie met de boedelverdeling bij hem gebleven
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:25 schreef Sjakie01 het volgende:
as. Zondag
WELKOM IN DE HEL VAN ENSCHEDE!!!!!
Kom je ook dan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]![]()
![]()
Gaan jullie weer een vuurwerkshow houden?
hahaquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]![]()
![]()
Gaan jullie weer een vuurwerkshow houden?
Zo erg vond ik hem ook weer niet hoor. Een inkoppertje.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Een erg lage reactie van je Cart_man. Houdt die 'grappen' maar voor je.
Ga je druk maken om iets anders johquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:36 schreef -Vaduz- het volgende:
2 jaar geleden leek Snoyl tegen een basisplek aan te zitten na zn goal in Teplice en nu dus uit de selectie. Link?quote:Date: Sat, 24 Sep 2005 18:14:56
From: Eus Obi Katumba
Subject: lans breken
To: W.Bos@tweedekamer.nl
Geacht meneer Bos,
Normaal ben ik niet schrijver van boze brief. Maar ik las in krant u heeft lans gebroken voor naturalisation van voetbalspeler Salomon Kalou.
Ik was geschrokken daarvan. In mijn land Ivoorkust is lans belangrijk gereedschap met veel waarde. Bij voorbeeld voor jacht. Ook is lans voor veel Ivory Coast mensen een symbol van status.
Mensen in politiek moet goed voorbeeld geven. Dus ik denk het is niet goed dat u lans door het midden breek. Het laat ook niet zien veel respect voor mensen uit Ivory Coast als u lans zo maar kapot maak.
Ik hoop u doet dit niet meer en laat lans in toekomst heel.
Dank u voor begrip.
Eus Obi Katumba
Gullit?quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:53 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
2 jaar geleden leek Snoyl tegen een basisplek aan te zitten na zn goal in Teplice en nu dus uit de selectie. Link?
Pfffffffffff.............quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |