abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30835817
afgelopen zondag was een mooie voetbalzondag; feyenoord wint met ruime cijfers terwijl ajax verliest + een rode kaart krijgt en psv verliest en 2 belangrijke spelers verliest. (natuurlijk gun ik deze spelers de blessure ook niet, maar goed, kzou toch wel graag weer eens feyenoord in de top 1 (of evt top 2) zien )

maar goed, waar ik het over wou hebben... het moment van kuyt of kalou.... op de valreep krijgt feyenoord nog een wat makkelijk gegeven penaltie. Kuyt zou deze normaal gesproken, net als de afgelopen 2 seizoenen, er wel even in tikken als zijnde de aanvoerder welke hier ook nog eens erg goed in is. Na kort overleg gunde hij echter onze fijne zwarte piet het doelpuntje in de hoop hem zo weer wat extra zelfvertrouwen te geven, en hem weer wat van zijn doeltreffende vorm van vorig seizoen terug te geven. Van kuyt natuurlijk een prachtig gebaar waar we met het hele legioen trots op moeten zijn. Maar.... wat vinden jullie er nou van

Kuyt had ermee op 6 gekomen en zo Shota beter bij gehouden, een hattrick gescoord en zijn marktwaarde voor na dit seizoen omhoog kunnen helpen. Aan de andere kant kan de vorm van kalou voor de club erg belangrijk zijn de rest van het seizoen en voor zijn prijskaartje. Daar staat tegenover dat een mindere vorm Kalou mogelijk zou laten nadenken over zijn geflirt met psv en hem zou doen beseffen dat ie der nog lang niet is, wat ook weer kan overslaan naar een betere houding etc. en mssn zelfs contractverlenging. Als kalou de pingel overigens gemist had zou hij juist goed in de stront terecht zijn gekomen.

wat vind jij kritisch bekeken van deze actie.....?
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
pi_30835942
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')