quote:Op zaterdag 17 september 2005 08:34 schreef Tomasso het volgende:
Moet maar weer eens aan een nieuwe OP gewerkt worden![]()
Nintendo![]()
WOW
quote:Op zaterdag 17 september 2005 03:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb ff een nieuwe OP gemaakt. Voortaan deze gebruiken a.u.b. (Wel steeds laatste deeltje bij "oude topics" doen
Deze OP is al zo oud, volgens mij staan er alleen wat plaatjes bijquote:
Edit: op IGN gelezen dat zij hem hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 03:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb ff een nieuwe OP gemaakt. Voortaan deze gebruiken a.u.b. (Wel steeds laatste deeltje bij "oude topics" doen
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
Was het onder regionaal nieuws? Welke pagina?quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:42 schreef Xrenity het volgende:
Stond vanochtend klein stukje over in het Algemeen Dagblad (Haagsche Courant versie)
M'n vader vond het wel een grappig idee
3e pagina (voorpagina, achterkant voorpagina, rev pagina) en dan links onderin hierquote:Op zaterdag 17 september 2005 09:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Was het onder regionaal nieuws? Welke pagina?
Nee. Dit is een mock-up van IGN, gebaseerd op uitspraken van Nintendo.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is die wavebird uitbreiding officieel?![]()
Eat that hat0rz
quote:
quote:- Non-gamers need a controller in the shape of something familiar like a tv remote and a controller they can use with just one hand. It's easier for them to pick this new controller up and start playing just pointing at the TV.
- Existing games and genres feel and play better with the new controller and "nunchaku"-expansion
- He knows that many people are concerned how existing genres can be brought over to this controller and if there will be enough support from multiplattform developers. But he thinks that the new controller offers so much potential that everyone will be interested in doing games for it.
- Regaring ports Nintendo itself is looking at the key games on the market and talking to the publishers, bringing up new ideas for their key games that they can use with the new controller. They already started to talk to developers about their key games. Iwata says that most developers are really interested in doing some fresh things with it even in existing games after Nintendo explained the possibilities.
- Of course Nintendo knows that graphics and online gaming are important for gamers. And it's a matter of course to fulfill the wishes of the gamers.
But Iwata thinks that non-gamers don't care about the best visuals. In his opinion Nintendo has to explain why videogames are fun - that's the main reason why they came up with the new controller. Non-gamers should have the feelings "I can do it!" "It looks fun" "It looks easy" "It interests me" "I'll pick it up and give it a try".
- Iwata talks about a dynamic price range for games on Revolution, like with Nintendo DS. Full price for something like Zelda, inexpensive prices for small and easy accessible games.
- Nintendo has thought about adding multimedia functions to revolution and they will use the DVD tray, the online capabilities and the internal flash ram for some things.
But all in all the most important thing is to have a videogame console that promises instant fun. If gaming is no fun, no one would buy a videogame console, not even for multimedia functions.
- He asked Miyamoto to do a new Mario game for the Revolution launch but didn't get any feedback from him yet. "Maybe he will give the answer in another interview with you!" He thinks as a gamer that Nintendo needs a new Mario at launch.
De combinatie klinkt fantastischquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:35 schreef BMH het volgende:
Hij is inderdaad erg mooi. Ik ben vooral blij dat ik em op mijn monitor kan aansluiten.
20" Apple cinema + witte revolution = OMG!!!
Ik schiet liever met "A"quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:43 schreef Xrenity het volgende:
En hier nog control schemepje voor een FPS game:
[afbeelding]
cool
Het geeft wel weer wat je nu allemaal kan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:37 schreef MMaRsu het volgende:
Heyy cool die uitbreidingen enzo, ookal zijn ze fake, maar dan nog![]()
Mischien een verlengstuk bij een tennis of hockey spelquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:39 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Het geeft wel weer wat je nu allemaal kan.
Dat stuurtje bij een racegame vind ik wel een erg leuk idee.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mischien een verlengstuk bij een tennis of hockey spel
Bron Ign.quote:The bar contains two sensors that communicate with the controller using Bluetooth technology
Gelukkig, ik vreesde voor infrarood.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:46 schreef MMaRsu het volgende:
Ah ze communiceren dus via Bluetooth ( sensor en controller )
[..]
Bron Ign.
En dat houd inquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:46 schreef MMaRsu het volgende:
Ah ze communiceren dus via Bluetooth ( sensor en controller )
[..]
Bron Ign.
jaquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik schiet liever met "A"
Of zit "B" erachter ?![]()
![]()
Ja, mijn tv afstandsbedinging heeft ook zon inham zegmaar waar de B trigger zit en ik pkte die dus en mijn mob telefoon en ging een beetje bewegen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:52 schreef RaymanNL het volgende:
hebben jullie al geoefend met de afstandsbediening van de TV![]()
Owja, nu snap ik meteen hoe het werktquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:52 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Bluetooth is een Nederlandsche uitvinding. Dat zou je moeten weten
Wikipedia is je vriendquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owja, nu snap ik meteen hoe het werktbedankt...
Iemand anders mischien ?
Ja, ik heb vanochtend in bed mijn vriendin een uitgebreide demonstratie gegeven van hoe ik Metroid Prime 3 ga spelen.. afstandsbediening in mijn rechterhand, luchtcontroller in mijn rechter, en keihard gamen maar.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:52 schreef RaymanNL het volgende:
hebben jullie al geoefend met de afstandsbediening van de TV![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:59 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ja, ik heb vanochtend in bed mijn vriendin een uitgebreide demonstratie gegeven van hoe ik Metroid Prime 3 ga spelen.. afstandsbediening in mijn rechterhand, luchtcontroller in mijn rechter, en keihard gamen maar.
Vond ze top.![]()
Ach, ze is mijn Nintendotrekjes gewend..quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]![]()
![]()
!!!!!!!!!!
Dacht ze toen niet van, ik moet echt op zoek naar iemand anders?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:18 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ach, ze is mijn Nintendotrekjes gewend..
Is dat een fake of de officiële?quote:Op zaterdag 17 september 2005 03:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
Ow, ik ben 21, zij is 25. Ze speelt alleen maar Mario Party, Ty, en Harry Potter..quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[offtopic]
Mag ik vragen hoe oud jullie zijn?
geen zin om in te loggen, kan niet edittenquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:22 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Is dat een fake of de officiële?
Hehe okay danquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:24 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ow, ik ben 21, zij is 25. Ze speelt alleen maar Mario Party, Ty, en Harry Potter..
Lijkt me nog steeds niet echt lekker spelen, en ik mis nog een aantal dingen zoals secondary fire en grenades. Maar eerst maar eens kijken of Nintendo een goede FPS gaat krijgen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:43 schreef Xrenity het volgende:
En hier nog control schemepje voor een FPS game:
[afbeelding]
cool
Ik mis ook directe wapenselectie eigenlijkquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:06 schreef peristilius het volgende:
[..]
Lijkt me nog steeds niet echt lekker spelen, en ik mis nog een aantal dingen zoals secondary fire en grenades. Maar eerst maar eens kijken of Nintendo een goede FPS gaat krijgen.
Ook zaken als door een iron sight kijken, of inzoomen, zijn met deze configuratie onmogelijk. Voor een spel als Brothers in Arms, of Ghost Recon, waar je ook een team moet besturen, zijn helemaal te weinig knoppen. Ik hoop echt dat Nintendo daar wat aan gaat doen, zou een gemiste kans zijn (het minste wat ze kunnen doen is zoals bij de Xbox ook van de anologe stick een knopje maken).quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:06 schreef peristilius het volgende:
[..]
Lijkt me nog steeds niet echt lekker spelen, en ik mis nog een aantal dingen zoals secondary fire en grenades. Maar eerst maar eens kijken of Nintendo een goede FPS gaat krijgen.
31 december 2006? Lijkt me nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:19 schreef Goldboy het volgende:
Revolution komt 12/2006?
Release Date: 12/31/06
Bron: http://www.gamestats.com/objects/014/014915/
Of is dat gewoon 'n standaart message?
standaardquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:19 schreef Goldboy het volgende:
Revolution komt 12/2006?
Of is dat gewoon 'n standaart message?
Bij lean left/right kun je gewoon je controller kantelen hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:17 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik mis ook directe wapenselectie eigenlijk. Ook prone, lean right/left en nog wat andere functies.
Hoe zet ik een OP op fok wiki?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
Nice.quote:How will the controllers be bundled with the hardware?
What we call the 'freehand' controller - the basic controller that looks like a remote - and the 'nunchaku-style' controller will be packaged with the hardware and is really an amazing combination.
The third type of controller will be the 'classic-style' expansion controller, which Mr Iwata spoke about in his speech - but there was no visual to go with it because we haven't got the design finalised - we haven't decided how we'll market it.
Can you explain a bit about the classic controller?
It's effectively a shell like a standard controller with a hole in it and you slot in the freehand controller. So for games that are well suited for a traditional style controller, well, there you are.
The classic controller is important for us for our virtual console games. When I'm playing my favourite game - the N64 version of Goldeneye - it's built for that kind of controller.
Op mijn Think outside the box staat Maart 2006quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:19 schreef Goldboy het volgende:
Revolution komt 12/2006?
Of is dat gewoon 'n standaard message?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op mijn Think outside the box staat Maart 2006
Vette icon!quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op mijn Think outside the box staat Maart 2006
Kut imageshack he, als ze je dan geen thumbnail gevenquote:
Schreef iemand op GAF. Antwoord er eentje met dit:quote:Think about where gaming was today, when this kind of controll would have been introduced 20 years ago.. and now think about how controlls would look like in 20 years if Nintendo wouldn't have existed after the SNES anymore..
quote:I don't like that idea tbh..
Die van jou is wel erg origineel iddquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:02 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat een originele avatars zeg.Stelletje paupers.
Je nieuwe avatar is zo klaar btw.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:03 schreef Cerbie het volgende:
bla bla bla
Oh?quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:03 schreef Tomasso het volgende:
Die van jou is wel erg origineel idd
Is niet te zien...
kutcontrollerquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:20 schreef Ruzbeh het volgende:
Het verbaasd me echt enorm hoe positief iedereen reageerd. Er waren mensen die positief reageerde op de DS, sure, maar ook zat mensen die negatief waren. Nu zijn er mensen die enorm positief zijn en heel weinig zijn negatief omdat ze gewoon een beetje onzeker zijn hoe de huidige games moeten werken.
Ik weet nu zal zeker dat de Revolution het echt helemaal gaat worden.
Want jij hebt em al gespeeld in de geest van Iwata? Dat doe je toch? Net doen alsof je een game speelt en dan oordelen?quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:20 schreef Ruzbeh het volgende:
Het verbaasd me echt enorm hoe positief iedereen reageerd. Er waren mensen die positief reageerde op de DS, sure, maar ook zat mensen die negatief waren. Nu zijn er mensen die enorm positief zijn en heel weinig zijn negatief omdat ze gewoon een beetje onzeker zijn hoe de huidige games moeten werken.
Ik weet nu zal zeker dat de Revolution het echt helemaal gaat worden.
quote:We worden de laatste tijd dood gegooid met speculaties, nieuwtjes, geruchten en tentoonstellingen. Vooral de Nintendo heeft heel wat nieuwe feiten naar buiten gebracht. Zo is er vandaag weer nieuw vers nieuws bekend gemaakt. De Revolution zal namelijk een Shell gaan krijgen, zo zou het beter mogelijk zijn om software te downloaden zoals 3rd party games. Daarnaast zou Nintendo een nieuwe analoge stick in de maak hebben, deze maakt het mogelijk om je afstandsbediening te verbouwen tot een nieuwe stick.
quote:
Ja, die heb ik zelf zitten maken.quote:
Wat is dan wel leuk op een kleine TV? Ik herineer nog wel dat ik Super Mario 64 of Ocarina of Time zat te spelen op een kleine TV, nou, geef mij maar de grote TV in de woonkamer.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:48 schreef Roi het volgende:
Ik denk trouwens dat zo'n Revo niet echt leuk is op mijn kleine tv
Iedereen? Alleen ikquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik maak een nieuwe en in een keer doet iedereen een nieuwe maken
Grappig.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Haha een poll op system wars op gamespot:
Revo, ps3 of xbox
Revo 59%
Ps3 29%
360 12%
ouch
Om de 2e plaats wel jaquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:18 schreef Notorious het volgende:
Hoe kan je met dat ding gamen?
Nu weet ik al helemaal dat het tussen Microsoft en Sony gaat.
[afbeelding]
![]()
Je had eigenlijk zo'n poll voor de TGS en na de TGS moeten houden en dan de resultaten met elkaar vergelijken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Haha een poll op system wars op gamespot:
Revo, ps3 of xbox
Revo 59%
Ps3 29%
360 12%
ouch
Fuck imageshack! Putfile is beter.quote:[how-to] Imageshack correct gebruiken
Nog heel even wachten en je avatar is klaar (kheb effe hulp nodig).quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:19 schreef Cerbie het volgende:
[how-to] Imageshack correct gebruiken
Gelukkig bestaat er nog zoiets als Fok!Blockquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:22 schreef Notorious het volgende:
1e.
Denk je nou echt dat je met zo'n appart geval het grote casual publiek gaat aanspreken?
[..]
Fuck imageshack! Putfile is beter.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:22 schreef Notorious het volgende:
Denk je nou echt dat je met zo'n appart geval het grote casual publiek gaat aanspreken?
[..]
[afbeelding]
Nee ik denk dat het grote casual publiek allemaal voor de xbox en ps3 gaat, omdat deze zo makkelijk te bedienen zijn voor mensen die nooit spellen spelen, en omdat ze 2x zo duur worden als de revolutionquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:22 schreef Notorious het volgende:
1e.
[..]
[afbeelding]
Ik denk dat vele van de mensen die normaal een PS3 of Xbox 360 die gewoon helemaal niet meer gaan kopen, maar gelijk voor de Revolution gaanquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:26 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee ik denk dat het grote casual publiek allemaal voor de xbox en ps3 gaat, omdat deze zo makkelijk te bedienen zijn voor mensen die nooit spellen spelen, en omdat ze 2x zo duur worden als de revolution
En volgens mij heb je de poll van de vorige pagina ook gemist. Mensen met een xbox360 en ps3 zullen snel de revo als 2e console kopen omdat het iets volledig anders is.
Eerst maar eens afwachten watvoor spellen er voor de Revo uit gaan komen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:27 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik denk dat vele van de mensen die normaal een PS3 of Xbox 360 die gewoon helemaal niet meer gaan kopen, maar gelijk voor de Revolution gaan.
Dus MS en Sony zullen moeten gaan leven van de hardcore fanboysOmgekeerde wereld, die de realiteit niet ver zal ontlopen.
Polls op game sites zeggen niks aangezien game sites thuishavens zijn van extremistische fanboys.quote:En volgens mij heb je de poll van de vorige pagina ook gemist. Mensen met een xbox360 en ps3 zullen snel de revo als 2e console kopen omdat het iets volledig anders is.
Revolution gaat 150 euro kosten? XBOX 360 heeft nog steeds dezelfde prijs als Revolution uitkomt?quote:Nee ik denk dat het grote casual publiek allemaal voor de xbox en ps3 gaat, omdat deze zo makkelijk te bedienen zijn voor mensen die nooit spellen spelen, en omdat ze 2x zo duur worden als de revolution
Ik heb nog geen games gezien die me kunnen overhalen dat ding te kopen.quote:Maar ff he, verdiep je er eens in, zou wel eens helpen. Niet dat het bij jou zou helpen, want het is van Nintendo en daarom slecht, of niet?
dat lijkt me niet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:27 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik denk dat vele van de mensen die normaal een PS3 of Xbox 360 die gewoon helemaal niet meer gaan kopen, maar gelijk voor de Revolution gaan.
Dus MS en Sony zullen moeten gaan leven van de hardcore fanboysOmgekeerde wereld, die de realiteit niet ver zal ontlopen.
Ik schets een mogelijke situatie af. Tuurlijk is het afwachten of dit gaat lukken, maar aangezien Nintendo een nieuwe weg is ingeslagen (en dan ook met marketing, het sleutelwoord) zou dit best nog wel eens voor 80%+ uit kunnen gaan komen. Zoals ik al zei, marketing is in deze het sleutelwoord. Met de Nintendo DS hebben we gezien dat Nintendo wat strakkere reclame's is gaan maken, die én leuk waren én waarin ze duidelijk maakten hoe de DS werkt. Als ze dit ook met de Revolution gaan doen, is het een optelsom van 1+1.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:30 schreef peristilius het volgende:
[..]
Eerst maar eens afwachten watvoor spellen er voor de Revo uit gaan komen.
Dat is waar, maar het idee is ieder geval al fantastischquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:31 schreef Notorious het volgende:
Ik heb nog geen games gezien die me kunnen overhalen dat ding te kopen.
Gamespot is alles behalve een thuishaven voor Nintendo fanboys.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:31 schreef Notorious het volgende:
[..]
Polls op game sites zeggen niks aangezien game sites thuishavens zijn van extremistische fanboys.
Enige probleem is dat de games voor de DS de mainstream gamer nou niet heel veel interesseren, de multiconsole games voor de DS zijn stuk voor stuk kut.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik schets een mogelijke situatie af. Tuurlijk is het afwachten of dit gaat lukken, maar aangezien Nintendo een nieuwe weg is ingeslagen (en dan ook met marketing, het sleutelwoord) zou dit best nog wel eens voor 80%+ uit kunnen gaan komen. Zoals ik al zei, marketing is in deze het sleutelwoord. Met de Nintendo DS hebben we gezien dat Nintendo wat strakkere reclame's is gaan maken, die én leuk waren én waarin ze duidelijk maakten hoe de DS werkt. Als ze dit ook met de Revolution gaan doen, is het een optelsom van 1+1.
Wat hem betreft niet, joh hij weet niet eens hoe die controller werktquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:33 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het idee is ieder geval al fantastisch
Lezen is ook al moeilijk he?quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:31 schreef Notorious het volgende:
[..]
Ik heb nog geen games gezien die me kunnen overhalen dat ding te kopen.
Joh, als er een nieuwe Super Smash game op uitkomt koop ik hem zowieso alquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:34 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Gamespot is alles behalve een thuishaven voor Nintendo fanboys.
Ik ben het eens dat we pas kunnen oordelen als we wat games hebben gezien die echt op Revolution hardware draaien. Maar jullie vergeten dat dit een Nintendo console is en dat er sowieso Mario, Zelda en nog wat games erop komen en dat is voor veel mensen genoeg. Daarnaast kan je NES, SNES en N64 games downloaden en ook kan je je Gamecube games erop spelen.
Ik weet wat dat ding kan maar ik heb geen zin om op zo'n vermoeiende manier te gaan gamen. Fuck that... eerst die onzin met die DS dat je zo'n klote pennetje moet gebruiken. Om die shit ging ik ook voor de PSP.quote:Verdiep je eens in die controller. Je weet er alleen van af dat hij op een afstandsbediening lijkt volgens mij, en aan de hand daarvan heb jij gelijk je oordeel klaar zonder er verder ook maar iets vanaf te weten
Jij wordt dan zeker ook al moe van het kijken naar je avatar?quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:41 schreef Notorious het volgende:
[..]
Ik weet wat dat ding kan maar ik heb geen zin om op zo'n vermoeiende manier te gaan gamen. Fuck that... eerst die onzin met die DS dat je zo'n klote pennetje moet gebruiken. Om die shit ging ik ook voor de PSP.
45% van de Nintendogs kopers waren vrouwen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:35 schreef peristilius het volgende:
Enige probleem is dat de games voor de DS de mainstream gamer nou niet heel veel interesseren
Stom, had ipv a en b een driehoekje en kruisje op moeten staan!quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:46 schreef Tomasso het volgende:
Speciaal voor Notorious alvast de nieuwe PS controller:
[[url=http://img138.imageshack.us/img138/2032/newps3controllerbydeaf0vn8vs.th.jpg]afbeelding][/URL]
Sony neemt het gewoon kwakkeloos overquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:17 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Stom, had ipv a en b een driehoekje en kruisje op moeten staan!
Die boomerang PS3 controller ziet er een stuk aantrekkelijker uit nu de Revolution controller bekend is geworden.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij wordt dan zeker ook al moe van het kijken naar je avatar?
Waar halen mensen het vandaan dat ze denken dat je de controller met een gestrekte arm voor je moet houden? Doe je dat met je normale controller ook
M.i. is het gewoon zoeken naar nutteloze argumenten om hem af te kraken, dit als oorzaak van jaloezie. Totdat de PS4 en de Xbox 720 dezelfde controller gaan gebruiken, omdat het toch een geweldig ding is. Dan is het helemaal super etc...
Speciaal voor Notorious alvast de nieuwe PS controller:
[[url=http://img138.imageshack.us/img138/2032/newps3controllerbydeaf0vn8vs.th.jpg]afbeelding][/URL]
Doe nou niet zo eigenwijs joh, gek. Give in to bright side, waar het leven veel kleurijker isquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:20 schreef Notorious het volgende:
[..]
Die boomerang PS3 controller ziet er een stuk aantrekkelijker uit nu de Revolution controller bekend is geworden. [afbeelding]
En een vrouw is een mainstream gamer? Heel leuk dat ze bij nintendo vrouwen willen aantrekken, maar ik heb het nu over die miljoenen mensen die een Xbox/PS2 in de huiskamer hebben staan, omdat ze NFS:U, FIFA en Def Jam willen spelen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:15 schreef speknek het volgende:
[..]
45% van de Nintendogs kopers waren vrouwen.
Okay, dat is een mening en dat kan, maar ik vind dat je moet toegeven dat dit erg veel leuke mogelijkheden biedtquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:20 schreef Notorious het volgende:
[..]
Die boomerang PS3 controller ziet er een stuk aantrekkelijker uit nu de Revolution controller bekend is geworden. [afbeelding]
Ik wil Def Jam spelen !!!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
En een vrouw is een mainstream gamer? Heel leuk dat ze bij nintendo vrouwen willen aantrekken, maar ik heb het nu over die miljoenen mensen die een Xbox/PS2 in de huiskamer hebben staan, omdat ze NFS:U, FIFA en Def Jam willen spelen.
Shiny colours, they're everywhere!quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doe nou niet zo eigenwijs joh, gek. Give in to bright side, waar het leven veel kleurijker is
Net als Mario Sunshine zeker?quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:28 schreef Goldboy het volgende:
Mario 128 is the key to succes.
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:29 schreef Notorious het volgende:
[..]
Net als Mario Sunshine zeker?
In vergelijking tot Mario 64 (Doelend op het revolutionaire, verassende en magische) niet nee, kijkend naar de andere GC-Spellen rond die tijd was het de topper. Luigi's spel moest de launch-muste-have worden en dat werd het niet, dat was toen het probleem. Maargoed, nieuwe ronde, nieuwe kansen, nieuwe Mario.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:33 schreef Notorious het volgende:
De game zelf was ook niet geweldig.
Is niet vermoeiend hoor, je kan doormiddel van erg kleine bewegingen al een spel besturen. Verder vergeet je dat de Revolution ook een normale bediening ondersteunt. Wat is beter; 1 bediening zoals bij PS en XBOX of de keuze hebben tussen verschillende bedieningen?quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:41 schreef Notorious het volgende:
[..]
Ik weet wat dat ding kan maar ik heb geen zin om op zo'n vermoeiende manier te gaan gamen. Fuck that... eerst die onzin met die DS dat je zo'n klote pennetje moet gebruiken. Om die shit ging ik ook voor de PSP.
Hij wordt ¤200, XBOX wordt ¤300 zonder accesoires en ¤400 met accesoires. Microsoft maakt al verlies op de console dus de prijs zal niet al te hard gaan dalen binnen een jaar. Terwijl Nintendo er winst op maakt en er misschien wel een spel bijdoet. Verder had Nintendo het erover om de mensen meteen een paar te downloaden spellen gratis erbij doet. Vergeet niet dat de spelcatalogus minstens zo'n groot verkooppunt is als de controller.quote:Revolution gaat 150 euro kosten? XBOX 360 heeft nog steeds dezelfde prijs als Revolution uitkomt?
HELEMAAL mee eens. Maar Sunshine was een uitzondering op de regel en ik verwacht dat ze met de nieuwe mario weer de oude formule uit de kast halen met een nieuwe bediening.quote:De game zelf was ook niet geweldig.
Mag ik een link met het persbericht waar staat dat de Revo ¤ 200,- want ik heb dat niet meegekregen.quote:Hij wordt ¤200, XBOX wordt ¤300 zonder accesoires en ¤400 met accesoires.
Mag ik ook hier een bron van want ook dit heb ik niet meegekregen.quote:Microsoft maakt al verlies op de console dus de prijs zal niet al te hard gaan dalen binnen een jaar. Terwijl Nintendo er winst op maakt en er misschien wel een spel bijdoet.
Dus jij denkt dat het downloaden van al die oude games die allang gratis te downloaden zijn op de PC en al 1000x gereceycled zijn op de GBA, sellingpoints voor de Revolution worden?quote:Verder had Nintendo het erover om de mensen meteen een paar te downloaden spellen gratis erbij doet. Vergeet niet dat de spelcatalogus minstens zo'n groot verkooppunt is als de controller.
Die serie is cool.quote:Notorious is te cool voor Nintendo. Hij kijkt het onofficele vervolg op 90210; The O.C.! Dat is cool.
Discussieer eens met inhoudelijke argumenten ipv op de man te spelen, dat is een teken van zwakte.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:44 schreef BMH het volgende:
Notorious is te cool voor Nintendo. Hij kijkt het onofficele vervolg op 90210; The O.C.! Dat is cool.
Dan moet je dat niet alleen tegen BMH zeggen...quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:54 schreef Tragedy het volgende:
[..]
Discussieer eens met inhoudelijke argumenten ipv op de man te spelen, dat is een teken van zwakte.
Dat geldt niet alleen voor BMH.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:54 schreef Tragedy het volgende:
[..]
Discussieer eens met inhoudelijke argumenten ipv op de man te spelen, dat is een teken van zwakte.
Ik heb ook medelijden met zijn onwetendheidquote:
Ik denk dat ik die waarschijnlijk met de Cube controller ga spelen, of het moet wel erg leuk/handig zijnquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:00 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat geldt niet alleen voor BMH.
Ik probeer me nu voor te stellen hoe vier mensen in een druk Smash Bros gevecht bezig zijn op een te kleine TV. Ik denk dat iemand dalijk pleisters en verband erbij moet denken
ik denk dat jij dat alleen gaat doen als de cube controller onderstuent wordt, en laat dat nou net niet het geval zijnquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die waarschijnlijk met de Cube controller ga spelen, of het moet wel erg leuk/handig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |