Om de 2e plaats wel jaquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:18 schreef Notorious het volgende:
Hoe kan je met dat ding gamen?
Nu weet ik al helemaal dat het tussen Microsoft en Sony gaat.
[afbeelding]
![]()
Je had eigenlijk zo'n poll voor de TGS en na de TGS moeten houden en dan de resultaten met elkaar vergelijken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Haha een poll op system wars op gamespot:
Revo, ps3 of xbox
Revo 59%
Ps3 29%
360 12%
ouch
Fuck imageshack! Putfile is beter.quote:[how-to] Imageshack correct gebruiken
Nog heel even wachten en je avatar is klaar (kheb effe hulp nodig).quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:19 schreef Cerbie het volgende:
[how-to] Imageshack correct gebruiken
Gelukkig bestaat er nog zoiets als Fok!Blockquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:22 schreef Notorious het volgende:
1e.
Denk je nou echt dat je met zo'n appart geval het grote casual publiek gaat aanspreken?
[..]
Fuck imageshack! Putfile is beter.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:22 schreef Notorious het volgende:
Denk je nou echt dat je met zo'n appart geval het grote casual publiek gaat aanspreken?
[..]
[afbeelding]
Nee ik denk dat het grote casual publiek allemaal voor de xbox en ps3 gaat, omdat deze zo makkelijk te bedienen zijn voor mensen die nooit spellen spelen, en omdat ze 2x zo duur worden als de revolutionquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:22 schreef Notorious het volgende:
1e.
[..]
[afbeelding]
Ik denk dat vele van de mensen die normaal een PS3 of Xbox 360 die gewoon helemaal niet meer gaan kopen, maar gelijk voor de Revolution gaanquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:26 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee ik denk dat het grote casual publiek allemaal voor de xbox en ps3 gaat, omdat deze zo makkelijk te bedienen zijn voor mensen die nooit spellen spelen, en omdat ze 2x zo duur worden als de revolution
En volgens mij heb je de poll van de vorige pagina ook gemist. Mensen met een xbox360 en ps3 zullen snel de revo als 2e console kopen omdat het iets volledig anders is.
Eerst maar eens afwachten watvoor spellen er voor de Revo uit gaan komen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:27 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik denk dat vele van de mensen die normaal een PS3 of Xbox 360 die gewoon helemaal niet meer gaan kopen, maar gelijk voor de Revolution gaan.
Dus MS en Sony zullen moeten gaan leven van de hardcore fanboysOmgekeerde wereld, die de realiteit niet ver zal ontlopen.
Polls op game sites zeggen niks aangezien game sites thuishavens zijn van extremistische fanboys.quote:En volgens mij heb je de poll van de vorige pagina ook gemist. Mensen met een xbox360 en ps3 zullen snel de revo als 2e console kopen omdat het iets volledig anders is.
Revolution gaat 150 euro kosten? XBOX 360 heeft nog steeds dezelfde prijs als Revolution uitkomt?quote:Nee ik denk dat het grote casual publiek allemaal voor de xbox en ps3 gaat, omdat deze zo makkelijk te bedienen zijn voor mensen die nooit spellen spelen, en omdat ze 2x zo duur worden als de revolution
Ik heb nog geen games gezien die me kunnen overhalen dat ding te kopen.quote:Maar ff he, verdiep je er eens in, zou wel eens helpen. Niet dat het bij jou zou helpen, want het is van Nintendo en daarom slecht, of niet?
dat lijkt me niet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:27 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik denk dat vele van de mensen die normaal een PS3 of Xbox 360 die gewoon helemaal niet meer gaan kopen, maar gelijk voor de Revolution gaan.
Dus MS en Sony zullen moeten gaan leven van de hardcore fanboysOmgekeerde wereld, die de realiteit niet ver zal ontlopen.
Ik schets een mogelijke situatie af. Tuurlijk is het afwachten of dit gaat lukken, maar aangezien Nintendo een nieuwe weg is ingeslagen (en dan ook met marketing, het sleutelwoord) zou dit best nog wel eens voor 80%+ uit kunnen gaan komen. Zoals ik al zei, marketing is in deze het sleutelwoord. Met de Nintendo DS hebben we gezien dat Nintendo wat strakkere reclame's is gaan maken, die én leuk waren én waarin ze duidelijk maakten hoe de DS werkt. Als ze dit ook met de Revolution gaan doen, is het een optelsom van 1+1.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:30 schreef peristilius het volgende:
[..]
Eerst maar eens afwachten watvoor spellen er voor de Revo uit gaan komen.
Dat is waar, maar het idee is ieder geval al fantastischquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:31 schreef Notorious het volgende:
Ik heb nog geen games gezien die me kunnen overhalen dat ding te kopen.
Gamespot is alles behalve een thuishaven voor Nintendo fanboys.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:31 schreef Notorious het volgende:
[..]
Polls op game sites zeggen niks aangezien game sites thuishavens zijn van extremistische fanboys.
Enige probleem is dat de games voor de DS de mainstream gamer nou niet heel veel interesseren, de multiconsole games voor de DS zijn stuk voor stuk kut.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik schets een mogelijke situatie af. Tuurlijk is het afwachten of dit gaat lukken, maar aangezien Nintendo een nieuwe weg is ingeslagen (en dan ook met marketing, het sleutelwoord) zou dit best nog wel eens voor 80%+ uit kunnen gaan komen. Zoals ik al zei, marketing is in deze het sleutelwoord. Met de Nintendo DS hebben we gezien dat Nintendo wat strakkere reclame's is gaan maken, die én leuk waren én waarin ze duidelijk maakten hoe de DS werkt. Als ze dit ook met de Revolution gaan doen, is het een optelsom van 1+1.
Wat hem betreft niet, joh hij weet niet eens hoe die controller werktquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:33 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het idee is ieder geval al fantastisch
Lezen is ook al moeilijk he?quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:31 schreef Notorious het volgende:
[..]
Ik heb nog geen games gezien die me kunnen overhalen dat ding te kopen.
Joh, als er een nieuwe Super Smash game op uitkomt koop ik hem zowieso alquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:34 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Gamespot is alles behalve een thuishaven voor Nintendo fanboys.
Ik ben het eens dat we pas kunnen oordelen als we wat games hebben gezien die echt op Revolution hardware draaien. Maar jullie vergeten dat dit een Nintendo console is en dat er sowieso Mario, Zelda en nog wat games erop komen en dat is voor veel mensen genoeg. Daarnaast kan je NES, SNES en N64 games downloaden en ook kan je je Gamecube games erop spelen.
Ik weet wat dat ding kan maar ik heb geen zin om op zo'n vermoeiende manier te gaan gamen. Fuck that... eerst die onzin met die DS dat je zo'n klote pennetje moet gebruiken. Om die shit ging ik ook voor de PSP.quote:Verdiep je eens in die controller. Je weet er alleen van af dat hij op een afstandsbediening lijkt volgens mij, en aan de hand daarvan heb jij gelijk je oordeel klaar zonder er verder ook maar iets vanaf te weten
Jij wordt dan zeker ook al moe van het kijken naar je avatar?quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:41 schreef Notorious het volgende:
[..]
Ik weet wat dat ding kan maar ik heb geen zin om op zo'n vermoeiende manier te gaan gamen. Fuck that... eerst die onzin met die DS dat je zo'n klote pennetje moet gebruiken. Om die shit ging ik ook voor de PSP.
45% van de Nintendogs kopers waren vrouwen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:35 schreef peristilius het volgende:
Enige probleem is dat de games voor de DS de mainstream gamer nou niet heel veel interesseren
Stom, had ipv a en b een driehoekje en kruisje op moeten staan!quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:46 schreef Tomasso het volgende:
Speciaal voor Notorious alvast de nieuwe PS controller:
[[url=http://img138.imageshack.us/img138/2032/newps3controllerbydeaf0vn8vs.th.jpg]afbeelding][/URL]
Sony neemt het gewoon kwakkeloos overquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:17 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Stom, had ipv a en b een driehoekje en kruisje op moeten staan!
Die boomerang PS3 controller ziet er een stuk aantrekkelijker uit nu de Revolution controller bekend is geworden.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij wordt dan zeker ook al moe van het kijken naar je avatar?
Waar halen mensen het vandaan dat ze denken dat je de controller met een gestrekte arm voor je moet houden? Doe je dat met je normale controller ook
M.i. is het gewoon zoeken naar nutteloze argumenten om hem af te kraken, dit als oorzaak van jaloezie. Totdat de PS4 en de Xbox 720 dezelfde controller gaan gebruiken, omdat het toch een geweldig ding is. Dan is het helemaal super etc...
Speciaal voor Notorious alvast de nieuwe PS controller:
[[url=http://img138.imageshack.us/img138/2032/newps3controllerbydeaf0vn8vs.th.jpg]afbeelding][/URL]
Doe nou niet zo eigenwijs joh, gek. Give in to bright side, waar het leven veel kleurijker isquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:20 schreef Notorious het volgende:
[..]
Die boomerang PS3 controller ziet er een stuk aantrekkelijker uit nu de Revolution controller bekend is geworden. [afbeelding]
En een vrouw is een mainstream gamer? Heel leuk dat ze bij nintendo vrouwen willen aantrekken, maar ik heb het nu over die miljoenen mensen die een Xbox/PS2 in de huiskamer hebben staan, omdat ze NFS:U, FIFA en Def Jam willen spelen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:15 schreef speknek het volgende:
[..]
45% van de Nintendogs kopers waren vrouwen.
Okay, dat is een mening en dat kan, maar ik vind dat je moet toegeven dat dit erg veel leuke mogelijkheden biedtquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:20 schreef Notorious het volgende:
[..]
Die boomerang PS3 controller ziet er een stuk aantrekkelijker uit nu de Revolution controller bekend is geworden. [afbeelding]
Ik wil Def Jam spelen !!!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
En een vrouw is een mainstream gamer? Heel leuk dat ze bij nintendo vrouwen willen aantrekken, maar ik heb het nu over die miljoenen mensen die een Xbox/PS2 in de huiskamer hebben staan, omdat ze NFS:U, FIFA en Def Jam willen spelen.
Shiny colours, they're everywhere!quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doe nou niet zo eigenwijs joh, gek. Give in to bright side, waar het leven veel kleurijker is
Net als Mario Sunshine zeker?quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:28 schreef Goldboy het volgende:
Mario 128 is the key to succes.
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:29 schreef Notorious het volgende:
[..]
Net als Mario Sunshine zeker?
In vergelijking tot Mario 64 (Doelend op het revolutionaire, verassende en magische) niet nee, kijkend naar de andere GC-Spellen rond die tijd was het de topper. Luigi's spel moest de launch-muste-have worden en dat werd het niet, dat was toen het probleem. Maargoed, nieuwe ronde, nieuwe kansen, nieuwe Mario.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:33 schreef Notorious het volgende:
De game zelf was ook niet geweldig.
Is niet vermoeiend hoor, je kan doormiddel van erg kleine bewegingen al een spel besturen. Verder vergeet je dat de Revolution ook een normale bediening ondersteunt. Wat is beter; 1 bediening zoals bij PS en XBOX of de keuze hebben tussen verschillende bedieningen?quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:41 schreef Notorious het volgende:
[..]
Ik weet wat dat ding kan maar ik heb geen zin om op zo'n vermoeiende manier te gaan gamen. Fuck that... eerst die onzin met die DS dat je zo'n klote pennetje moet gebruiken. Om die shit ging ik ook voor de PSP.
Hij wordt ¤200, XBOX wordt ¤300 zonder accesoires en ¤400 met accesoires. Microsoft maakt al verlies op de console dus de prijs zal niet al te hard gaan dalen binnen een jaar. Terwijl Nintendo er winst op maakt en er misschien wel een spel bijdoet. Verder had Nintendo het erover om de mensen meteen een paar te downloaden spellen gratis erbij doet. Vergeet niet dat de spelcatalogus minstens zo'n groot verkooppunt is als de controller.quote:Revolution gaat 150 euro kosten? XBOX 360 heeft nog steeds dezelfde prijs als Revolution uitkomt?
HELEMAAL mee eens. Maar Sunshine was een uitzondering op de regel en ik verwacht dat ze met de nieuwe mario weer de oude formule uit de kast halen met een nieuwe bediening.quote:De game zelf was ook niet geweldig.
Mag ik een link met het persbericht waar staat dat de Revo ¤ 200,- want ik heb dat niet meegekregen.quote:Hij wordt ¤200, XBOX wordt ¤300 zonder accesoires en ¤400 met accesoires.
Mag ik ook hier een bron van want ook dit heb ik niet meegekregen.quote:Microsoft maakt al verlies op de console dus de prijs zal niet al te hard gaan dalen binnen een jaar. Terwijl Nintendo er winst op maakt en er misschien wel een spel bijdoet.
Dus jij denkt dat het downloaden van al die oude games die allang gratis te downloaden zijn op de PC en al 1000x gereceycled zijn op de GBA, sellingpoints voor de Revolution worden?quote:Verder had Nintendo het erover om de mensen meteen een paar te downloaden spellen gratis erbij doet. Vergeet niet dat de spelcatalogus minstens zo'n groot verkooppunt is als de controller.
Die serie is cool.quote:Notorious is te cool voor Nintendo. Hij kijkt het onofficele vervolg op 90210; The O.C.! Dat is cool.
Discussieer eens met inhoudelijke argumenten ipv op de man te spelen, dat is een teken van zwakte.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:44 schreef BMH het volgende:
Notorious is te cool voor Nintendo. Hij kijkt het onofficele vervolg op 90210; The O.C.! Dat is cool.
Dan moet je dat niet alleen tegen BMH zeggen...quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:54 schreef Tragedy het volgende:
[..]
Discussieer eens met inhoudelijke argumenten ipv op de man te spelen, dat is een teken van zwakte.
Dat geldt niet alleen voor BMH.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:54 schreef Tragedy het volgende:
[..]
Discussieer eens met inhoudelijke argumenten ipv op de man te spelen, dat is een teken van zwakte.
Ik heb ook medelijden met zijn onwetendheidquote:
Ik denk dat ik die waarschijnlijk met de Cube controller ga spelen, of het moet wel erg leuk/handig zijnquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:00 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat geldt niet alleen voor BMH.
Ik probeer me nu voor te stellen hoe vier mensen in een druk Smash Bros gevecht bezig zijn op een te kleine TV. Ik denk dat iemand dalijk pleisters en verband erbij moet denken
ik denk dat jij dat alleen gaat doen als de cube controller onderstuent wordt, en laat dat nou net niet het geval zijnquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die waarschijnlijk met de Cube controller ga spelen, of het moet wel erg leuk/handig zijn
Je kan er volgens mij er gewoon van uit gaan dat de ding voor 200 euro beschikbaar is. 300 Euro zoals de X360 is sowieso uitgesloten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:50 schreef Notorious het volgende:
[..]
Mag ik een link met het persbericht waar staat dat de Revo ¤ 200,- want ik heb dat niet meegekregen.
Jij krijgt een boner van een console met een vreemde controller en waar nog geen games zijn voor aangekondigt dus hou je medelijden voor je zelf.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb ook medelijden met zijn onwetendheid
Ik denk dat die wel ondersteunt word hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:03 schreef League het volgende:
[..]
ik denk dat jij dat alleen gaat doen als de cube controller onderstuent wordt, en laat dat nou net niet het geval zijn![]()
een nintendo fan ben je om een bepaalde reden en ondanks de mate waarin komen er voor iedereen nintendo console typische nintendo toppers uit dus ook voor de revo, dat jij geen nintendo fan bent is leuk voor jou en dus mag jij een beertender kopenquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:08 schreef Notorious het volgende:
[..]
Jij krijgt een boner van een console met een vreemde controller en waar nog geen games zijn voor aangekondigt dus hou je medelijden voor je zelf.
Ten eerste krijg ik er geen boner van, maar zie ik gewoon de coole mogelijkheden in van deze innovatieve controllerquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:08 schreef Notorious het volgende:
[..]
Jij krijgt een boner van een console met een vreemde controller en waar nog geen games zijn voor aangekondigt dus hou je medelijden voor je zelf.
1 komma is niet genoeg in deze zin.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:10 schreef mordradead het volgende:
[..]
een nintendo fan ben je om een bepaalde reden en ondanks de mate waarin komen er voor iedereen nintendo console typische nintendo toppers uit dus ook voor de revo, dat jij geen nintendo fan bent is leuk voor jou en dus mag jij een beertender kopen
quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:13 schreef peristilius het volgende:
[..]
1 komma is niet genoeg in deze zin.
De helft stamt namelijk nog uit het Snes tijdperk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ten eerste krijg ik er geen boner van, maar zie ik gewoon de coole mogelijkheden in van deze innovatieve controller.
Ten tweede zijn er allang games aangekondigt, namelijk :
Mario 128
Legend of Zelda
Metroid Prime 3
Super Smash Bros Revolution
Wario Ware ( minigame te horen in filmpje )
Die thriller game van een paar pagina's / delen terug.
Donkey Kong Game
Final Fantasy Chrystal Chronicles
Pilotwings
Mario Kart
Okay sommige van deze titels zijn officieel niet aangekondigt, maar je kunt er 20.000 euro op verwedden dat deze games allemaal uit gaan komen op de Revolution
Dat doet er niet toe, het zijn altijd wel nieuwe games met nieuwe ideeën. Je kunt Mario 64 > Sunshine niet vergelijken met Fifa99 > Fifa2000. Je moet het zo vergelijkenquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
De helft stamt namelijk nog uit het Snes tijdperk.
Mario kart is gewoon altijd hetzelfde hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe, het zijn altijd wel nieuwe games met nieuwe ideeën. Je kunt Mario 64 > Sunshine niet vergelijken met Fifa99 > Fifa2000. Je moet het zo vergelijken
Metal Gear Solid > Metal Gear Solid 2.
Dat geldt ook voor vrijwel alle games die tot nu toe voor de X360 en PS3 zijn aangekondigdquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:18 schreef peristilius het volgende:
[..]
Mario kart is gewoon altijd hetzelfde hoor.
Evenals de 2 ssb games.
Alle 300.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:19 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor vrijwel alle games die tot nu toe voor de X360 en PS3 zijn aangekondigd
PU=dom. Snap niet waarom mensen hun site bezoeken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Zelfs nintendo hater Boris van PU is retepositief
http://www.powerweb.nl/artikel.jsp?rubriek=440768&id=841200
of zou het een charme offensief zijn?
Is dat een aanval op mijquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:24 schreef BMH het volgende:
[..]
PU=dom. Snap niet waarom mensen hun site bezoeken.
Dat maakt niet uit, Final Fantasy stamt namelijk nog van het NES tijdperk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
De helft stamt namelijk nog uit het Snes tijdperk.
Yup, en je kunt er dus ook vanuit gaan dat er elke generatie een nieuwe Final Fantasy verschijnt. Wat dit met mijn post te maken had? Geen idee.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:27 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, Final Fantasy stamt namelijk nog van het NES tijdperk.
Dat jij hetzelfde zegt met jouw postquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:30 schreef peristilius het volgende:
[..]
Yup, en je kunt er dus ook vanuit gaan dat er elke generatie een nieuwe Final Fantasy verschijnt. Wat dit met mijn post te maken had? Geen idee.
Okee, maar waarom reageren.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:32 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat jij hetzelfde zegt met jouw post
HOE ZOU DAT NOU TOCH KOMEN????????????????????quote:
De Xbox360 heeft een beter GPU dan de PS3.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik snap eigenlijk niet wat er zo aantrekkelijk is aan de xbox360. PS3 heeft de graphics (als we sony moeten geloven) en de Revo heeft kick ass nieuwe gameplay. De xbox360 is iets beter dan de huidige xbox, maar lang niet genoeg voor mij om het te kopen.
Nou... de games... PGR3 op de X360, bijv. Of Halo 3.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik snap eigenlijk niet wat er zo aantrekkelijk is aan de xbox360. PS3 heeft de graphics (als we sony moeten geloven) en de Revo heeft kick ass nieuwe gameplay. De xbox360 is iets beter dan de huidige xbox, maar lang niet genoeg voor mij om het te kopen.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:37 schreef peristilius het volgende:
[..]
De Xbox360 heeft een beter GPU dan de PS3.
Vraag het een keer aan iemand die er verstand van heeft.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:39 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee hoor.Maar het scheelt weinig dus wat boeit het. Daarnaast zijn de ontwikkelings tools veel beter op de X360 dan op de PS3...
He ik help je nog een beetje door er ¤50 bijop te doen. Je hebt wel een beetje gelijk hoor maar Nintendo heeft duidelijk gesteld dat het een kleine, stille en betaalbare console uit wil brengen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:50 schreef Notorious het volgende:
[..]
Mag ik een link met het persbericht waar staat dat de Revo ¤ 200,- want ik heb dat niet meegekregen.
IGNquote:An exact price is unknown. But Nintendo is aggressively seeking to deliver a small, quiet and affordable console. It seems likely that the unit will debut at the sub-$200 mark and possibly cheaper if all goes as planned.
quote:[..]
Mag ik ook hier een bron van want ook dit heb ik niet meegekregen.
$75 verlies komt ongeveer overeen met de verliezen die gemaakt zijn met XBOX1 in het begin.quote:According to analysts at UBS Securities LLC, Microsoft will pay as much as $375 per Xbox 360 to its manufacturing partners and sell the units to consumers for $299. This represents an improvement over the last generation, in which Microsoft was rumored to lose approximately $100 per Xbox sold.
Heel simpel, ja. Er zijn hier voldoende argumenten voor te vinden. Maar ik zou je willen vragen, hetzelfde kan gezegd worden van PS2 software, die kun je ook copieren, betekent dat dat er geen software meer wordt verkocht?quote:Dus jij denkt dat het downloaden van al die oude games die allang gratis te downloaden zijn op de PC en al 1000x gereceycled zijn op de GBA, sellingpoints voor de Revolution worden?![]()
[..]
Dat lijkt me onzin. Die Nvidia GPU is nog sneller dan die RSX 7800 nog wat. Erg sterk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:46 schreef peristilius het volgende:
De Ati GPU in de Xbox360 is echt krachtiger dan de Nvidia GPU in de PS3.
Oftewel je weet er niks van, zeg dan niks.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:51 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat lijkt me onzin. Die Nvidia GPU is nog sneller dan die RSX 7800 nog wat. Erg sterk.
Goede post kerelquote:
*zucht*quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:55 schreef peristilius het volgende:
[..]
Oftewel je weet er niks van, zeg dan niks.
Ik zeg je eerlijk, ik kan niet goed bepalen waar een combinatie van hardware (processor, grafische kaart, geheugen) toe in staat is. Maar dat kunnen zelfs de masterbrains van Sony en Microsoft niet: teveel variabelen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:01 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
*zucht*
De GPU mag dan wel sterker zijn (ik ben nog steeds van mening dat de GPU van de PS3 beter is), maar de PS3 is in ieder geval sneller.
Nu weer ontopic.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:37 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het zal uiteindelijk allemaal van de ontwikkel skills van de devs afhangen.
Jongetje, ik heb niet eens je hele post gelezen en dat ga ik ook niet doen voor je mijn posts eens goed leest. Ik ben juist redelijk onder de indruk van de Revolution, maar blijf enigzins sceptisch. Ik val niet gelijk op mn knieen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:20 schreef Tware het volgende:
[..]
en welke ontwikkelaar heeft de de beste skills. Trouwens vind ik jouw posts erg sneu, het enige wat je doet is afkraken, nintendo afkraken, terwijl je aan hun je huidige controllertje te danken hebt waar je blijkbaar zo tevreden mee bent. Hypocriet
.
Waarom zou je het uberhaupt alleen maar afkraken, ik heb nog geen goed woord gehoord van jou. Als het van microsoft was geweest had je het vast de hemel in geprezen... Bovendien, waarom zou je het afkraken terwijl dit juist interessante innovatie en ontwikkeling is. Zo komt er tenminste nog een beetje beweging op de gamesmarkt. Anders speel je over een paar jaar nog steeds dezelfde games, alleen met vette betere graphics. Gamen draait tenslotte om gameplay, en om gamen interessant te houden moet je ook niet steeds dezelfde gameplay hebben (ik heb het nu al met fps'en, voelt allemaal zo been there, done that aan). Op dit moment kan het alleen maar nog echt vernieuwd en verbeterd worden op zo'n manier als nintendo nu heeft laten zien (en sony ook met de eyetoy trouwens). Waarom wil je als gamer dan niet vettere games met echt nieuwe gameplay. Wat is er nou vetter dan een boks of zwaardvecht game, waarbij je echt de bewegingen van de character zelf moet doen. . Volgens mij snap jij de potentie van deze controller nog niet. Elke game kan je er op spelen, maar beter, accuter en intuientiever dan ooit tevoren. Dat is toch de ultieme gamersdroom![]()
ja halloquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:18 schreef peristilius het volgende:
Mario kart is gewoon altijd hetzelfde hoor.
Evenals de 2 ssb games.
Lees eens rond op bv beyond3d.com. De ati chip is wel degelijk een stuk sneller dan die opgevoerde 7800gtx van nvidia. Als jij gelooft dan de ps3 gpu sneller is mankeert er iets aan jouw. Veder kan je helemaal niet zeggen dat de ps3 sterker is aangezien er nog helemaal niks bekend is over de echte prestaties van de hardware.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:51 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat lijkt me onzin. Die Nvidia GPU is nog sneller dan die RSX 7800 nog wat. Erg sterk.
Gewoon goed voor FPS dus.quote:At E3, Nintendo announced that the next version of its popular first-person shooting series, Metroid Prime 3, would appear on the Revolution. That game isn't yet ready to show, but Nintendo had mocked up a level of the latest GameCube version, Metroid Prime 2: Echoes, that used the Revolution controller.
The analog-stick pod, which Miyamoto playfully referred to as the "nunchuck controller" due to its shape, was used to move around while the standard controller was used to point, aim, look in all directions and shoot. Within seconds, I was running down corridors and blasting enemies with pinpoint precision.
Je bedoelt die post die ik oversloeg omdat er teveel tekens in stonden?quote:Op zondag 18 september 2005 00:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey, ik zie een nieuweling met lange, uitgebreide, onderbouwde, goeie posts !! WOW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |