Okee, maar waarom reageren.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:32 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat jij hetzelfde zegt met jouw post
HOE ZOU DAT NOU TOCH KOMEN????????????????????quote:
De Xbox360 heeft een beter GPU dan de PS3.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik snap eigenlijk niet wat er zo aantrekkelijk is aan de xbox360. PS3 heeft de graphics (als we sony moeten geloven) en de Revo heeft kick ass nieuwe gameplay. De xbox360 is iets beter dan de huidige xbox, maar lang niet genoeg voor mij om het te kopen.
Nou... de games... PGR3 op de X360, bijv. Of Halo 3.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik snap eigenlijk niet wat er zo aantrekkelijk is aan de xbox360. PS3 heeft de graphics (als we sony moeten geloven) en de Revo heeft kick ass nieuwe gameplay. De xbox360 is iets beter dan de huidige xbox, maar lang niet genoeg voor mij om het te kopen.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:37 schreef peristilius het volgende:
[..]
De Xbox360 heeft een beter GPU dan de PS3.
Vraag het een keer aan iemand die er verstand van heeft.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:39 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee hoor.Maar het scheelt weinig dus wat boeit het. Daarnaast zijn de ontwikkelings tools veel beter op de X360 dan op de PS3...
He ik help je nog een beetje door er ¤50 bijop te doen. Je hebt wel een beetje gelijk hoor maar Nintendo heeft duidelijk gesteld dat het een kleine, stille en betaalbare console uit wil brengen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:50 schreef Notorious het volgende:
[..]
Mag ik een link met het persbericht waar staat dat de Revo ¤ 200,- want ik heb dat niet meegekregen.
IGNquote:An exact price is unknown. But Nintendo is aggressively seeking to deliver a small, quiet and affordable console. It seems likely that the unit will debut at the sub-$200 mark and possibly cheaper if all goes as planned.
quote:[..]
Mag ik ook hier een bron van want ook dit heb ik niet meegekregen.
$75 verlies komt ongeveer overeen met de verliezen die gemaakt zijn met XBOX1 in het begin.quote:According to analysts at UBS Securities LLC, Microsoft will pay as much as $375 per Xbox 360 to its manufacturing partners and sell the units to consumers for $299. This represents an improvement over the last generation, in which Microsoft was rumored to lose approximately $100 per Xbox sold.
Heel simpel, ja. Er zijn hier voldoende argumenten voor te vinden. Maar ik zou je willen vragen, hetzelfde kan gezegd worden van PS2 software, die kun je ook copieren, betekent dat dat er geen software meer wordt verkocht?quote:Dus jij denkt dat het downloaden van al die oude games die allang gratis te downloaden zijn op de PC en al 1000x gereceycled zijn op de GBA, sellingpoints voor de Revolution worden?![]()
[..]
Dat lijkt me onzin. Die Nvidia GPU is nog sneller dan die RSX 7800 nog wat. Erg sterk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:46 schreef peristilius het volgende:
De Ati GPU in de Xbox360 is echt krachtiger dan de Nvidia GPU in de PS3.
Oftewel je weet er niks van, zeg dan niks.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:51 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat lijkt me onzin. Die Nvidia GPU is nog sneller dan die RSX 7800 nog wat. Erg sterk.
Goede post kerelquote:
*zucht*quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:55 schreef peristilius het volgende:
[..]
Oftewel je weet er niks van, zeg dan niks.
Ik zeg je eerlijk, ik kan niet goed bepalen waar een combinatie van hardware (processor, grafische kaart, geheugen) toe in staat is. Maar dat kunnen zelfs de masterbrains van Sony en Microsoft niet: teveel variabelen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:01 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
*zucht*
De GPU mag dan wel sterker zijn (ik ben nog steeds van mening dat de GPU van de PS3 beter is), maar de PS3 is in ieder geval sneller.
Nu weer ontopic.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:37 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het zal uiteindelijk allemaal van de ontwikkel skills van de devs afhangen.
Jongetje, ik heb niet eens je hele post gelezen en dat ga ik ook niet doen voor je mijn posts eens goed leest. Ik ben juist redelijk onder de indruk van de Revolution, maar blijf enigzins sceptisch. Ik val niet gelijk op mn knieen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:20 schreef Tware het volgende:
[..]
en welke ontwikkelaar heeft de de beste skills. Trouwens vind ik jouw posts erg sneu, het enige wat je doet is afkraken, nintendo afkraken, terwijl je aan hun je huidige controllertje te danken hebt waar je blijkbaar zo tevreden mee bent. Hypocriet
.
Waarom zou je het uberhaupt alleen maar afkraken, ik heb nog geen goed woord gehoord van jou. Als het van microsoft was geweest had je het vast de hemel in geprezen... Bovendien, waarom zou je het afkraken terwijl dit juist interessante innovatie en ontwikkeling is. Zo komt er tenminste nog een beetje beweging op de gamesmarkt. Anders speel je over een paar jaar nog steeds dezelfde games, alleen met vette betere graphics. Gamen draait tenslotte om gameplay, en om gamen interessant te houden moet je ook niet steeds dezelfde gameplay hebben (ik heb het nu al met fps'en, voelt allemaal zo been there, done that aan). Op dit moment kan het alleen maar nog echt vernieuwd en verbeterd worden op zo'n manier als nintendo nu heeft laten zien (en sony ook met de eyetoy trouwens). Waarom wil je als gamer dan niet vettere games met echt nieuwe gameplay. Wat is er nou vetter dan een boks of zwaardvecht game, waarbij je echt de bewegingen van de character zelf moet doen. . Volgens mij snap jij de potentie van deze controller nog niet. Elke game kan je er op spelen, maar beter, accuter en intuientiever dan ooit tevoren. Dat is toch de ultieme gamersdroom![]()
ja halloquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:18 schreef peristilius het volgende:
Mario kart is gewoon altijd hetzelfde hoor.
Evenals de 2 ssb games.
Lees eens rond op bv beyond3d.com. De ati chip is wel degelijk een stuk sneller dan die opgevoerde 7800gtx van nvidia. Als jij gelooft dan de ps3 gpu sneller is mankeert er iets aan jouw. Veder kan je helemaal niet zeggen dat de ps3 sterker is aangezien er nog helemaal niks bekend is over de echte prestaties van de hardware.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:51 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat lijkt me onzin. Die Nvidia GPU is nog sneller dan die RSX 7800 nog wat. Erg sterk.
Gewoon goed voor FPS dus.quote:At E3, Nintendo announced that the next version of its popular first-person shooting series, Metroid Prime 3, would appear on the Revolution. That game isn't yet ready to show, but Nintendo had mocked up a level of the latest GameCube version, Metroid Prime 2: Echoes, that used the Revolution controller.
The analog-stick pod, which Miyamoto playfully referred to as the "nunchuck controller" due to its shape, was used to move around while the standard controller was used to point, aim, look in all directions and shoot. Within seconds, I was running down corridors and blasting enemies with pinpoint precision.
Je bedoelt die post die ik oversloeg omdat er teveel tekens in stonden?quote:Op zondag 18 september 2005 00:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey, ik zie een nieuweling met lange, uitgebreide, onderbouwde, goeie posts !! WOW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |