Ach, ze is mijn Nintendotrekjes gewend..quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]![]()
![]()
!!!!!!!!!!
Dacht ze toen niet van, ik moet echt op zoek naar iemand anders?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:18 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ach, ze is mijn Nintendotrekjes gewend..
Is dat een fake of de officiële?quote:Op zaterdag 17 september 2005 03:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb ff een nieuwe OP gemaakt. Voortaan deze gebruiken a.u.b. (Wel steeds laatste deeltje bij "oude topics" doen
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
Ow, ik ben 21, zij is 25. Ze speelt alleen maar Mario Party, Ty, en Harry Potter..quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[offtopic]
Mag ik vragen hoe oud jullie zijn?
geen zin om in te loggen, kan niet edittenquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:22 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Is dat een fake of de officiële?
Hehe okay danquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:24 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ow, ik ben 21, zij is 25. Ze speelt alleen maar Mario Party, Ty, en Harry Potter..
Lijkt me nog steeds niet echt lekker spelen, en ik mis nog een aantal dingen zoals secondary fire en grenades. Maar eerst maar eens kijken of Nintendo een goede FPS gaat krijgen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:43 schreef Xrenity het volgende:
En hier nog control schemepje voor een FPS game:
[afbeelding]
cool
Ik mis ook directe wapenselectie eigenlijkquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:06 schreef peristilius het volgende:
[..]
Lijkt me nog steeds niet echt lekker spelen, en ik mis nog een aantal dingen zoals secondary fire en grenades. Maar eerst maar eens kijken of Nintendo een goede FPS gaat krijgen.
Ook zaken als door een iron sight kijken, of inzoomen, zijn met deze configuratie onmogelijk. Voor een spel als Brothers in Arms, of Ghost Recon, waar je ook een team moet besturen, zijn helemaal te weinig knoppen. Ik hoop echt dat Nintendo daar wat aan gaat doen, zou een gemiste kans zijn (het minste wat ze kunnen doen is zoals bij de Xbox ook van de anologe stick een knopje maken).quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:06 schreef peristilius het volgende:
[..]
Lijkt me nog steeds niet echt lekker spelen, en ik mis nog een aantal dingen zoals secondary fire en grenades. Maar eerst maar eens kijken of Nintendo een goede FPS gaat krijgen.
31 december 2006? Lijkt me nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:19 schreef Goldboy het volgende:
Revolution komt 12/2006?
Release Date: 12/31/06
Bron: http://www.gamestats.com/objects/014/014915/
Of is dat gewoon 'n standaart message?
standaardquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:19 schreef Goldboy het volgende:
Revolution komt 12/2006?
Of is dat gewoon 'n standaart message?
Bij lean left/right kun je gewoon je controller kantelen hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:17 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik mis ook directe wapenselectie eigenlijk. Ook prone, lean right/left en nog wat andere functies.
Hoe zet ik een OP op fok wiki?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
Nice.quote:How will the controllers be bundled with the hardware?
What we call the 'freehand' controller - the basic controller that looks like a remote - and the 'nunchaku-style' controller will be packaged with the hardware and is really an amazing combination.
The third type of controller will be the 'classic-style' expansion controller, which Mr Iwata spoke about in his speech - but there was no visual to go with it because we haven't got the design finalised - we haven't decided how we'll market it.
Can you explain a bit about the classic controller?
It's effectively a shell like a standard controller with a hole in it and you slot in the freehand controller. So for games that are well suited for a traditional style controller, well, there you are.
The classic controller is important for us for our virtual console games. When I'm playing my favourite game - the N64 version of Goldeneye - it's built for that kind of controller.
Op mijn Think outside the box staat Maart 2006quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:19 schreef Goldboy het volgende:
Revolution komt 12/2006?
Of is dat gewoon 'n standaard message?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op mijn Think outside the box staat Maart 2006
Vette icon!quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op mijn Think outside the box staat Maart 2006
Kut imageshack he, als ze je dan geen thumbnail gevenquote:
Schreef iemand op GAF. Antwoord er eentje met dit:quote:Think about where gaming was today, when this kind of controll would have been introduced 20 years ago.. and now think about how controlls would look like in 20 years if Nintendo wouldn't have existed after the SNES anymore..
quote:I don't like that idea tbh..
Die van jou is wel erg origineel iddquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:02 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat een originele avatars zeg.Stelletje paupers.
Je nieuwe avatar is zo klaar btw.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:03 schreef Cerbie het volgende:
bla bla bla
Oh?quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:03 schreef Tomasso het volgende:
Die van jou is wel erg origineel idd
Is niet te zien...
kutcontrollerquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:20 schreef Ruzbeh het volgende:
Het verbaasd me echt enorm hoe positief iedereen reageerd. Er waren mensen die positief reageerde op de DS, sure, maar ook zat mensen die negatief waren. Nu zijn er mensen die enorm positief zijn en heel weinig zijn negatief omdat ze gewoon een beetje onzeker zijn hoe de huidige games moeten werken.
Ik weet nu zal zeker dat de Revolution het echt helemaal gaat worden.
Want jij hebt em al gespeeld in de geest van Iwata? Dat doe je toch? Net doen alsof je een game speelt en dan oordelen?quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:20 schreef Ruzbeh het volgende:
Het verbaasd me echt enorm hoe positief iedereen reageerd. Er waren mensen die positief reageerde op de DS, sure, maar ook zat mensen die negatief waren. Nu zijn er mensen die enorm positief zijn en heel weinig zijn negatief omdat ze gewoon een beetje onzeker zijn hoe de huidige games moeten werken.
Ik weet nu zal zeker dat de Revolution het echt helemaal gaat worden.
quote:We worden de laatste tijd dood gegooid met speculaties, nieuwtjes, geruchten en tentoonstellingen. Vooral de Nintendo heeft heel wat nieuwe feiten naar buiten gebracht. Zo is er vandaag weer nieuw vers nieuws bekend gemaakt. De Revolution zal namelijk een Shell gaan krijgen, zo zou het beter mogelijk zijn om software te downloaden zoals 3rd party games. Daarnaast zou Nintendo een nieuwe analoge stick in de maak hebben, deze maakt het mogelijk om je afstandsbediening te verbouwen tot een nieuwe stick.
quote:
Ja, die heb ik zelf zitten maken.quote:
Wat is dan wel leuk op een kleine TV? Ik herineer nog wel dat ik Super Mario 64 of Ocarina of Time zat te spelen op een kleine TV, nou, geef mij maar de grote TV in de woonkamer.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:48 schreef Roi het volgende:
Ik denk trouwens dat zo'n Revo niet echt leuk is op mijn kleine tv
Iedereen? Alleen ikquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik maak een nieuwe en in een keer doet iedereen een nieuwe maken
Grappig.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Haha een poll op system wars op gamespot:
Revo, ps3 of xbox
Revo 59%
Ps3 29%
360 12%
ouch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |