quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
This topic am winner.quote:
Die had ik welquote:Op woensdag 14 september 2005 19:09 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
This topic am winner.
Deze plaatje in de OP doen:
http://members.lycos.nl/vop/revcountdown.php (met img tags dus)
Omg, verander dat het eerste plaatje danquote:
1 | [img]http://members.lycos.nl/ultrasupreme/NintendoRevolution.png[/img] |
1 | [img]http://members.lycos.nl/vop/revcountdown.php[/img] |
Mischien hoor je dat vrijdag. Ik denk Maart-Juliquote:Op woensdag 14 september 2005 19:24 schreef NITR0 het volgende:
wanneer komt de Revolution precies in 2006?
en ja, ik ben te lui om het zelf op te zoeken...
Was ff weg mên...quote:Op woensdag 14 september 2005 19:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omg, verander dat het eerste plaatje dan![]()
![]()
Don't let a n00b do the job
Nja ff uitleg dan maar:
1. Ga naar
[ code verwijderd ]
2. Vervang door
[ code verwijderd ]
Zoals hier
Ik denk wel iets eerderquote:Op woensdag 14 september 2005 19:28 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk ergens mid-2006. Niet eerder.
Laatste week in een grot geleefdquote:Op woensdag 14 september 2005 19:34 schreef peristilius het volgende:
Voor mid-2006? Maar ze weten nog niet eens hoe de controller eruit ziet.
Ga jij maar lekker je prostaat stimuleren met die dubbele dildo PS3 controller van Sony.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:34 schreef peristilius het volgende:
Dat weten wij niet.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:34 schreef peristilius het volgende:
Ruzbeh, mag ik je complimenteren met deze schitterende postquote:Op woensdag 14 september 2005 19:37 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker je prostaat stimuleren met die dubbele dildo PS3 controller van Sony.
Neej, vind dat ding ook maar maf, ga jij maar genieten van de rumble van je gamecube controller..... oh wacht, die heb je niet.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:37 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker je prostaat stimuleren met die dubbele dildo PS3 controller van Sony.
"Neej"quote:Op woensdag 14 september 2005 19:45 schreef peristilius het volgende:
[..]
Neej, vind dat ding ook maar maf, ga jij maar genieten van de rumble van je gamecube controller..... oh wacht, die heb je niet.
WHAUHAUAHAAHAHA... grapjas.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:45 schreef peristilius het volgende:
ga jij maar genieten van de rumble van je gamecube controller..... oh wacht, die heb je niet.
Ik ben sinds kort dan ook PUB user.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
"Neej"![]()
Breezah DeeLTjUHHhhh 36! *Bling Bling & String...
Lukt toch nietquote:Op woensdag 14 september 2005 19:50 schreef Tomasso het volgende:
Niet slowchatten. Ik wil nog wel met dit topic doen tot iig vrijdagochtend 5 uur
Ik zie dit als een doodverwensing. BAN!!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 19:50 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
WHAUHAUAHAAHAHA... grapjas.
Kijk jij maar uit:
[afbeelding]
Hey hij vroeg er zelf om, was een inkoppertje.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:54 schreef Cerbie het volgende:
Na 1337 keer is die opmerking over Ruzbeh, GC en DS ook niet meer grappig
Een doodverwensing?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:52 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik zie dit als een doodverwensing. BAN!!!!
Oh ja, en jij denkt ook echt precies raak te gaan schieten, het is duidelijk dat ik zal overlijden door een interne bloeding ofzo.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:57 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Een doodverwensing?Ik wil gewoon je ballen uit de lucht schieten, jij mag verder gewoon (impotent) leven.
Ik heb maar 1 wens: Alle games die uitkomen op de andere next gen consoles moeten de Revolution passeren.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:22 schreef Tware het volgende:
Als er straks helemaal nix wordt aangekondigd dan lach ik jullie allemaal keihard uit
Had hij een nintendo console dan?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:18 schreef MMaRsu het volgende:
Hij heeft toch jaren duckhunt skills opgebouwd
Ja je hebt gelijk, grijze mannen met snorren.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 wens: Alle games die uitkomen op de andere next gen consoles moeten de Revolution passeren.
MGS4 is op dit moment het voorbeeld van hoe diep gaming gezonken is.
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:28 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, grijze mannen met snorren.
Kleine mannetjes met snorren daarentegen.![]()
nee, maar wel:quote:Op woensdag 14 september 2005 19:56 schreef Cheiron het volgende:
Is het nog steeds cool om als tvp WOW neer te zetten?
*kuch*
wat bedoel je daar in godsnaam mee?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 wens: Alle games die uitkomen op de andere next gen consoles moeten de Revolution passeren.
MGS4 is op dit moment het voorbeeld van hoe diep gaming gezonken is.
Pauper.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
Had hij een nintendo console dan?(sorry, het is gewoon zo leuk
)
Dat jij hier niet meer komt omdat je je toch alleen maar ergert.quote:
quote:een eeuwig jonge mario zodat ie in 24092104104101 games kan meespelen next gen???
Wat anders dan alleen maar mooie graphicsquote:wat zoek je eigenlijk in next gen????
Nintendo is een kwaliteits merk, kunnen we van Microsoft niet zeggenquote:VR??? 2d graphics??? je weet het volgens mij zelf niet, zolang er maar nintendo op staat
Het enigste wat jullie doen is de concurentie afzeiken zonder ook maar enige goede punten,quote:Op woensdag 14 september 2005 21:21 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat jij hier niet meer komt omdat je je toch alleen maar ergert.
[..]
[..]
Wat anders dan alleen maar mooie graphics
[..]
Nintendo is een kwaliteits merk, kunnen we van Microsoft niet zeggen
Wie zijkt nou wie af? Bovendien maakt Nintendo nog winst op wat ze verkopen.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het enigste wat jullie doen is de concurentie afzeiken zonder ook maar enige goede punten,
vooral die laatste zin is echt totale onzin, wat is er mis met microsoft? dat ze beter verkopen dan de gamecube?
microsoft sinds een half jaar ook pauperquote:Op woensdag 14 september 2005 21:27 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Wie zijkt nou wie af? Bovendien maakt Nintendo nog winst op wat ze verkopen.
sinds een half jaar ja..quote:Op woensdag 14 september 2005 21:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
microsoft sinds een half jaar ook pauper
Op Nintendo systemen heb je gewoon leuke games.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het enigste wat jullie doen is de concurentie afzeiken zonder ook maar enige goede punten,
vooral die laatste zin is echt totale onzin, wat is er mis met microsoft? dat ze beter verkopen dan de gamecube?
Dus? microsoft verdient ook geld dus.quote:
wat weet jij ervan ? je hebt geeneens een gamecubequote:Op woensdag 14 september 2005 21:34 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Op Nintendo systemen heb je gewoon leuke games.
De Gamecube is niet de enige Nintendo console, lieverd. Super Mario Brothers, Super Mario World, Starfox op de SNES, Starfox op de N64, Ocarina of Time (beste game allertijden), Mario 64. Nintendo consoles = Nintendo games. Nintendo games vind je dus alleen op Nintendo consoles en dat zal zo blijven.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wat weet jij ervan ? je hebt geeneens een gamecube
Als ik eerlijk ben zie ik jouw reacties niet graag, maar als je zo door blijft gaan kan ik gerust even een moderator inlichten.quote:
Hier moest ik ff om lachenquote:Op woensdag 14 september 2005 21:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik reageerde normaal tot een bepaald persoon begon over stimuleren van de prostaat met een PS3 controller? En daarna nog iets met een geweer en mijn ballen? Ja nee je heb gelijk, ik ben echt erg.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:44 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben zie ik jouw reacties niet graag, maar als je zo door blijft gaan kan ik gerust even een moderator inlichten.
Dan moet jij de verkoopcijfers buiten Japan eens gaan bekijken.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hier moest ik ff om lachenVolgens mij is het toch andersom
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:47 schreef peristilius het volgende:
je heb gelijk, ik ben echt erg.
Nope. Nog steeds niks gebeurt.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:50 schreef kanaiken het volgende:
Ik ga dit topic maar weer eens volgen
heb ik nog belangrijke dingen gemist?
behalve wat aanstaande vrijdag gebeurt?
Ik bedoel het bashenquote:Op woensdag 14 september 2005 21:49 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dan moet jij de verkoopcijfers buiten Japan eens gaan bekijken.Gamecube verkoopt veeeeeeel slechter dan de Xbox.
En bepaalde users hier (van beide kanten) doen het zeker. Dus wat daar staat klopt zeker wel.
Neequote:Op woensdag 14 september 2005 21:50 schreef kanaiken het volgende:
Ik ga dit topic maar weer eens volgen
heb ik nog belangrijke dingen gemist?
behalve wat aanstaande vrijdag gebeurt?
owkee, bedanktquote:Op woensdag 14 september 2005 21:51 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nope. Nog steeds niks gebeurt.
Wij kraken hier nintendo af vanwege het feit dat ze niks zeggen over hun console en net doen alsof het revolutionair wordt. Vervolgens wordt er dan een opmerking gemaakt dat microsoft/sony zuigt... omdat? Dat is een beetje het punt. En Gamedemon doelt vooral (maar niet alleen) op BMH, omdat dat gewoon een vervelend kind is met een nintendo waas voor zn ogen.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik bedoel het bashenIedereen kraakt Nintendo af (Omdat ze succes hebben natuurlijk) en dan zegt hij dat de Nintendo fanboys de andere afkraken
![]()
![]()
Owja, goede redenquote:Op woensdag 14 september 2005 21:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wij kraken hier nintendo af vanwege het feit dat ze niks zeggen over hun console en net doen alsof het revolutionair wordt.
zo zou ik het ook weer niet noemenquote:Op woensdag 14 september 2005 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
(Omdat ze succes hebben natuurlijk)
Dat is PR talk/bullshit, lieverd. Sony en Microsoft zijn daar net zo schuldig over.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wij kraken hier nintendo af vanwege het feit dat ze niks zeggen over hun console en net doen alsof het revolutionair wordt.
Sony en Microsoft zeggen niet met een revolutie te komen, ze zeggen niet dat ze "bang zijn dat hun ideeen gejat worden", ze maken ook daadwerkelijk dingen bekend. En als iedereen hier BELIEVE roept zeg ik NEE!quote:Op woensdag 14 september 2005 21:58 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat is PR talk/bullshit, lieverd. Sony en Microsoft zijn daar net zo schuldig over.
Ze zijn niet verplicht nee, maar het is gewoon vervelend dat je nu overal nintendo fanboys hebt die roepen dat de revolutie eraan komt. Dat moet gewoon afgelopen zijn.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owja, goede redenEn mischien komt het pas over 1 jaar in de winkel
Dus ze hoeven niet perce alles NU te laten zien.
Onzin. Als ik het samenvat wat Sony, Microsoft en Nintendo zeggen:quote:Op woensdag 14 september 2005 22:02 schreef peristilius het volgende:
[..]
Sony en Microsoft zeggen niet met een revolutie te komen, ze zeggen niet dat ze "bang zijn dat hun ideeen gejat worden", ze maken ook daadwerkelijk dingen bekend. En als iedereen hier BELIEVE roept zeg ik NEE!
JAWEL, JIJ BENT DE ERGSTE!quote:Op woensdag 14 september 2005 22:00 schreef Cerbie het volgende:
Of val ik niet onder de groep nintendofanboys-in-rev-topic-die-alles-willen-afkraken
Wie zijn dat dan wel![]()
Enige verschil, bij Microsoft en Sony weet men nu waar ze aan toe zijn, terwijl Nintendo nog steeds doet alsof ze met iets revolutionairs komen. Dat herhalen alle nintendo fanboys, en dat is gewoon vervelend.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:06 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Onzin. Als ik het samenvat wat Sony, Microsoft en Nintendo zeggen:
Nintendo: Hij wordt geweldig! Een revolutie!
Microsoft: Hij wordt geweldig! 1 Miljard verkochte units!
Sony: Hij wordt geweldig! Enorm duur, maar de consument gaat lekker overuren werken!
Volgens mij weten ze het al hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 22:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Enige verschil, bij Microsoft en Sony weet men nu waar ze aan toe zijn, terwijl Nintendo nog steeds doet alsof ze met iets revolutionairs komen. Dat herhalen alle nintendo fanboys, en dat is gewoon vervelend.
Dat kan, smaken verschillen, als je maar niet gaat roepen dat Sony en Microsoft kut zijn is er geen probleem.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:14 schreef PeeJay het volgende:
Het enige wat jullie kunnen is ruzie maken.
Maar ik ben het er wel mee eens als ze zeggen dat Nintendo kwalitatief betere games maakt.
Dus, ik ben benieuwd wat het dit keer wordt!![]()
Eerst maar afwachten wat ze laten zien.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij weten ze het al hoorAnders laten ze het niet vrijdag zien he
(
?)
Oh god, nu wil ik Microsoft niet gaan crediten maar voor een eerste console hebben ze t goed, nee, geweldig gedaan. De xbox was ook puur en alleen om Microsoft te indroduceren in de Console markt, winst maken was voor die generatie nog niet waar ze op richtte. Dat gaan ze nu doenquote:
jah smaken verschillen, sony en microsoft zijn niet mijn smaak, ik ga wel voor nintendo revolution. Alleen al vanwege de super backwards compability, en valt wel t goedkoopst uit denk ikquote:Op woensdag 14 september 2005 22:15 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat kan, smaken verschillen, als je maar niet gaat roepen dat Sony en Microsoft kut zijn is er geen probleem.
quote:Op woensdag 14 september 2005 22:18 schreef Glopes het volgende:
Oh god, nu wil ik Microsoft niet gaan crediten maar voor een eerste console hebben ze t goed, nee, geweldig gedaan. De xbox was ook puur en alleen om Microsoft te indroduceren in de Console markt, winst maken was voor die generatie nog niet waar ze op richtte. Dat gaan ze nu doen
En geloof maar dat, hoe vies, achterbaks en geweldig fout de truucjes van Microsoft zijn, ze willen en zullen winst maken. We hebben t hier tenslotte wel over marketing genieen. Zolang je daar goed in ben hoeft je product niet altijd even geweldig te zijn xD
Neemt niet weg dat Microsoft degelijk wel kwaliteit kan leveren, je hebt t waarschijnlijk ook aan Microsoft te danken in somehow dat je hier nu post.
Voor de rest kan t me geen neuk schelen maar we moeten natuurlijk wel rationeel blijven :f of op zn minst proberen.
Microsoftquote:Op woensdag 14 september 2005 23:28 schreef BroesWillems het volgende:
vraag is aan GameDemon wie de shoulderbuttons heeft uitgevonden...![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 23:28 schreef BroesWillems het volgende:
vraag is aan GameDemon wie de shoulderbuttons heeft uitgevonden...![]()
Nja, ff morgen kijkenquote:
This picture is authentic and not a fake.
Furthermore I should have something big for you tomorrow.
If all goes well you will see something UNIQUE here first on the SeriousGamer007 Blog!
Are you all getting excited yet?!
This is what you have all been waiting for!
Believe
A Revolution is Coming!
Are you ready to Revolt?
Precies wat ik hoopquote:Iwata-san is going to give all the details about the controller, and it looks like it will be demonstrated by the help of the next Super Mario-game that is coming for the Revolution. More titles for the Revolution will also be revealed.
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=290238
quote:TGS: Iwata gives a 50 minute speech in which he reveals the final name, controller, specs, and a few first party game previews. All the "revolutionary" aspects of the console are unveiled and press and gamers worldwide go wild again, only this time they don't have to share nearly as much spotlight with the competition. Nintendo kicks off the conference with a bang and the show floor is abuzz with Revolution excitement. And best of all, since the cat is out of the proverbial bag, so to speak, the key third party developers are free to loosen their tongues and proudly showcase how their next-gen franchises will utilize the Rev's innovative features. Ninty has now effectively hijacked the spotlight from the competition and dominates the rest of TGS with Rev excitement.
Its amazing really. So much market share gained with so little effort. No prerendered cinematics. No multimillion dollar MTV parties. Just two simple presentations, a few key interviews to fuel the rumor mill, and a little help from a notoriously imaginative fanbase. Just like the Rev itself, affordable, efficient, and incredible.
Wat een fucking onzin.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
![]()
Dit wordt het leukste weekend
Ben allang blij dat we dan eindelijk van de neppe controller pics en kneuzige blogs af zijnquote:Op donderdag 15 september 2005 01:07 schreef YourMaster het volgende:
Het ergste is, stel dat we morgen alles te weten komen van de revolution, dan moeten we alsnog een tijd wachten om hem te spelen en dán nog een tijd wachten om te zien of de revolution een succes wordt.
quote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 01:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]G - E - N - I - A - A - L
Eensch geef die knulletjes een ban.quote:Op donderdag 15 september 2005 06:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kan je niet gelijk ff een Revo-topic ban geven aan peristilius en Gamedemon? Heel m'n topic is erdoor verneukt, en ze blijven maar op de man spelen (Ruzbeh). Daarnaast geven ze enkel nutteloze kritiek. M.i. komen ze hier alleen om te bashen, ipv normaal te discussieren.
Als bijv een BMH dat in een Xbox 360 topic doet, dan weten ze niet hoe snel ze huilend naar een modje moeten gaan...
Roy![]()
om mijzelf maar even te qouten want door het geflame en gebash hier is het topic voor geen meter meer te volgen.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:38 schreef Biobakker het volgende:
iemand enig idee of de persconferentie op de TGS live via het internet te volgen is ?
Natuurlijk word je er beter van. Je piemel wordt immers groter als jouw consoles beter verkooptquote:Op donderdag 15 september 2005 10:17 schreef D.A.A.F. het volgende:
Ik bedoel, xboxfanboys,nintendofanboys,ps3fanboys... Worden jullie er zelf beter van als een product goed verkoopt?
nu zie ik de link...oeh, hoe zit het dan met de 'slimline' Ps2?..quote:Op donderdag 15 september 2005 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Natuurlijk word je er beter van. Je piemel wordt immers groter als jouw consoles beter verkoopt
PS2 fanboys zijn over het algemeen ook allemaal negers
quote:I think you guys will freak out when you see the revolution controller... nintendo has gone insane!
een gyroscoopquote:Op donderdag 15 september 2005 11:32 schreef speknek het volgende:
Ja nu je het zegt. Een gewichtje zal het niet zijn, want hij was juist zo licht en sleek, maar zoals ze al eerder zeiden dat hij op een speciale manier trilt waardoor het lijkt dat je tegenwicht krijgt.. Dat is wel erg gaaf bij racespellen idd.
Nee, die moeten gratis meegeleverd gaan worden. Net als dat je trommels kreeg bij Donkey Kongaquote:Op donderdag 15 september 2005 11:46 schreef kepler het volgende:
zou zo'n extra controller ding niet duurder uitvallen dan? Bij elk 'revolutionair' spel dat uitkomt zal je dan een nieuwe pad moeten kopen?
ok, maar iemand moet het toch gaan betalenquote:Op donderdag 15 september 2005 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, die moeten gratis meegeleverd gaan worden. Net als dat je trommels kreeg bij Donkey Konga
Speciale controllers zijn toch altijd al meegeleverd met de game? DDR, Singstar, Eyetoy, Donkey Konga, etcquote:Op donderdag 15 september 2005 11:50 schreef kepler het volgende:
[..]
ok, maar iemand moet het toch gaan betalen
ps: extra set trommels bij de makro voor 16 euro
Mijn Nokia heeft ook een verwisselbaar toetsenbord en dat werkt ook prima na jaren.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:52 schreef D.A.A.F. het volgende:
wat jullie vergeten is dat zon controller duurzaam moet zijn.. dingen je kan verwisselen op een controller lijken mij totaal niet duurzaam, vooral niet als je erop moet gaan rammen..
Precies.... helemaal als IGN zegt dat Nintendo insane is geworden. Dan kunnen ze het nooit over die pad hebben !quote:Op donderdag 15 september 2005 12:19 schreef Jed1Gam het volgende:
Die controller op de vorige pagina lijkt nog teveel op een standaard geval met verwisselbaar frontje, niet echt boeiends dus. Ik verwacht wel iets meer dan dat.![]()
je topic is verneukt?quote:Op donderdag 15 september 2005 06:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kan je niet gelijk ff een Revo-topic ban geven aan peristilius en Gamedemon? Heel m'n topic is erdoor verneukt, en ze blijven maar op de man spelen (Ruzbeh). Daarnaast geven ze enkel nutteloze kritiek. M.i. komen ze hier alleen om te bashen, ipv normaal te discussieren.
Als bijv een BMH dat in een Xbox 360 topic doet, dan weten ze niet hoe snel ze huilend naar een modje moeten gaan...
Roy![]()
Er is nog niets getoondquote:
en wat kan jou het schelen als iets gaat zuigen? hij heeft het toch niet over je moeder ?..of voel jij je benadeeld als iemand iets wat jij hebt/wil/vind stom vind?quote:Op donderdag 15 september 2005 12:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je topic is verneukt?
omdat er niet 300reakties zijn?
omdat er niet 300 posts metBELIEVE!
staan?
omdat er niet 300 posts met speculatie over de controller staan?
Het enigste wat peristilius en ik hier doen is zorgen dat er niet constant irritant gezeken word op andere console, het enige wat hier gebeurt is zeggen dat de revo de 360 en ps3 gaan pwnen want dat zijn maar trieste , niet Next gen consoles.
Zodra er daadwerkelijk info vrijkomt van nintendo zelf dan word het pas tijd om ja of nee te zeggen tegen de revo, niet zeggen dat de concurentie gaat zuigen als er nog niks bekend is over je eigen ding
Dat zie ik volgens mij helemaal nergens staan.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:37 schreef Gamedemon het volgende:
Het enigste wat peristilius en ik hier doen is zorgen dat er niet constant irritant gezeken word op andere console, het enige wat hier gebeurt is zeggen dat de revo de 360 en ps3 gaan pwnen want dat zijn maar trieste , niet Next gen consoles.
Hmmm?quote:
Dat zou pas revolutionair zijn... een console zonder 3rd party games die iets gaat pwnen.quote:het enige wat hier gebeurt is zeggen dat de revo de 360 en ps3 gaan pwnen want dat zijn maar trieste , niet Next gen consoles.
HOezo zonder 3rd party games?quote:Op donderdag 15 september 2005 13:05 schreef Notorious het volgende:
[..]
Dat zou pas revolutionair zijn... een console zonder 3rd party games die iets gaat pwnen.
1st party nintendo games zijn er genoeg om jouw zakgeld op te maken..quote:Op donderdag 15 september 2005 13:31 schreef Notorious het volgende:
Ik verwacht net zoveel 3rd party support als voor N64 en Game Cube... niks bijzonders dus.
You WILL say wow!quote:Op donderdag 15 september 2005 13:36 schreef peristilius het volgende:
Maar ff genoeg over dit gezeik, laten we het over de Revolution hebben.
Ik hoop het.quote:
Het is dat mn sig vol is, anders had ie er tussen gestaanquote:
stelletje bijelkaar geraapt internet-games-fanboy freaks! ...ALLEMAAL ZEG IK JE!...quote:Op donderdag 15 september 2005 13:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is dat mn sig vol is, anders had ie er tussen gestaan
misschien gold dat ook voor jou.....fanboyfreakquote:Op donderdag 15 september 2005 13:46 schreef peristilius het volgende:
Ssht, mag je niet zeggen, worden ze boos.
Waar moet ik fanboy van zijn?quote:Op donderdag 15 september 2005 13:47 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
misschien gold dat ook voor jou.....fanboyfreak![]()
Final Fantasyquote:Op donderdag 15 september 2005 13:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Waar moet ik fanboy van zijn?
Ja okee, maar dat heerst ook gewoon.quote:
Hier komt de final-aap al uit de mouwquote:Op donderdag 15 september 2005 13:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja okee, maar dat heerst ook gewoon.![]()
Alleen komt Final Fantasy op alle platforms uit.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:56 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
Hier komt de final-aap al uit de mouw
ik zei: 'stelletje bijelkaar geraapt internet-games-fanboy freaks! ...ALLEMAAL ZEG IK JE!...'quote:Op donderdag 15 september 2005 14:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Alleen komt Final Fantasy op alle platforms uit.Dus dat gaat niet op in deze context.
![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 14:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed. Nu vind ik het zelfs tever gaan. Ontopic weer, desnoods maakt iedereen een fake controller en gaan we de voor en nadelen daarvan bespreken, maar we houden iig op met zeiken.
Ah. Je bedoelt de favoriete controlelr van Royquote:Op donderdag 15 september 2005 14:17 schreef D.A.A.F. het volgende:
Nee! niet weer die controller ..
ik zeg nog steeds een losse controller voor iedere hand.. 1 van die eerste hoaxes..die was interessant...
Bitch please...quote:Op donderdag 15 september 2005 13:36 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
1st party nintendo games zijn er genoeg om jouw zakgeld op te maken..
De zoveelste Zelda? Flikker toch op.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:19 schreef Notorious het volgende:
Je denkt toch niet dat ik warm word van de zoveelste Mario en Zelda?
Wij weten wel wie er het laatst lachtquote:Op donderdag 15 september 2005 14:22 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De zoveelste Zelda? Flikker toch op.
Alsof Zelda wordt uitgemolken..
Dat weet je helemaal niet.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wij weten wel wie er het laatst lacht![]()
liever een 8de zelda-deel, waarvan je weet dat het kwaliteit is, dan een standaard 3rd party 13 in een dozijn fps, actionadventure op een hollywood film gebaseerde meuk.. weer zon WOII vechter, weer een spaceshooter..quote:Op donderdag 15 september 2005 14:19 schreef Notorious het volgende:
[..]
Bitch please...![]()
Je denkt toch niet dat ik warm word van de zoveelste Mario en Zelda?
Dat weet je pas als de console een jaar gereleased is..en misschien lachen we allemaal wel..aangezien we nu hier allemaal blij zitten te wezen met onze gc/xbox/ps2/ds/psp...anders zouden we niet zo stellig onszelf verdedigen..quote:Op donderdag 15 september 2005 14:25 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet.
sloeg dit ergens op wat ik gemist heb, of was dit een out-of-the-blue jehova-aankondiging?..EA suckt wel, dat ben ik met je eens..quote:Op donderdag 15 september 2005 14:29 schreef BMH het volgende:
Stop de inteelt van games! We hebben vers bloed nodig!!
Do not buy EA games in 2005
Nintendo, zorg dat er vers bloed komt in de gamesindustrie!
Eensch, maar wat je vergeet is dat al deze titels ooit in ontwikkeling waren bij kleine onafhankelijke softwareontwikkelaars.. allemaal overgekocht door EA, en dan worden de titels uitgemolken.. expansion hier, expansion daar, 4 a 5 vervolgen... das dezelfde mentaliteit als een 'zoveelste mario' .. in weze gaat het jou dus niet om de 'zoveelste' , maar meer dat je mario niet leuk vind..quote:Op donderdag 15 september 2005 14:37 schreef Notorious het volgende:
Alsof alles van EA slecht is, ik ehb me wel vermaakt met Burnout , Battlefield en Medal of Honor en ik speel liever dat dan de zoveelste Mario!
klopt, maar er zit een wezenlijk verschil in: (ten eerste, ik ben geen voorstander van de mariofranchise ook hoor, dus ik zie het nog 'redelijk' objectief)..quote:Op donderdag 15 september 2005 14:42 schreef Notorious het volgende:
Ik heb anders geen Burnout Golf, Burnout Tennis of wat dan ook. N-tards zijn de laatste die moeten komen klagen over uitmelken van games aangezien de grootste hoer van de game industrie nog altijd Mario is.
En je puntquote:Op donderdag 15 september 2005 14:47 schreef Notorious het volgende:
En toch verkopen die EA games goed. En blijft Nintendo achter lopen met verkochte consoles bij Sony en Microsoft.
Tuurlijk verkopen die games goed, dat heet marketing.. Als je een goed marketing hebt + wat budget kan je mensen zelfs stront laten kopen, dat heeft nul komma nul te maken met goede spellen.. Dit geldt ook voor Sony, die heeft een briljante marketingafdeling.. Nintendo heeft de ballen verstand van marketing..quote:Op donderdag 15 september 2005 14:47 schreef Notorious het volgende:
En toch verkopen die EA games goed. En blijft Nintendo achter lopen met verkochte consoles bij Sony en Microsoft.
Wéér iemand die komt bashenquote:Op donderdag 15 september 2005 14:47 schreef Notorious het volgende:
Als we er toch onzinnige statistieken bij gaan slepen, zullen we dan winstmarges vergelijken?quote:Op donderdag 15 september 2005 14:47 schreef Notorious het volgende:
quote:Op donderdag 15 september 2005 14:56 schreef speknek het volgende:
[..]
Als we er toch onzinnige statistieken bij gaan slepen, zullen we dan winstmarges vergelijken?
De nu toch wel nerveuze anti-Nintendo fanboys komen uit hun holletje.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:58 schreef BroesWillems het volgende:
kwist niet dat het kansloze-discussie-dag is vandaag...![]()
ik zou helemaal niks erbij halen, als mensen willen kopen wat het meerendeel van de mensen koopt, moet je die mensen lekker hun gang laten gaan. Mensen die hun mening baseren op gedrag van anderen zijn kuddedieren..quote:Op donderdag 15 september 2005 14:56 schreef speknek het volgende:
[..]
Als we er toch onzinnige statistieken bij gaan slepen, zullen we dan winstmarges vergelijken?
En de GBA even weglaten.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:56 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie ons heel erg vinden enzo, en het slaat ook niet allemaal ergens op. Maar BMH blijft toch het toppunt hoor.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De nu toch wel nerveuze anti-Nintendo fanboys worden uit hun holletje gelokt.
Weer hetzelfde object dat gebruikt wordt voor een fotoshopquote:Op donderdag 15 september 2005 14:59 schreef mikando18 het volgende:
Dragon quest komt naar de revolution?
http://img374.imageshack.us/img374/1166/dqrev9ww.jpg
Het zou wel mooi zijn voor Japan gezien DQ daar nog beter verkoopt dan Final fantasy sux.
alle fanboys zijn naar..quote:Op donderdag 15 september 2005 15:02 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie ons heel erg vinden enzo, en het slaat ook niet allemaal ergens op. Maar BMH blijft toch het toppunt hoor.Hiermee kunnen we fanboy gedrag natuurlijk nooit goedpraten, maar het roept wel frustraties op bij bepaalde mensen.
![]()
Dat mensen boos raken (gamedemon) of zelfs agressief worden omdat mensen iets negatiefs zeggen over "hun" games of console.. Dat is gewoon het toppunt van hilaritiet!quote:Op donderdag 15 september 2005 15:02 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie ons heel erg vinden enzo, en het slaat ook niet allemaal ergens op. Maar BMH blijft toch het toppunt hoor.Hiermee kunnen we fanboy gedrag natuurlijk nooit goedpraten, maar het roept wel frustraties op bij bepaalde mensen.
![]()
Ik weet dat je een vieze bloedzuiger bent, en het is heus niet doordat je iets negatiefs zegt over "onze" console, het is doordat je zuigende opmerkingen maakt die absoluut nergens op slaan.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat mensen boos raken (gamedemon) of zelfs agressief worden omdat mensen iets negatiefs zeggen over "hun" games of console.. Dat is gewoon het toppunt van hilaritiet!
Ik geniet er zo extreem veel van![]()
Zegt er eentje iets... Nu is het wachten totdat Gamedemon hetzelfde zegtquote:Op donderdag 15 september 2005 15:11 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik weet dat je een vieze bloedzuiger bent, en het is heus niet doordat je iets negatiefs zegt over "onze" console, het is doordat je zuigende opmerkingen maakt die absoluut nergens op slaan.
En dat jij ervan geniet zegt alleen maar dat je te weinig vrienden hebt en aandacht nodig hebt.
Mijn opmerkingen slaan toch zeker wel ergens op.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zegt er eentje iets... Nu is het wachten totdat Gamedemon hetzelfde zegt
als je dan in vervolg een topic ziet staan die begint met "Nintendo Revolution [Deel XX] ... "quote:Op donderdag 15 september 2005 15:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik dat hele revolutie en BELIEVE gezeik zat ben na 25 topics zonder info. Ja als jullie dat niet kunnen hebben.
Aan de andere kant is het ook weer zo grappig om Nintendo fanboys in de stress te zien en ze misschien een klein beetje op te fokken.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:21 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
als je dan in vervolg een topic ziet staan die begint met "Nintendo Revolution [Deel XX] ... "
KLIK ER DAN NIET OP ALS JE HET ZAT BENT....![]()
Zucht, het is zo moeilijk soms....
Ja, maar om 4 uur begint de presentatiequote:Op donderdag 15 september 2005 15:31 schreef D.A.A.F. het volgende:
12 uur? ik dacht hij 5 uur NL tijd klaar zou zijn ? dat is 5 uur sochtends dus?
Heel goed ideequote:Op donderdag 15 september 2005 15:14 schreef BroesWillems het volgende:
kan er geen centraal PS3, X360 en Rev discussie topic komen? Kun je elkaar daar de kop in slaan... kan de rest hier blijfen en praten over de "Nintendo Revolution".... jeweetwel.... wat ook al in de topic titel staat....
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeezus wat een baardquote:Op donderdag 15 september 2005 15:50 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe geruchten! Zou dit hem zijn???
[afbeelding]
quote:I got the phone call
Can't tell you much (losing job etc.) but:
1) It's a revolution
2) No-one on this thread has got it right yet
3) There are two sides to every story.........and two parts to this one in particular
[how-to] Imageshack correct gebruikenquote:Op donderdag 15 september 2005 15:50 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 september 2005 15:50 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
GAF, maar in hoeverre die gast betrouwbaar is weet ik niet. Misschien Roy welquote:
Ik heb ook geen ideequote:Op donderdag 15 september 2005 16:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
GAF, maar in hoeverre die gast betrouwbaar is weet ik niet. Misschien Roy wel
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb ook geen ideeJe moet echter het vuur warm houden
[afbeelding]
Blame Canadaquote:Op donderdag 15 september 2005 16:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb ook geen ideeJe moet echter het vuur warm houden
[afbeelding]
Heel interesant ja. Ik ben even gaan vragen.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 15 september 2005 16:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
DE CONTROLLER!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111OEWNEOENOENE
[afbeelding]
Volgens SerieousgamerIk vind het maar een kut vorm
Dude...quote:Op donderdag 15 september 2005 16:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[afbeelding]
Ik vind het maar een kut vorm
Wie zei er ook alweer dat Nintendo niet goed reclame kan maken?quote:Op donderdag 15 september 2005 16:45 schreef Mordreth het volgende:
Ghe gaaf om te zien hoeveel mensen er wel niet over speculeren.. sites, forums, bladen.. wat dat betreft heeft Nintendo geen tekort aan aandacht
Nintendo heeft de beste marketing machine: het gehype door de fansquote:Op donderdag 15 september 2005 16:45 schreef Mordreth het volgende:
Ghe gaaf om te zien hoeveel mensen er wel niet over speculeren.. sites, forums, bladen.. wat dat betreft heeft Nintendo geen tekort aan aandacht
Idd.. stoken elkaar (en anderen) op. Ik hoop nu toch echt wel dat ze met iets moois aankomen. De gamecube en advance zijn beiden niet echt geslaagde (zacht uitgedrukt) dingen. En ook met de DS valt nog maar te bezien hoe die het er vanaf gaat brengen.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:48 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Nintendo heeft de beste marketing machine: het gehype door de fans
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:45 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dude...![]()
die zien er heel anders uit...
de advance niet geslaagd? vertel....quote:Op donderdag 15 september 2005 16:50 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Idd.. stoken elkaar (en anderen) op. Ik hoop nu toch echt wel dat ze met iets moois aankomen. De gamecube en advance zijn beiden niet echt geslaagde (zacht uitgedrukt) dingen. En ook met de DS valt nog maar te bezien hoe die het er vanaf gaat brengen.
Gamecube misschien niet maar de GBA doet het wel aardig goed hoor...quote:Op donderdag 15 september 2005 16:50 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Idd.. stoken elkaar (en anderen) op. Ik hoop nu toch echt wel dat ze met iets moois aankomen. De gamecube en advance zijn beiden niet echt geslaagde (zacht uitgedrukt) dingen. En ook met de DS valt nog maar te bezien hoe die het er vanaf gaat brengen.
De DS is praktisch al geslaagd. De GBA verkoopt ook nog steeds, de spellen voor de GBA hebben deze week weer een boost gehad door de Micro.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:50 schreef Mordreth het volgende:
[..]
SERIOUSGAMER IS NEP!quote:Op donderdag 15 september 2005 16:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[afbeelding]
Ds is al hardstikke geslaagd,,gamecube IMO ook, zijn erg veel vette games voor!quote:Op donderdag 15 september 2005 16:50 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Ach geen enkele casual gamer heeft daar weet van...quote:Op donderdag 15 september 2005 16:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wie zei er ook alweer dat Nintendo niet goed reclame kan maken?![]()
Mond op mond reclame is altijd nog de beste reclame![]()
Mja, ik trek het een beetje in vergelijking met snes.. ik vind dat er nou niet echt geweldige games uit zijn gekomen waar van je over 20 jaar weer denkt van: wauw.. dat was toen leuk..quote:Op donderdag 15 september 2005 16:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De DS is praktisch al geslaagd. De GBA verkoopt ook nog steeds, de spellen voor de GBA hebben deze week weer een boost gehad door de Micro.
Fans? Zieke groupies bedoel je.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:48 schreef philipnorth het volgende:
Nintendo heeft de beste marketing machine: het gehype door de fans
Die lijkt op deze:quote:Op donderdag 15 september 2005 16:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[afbeelding]
Ik noem een Polarium, Mario 64, Another Code (alhoewel door sommigen kort genoemd), Kirby en nog een aantal. De 23e komt Meteos, de 30e Advance Wars. De 11e Nintendogs (en een prijsverlaging). Genoeg topgames die ik nog niet genoemd heb die eraan komen. Nee, ik vind de DS wel geslaagd. Het publiek koopt het nog steeds massaal.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:53 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Mja, ik trek het een beetje in vergelijking met snes.. ik vind dat er nou niet echt geweldige games uit zijn gekomen waar van je over 20 jaar weer denkt van: wauw.. dat was toen leuk..
Daarnaast vind ik de DS bij lange nog niet geslaagd.. de games die tot nu toe zijn uitgekomen hebben nogal een korte speelbaarheid (b.v. yoshi).
Nope, maar ik ben anders van nintendo gewendquote:Op donderdag 15 september 2005 16:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik noem een Polarium, Mario 64, Another Code (alhoewel door sommigen kort genoemd), Kirby en nog een aantal. De 23e komt Meteos, de 30e Advance Wars. De 11e Nintendogs (en een prijsverlaging). Genoeg topgames die ik nog niet genoemd heb die eraan komen. Nee, ik vind de DS wel geslaagd. Het publiek koopt het nog steeds massaal.
Is volgens jou de psp wel geslaagd dan
De spellen op de snes zijn klassiekers omdat ze oud zijn. De ds is net nieuw en ik denk dat er al een lijstje spellen is wat op de klassieke lijst gaat komen. Dat jij dit niet vind is jouw keuzequote:Op donderdag 15 september 2005 17:02 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat als je de spellen van nu vergelijkt met die van op de snes.. daar zaten toch wel een stuk meer toppers tussen.
Truequote:Op donderdag 15 september 2005 17:05 schreef disjfa het volgende:
[..]
De spellen op de snes zijn klassiekers omdat ze oud zijn. De ds is net nieuw en ik denk dat er al een lijstje spellen is wat op de klassieke lijst gaat komen. Dat jij dit niet vind is jouw keuzeMaar dat klinkt meer als een meningsverschil
Dat heeft Matt gepost kom ik net achter (zonder jouw zin).quote:Op donderdag 15 september 2005 16:25 schreef Ruzbeh het volgende:
When you turn on Revolution, You. Will say...
[afbeelding]
Dude niet zo slap lullen, het is nog totaal niet bekend wat het revolutionaire aspect van de controller zal zijn. Er is nog niks bekend over de controllerquote:Op donderdag 15 september 2005 17:43 schreef CecilBDemented het volgende:
wat een hype zeg om een controller die lijkt op wavebird met een trackingball erin whoww
het revolutionaire eraan is een trackingball
Dat ding lijkt me fakequote:Op donderdag 15 september 2005 17:43 schreef CecilBDemented het volgende:
wat een hype zeg om een controller die lijkt op wavebird met een trackingball erin whoww
het revolutionaire eraan is een trackingball
fuckquote:Op donderdag 15 september 2005 17:55 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Gelukkig matched het lettertype.
[afbeelding]
Dudequote:Op donderdag 15 september 2005 17:55 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Gelukkig matched het lettertype.
[afbeelding]
4 uur nog niet. Ik ben iig wel online voor 7-en (7 uur moet ik weg namelijkquote:Op donderdag 15 september 2005 18:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie is er om 4 uur dalijk aanwezig? (Wel een post achterlaten dan
)
Nog even en ze gaan hier een rooster maken zodat we niks van die dag missenquote:Op donderdag 15 september 2005 18:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie is er om 4 uur dalijk aanwezig? (Wel een post achterlaten dan
)
Morgen vroegquote:Op donderdag 15 september 2005 18:09 schreef kanaiken het volgende:
Wat zijn nou precies de tijden die van belang zijn?
quote:Op donderdag 15 september 2005 18:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Morgen vroeg
Ik kan niet kiezenff 1 uur wakker zijn of vroeger opstaan
04.00 uur begint de speech, 04.50 eindigt de speech...quote:
dankjewelquote:Op donderdag 15 september 2005 18:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
04.00 uur begint de speech, 04.50 eindigt de speech...
Ja maar in japan is het gewoon 11 uurquote:Op donderdag 15 september 2005 18:16 schreef kanaiken het volgende:
[..]
dankjewel
dat is behoorlijk vroeg
Sterktequote:Op donderdag 15 september 2005 18:19 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben vannacht wel wakker..
quote:Just seen pictures for the first time. This is the sexiest, most adult-looking product Nintendo have ever released. It's also gonna need some explaining, you don't get it just by looking at the pictures, it has to be explained to you.
quote:Op donderdag 15 september 2005 18:32 schreef Ruzbeh het volgende:
Van die betrouwbare gozer (volgens sp0rsk is hij betrouwbaar dus als hij het zegt moet het wel zo zijn):
[..]![]()
![]()
![]()
quote:Apparently the initial reaction is very similar indeed to the reaction to the N64's controller, maybe even more extreme - if you play it, you get it - plus the controller's very iPod-like to look at, even in its dimensions........
Deze is van dezelfde gozert?quote:
Hoera, een controller in de vorm van tieten.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:34 schreef Xrenity het volgende:
[..]
De controller zou toch 'uitnodigen tot aanraken'?
En je bestuurd het spel door te wrijven.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hoera, een controller in de vorm van tieten.
Wél revolutionair.
Of een butt-plug met een Mario-hoofd die je met je sluitspier moet bedienen.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoera, een controller in de vorm van tieten.
Wél revolutionair.
Uh die kennnen we alquote:Op donderdag 15 september 2005 19:05 schreef Tware het volgende:
Dat wordt morgen lekker vroeg wekker zetten![]()
denk ik het niet... das niet revolutionair, dat doen de gemiddelde fok!ker al jaren...quote:Op donderdag 15 september 2005 19:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Of een butt-plug met een Mario-hoofd die je met je sluitspier moet bedienen.
hehe als dat zo wasquote:Op donderdag 15 september 2005 19:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Of een butt-plug met een Mario-hoofd die je met je sluitspier moet bedienen.
Dus nietquote:Op donderdag 15 september 2005 19:33 schreef Glopes het volgende:
Ik heb zo t gevoel dat er niet meer onthuld wordt dan wat datums, waaronder de datum wanneer de controller publiek wordt gemaakt.
Vind je het gek als er nog niks bekend isquote:Op donderdag 15 september 2005 19:48 schreef Cerbie het volgende:
Jullie krijgen het gewoon voor mekaar om deze vol te posten vóór vrijdag
Suggestie voor TT: Let the Ton begin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |