Mijn opmerkingen slaan toch zeker wel ergens op.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zegt er eentje iets... Nu is het wachten totdat Gamedemon hetzelfde zegt
als je dan in vervolg een topic ziet staan die begint met "Nintendo Revolution [Deel XX] ... "quote:Op donderdag 15 september 2005 15:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik dat hele revolutie en BELIEVE gezeik zat ben na 25 topics zonder info. Ja als jullie dat niet kunnen hebben.
Aan de andere kant is het ook weer zo grappig om Nintendo fanboys in de stress te zien en ze misschien een klein beetje op te fokken.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:21 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
als je dan in vervolg een topic ziet staan die begint met "Nintendo Revolution [Deel XX] ... "
KLIK ER DAN NIET OP ALS JE HET ZAT BENT....![]()
Zucht, het is zo moeilijk soms....
Ja, maar om 4 uur begint de presentatiequote:Op donderdag 15 september 2005 15:31 schreef D.A.A.F. het volgende:
12 uur? ik dacht hij 5 uur NL tijd klaar zou zijn ? dat is 5 uur sochtends dus?
Heel goed ideequote:Op donderdag 15 september 2005 15:14 schreef BroesWillems het volgende:
kan er geen centraal PS3, X360 en Rev discussie topic komen? Kun je elkaar daar de kop in slaan... kan de rest hier blijfen en praten over de "Nintendo Revolution".... jeweetwel.... wat ook al in de topic titel staat....
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeezus wat een baardquote:Op donderdag 15 september 2005 15:50 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe geruchten! Zou dit hem zijn???
[afbeelding]
quote:I got the phone call
Can't tell you much (losing job etc.) but:
1) It's a revolution
2) No-one on this thread has got it right yet
3) There are two sides to every story.........and two parts to this one in particular
[how-to] Imageshack correct gebruikenquote:Op donderdag 15 september 2005 15:50 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 september 2005 15:50 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
GAF, maar in hoeverre die gast betrouwbaar is weet ik niet. Misschien Roy welquote:
Ik heb ook geen ideequote:Op donderdag 15 september 2005 16:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
GAF, maar in hoeverre die gast betrouwbaar is weet ik niet. Misschien Roy wel
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb ook geen ideeJe moet echter het vuur warm houden
[afbeelding]
Blame Canadaquote:Op donderdag 15 september 2005 16:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb ook geen ideeJe moet echter het vuur warm houden
[afbeelding]
Heel interesant ja. Ik ben even gaan vragen.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 15 september 2005 16:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
DE CONTROLLER!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111OEWNEOENOENE
[afbeelding]
Volgens SerieousgamerIk vind het maar een kut vorm
Dude...quote:Op donderdag 15 september 2005 16:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[afbeelding]
Ik vind het maar een kut vorm
Wie zei er ook alweer dat Nintendo niet goed reclame kan maken?quote:Op donderdag 15 september 2005 16:45 schreef Mordreth het volgende:
Ghe gaaf om te zien hoeveel mensen er wel niet over speculeren.. sites, forums, bladen.. wat dat betreft heeft Nintendo geen tekort aan aandacht
Nintendo heeft de beste marketing machine: het gehype door de fansquote:Op donderdag 15 september 2005 16:45 schreef Mordreth het volgende:
Ghe gaaf om te zien hoeveel mensen er wel niet over speculeren.. sites, forums, bladen.. wat dat betreft heeft Nintendo geen tekort aan aandacht
Idd.. stoken elkaar (en anderen) op. Ik hoop nu toch echt wel dat ze met iets moois aankomen. De gamecube en advance zijn beiden niet echt geslaagde (zacht uitgedrukt) dingen. En ook met de DS valt nog maar te bezien hoe die het er vanaf gaat brengen.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:48 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Nintendo heeft de beste marketing machine: het gehype door de fans
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:45 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dude...![]()
die zien er heel anders uit...
de advance niet geslaagd? vertel....quote:Op donderdag 15 september 2005 16:50 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Idd.. stoken elkaar (en anderen) op. Ik hoop nu toch echt wel dat ze met iets moois aankomen. De gamecube en advance zijn beiden niet echt geslaagde (zacht uitgedrukt) dingen. En ook met de DS valt nog maar te bezien hoe die het er vanaf gaat brengen.
Gamecube misschien niet maar de GBA doet het wel aardig goed hoor...quote:Op donderdag 15 september 2005 16:50 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Idd.. stoken elkaar (en anderen) op. Ik hoop nu toch echt wel dat ze met iets moois aankomen. De gamecube en advance zijn beiden niet echt geslaagde (zacht uitgedrukt) dingen. En ook met de DS valt nog maar te bezien hoe die het er vanaf gaat brengen.
De DS is praktisch al geslaagd. De GBA verkoopt ook nog steeds, de spellen voor de GBA hebben deze week weer een boost gehad door de Micro.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:50 schreef Mordreth het volgende:
[..]
SERIOUSGAMER IS NEP!quote:Op donderdag 15 september 2005 16:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[afbeelding]
Ds is al hardstikke geslaagd,,gamecube IMO ook, zijn erg veel vette games voor!quote:Op donderdag 15 september 2005 16:50 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Ach geen enkele casual gamer heeft daar weet van...quote:Op donderdag 15 september 2005 16:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wie zei er ook alweer dat Nintendo niet goed reclame kan maken?![]()
Mond op mond reclame is altijd nog de beste reclame![]()
Mja, ik trek het een beetje in vergelijking met snes.. ik vind dat er nou niet echt geweldige games uit zijn gekomen waar van je over 20 jaar weer denkt van: wauw.. dat was toen leuk..quote:Op donderdag 15 september 2005 16:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De DS is praktisch al geslaagd. De GBA verkoopt ook nog steeds, de spellen voor de GBA hebben deze week weer een boost gehad door de Micro.
Fans? Zieke groupies bedoel je.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:48 schreef philipnorth het volgende:
Nintendo heeft de beste marketing machine: het gehype door de fans
Die lijkt op deze:quote:Op donderdag 15 september 2005 16:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[afbeelding]
Ik noem een Polarium, Mario 64, Another Code (alhoewel door sommigen kort genoemd), Kirby en nog een aantal. De 23e komt Meteos, de 30e Advance Wars. De 11e Nintendogs (en een prijsverlaging). Genoeg topgames die ik nog niet genoemd heb die eraan komen. Nee, ik vind de DS wel geslaagd. Het publiek koopt het nog steeds massaal.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:53 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Mja, ik trek het een beetje in vergelijking met snes.. ik vind dat er nou niet echt geweldige games uit zijn gekomen waar van je over 20 jaar weer denkt van: wauw.. dat was toen leuk..
Daarnaast vind ik de DS bij lange nog niet geslaagd.. de games die tot nu toe zijn uitgekomen hebben nogal een korte speelbaarheid (b.v. yoshi).
Nope, maar ik ben anders van nintendo gewendquote:Op donderdag 15 september 2005 16:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik noem een Polarium, Mario 64, Another Code (alhoewel door sommigen kort genoemd), Kirby en nog een aantal. De 23e komt Meteos, de 30e Advance Wars. De 11e Nintendogs (en een prijsverlaging). Genoeg topgames die ik nog niet genoemd heb die eraan komen. Nee, ik vind de DS wel geslaagd. Het publiek koopt het nog steeds massaal.
Is volgens jou de psp wel geslaagd dan
De spellen op de snes zijn klassiekers omdat ze oud zijn. De ds is net nieuw en ik denk dat er al een lijstje spellen is wat op de klassieke lijst gaat komen. Dat jij dit niet vind is jouw keuzequote:Op donderdag 15 september 2005 17:02 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat als je de spellen van nu vergelijkt met die van op de snes.. daar zaten toch wel een stuk meer toppers tussen.
Truequote:Op donderdag 15 september 2005 17:05 schreef disjfa het volgende:
[..]
De spellen op de snes zijn klassiekers omdat ze oud zijn. De ds is net nieuw en ik denk dat er al een lijstje spellen is wat op de klassieke lijst gaat komen. Dat jij dit niet vind is jouw keuzeMaar dat klinkt meer als een meningsverschil
Dat heeft Matt gepost kom ik net achter (zonder jouw zin).quote:Op donderdag 15 september 2005 16:25 schreef Ruzbeh het volgende:
When you turn on Revolution, You. Will say...
[afbeelding]
Dude niet zo slap lullen, het is nog totaal niet bekend wat het revolutionaire aspect van de controller zal zijn. Er is nog niks bekend over de controllerquote:Op donderdag 15 september 2005 17:43 schreef CecilBDemented het volgende:
wat een hype zeg om een controller die lijkt op wavebird met een trackingball erin whoww
het revolutionaire eraan is een trackingball
Dat ding lijkt me fakequote:Op donderdag 15 september 2005 17:43 schreef CecilBDemented het volgende:
wat een hype zeg om een controller die lijkt op wavebird met een trackingball erin whoww
het revolutionaire eraan is een trackingball
fuckquote:Op donderdag 15 september 2005 17:55 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Gelukkig matched het lettertype.
[afbeelding]
Dudequote:Op donderdag 15 september 2005 17:55 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Gelukkig matched het lettertype.
[afbeelding]
4 uur nog niet. Ik ben iig wel online voor 7-en (7 uur moet ik weg namelijkquote:Op donderdag 15 september 2005 18:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie is er om 4 uur dalijk aanwezig? (Wel een post achterlaten dan
)
Nog even en ze gaan hier een rooster maken zodat we niks van die dag missenquote:Op donderdag 15 september 2005 18:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie is er om 4 uur dalijk aanwezig? (Wel een post achterlaten dan
)
Morgen vroegquote:Op donderdag 15 september 2005 18:09 schreef kanaiken het volgende:
Wat zijn nou precies de tijden die van belang zijn?
quote:Op donderdag 15 september 2005 18:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Morgen vroeg
Ik kan niet kiezenff 1 uur wakker zijn of vroeger opstaan
04.00 uur begint de speech, 04.50 eindigt de speech...quote:
dankjewelquote:Op donderdag 15 september 2005 18:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
04.00 uur begint de speech, 04.50 eindigt de speech...
Ja maar in japan is het gewoon 11 uurquote:Op donderdag 15 september 2005 18:16 schreef kanaiken het volgende:
[..]
dankjewel
dat is behoorlijk vroeg
Sterktequote:Op donderdag 15 september 2005 18:19 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben vannacht wel wakker..
quote:Just seen pictures for the first time. This is the sexiest, most adult-looking product Nintendo have ever released. It's also gonna need some explaining, you don't get it just by looking at the pictures, it has to be explained to you.
quote:Op donderdag 15 september 2005 18:32 schreef Ruzbeh het volgende:
Van die betrouwbare gozer (volgens sp0rsk is hij betrouwbaar dus als hij het zegt moet het wel zo zijn):
[..]![]()
![]()
![]()
quote:Apparently the initial reaction is very similar indeed to the reaction to the N64's controller, maybe even more extreme - if you play it, you get it - plus the controller's very iPod-like to look at, even in its dimensions........
Deze is van dezelfde gozert?quote:
Hoera, een controller in de vorm van tieten.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:34 schreef Xrenity het volgende:
[..]
De controller zou toch 'uitnodigen tot aanraken'?
En je bestuurd het spel door te wrijven.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hoera, een controller in de vorm van tieten.
Wél revolutionair.
Of een butt-plug met een Mario-hoofd die je met je sluitspier moet bedienen.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoera, een controller in de vorm van tieten.
Wél revolutionair.
Uh die kennnen we alquote:Op donderdag 15 september 2005 19:05 schreef Tware het volgende:
Dat wordt morgen lekker vroeg wekker zetten![]()
denk ik het niet... das niet revolutionair, dat doen de gemiddelde fok!ker al jaren...quote:Op donderdag 15 september 2005 19:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Of een butt-plug met een Mario-hoofd die je met je sluitspier moet bedienen.
hehe als dat zo wasquote:Op donderdag 15 september 2005 19:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Of een butt-plug met een Mario-hoofd die je met je sluitspier moet bedienen.
Dus nietquote:Op donderdag 15 september 2005 19:33 schreef Glopes het volgende:
Ik heb zo t gevoel dat er niet meer onthuld wordt dan wat datums, waaronder de datum wanneer de controller publiek wordt gemaakt.
Vind je het gek als er nog niks bekend isquote:Op donderdag 15 september 2005 19:48 schreef Cerbie het volgende:
Jullie krijgen het gewoon voor mekaar om deze vol te posten vóór vrijdag
Suggestie voor TT: Let the Ton begin!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |