Mijn opmerkingen slaan toch zeker wel ergens op.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zegt er eentje iets... Nu is het wachten totdat Gamedemon hetzelfde zegt
als je dan in vervolg een topic ziet staan die begint met "Nintendo Revolution [Deel XX] ... "quote:Op donderdag 15 september 2005 15:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik dat hele revolutie en BELIEVE gezeik zat ben na 25 topics zonder info. Ja als jullie dat niet kunnen hebben.
Aan de andere kant is het ook weer zo grappig om Nintendo fanboys in de stress te zien en ze misschien een klein beetje op te fokken.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:21 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
als je dan in vervolg een topic ziet staan die begint met "Nintendo Revolution [Deel XX] ... "
KLIK ER DAN NIET OP ALS JE HET ZAT BENT....![]()
Zucht, het is zo moeilijk soms....
Ja, maar om 4 uur begint de presentatiequote:Op donderdag 15 september 2005 15:31 schreef D.A.A.F. het volgende:
12 uur? ik dacht hij 5 uur NL tijd klaar zou zijn ? dat is 5 uur sochtends dus?
Heel goed ideequote:Op donderdag 15 september 2005 15:14 schreef BroesWillems het volgende:
kan er geen centraal PS3, X360 en Rev discussie topic komen? Kun je elkaar daar de kop in slaan... kan de rest hier blijfen en praten over de "Nintendo Revolution".... jeweetwel.... wat ook al in de topic titel staat....
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeezus wat een baardquote:Op donderdag 15 september 2005 15:50 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe geruchten! Zou dit hem zijn???
[afbeelding]
quote:I got the phone call
Can't tell you much (losing job etc.) but:
1) It's a revolution
2) No-one on this thread has got it right yet
3) There are two sides to every story.........and two parts to this one in particular
[how-to] Imageshack correct gebruikenquote:Op donderdag 15 september 2005 15:50 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 september 2005 15:50 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
GAF, maar in hoeverre die gast betrouwbaar is weet ik niet. Misschien Roy welquote:
Ik heb ook geen ideequote:Op donderdag 15 september 2005 16:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
GAF, maar in hoeverre die gast betrouwbaar is weet ik niet. Misschien Roy wel
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb ook geen ideeJe moet echter het vuur warm houden
[afbeelding]
Blame Canadaquote:Op donderdag 15 september 2005 16:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb ook geen ideeJe moet echter het vuur warm houden
[afbeelding]
Heel interesant ja. Ik ben even gaan vragen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |