quote:Bedankt Zebbie voor de prachtige last post in het vorige deel
Én het aantal notes!quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:51 schreef sannydude het volgende:
Bupatih, wil jij hem dan voor mij openen?![]()
Of laat op z'n minst de topic reports zien![]()
Nee.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:51 schreef sannydude het volgende:
Bupatih, wil jij hem dan voor mij openen?![]()
Of laat op z'n minst de topic reports zien![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.Nu niet meer!
Had je maar geen topicreport moeten plaatsen over dit topic.
Boehoehoehoe
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
*topic report plaatst*
Wat een titel zeg.
Hallo zalmsalade, wat leuk dat jij in Nijmegen studeert, wat studeer jij daar? Wat jammer nou dat je geen vrienden hebt, maar niet getreurd. Tegenwoordig schijnen de meeste speciaalzaken toch wel 2 a 3 vrienden in voorraad te hebben voor een soft prijsje.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:53 schreef zalmsalade het volgende:
Hoi ik ben zalmsalade ben 18 jaar oud en studeer in Nijmegen. Verder heb ik geen vrienden en zit dus vaak op fok!
En anders kan je altijd Thijs Bosma bellen voor goede tipsquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:56 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Hallo zalmsalade, wat leuk dat jij in Nijmegen studeert, wat studeer jij daar? Wat jammer nou dat je geen vrienden hebt, maar niet getreurd. Tegenwoordig schijnen de meeste speciaalzaken toch wel 2 a 3 vrienden in voorraad te hebben voor een soft prijsje.
Ik studeer bedrijfseconomie 2e jaarquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:56 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Hallo zalmsalade, wat leuk dat jij in Nijmegen studeert, wat studeer jij daar? Wat jammer nou dat je geen vrienden hebt, maar niet getreurd. Tegenwoordig schijnen de meeste speciaalzaken toch wel 2 a 3 vrienden in voorraad te hebben voor een soft prijsje.
Of je doet gewoon verzuurdquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:30 schreef Dirkh het volgende:
Mag ik ook een keer wat positiefs melden?
Laat ik het idee hebben dat jullie sneller reageren op bagger topics als anders? En dat dat een goed teken is?
Als dat mag, dan doe ik dat bij deze en hoop dat dat voortgezet wordt.
Zo, dat mag ook wel eens.
Inmiddels is mij al duidelijk gemaakt onder welke omstandigheden de mods hun werk doen. Dat zij laten zien dat het anders kan, en het niet alleen bij woorden laten, maar juist doen wat ze het beste lijkt, mag ook wel eens gewaardeerd worden.quote:
Dank je wel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:30 schreef Dirkh het volgende:
Mag ik ook een keer wat positiefs melden?
Laat ik het idee hebben dat jullie sneller reageren op bagger topics als anders? En dat dat een goed teken is?
Als dat mag, dan doe ik dat bij deze en hoop dat dat voortgezet wordt.
Zo, dat mag ook wel eens.
Kop houwe nou.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:49 schreef Pool het volgende:
[..]
Dank je wel.
Voor wat betreft mijn eigen situatie wil ik trouwens niet zo zwart-wit de schuld geven aan de regels voor het losser modereren. Ik had het de afgelopen twee weken gewoon erg druk en was minder aanwezig dan daarvoor. Wat voor regels je dan ook hebt: op dat moment ben je niet zo'n goede mod als wanneer je er wél vaak bent.
Ben je lid vanquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:00 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Ik studeer bedrijfseconomie 2e jaar
Ik wilde het lekken.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:04 schreef Dirkh het volgende:
oh, en waarde collega's voeg me maar toe op msn, morgen ben ik blauw.
(voordat boe/shaolin/daggla met de primeur vandoor gaat)
Don't hold your breath.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:19 schreef sannydude het volgende:
dirkh terug als mod
en NJ, ik wacht nogsteeds
DirkH terugquote:Op woensdag 14 september 2005 00:04 schreef Dirkh het volgende:
slikquote:Op woensdag 14 september 2005 00:04 schreef Dirkh het volgende:
Ah fijn.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:04 schreef Dirkh het volgende:
\quote:Op woensdag 14 september 2005 00:04 schreef Dirkh het volgende:
Als je jogy bedoelt, dan staat ie nu midden op de dam te schreeuwen: IK HEB EEN AANDACHTSTEKORTSTOORNIS GODVERDOMME!quote:Op woensdag 14 september 2005 13:27 schreef EL_REY het volgende:
waar is joggy??
Mooiquote:Op woensdag 14 september 2005 17:53 schreef NJ het volgende:
We zijn ermee bezig. Het duurt alleen ff..
Er zijn er een aantal binnengekomen en die beoordelen we.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mooi
maar worden er dan geen sollitatie's gedaan ? met de mail.
Niet.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:14 schreef EL_REY het volgende:
hoe kan mijn usericon hierboven komen te staan????
Ík ben ermee geboren, maar er is vast iets fout gegaan, kan een modje het even rechtzetten?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet.
Je wordt ermee geboren of niet.
Ik heb er zo ook 1 gestuurd net toen M-M weg was.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:19 schreef NJ het volgende:
[..]
Er zijn er een aantal binnengekomen en die beoordelen we.
Yep. Hij zit erbij.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb er zo ook 1 gestuurd net toen M-M weg was.
Ik heb er geen reactie op gekregen.
maar heb je hem zelf gezien ?
Nee de solli mailtjes worden absoluut niet besproken. Daar gaan alleen de verantwoordelijke personen over.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb er zo ook 1 gestuurd net toen M-M weg was.
Ik heb er geen reactie op gekregen.
maar heb je hem zelf gezien ?
Voor de sollicitatie voor klaagbaak kreeg ik zelf 2 mailtjes terug !quote:Op woensdag 14 september 2005 22:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee de solli mailtjes worden absoluut niet besproken. Daar gaan alleen de verantwoordelijke personen over.
Echt waar.
okee, thanks.. dan zie ik hem vanzelf er wel tussenstaan!quote:Op woensdag 14 september 2005 19:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet.
Je wordt ermee geboren of niet.
Ben jij ook weer uit je as herrezen ?quote:Op donderdag 15 september 2005 13:27 schreef EL_REY het volgende:
[..]
okee, thanks.. dan zie ik hem vanzelf er wel tussenstaan!![]()
KLB is sinds 10:21 daarentegen weer een stuk leukerquote:Op donderdag 15 september 2005 14:47 schreef BrauN het volgende:
ONZ is niet zo leuk meer, hè?
Echt? Ik kom daar niet zo vaak meer sinds vanochtend.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
KLB is sinds 10:21 daarentegen weer een stuk leuker![]()
Je neemt het begrip morgen wel erg ruim, niet?quote:Op woensdag 14 september 2005 00:04 schreef Dirkh het volgende:
Oh Christus, ben jij er ook weer.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:27 schreef EL_REY het volgende:
[..]
okee, thanks.. dan zie ik hem vanzelf er wel tussenstaan!![]()
Sletje...quote:Op donderdag 15 september 2005 18:13 schreef MaRySe het volgende:
Killswitch en ik hebben verkering !
Kan de TT veranderd worden in: Jucied en ik hebben verkering?
Ik dacht net bijna hetzelfde.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:48 schreef Nolius het volgende:
tis een beetje PUB aan het worden hier
Dat is bij amsterdam-bash topics ook altijd zo...quote:Op donderdag 15 september 2005 19:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Dis hier Hip Hop , rap en R&B
Ik maak een topic hoe je deze mensen kunt belachelijk maken en dan komen er dit soort gevallen aan mijn topic verzieken
Zeer binnenkort stinkie, zeer binnenkort zal jij naast me komen te staan.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:23 schreef stinkie het volgende:
[..]
Je neemt het begrip morgen wel erg ruim, niet?
En wanneer trap je die andere er uit zodat ik ijn rechtmatige plaats aan jouw voeten kan innemen?
Het is verplicht om normaal te reageren. En een topic vanaf de eerste post gaan verbaggeren valt niet onder normaal reageren. De TS vraagt om een motto, jij denkt grappig te zijn en plaatst een motor. Je bent niet grappig, maar wel aan het baggeren, dus haal ik je post weg.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:13 schreef -Lay-Z- het volgende:
NJ, sinds wanneer is het verplicht om serieus te reageren in ONZ?
En een foto van een moto ligt toch duidelijk binnen de policy
Ik verwacht in ONZ ook normale reacties. Die reacties kunnen grappige reacties zijn, die reacties hoeven niet 100% ontopic, maar een plaatje van een motor is gewoon topicverstierend en als jij niet in staat bent om normaal te reageren dan zie ik eerlijk gezegd jou liever vertrekken.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:18 schreef -Lay-Z- het volgende:
schop het dan weg uit onz als je normale reacties wilt
Leg jij mij dan eens uit wat dat plaatje aan toegevoegde waarde voor het topic had.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:25 schreef -Lay-Z- het volgende:
JIJ vindt dat het er niet past, en daarom moet het maar weg. Duidelijk een voorbeeld hoe leuk is om subjectief te modereren.
Je post bagger. punt.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:25 schreef -Lay-Z- het volgende:
JIJ vindt dat het er niet past, en daarom moet het maar weg. Duidelijk een voorbeeld hoe leuk is om subjectief te modereren.
Sommige mensen zouden het misschien een grappige woordspeling hebben gevonden, maar omdat JIJ het niet grappig vond moest het maar verdwijnen.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Leg jij mij dan eens uit wat dat plaatje aan toegevoegde waarde voor het topic had.
Het topic stond niet op z'n plaats. Dat heeft niets met jouw raad te maken.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:27 schreef -Lay-Z- het volgende:
Toch ironisch om te zien dat je mijn raad hebt opgevolgd
Nee, jij zegt wat, denkt dat het humor is, maar in feite verbagger je gewoon het topic. Daar komt het op neer. Het weghalen van mij heeft niets te maken met humor of met selectief modden, gewoon met het simpele feit dat je een topic verneukt.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:29 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
Sommige mensen zouden het misschien een grappige woordspeling hebben gevonden, maar omdat JIJ het niet grappig vond moest het maar verdwijnen.
Van een dictatuur gesproken [afbeelding]
Het is eerst nog in onz blijven staan (je hebt er zelf nog in gereageerd) en nadat ik het (in dit FB-topic überhaupt) voorstel om te verplaatsen gebeurd het.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:31 schreef NJ het volgende:
[..]
Het topic stond niet op z'n plaats. Dat heeft niets met jouw raad te maken.
Je oordeelt voor anderen.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee, jij zegt wat, denkt dat het humor is, maar in feite verbagger je gewoon het topic. Daar komt het op neer. Het weghalen van mij heeft niets te maken met humor of met selectief modden, gewoon met het simpele feit dat je een topic verneukt.
Dat is het hele punt van modereren.quote:
Wat die mensen hierboven zeggen. Zie je die blauwe kleur en die tag achter m'n naam?quote:
Het topic is verplaatst, omdat het een topic was dat in GC hoort. Niet omdat ik het tegen jou en een paar andere kneusjes wilde beschermen.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:35 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
Het is eerst nog in onz blijven staan (je hebt er zelf nog in gereageerd) en nadat ik het (in dit FB-topic überhaupt) voorstel om te verplaatsen gebeurd het.
Ieder logisch verstand ziet hier toch een duidelijke link
Valt wel mee hoor. Mn Lada topics in PTA gaan nog gewoon op slotquote:Op donderdag 15 september 2005 22:41 schreef -Lay-Z- het volgende:
tegen de heersende hiërarchie is duidelijk niets in te brengen. Het begint hier meer en meer op een communistisch gericht forum te lijken. Jammer maar helaas.
Ik hou ook van jullie
Persoonlijk hoop ik dat de mods ook op communistische wijze met met jouw bestaansrecht om zullen gaanquote:Op donderdag 15 september 2005 22:41 schreef -Lay-Z- het volgende:
tegen de heersende hiërarchie is duidelijk niets in te brengen. Het begint hier meer en meer op een communistisch gericht forum te lijken. Jammer maar helaas.
Ik hou ook van jullie
Op het moment van sluiten was het van dezelfde kutkwaliteit als de OP.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:00 schreef DjDev het volgende:
Het was net een mooi topic aan het worden
oquote:Op donderdag 15 september 2005 23:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Op het moment van sluiten was het van dezelfde kutkwaliteit als de OP.
edit ...quote:Op donderdag 15 september 2005 23:33 schreef NJ het volgende:
Ik wacht niet op de clou, ik gooi 'm gewoon gelijk op slot.
als je oprecht geinteresserd bent kun je je beter aanmeldne voor bouwmachineforum.nlquote:Op donderdag 15 september 2005 22:59 schreef DjDev het volgende:
Doe is niet
[__!!BAGGER!!__]Lekker baggeren...
Of beide opties zijn goed.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:47 schreef coz het volgende:
of je bent in een kuthumeur
Nu maar hopen dat je een aanval van apneu krijgt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:29 schreef zalmsalade het volgende:
Ey NJ ik ga nu slapen het was gezellig tot morgen![]()
wat is apneu?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:32 schreef Havoc het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je een aanval van apneu krijgt.
Open er een topic over.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:36 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Kuttitel: Open er een topic over.
Dat is eigenlijk een best goed ideequote:Op donderdag 15 september 2005 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je oprecht geinteresserd bent kun je je beter aanmeldne voor bouwmachineforum.nl
Heeft dat topic even in ONZ gestaan ofzo? Het staat nu in elk geval met slotje in WGR...quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:13 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Kuttitel: Beslag leggen op speelgoed dochtertje ?
Ik weet niet waar het heeft gestaan, ik vond het in ieder geval vrij kansloos.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:25 schreef Pool het volgende:
[..]
Heeft dat topic even in ONZ gestaan ofzo? Het staat nu in elk geval met slotje in WGR...
denk dat de rest van de mods het hier wel mee eens is toch?quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:49 schreef Conflict het volgende:
[..]
Topics sluiten is een teken van onmacht![]()
Maar NIET sluiten is een teken van geen machtquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
denk dat de rest van de mods het hier wel mee eens is toch?
wat een dilemma's krijgen die mods toch voor hun kiezen hequote:Op vrijdag 16 september 2005 13:54 schreef woutabest het volgende:
[..]
Maar NIET sluiten is een teken van geen macht
Echt welquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:57 schreef killswitch het volgende:
[..]
wat een dilemma's krijgen die mods toch voor hun kiezen he![]()
hoe weet jij dat nou?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:33 schreef woutabest het volgende:
Welkom bij FOK!!
Dit is pas TTT waardig
Ik hang graag openbaar de NSB-er uitquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:26 schreef Bupatih het volgende:
Al kan het ook via de topic-reports gemeld worden.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:02 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik hang graag openbaar de NSB-er uit.
Zo lafjes ergens een topic report tagje tegen aan hangen doet het in ieder geval niet zo bij mijquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]Zo heb je tenminste eer van je werk.
Dat zeg ik toch.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:06 schreef Havoc het volgende:
[..]
Zo lafjes ergens een topic report tagje tegen aan hangen doet het in ieder geval niet zo bij mij.
hoewel ik graag zou zeggenquote:
Sinds ze nergens over gaan en makkelijk in BeF passen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:27 schreef Molluck het volgende:
Ik kan niet ontkennen dat er weinig niveau in dat biertopic zat, maar sinds wanneer is dat helemaal verboden?
edit: dat=biertopics
bij deze (eerder geplaatst)... en hij is inderdaad een TTT wel waardquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:43 schreef The_Langolier het volgende:
Iemand nog suggesties voor [Paint] Adolf Wie???
Ik zag in het topic een nutteloze kick van jou.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:30 schreef woutabest het volgende:
Adoreer hier:
Is er iemand posts aan het verwijderen? Staat het topic bovenaan in mijn my@, zeg ik wat, blijk ik ineens gekickt te hebben, word het ook binnen no-time verwijderd
oke, is niet erg, was dus blijkbaar een foutje van mij. Die snelle actie van je verbaaste mequote:Op zaterdag 17 september 2005 23:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zag in het topic een nutteloze kick van jou.
Die heb ik dus verwijderd..
Goed, hè?quote:Op zondag 18 september 2005 11:30 schreef woutabest het volgende:
[..]
oke, is niet erg, was dus blijkbaar een foutje van mij. Die snelle actie van je verbaaste me
Ja, het zat in de weg. Voor dat geneuzel met bier en frituur is de BeF-reeks opgericht. Het starten van een topic met precies hetzelfde onderwerp is daarom nogal nutteloos.quote:Op zondag 18 september 2005 13:53 schreef Tamagotchi het volgende:
Pool, waarom gooi je mijn friet-topic nou dicht?
Zat het je in de weg?
quote:Op zondag 18 september 2005 13:28 schreef BrauN het volgende:
Flikker nou eens op met dat gekut. Heel ONZ gaat naar de klote door jullie blije rotzooi.
Tssss.quote:Op zondag 18 september 2005 14:06 schreef Pool het volgende:
Ja, het zat in de weg. Voor dat geneuzel met bier en frituur is de BeF-reeks opgericht. Het starten van een topic met precies hetzelfde onderwerp is daarom nogal nutteloos.
\quote:Op maandag 19 september 2005 01:47 schreef NJ het volgende:
Check je mail neger.
quote:Op maandag 19 september 2005 01:48 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
\
Ik las het ja
dat iedereen nog een lang leven mag hebben
Jij komt er wel.quote:Op maandag 19 september 2005 01:48 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
\
Ik las het ja
dat iedereen nog een lang leven mag hebben
als ik "later" een oscar win. Of m'n dochter is ontvoerd omdat ik zoveel geld heb. Zal ik als ik bij barend en van dorp zit, Verkondigen dat ik nooit zo ver gekomen zou zijn zonder dat ik streng toegesproken was door NJquote:
quote:Op maandag 19 september 2005 20:46 schreef IkZegWaarHetOpStaat het volgende:
Ligt het aan mich of heeft dit topic ons verlaten?!
Zodra ze jou een mailtje heeft gestuurd kan je op "beantwoorden" klikken.quote:Op maandag 19 september 2005 19:07 schreef EL_REY het volgende:
waar kan ik reageren op een mail van Insomaniac?
Ze zochten een echte man. Een echte man heeft een baard.quote:Op maandag 19 september 2005 21:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom ben ik geen mod geworden ?
Ik heb 'm niet gesloten, maar een sluitpost was overbodig.quote:Op maandag 19 september 2005 22:09 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Sedert wanneer krijg ik niet eens meer een sluitpost op mijn topics?
Ik hou niet van tieten dus wat kan ik er van zeggen?quote:Op maandag 19 september 2005 22:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet gesloten, maar een sluitpost was overbodig.
je begint geweldig Snakeyquote:Op maandag 19 september 2005 22:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik hou niet van tieten dus wat kan ik er van zeggen?![]()
Het wordt steeds onpersoonlijker op Fok!quote:Op maandag 19 september 2005 22:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik hou niet van tieten dus wat kan ik er van zeggen?![]()
Dat komt met een dag of drie, als de lol van creatieve slotjes eraf is.quote:Op maandag 19 september 2005 22:42 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Het wordt steeds onpersoonlijker op Fok!![]()
Vroeger werd er ten minste nog iets gezegd in de trant van: weer een kut topic [insert doodverwensing].
Nee! Dat moet je volhoudenquote:Op maandag 19 september 2005 22:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat komt met een dag of drie, als de lol van creatieve slotjes eraf is.![]()
HEY! Ik heb nooit zoveel doodsverwensingen naar mijn kop gekregen!quote:Op maandag 19 september 2005 22:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee! Dat moet je volhouden
Ik, Pool en NJ proberen dat ook krampachtig...
*Noteert*quote:Op maandag 19 september 2005 22:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee! Dat moet je volhouden
Ik, Pool en NJ proberen dat ook krampachtig...
Gelukkig is hij niet meer zo vaag. Renmaestro is zeker een kloon van Tessje?quote:Op maandag 19 september 2005 23:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
pfff, laten zij zich maar aanpassen, jij bent de oldbiemod.
Nee.quote:Op maandag 19 september 2005 23:27 schreef Havoc het volgende:
Maar wat dan wel weer vermakelijk is, is dat Mother-Mother was aangenomen voor de nacht omdat die slecht bezet was en nu 2 nieuwe gasten omdat de dag slecht bezet was.
Oftewel een kutexcuus.
Onzin draait niet om jou jaquote:Op maandag 19 september 2005 23:31 schreef Pool het volgende:
[..]
Nee.
In de regenachtige vakantie ging Pool overdag achter zijn pc zitten lammen, om dan 's avonds de computer uit te zetten en te gaan feesten / bier drinken / noem maar op (). Nu heeft hij weer colleges (
) en is 'ie er vooral 's ochtends en 's avonds.
eigenlijk vind ik hem wel de stoerste mod van ONZ die ik heb meegemaakt. Ik krijg bij hem niet eens de neiging om een triangeljosti uit te hangenquote:
Mooi zo, ga nu maar weer met je kaasschaaf spelen.quote:Op maandag 19 september 2005 23:33 schreef woutabest het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik hem wel de stoerste mod van ONZ die ik heb meegemaakt. Ik krijg bij hem niet eens de neiging om een triangeljosti uit te hangen
daar heb ik trauma's aan over gehouden.quote:Op maandag 19 september 2005 23:34 schreef Havoc het volgende:
[..]
Mooi zo, ga nu maar weer met je kaasschaaf spelen.
Nouja, ik was toen wel de mod die er vooral overdag was. 0 of 1 mod overdag, wereld van verschil.quote:
Nietus, dat is NJ.quote:Op maandag 19 september 2005 23:36 schreef Pool het volgende:
[..]
Nouja, ik was toen wel de mod die er vooral overdag was. 0 of 1 mod overdag, wereld van verschil.
Ej gefeliquote:Op maandag 19 september 2005 23:17 schreef Snakey het volgende:
*Noteert*
Alleen tijdens die anderhalve week dat ik op vakantie was. Voor NJ kwam, mocht ik die de gaten die jij en Muus overdag lieten vallen opvullen.quote:
Oh MUUS en ik waren er gewoon hoor, maar we hebben je gewoon laten modderen. Ff kijken of je niet psychotisch het hazenpad zou kiezen en sja het was gewoon je ontgroening.quote:Op maandag 19 september 2005 23:40 schreef Pool het volgende:
[..]
Alleen tijdens die anderhalve week dat ik op vakantie was. Voor NJ kwam, mocht ik die de gaten die jij en Muus overdag lieten vallen opvullen.![]()
En na de vakantie was ik ook een paar weken lang het meest aanwezig overdag, van iedereen.![]()
Hier is er 1, Rendingus en snakey soort van feli topic.quote:Op maandag 19 september 2005 23:40 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ej gefeli(of is er ergens een feli topic?)
Komt uit een goed hart hoor.quote:Op maandag 19 september 2005 23:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hier is er 1, Rendingus en snakey soort van feli topic.![]()
Die viel toevallig wel erg goed samen met de mislukking van de ballgame-sticky.quote:Op maandag 19 september 2005 23:42 schreef Havoc het volgende:
[..]
Oh MUUS en ik waren er gewoon hoor, maar we hebben je gewoon laten modderen. Ff kijken of je niet psychotisch het hazenpad zou kiezen en sja het was gewoon je ontgroening.
En we hebben je meteen gehooked door je de illusie te geven dat we ook maar een fuck om die TTT gaven.quote:Op maandag 19 september 2005 23:45 schreef Pool het volgende:
[..]
Die viel toevallig wel erg goed samen met de mislukking van de ballgame-sticky.
Join de club.quote:Op maandag 19 september 2005 23:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mod geweest, al dat bier en shag ipv salaris.![]()
oh ja, de geweldige TTTquote:Op maandag 19 september 2005 23:46 schreef Havoc het volgende:
[..]
En we hebben je meteen gehooked door je de illusie te geven dat we ook maar een fuck om die TTT gaven.
Wanneer open jij er weer eens eentje?quote:Op maandag 19 september 2005 23:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
oh ja, de geweldige TTT![]()
Hoe is het mogelijk, echt.
Het meest vervelende is, en wat de nieuwe mods zich nog niet realiseren, is dat ze zich moeten conformeren aan de nieuwe mod regels van Danny.quote:Op maandag 19 september 2005 23:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
oh ja, de geweldige TTT![]()
Hoe is het mogelijk, echt.
Als het even kan nooit. Het is meer een List of Shame.quote:Op maandag 19 september 2005 23:48 schreef Pool het volgende:
[..]
Wanneer open jij er weer eens eentje?
Ik mag hopen dat de mods en de FA's inmiddels schouderophalend naar Danny's nieuwe regeltjes kijkt.quote:Op maandag 19 september 2005 23:50 schreef Havoc het volgende:
[..]
Het meest vervelende is, en wat de nieuwe mods zich nog niet realiseren, is dat ze zich moeten conformeren aan de nieuwe mod regels van Danny.
Het ligt ook zeker in de lijn der verwachting dat als Danny terug komt van vakantie dat ie meteen weer tietentopics (bagger) gaat openen in onzin en daar gaat meteen je geloofwaardigheid als moderator
Ik mag het hopen, als er 1 forum is waar die regels nooit gaan werken dan is het onzin wel.quote:Op maandag 19 september 2005 23:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat de mods en de FA's inmiddels schouderophalend naar Danny's nieuwe regeltjes kijkt.
Ookal is ie de baas, soms moet je dingen overlaten aan mensen op de "werkvloer".
Maar ik heb het idee dat dat inmiddels al is gebeurd.
Als je belooft niet te baggeren.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:05 schreef kikoooooo het volgende:
Snakey, het is 20 september, mag ie weer open?
Of je geeft mensen gewoon enigzins "gecontroleerd" de ruimte om effe lekker los te gaan. Zit niemand in de weg, en als het morgenochtend nog open is gaat het dicht.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:11 schreef Havoc het volgende:
Hier hebben we [BeF] voor Snakey, anders kun je net zo goed die reeks meteen omzeep helpen
Als ik me nou iets aan zou trekken van wat jij te melden had hè, Als....quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:15 schreef kikoooooo het volgende:
Kijk dat zijn de mods
en havoc, donder op.
als je niet meer wilt modereren loop dan niet de wannabe uit te hangen
Die ruimte is er en is een reeks.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Of je geeft mensen gewoon enigzins "gecontroleerd" de ruimte om effe lekker los te gaan. Zit niemand in de weg, en als het morgenochtend nog open is gaat het dicht.
kssstquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:17 schreef Havoc het volgende:
[..]
Die ruimte is er en is een reeks.
Maar hè, jouw forum dude, enjoy de bagger.
Overdag mag er in BeF gespeeld worden, rond deze tijd kan er best effe wat meer.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:17 schreef Havoc het volgende:
[..]
Die ruimte is er en is een reeks.
Maar hè, jouw forum dude, enjoy de bagger.
Ik begin wel..quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:20 schreef Dirkh het volgende:
Het wordt tijd voor een workshop, waarin Inso, Knut, Havoc, Ruis, Dirkh en nog een paar van die gasten de huidige mods even een handje gaat helpen.
Go cry me a river, bitch.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:20 schreef kikoooooo het volgende:
Havoc, je stelt je echt op als een zielige kneus atm
quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Blijf eens in je topic kikoooooo.
Ik pleur het niet voor niks open.
Ga jij lekker zo door met die hoere topics van je. Hoeveelste is dit vandaag? Derde? Vierde? En allemaal TTT's (Pool, let je even op)quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:20 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
havoc, wat stel jij je hier op als een zielige kneus zeg.
Volgens jou mogen er geen topics in onz geopent worden behalve de bestaande reeksen? Donder een eind op zeg
Hoi ik ben havocquote:
Toch fijn dat je je post even plaatst,ik voel me serieus aangesproken gefrusteerd piemeltjequote:Op dinsdag 20 september 2005 00:25 schreef Dirkh het volgende:
wil ik toch ff mijn post plaatsen:
[..]
Ga jij lekker zo door met die hoere topics van je. Hoeveelste is dit vandaag? Derde? Vierde? En allemaal TTT's (Pool, let je even op)
Ga lekker naar PUB en open daar een biertopic. Je hebt niet eens het benul van hoe een biertopic er uit moet zien. Dat moet je overlaten aan mensen die het al mogen drinken.
Got an issue? Get a tissuequote:Op dinsdag 20 september 2005 00:25 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hoi ik ben havoc
ik ben een zielige ex-mod
en loop nu de nieuwe mods te bekritiseren omdat ik het natuurlijk veel beter kan
zielige kneus
Die ban is onterecht.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Toch fijn dat je je post even plaatst,ik voel me serieus aangesproken gefrusteerd piemeltje
ik heb een ban in pub, sorry
[foto]quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:26 schreef kikoooooo het volgende:
gefrusteerd piemeltje
JAAAAAAA !!!!!!quote:
en dat door een bebrilde nerd zonder fotoboekquote:
Zeg die oren hè? Is dat van een ongeluk?quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:29 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
en dat door een bebrilde nerd zonder fotoboek
wat een held
Foto's komen uit het fotoboek. Lees je eens achter de schermen in.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:31 schreef Renmaestro het volgende:
Heren, heren.
Het geeft meteen een beeld bij de user. En die is nu hilarischquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:32 schreef Dirkh het volgende:
Ik laat de foto's in deze voor zich spreken. Oh my god.
Dat overtreft alles wat ik ook maar verzinnen kan om kneus af te branden. In dit geval gaat inderdaad de gezegde op dat een beeld meer doet dan 1000 woorden.
Precies die mogen dus gewoon geplaatst worden. Wat Dirkh zegt, lees je in.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Foto's komen uit het fotoboek. Lees je eens achter de schermen in.
Waarom heb jij geen fotoboek havoc? schaam je je voor je bebrilde uiterlijk? wat ben jij een zielig figuur zegquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:30 schreef Havoc het volgende:
[..]
Zeg die oren hè? Is dat van een ongeluk?
Ej. Trusten hè.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:34 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen fotoboek havoc? schaam je je voor je bebrilde uiterlijk? wat ben jij een zielig figuur zeg
Ik ben niet aandachtsgeil zoals de gemiddelde puber, like yourselfquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:34 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen fotoboek havoc? schaam je je voor je bebrilde uiterlijk? wat ben jij een zielig figuur zeg
Jij gaat het nog druk krijgen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:35 schreef Renmaestro het volgende:
De foto's werden enkel geplaatst om te treiteren en hebben in dit topic niks te zoeken, me dunkt.
Ik ben ook niet aandachtsgeil, en zeker niet zo zieligquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:35 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik ben niet aandachtsgeil zoals de gemiddelde puber, like yourself. Ik ben hier niet om stoer, tof, gezellig of leuk gevonden te worden.
you're a wanker so you know all about tissue'squote:
Die kan wel open blijven inderdaad.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Onder de douche ! jammer dat deze op slot is
Das bagger.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:09 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik zo vet pimpen op weg dit was geen bagger
kunnen de users toch leuk fotoshopperenquote:
Ja, maar stickers zijn nogal 1975.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
kunnen de users toch leuk fotoshopperen
nietus, het was naar aanleiding van frontpage bericht Tegengas voor 'I love verkeersregels' campagnequote:Op dinsdag 20 september 2005 01:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ja, maar stickers zijn nogal 1975.![]()
niet mee eens, ik had net photoshop opgestart en hij was al weer dicht...quote:
We negeren je gewoon.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:11 schreef Manneke_Pils het volgende:
een ONZ-Fb ban is dat ook mogelijk?
quote:Op maandag 19 september 2005 21:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zodra ze jou een mailtje heeft gestuurd kan je op "beantwoorden" klikken.
Dat mag, ja.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:27 schreef Xlarge het volgende:
Mag ik de mods wijzen op dit leuke topic
Goedemorgen... belastingdienst!
Nee.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:05 schreef Manneke_Pils het volgende:
Baaj!!
Kan die weer open? Het topic nam net een leuke wending.
Snakey loopt hier een stuk langer dan jij, dus dat je hem niet kent is jouw probleem.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:39 schreef -Angel- het volgende:
Snakey, who the fuck is snakey? Waar komt hij weer vandaan. Tevens kan het verloop wat minder worden, ik houdt niet van verandering. Ik kan het dus niet zo goed verwerken wanneer er weer een nieuwe mod is.
maak van je probleem een oplossing!quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:39 schreef -Angel- het volgende:
Snakey, who the fuck is snakey? Waar komt hij weer vandaan. Tevens kan het verloop wat minder worden, ik houdt niet van verandering. Ik kan het dus niet zo goed verwerken wanneer er weer een nieuwe mod is.
NJ, ik vindt dat je toch wel een beetje meer rekening met mij kunt houden. Be resourcefull, be MacGyver.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:45 schreef NJ het volgende:
Is de strekking van het verhaal een beetje duidelijk?
wordt hier nog ff naar gekekenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:22 schreef remlof het volgende:
[..]
niet mee eens, ik had net photoshop opgestart en hij was al weer dicht...
dit is juist een voorbeeld van een topic waarmee je de users bezighoudt, als je zoiets ook al dicht gooit wordt het gewoon een sport om te gaan baggeren totdat jij er een slotje opgooit, is dat wat je wil?
Oke ik kijk wel ffquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
wordt hier nog ff naar gekeken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |