quote:Op maandag 19 september 2005 20:46 schreef IkZegWaarHetOpStaat het volgende:
Ligt het aan mich of heeft dit topic ons verlaten?!
Zodra ze jou een mailtje heeft gestuurd kan je op "beantwoorden" klikken.quote:Op maandag 19 september 2005 19:07 schreef EL_REY het volgende:
waar kan ik reageren op een mail van Insomaniac?
Ze zochten een echte man. Een echte man heeft een baard.quote:Op maandag 19 september 2005 21:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom ben ik geen mod geworden ?
Ik heb 'm niet gesloten, maar een sluitpost was overbodig.quote:Op maandag 19 september 2005 22:09 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Sedert wanneer krijg ik niet eens meer een sluitpost op mijn topics?
Ik hou niet van tieten dus wat kan ik er van zeggen?quote:Op maandag 19 september 2005 22:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet gesloten, maar een sluitpost was overbodig.
je begint geweldig Snakeyquote:Op maandag 19 september 2005 22:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik hou niet van tieten dus wat kan ik er van zeggen?![]()
Het wordt steeds onpersoonlijker op Fok!quote:Op maandag 19 september 2005 22:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik hou niet van tieten dus wat kan ik er van zeggen?![]()
Dat komt met een dag of drie, als de lol van creatieve slotjes eraf is.quote:Op maandag 19 september 2005 22:42 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Het wordt steeds onpersoonlijker op Fok!![]()
Vroeger werd er ten minste nog iets gezegd in de trant van: weer een kut topic [insert doodverwensing].
Nee! Dat moet je volhoudenquote:Op maandag 19 september 2005 22:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat komt met een dag of drie, als de lol van creatieve slotjes eraf is.![]()
HEY! Ik heb nooit zoveel doodsverwensingen naar mijn kop gekregen!quote:Op maandag 19 september 2005 22:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee! Dat moet je volhouden
Ik, Pool en NJ proberen dat ook krampachtig...
*Noteert*quote:Op maandag 19 september 2005 22:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee! Dat moet je volhouden
Ik, Pool en NJ proberen dat ook krampachtig...
Gelukkig is hij niet meer zo vaag. Renmaestro is zeker een kloon van Tessje?quote:Op maandag 19 september 2005 23:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
pfff, laten zij zich maar aanpassen, jij bent de oldbiemod.
Nee.quote:Op maandag 19 september 2005 23:27 schreef Havoc het volgende:
Maar wat dan wel weer vermakelijk is, is dat Mother-Mother was aangenomen voor de nacht omdat die slecht bezet was en nu 2 nieuwe gasten omdat de dag slecht bezet was.
Oftewel een kutexcuus.
Onzin draait niet om jou jaquote:Op maandag 19 september 2005 23:31 schreef Pool het volgende:
[..]
Nee.
In de regenachtige vakantie ging Pool overdag achter zijn pc zitten lammen, om dan 's avonds de computer uit te zetten en te gaan feesten / bier drinken / noem maar op (). Nu heeft hij weer colleges (
) en is 'ie er vooral 's ochtends en 's avonds.
eigenlijk vind ik hem wel de stoerste mod van ONZ die ik heb meegemaakt. Ik krijg bij hem niet eens de neiging om een triangeljosti uit te hangenquote:
Mooi zo, ga nu maar weer met je kaasschaaf spelen.quote:Op maandag 19 september 2005 23:33 schreef woutabest het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik hem wel de stoerste mod van ONZ die ik heb meegemaakt. Ik krijg bij hem niet eens de neiging om een triangeljosti uit te hangen
daar heb ik trauma's aan over gehouden.quote:Op maandag 19 september 2005 23:34 schreef Havoc het volgende:
[..]
Mooi zo, ga nu maar weer met je kaasschaaf spelen.
Nouja, ik was toen wel de mod die er vooral overdag was. 0 of 1 mod overdag, wereld van verschil.quote:
Nietus, dat is NJ.quote:Op maandag 19 september 2005 23:36 schreef Pool het volgende:
[..]
Nouja, ik was toen wel de mod die er vooral overdag was. 0 of 1 mod overdag, wereld van verschil.
Ej gefeliquote:Op maandag 19 september 2005 23:17 schreef Snakey het volgende:
*Noteert*
Alleen tijdens die anderhalve week dat ik op vakantie was. Voor NJ kwam, mocht ik die de gaten die jij en Muus overdag lieten vallen opvullen.quote:
Oh MUUS en ik waren er gewoon hoor, maar we hebben je gewoon laten modderen. Ff kijken of je niet psychotisch het hazenpad zou kiezen en sja het was gewoon je ontgroening.quote:Op maandag 19 september 2005 23:40 schreef Pool het volgende:
[..]
Alleen tijdens die anderhalve week dat ik op vakantie was. Voor NJ kwam, mocht ik die de gaten die jij en Muus overdag lieten vallen opvullen.![]()
En na de vakantie was ik ook een paar weken lang het meest aanwezig overdag, van iedereen.![]()
Hier is er 1, Rendingus en snakey soort van feli topic.quote:Op maandag 19 september 2005 23:40 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ej gefeli(of is er ergens een feli topic?)
Komt uit een goed hart hoor.quote:Op maandag 19 september 2005 23:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hier is er 1, Rendingus en snakey soort van feli topic.![]()
Die viel toevallig wel erg goed samen met de mislukking van de ballgame-sticky.quote:Op maandag 19 september 2005 23:42 schreef Havoc het volgende:
[..]
Oh MUUS en ik waren er gewoon hoor, maar we hebben je gewoon laten modderen. Ff kijken of je niet psychotisch het hazenpad zou kiezen en sja het was gewoon je ontgroening.
En we hebben je meteen gehooked door je de illusie te geven dat we ook maar een fuck om die TTT gaven.quote:Op maandag 19 september 2005 23:45 schreef Pool het volgende:
[..]
Die viel toevallig wel erg goed samen met de mislukking van de ballgame-sticky.
Join de club.quote:Op maandag 19 september 2005 23:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mod geweest, al dat bier en shag ipv salaris.![]()
oh ja, de geweldige TTTquote:Op maandag 19 september 2005 23:46 schreef Havoc het volgende:
[..]
En we hebben je meteen gehooked door je de illusie te geven dat we ook maar een fuck om die TTT gaven.
Wanneer open jij er weer eens eentje?quote:Op maandag 19 september 2005 23:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
oh ja, de geweldige TTT![]()
Hoe is het mogelijk, echt.
Het meest vervelende is, en wat de nieuwe mods zich nog niet realiseren, is dat ze zich moeten conformeren aan de nieuwe mod regels van Danny.quote:Op maandag 19 september 2005 23:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
oh ja, de geweldige TTT![]()
Hoe is het mogelijk, echt.
Als het even kan nooit. Het is meer een List of Shame.quote:Op maandag 19 september 2005 23:48 schreef Pool het volgende:
[..]
Wanneer open jij er weer eens eentje?
Ik mag hopen dat de mods en de FA's inmiddels schouderophalend naar Danny's nieuwe regeltjes kijkt.quote:Op maandag 19 september 2005 23:50 schreef Havoc het volgende:
[..]
Het meest vervelende is, en wat de nieuwe mods zich nog niet realiseren, is dat ze zich moeten conformeren aan de nieuwe mod regels van Danny.
Het ligt ook zeker in de lijn der verwachting dat als Danny terug komt van vakantie dat ie meteen weer tietentopics (bagger) gaat openen in onzin en daar gaat meteen je geloofwaardigheid als moderator
Ik mag het hopen, als er 1 forum is waar die regels nooit gaan werken dan is het onzin wel.quote:Op maandag 19 september 2005 23:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat de mods en de FA's inmiddels schouderophalend naar Danny's nieuwe regeltjes kijkt.
Ookal is ie de baas, soms moet je dingen overlaten aan mensen op de "werkvloer".
Maar ik heb het idee dat dat inmiddels al is gebeurd.
Als je belooft niet te baggeren.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:05 schreef kikoooooo het volgende:
Snakey, het is 20 september, mag ie weer open?
Of je geeft mensen gewoon enigzins "gecontroleerd" de ruimte om effe lekker los te gaan. Zit niemand in de weg, en als het morgenochtend nog open is gaat het dicht.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:11 schreef Havoc het volgende:
Hier hebben we [BeF] voor Snakey, anders kun je net zo goed die reeks meteen omzeep helpen
Als ik me nou iets aan zou trekken van wat jij te melden had hè, Als....quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:15 schreef kikoooooo het volgende:
Kijk dat zijn de mods
en havoc, donder op.
als je niet meer wilt modereren loop dan niet de wannabe uit te hangen
Die ruimte is er en is een reeks.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Of je geeft mensen gewoon enigzins "gecontroleerd" de ruimte om effe lekker los te gaan. Zit niemand in de weg, en als het morgenochtend nog open is gaat het dicht.
kssstquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:17 schreef Havoc het volgende:
[..]
Die ruimte is er en is een reeks.
Maar hè, jouw forum dude, enjoy de bagger.
Overdag mag er in BeF gespeeld worden, rond deze tijd kan er best effe wat meer.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:17 schreef Havoc het volgende:
[..]
Die ruimte is er en is een reeks.
Maar hè, jouw forum dude, enjoy de bagger.
Ik begin wel..quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:20 schreef Dirkh het volgende:
Het wordt tijd voor een workshop, waarin Inso, Knut, Havoc, Ruis, Dirkh en nog een paar van die gasten de huidige mods even een handje gaat helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |