hoewel ik graag zou zeggenquote:
Sinds ze nergens over gaan en makkelijk in BeF passen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:27 schreef Molluck het volgende:
Ik kan niet ontkennen dat er weinig niveau in dat biertopic zat, maar sinds wanneer is dat helemaal verboden?
edit: dat=biertopics
bij deze (eerder geplaatst)... en hij is inderdaad een TTT wel waardquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:43 schreef The_Langolier het volgende:
Iemand nog suggesties voor [Paint] Adolf Wie???
Ik zag in het topic een nutteloze kick van jou.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:30 schreef woutabest het volgende:
Adoreer hier:
Is er iemand posts aan het verwijderen? Staat het topic bovenaan in mijn my@, zeg ik wat, blijk ik ineens gekickt te hebben, word het ook binnen no-time verwijderd
oke, is niet erg, was dus blijkbaar een foutje van mij. Die snelle actie van je verbaaste mequote:Op zaterdag 17 september 2005 23:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zag in het topic een nutteloze kick van jou.
Die heb ik dus verwijderd..
Goed, hè?quote:Op zondag 18 september 2005 11:30 schreef woutabest het volgende:
[..]
oke, is niet erg, was dus blijkbaar een foutje van mij. Die snelle actie van je verbaaste me
Ja, het zat in de weg. Voor dat geneuzel met bier en frituur is de BeF-reeks opgericht. Het starten van een topic met precies hetzelfde onderwerp is daarom nogal nutteloos.quote:Op zondag 18 september 2005 13:53 schreef Tamagotchi het volgende:
Pool, waarom gooi je mijn friet-topic nou dicht?
Zat het je in de weg?
quote:Op zondag 18 september 2005 13:28 schreef BrauN het volgende:
Flikker nou eens op met dat gekut. Heel ONZ gaat naar de klote door jullie blije rotzooi.
Tssss.quote:Op zondag 18 september 2005 14:06 schreef Pool het volgende:
Ja, het zat in de weg. Voor dat geneuzel met bier en frituur is de BeF-reeks opgericht. Het starten van een topic met precies hetzelfde onderwerp is daarom nogal nutteloos.
\quote:Op maandag 19 september 2005 01:47 schreef NJ het volgende:
Check je mail neger.
quote:Op maandag 19 september 2005 01:48 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
\
Ik las het ja
dat iedereen nog een lang leven mag hebben
Jij komt er wel.quote:Op maandag 19 september 2005 01:48 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
\
Ik las het ja
dat iedereen nog een lang leven mag hebben
als ik "later" een oscar win. Of m'n dochter is ontvoerd omdat ik zoveel geld heb. Zal ik als ik bij barend en van dorp zit, Verkondigen dat ik nooit zo ver gekomen zou zijn zonder dat ik streng toegesproken was door NJquote:
quote:Op maandag 19 september 2005 20:46 schreef IkZegWaarHetOpStaat het volgende:
Ligt het aan mich of heeft dit topic ons verlaten?!
Zodra ze jou een mailtje heeft gestuurd kan je op "beantwoorden" klikken.quote:Op maandag 19 september 2005 19:07 schreef EL_REY het volgende:
waar kan ik reageren op een mail van Insomaniac?
Ze zochten een echte man. Een echte man heeft een baard.quote:Op maandag 19 september 2005 21:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom ben ik geen mod geworden ?
Ik heb 'm niet gesloten, maar een sluitpost was overbodig.quote:Op maandag 19 september 2005 22:09 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Sedert wanneer krijg ik niet eens meer een sluitpost op mijn topics?
Ik hou niet van tieten dus wat kan ik er van zeggen?quote:Op maandag 19 september 2005 22:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet gesloten, maar een sluitpost was overbodig.
je begint geweldig Snakeyquote:Op maandag 19 september 2005 22:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik hou niet van tieten dus wat kan ik er van zeggen?![]()
Het wordt steeds onpersoonlijker op Fok!quote:Op maandag 19 september 2005 22:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik hou niet van tieten dus wat kan ik er van zeggen?![]()
Dat komt met een dag of drie, als de lol van creatieve slotjes eraf is.quote:Op maandag 19 september 2005 22:42 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Het wordt steeds onpersoonlijker op Fok!![]()
Vroeger werd er ten minste nog iets gezegd in de trant van: weer een kut topic [insert doodverwensing].
Nee! Dat moet je volhoudenquote:Op maandag 19 september 2005 22:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat komt met een dag of drie, als de lol van creatieve slotjes eraf is.![]()
HEY! Ik heb nooit zoveel doodsverwensingen naar mijn kop gekregen!quote:Op maandag 19 september 2005 22:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee! Dat moet je volhouden
Ik, Pool en NJ proberen dat ook krampachtig...
*Noteert*quote:Op maandag 19 september 2005 22:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee! Dat moet je volhouden
Ik, Pool en NJ proberen dat ook krampachtig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |