JAAAAAAA !!!!!!quote:
en dat door een bebrilde nerd zonder fotoboekquote:
Zeg die oren hè? Is dat van een ongeluk?quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:29 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
en dat door een bebrilde nerd zonder fotoboek
wat een held
Foto's komen uit het fotoboek. Lees je eens achter de schermen in.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:31 schreef Renmaestro het volgende:
Heren, heren.
Het geeft meteen een beeld bij de user. En die is nu hilarischquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:32 schreef Dirkh het volgende:
Ik laat de foto's in deze voor zich spreken. Oh my god.
Dat overtreft alles wat ik ook maar verzinnen kan om kneus af te branden. In dit geval gaat inderdaad de gezegde op dat een beeld meer doet dan 1000 woorden.
Precies die mogen dus gewoon geplaatst worden. Wat Dirkh zegt, lees je in.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Foto's komen uit het fotoboek. Lees je eens achter de schermen in.
Waarom heb jij geen fotoboek havoc? schaam je je voor je bebrilde uiterlijk? wat ben jij een zielig figuur zegquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:30 schreef Havoc het volgende:
[..]
Zeg die oren hè? Is dat van een ongeluk?
Ej. Trusten hè.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:34 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen fotoboek havoc? schaam je je voor je bebrilde uiterlijk? wat ben jij een zielig figuur zeg
Ik ben niet aandachtsgeil zoals de gemiddelde puber, like yourselfquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:34 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen fotoboek havoc? schaam je je voor je bebrilde uiterlijk? wat ben jij een zielig figuur zeg
Jij gaat het nog druk krijgen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:35 schreef Renmaestro het volgende:
De foto's werden enkel geplaatst om te treiteren en hebben in dit topic niks te zoeken, me dunkt.
Ik ben ook niet aandachtsgeil, en zeker niet zo zieligquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:35 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik ben niet aandachtsgeil zoals de gemiddelde puber, like yourself. Ik ben hier niet om stoer, tof, gezellig of leuk gevonden te worden.
you're a wanker so you know all about tissue'squote:
Die kan wel open blijven inderdaad.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Onder de douche ! jammer dat deze op slot is
Das bagger.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:09 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik zo vet pimpen op weg dit was geen bagger
kunnen de users toch leuk fotoshopperenquote:
Ja, maar stickers zijn nogal 1975.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
kunnen de users toch leuk fotoshopperen
nietus, het was naar aanleiding van frontpage bericht Tegengas voor 'I love verkeersregels' campagnequote:Op dinsdag 20 september 2005 01:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ja, maar stickers zijn nogal 1975.![]()
niet mee eens, ik had net photoshop opgestart en hij was al weer dicht...quote:
We negeren je gewoon.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:11 schreef Manneke_Pils het volgende:
een ONZ-Fb ban is dat ook mogelijk?
quote:Op maandag 19 september 2005 21:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zodra ze jou een mailtje heeft gestuurd kan je op "beantwoorden" klikken.
Dat mag, ja.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:27 schreef Xlarge het volgende:
Mag ik de mods wijzen op dit leuke topic
Goedemorgen... belastingdienst!
Nee.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:05 schreef Manneke_Pils het volgende:
Baaj!!
Kan die weer open? Het topic nam net een leuke wending.
Snakey loopt hier een stuk langer dan jij, dus dat je hem niet kent is jouw probleem.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:39 schreef -Angel- het volgende:
Snakey, who the fuck is snakey? Waar komt hij weer vandaan. Tevens kan het verloop wat minder worden, ik houdt niet van verandering. Ik kan het dus niet zo goed verwerken wanneer er weer een nieuwe mod is.
maak van je probleem een oplossing!quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:39 schreef -Angel- het volgende:
Snakey, who the fuck is snakey? Waar komt hij weer vandaan. Tevens kan het verloop wat minder worden, ik houdt niet van verandering. Ik kan het dus niet zo goed verwerken wanneer er weer een nieuwe mod is.
NJ, ik vindt dat je toch wel een beetje meer rekening met mij kunt houden. Be resourcefull, be MacGyver.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:45 schreef NJ het volgende:
Is de strekking van het verhaal een beetje duidelijk?
wordt hier nog ff naar gekekenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:22 schreef remlof het volgende:
[..]
niet mee eens, ik had net photoshop opgestart en hij was al weer dicht...
dit is juist een voorbeeld van een topic waarmee je de users bezighoudt, als je zoiets ook al dicht gooit wordt het gewoon een sport om te gaan baggeren totdat jij er een slotje opgooit, is dat wat je wil?
Oke ik kijk wel ffquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
wordt hier nog ff naar gekeken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |