Dus doe mij maar vast 6 extran, dan zet ik het op het drinken....quote:Op zondag 11 september 2005 18:21 schreef XL het volgende:
Mijn was is niet droog.....![]()
Ik had hem vanmorgen buiten gehangen, het heeft niet geregend en het lijkt wel alsof het natter is dan toen het uit de machine kwam. Nu begint het te druppelen, maar mijn indoor-waslijn hing ook al vol en nu kan ik nergens heen met mijn was![]()
Wat een drama zo kort voor Studio Sport.
Leg me dat verhaal eens even uit, want dat snap ik al 4 delen niet.quote:Op zondag 11 september 2005 18:22 schreef mitt het volgende:
CMT en de OP.
zet je BBQ eronderquote:Op zondag 11 september 2005 18:21 schreef XL het volgende:
Mijn was is niet droog.....![]()
Ik had hem vanmorgen buiten gehangen, het heeft niet geregend en het lijkt wel alsof het natter is dan toen het uit de machine kwam. Nu begint het te druppelen, maar mijn indoor-waslijn hing ook al vol en nu kan ik nergens heen met mijn was![]()
Wat een drama zo kort voor Studio Sport.
Droog... ja....quote:Op zondag 11 september 2005 19:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zet je BBQ eronder [afbeelding]
Ik sta ruim voorquote:Op maandag 12 september 2005 14:00 schreef okee6 het volgende:
[..]
ssst, we spelen Go vandaag
[afbeelding]
dan zet ik ff een liedje aan, Moby - goquote:Op maandag 12 september 2005 14:00 schreef okee6 het volgende:
[..]
ssst, we spelen Go vandaag
[afbeelding]
Draaien we daarna Go Let it Out van Oasis!quote:Op maandag 12 september 2005 14:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan zet ik ff een liedje aan, Moby - go
quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:56 schreef zjroentje het volgende:
Klein probleempje omtrent het samenwonen. Vrijdag alles verhuizen, zijn nu de meubels niet leverbaar.Vriendin net helemaal over de zeik aan de lijn.
kratjes bier zitten primaquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:56 schreef zjroentje het volgende:
Klein probleempje omtrent het samenwonen. Vrijdag alles verhuizen, zijn nu de meubels niet leverbaar.Vriendin net helemaal over de zeik aan de lijn.
quote:
Heineken kratjes openen verschrikkelijk slecht. Slechtste kratjes die er zijn. De oude Jaeger had pas een goede rand.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]heineken kratjes zitten ook nog eens t lekkerste
Een echte vent gebruikt voor de eerste een aansteker en voor de tweede zijn lege fles van de eerste. Krat-openen is toch een beetje voor als je nog niet goed genoeg bent voor de rest.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Heineken kratjes openen verschrikkelijk slecht. Slechtste kratjes die er zijn. De oude Jaeger had pas een goede rand.![]()
Met de tanden tochquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:14 schreef XL het volgende:
[..]
Een echte vent gebruikt voor de eerste een aansteker en voor de tweede zijn lege fles van de eerste. Krat-openen is toch een beetje voor als je nog niet goed genoeg bent voor de rest.![]()
Das slecht voor je gebit, dat moet je goed houden voor de vrouwtjes... Zelfs als echte vent.quote:
Ze moet niet zo zeuren.quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:56 schreef zjroentje het volgende:
Watje!quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:26 schreef XL het volgende:
[..]
Das slecht voor je gebit, dat moet je goed houden voor de vrouwtjes... Zelfs als echte vent.
Met een lege fles.... dat is voor de echte vent.
Als echte SPT-mod rook ik natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:14 schreef XL het volgende:
[..]
Een echte vent gebruikt voor de eerste een aansteker en voor de tweede zijn lege fles van de eerste. Krat-openen is toch een beetje voor als je nog niet goed genoeg bent voor de rest.![]()
Die aansteker heb ik dan ook alleen om bier open te maken of voor de rokende vriendin van een lekker wijf.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als echte SPT-mod rook ik natuurlijk niet.
Na flink wat geziek en gescheld aan de telefoon zijn de meubels toch bij elkaar geschrapt verspreid over den lande.quote:
weet niet welke iris k moet bellenquote:Op woensdag 14 september 2005 09:58 schreef pfaf het volgende:!
Al een iris gebeld?
En de kater is los.....
De ene kwam uit Utrecht en de ander uit Tilburg.quote:Op woensdag 14 september 2005 09:58 schreef pfaf het volgende:!
Al een iris gebeld?
En de kater is los.....
quote:Op woensdag 14 september 2005 10:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
weet niet welke iris k moet bellen
nogmaals 11 AA bitte
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:03 schreef XL het volgende:
[..]
Wat is het netnummer van Utrecht? 0624 of 0648?
idd Rubbereend vast ook welquote:
Cutkookies!quote:Op woensdag 14 september 2005 14:10 schreef rubbereend het volgende:
ehm k bedoel XL
wat ik zegquote:
Wie is Xeend?quote:
Juist het poppetje in mijn avatar is niet blauwquote:Op woensdag 14 september 2005 16:57 schreef pfaf het volgende:! [afbeelding] [afbeelding]
Leuke kloon Mitt, die met dat blauwe poppetje in z'n avatar.
nee want dat is een geel eendjequote:Op woensdag 14 september 2005 17:07 schreef XL het volgende:
[..]
Juist het poppetje in mijn avatar is niet blauw![]()
Whehe.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:21 schreef mitt het volgende:
die vuilniswagen van zjroentje is zwart hoor![]()
Hij is ook een van de grootste sterren uit de indoor-bbq-wereld.quote:Op donderdag 15 september 2005 10:44 schreef zjroentje het volgende:
http://media.putfile.com/backwardsbowler93
Hij legt de worsten ook onder de BBQ?quote:Op donderdag 15 september 2005 10:49 schreef XL het volgende:
[..]
Hij is ook een van de grootste sterren uit de indoor-bbq-wereld.
Leg je hem even aan Rubbereend uit, die heeft geloof ik ook wat moeite met cijfertjes?quote:Op donderdag 15 september 2005 11:16 schreef zjroentje het volgende:
Zeg pfaf, ik weet nu gewoon hoe ik de verwachting en de variantie van een stochastische variabele (danwel discreet, danwel continu) kan uitrekenen.
Var(X) = E[(X-E[X])2]quote:Op donderdag 15 september 2005 12:02 schreef XL het volgende:
[..]
Leg je hem even aan Rubbereend uit, die heeft geloof ik ook wat moeite met cijfertjes?
De uitleg erbij doet het hem!quote:
Hij is er nogal een tijdje mee bezig.... waarschijnlijk komt er zo'n uitgebreide uitleg dat Rubbereend hem in 1 x snapt!quote:Op donderdag 15 september 2005 12:34 schreef pfaf het volgende:
Oef zjroentje, moet je ook nog gaan uitleggen wat he betekent.
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:13 schreef popolon het volgende:
Buitenlanders zijn okay.
Die dragen bij aan de economie, werken hard en zijn heel vrolijk.
Niet als ze jaren van de lusten van een zorgstaat profiteren en op het moment dat ze de staat wat gaan opleveren vertrekken.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:13 schreef popolon het volgende:
Buitenlanders zijn okay.
Die dragen bij aan de economie, werken hard en zijn heel vrolijk.
En lief.
Ik was gister al om 20:00 in de stad om mijn vochtbalans om zeep te helpen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Niet als ze jaren van de lusten van een zorgstaat profiteren en op het moment dat ze de staat wat gaan opleveren vertrekken.
Maar een Aquarius om een vochtbalans op pijl te krijgen is nu niet mis.
Wat nou shoarmaboerquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:34 schreef XL het volgende:
[..]
Ik was gister al om 20:00 in de stad om mijn vochtbalans om zeep te helpen.
Toen ik ketszat bij de shoarmaboer aankwam stonden daar nog kinderen (dat zette me wel aan het denken, zelfs bezopen) en toen ik thuis kwam was het pas een uur of 23:00. Superhandig natuurlijk, want nu voel ik me weer kiplekker.
Whehe, waarom niet?quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Niet als ze jaren van de lusten van een zorgstaat profiteren en op het moment dat ze de staat wat gaan opleveren vertrekken.
Ik denk honkbal.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:27 schreef popolon het volgende:
Zeg mitt, wat hebben de Angels gisteren thuis tegen de Tigers gedaan?
zou ik denkenquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:49 schreef popolon het volgende:
Honkbal? *honk honk*
Baseball natuurlijk
Komt eraan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:53 schreef mitt het volgende:
zeg popo, heb je mn Angels cap al opgestuurd
niet met watervaste stift gaarne.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Komt eraan.
Ik zet er de uitslag van gisteren even bij op.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:58 schreef placebeau het volgende:
[..]
![]()
Ik trakteer vanavond. Belgisch bier
Dentergems ajb!quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:58 schreef placebeau het volgende:
[..]
![]()
Ik trakteer vanavond. Belgisch bier
Sportsbar 12: Hools!quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:04 schreef mitt het volgende:
Wat een mega drukte hier.
Wie bedenkt alsof een titel voor de volgende?
Ben je al naar de Tigers geweest of niet?quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:05 schreef popolon het volgende:
Ik heb nu ook 4 kaartjes voor the Pistons.
Nog een uurtje werken en dan weekend.
JAAAA
Al lang man.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:09 schreef mitt het volgende:
[..]
Ben je al naar de Tigers geweest of niet?
Sorry.quote:
nep Amerikaanquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:12 schreef popolon het volgende:
Tuurlijk niet.
Maar 't boeit me ook niet, baseball is de ideale sport voor op de achtergrond, meer ook niet.
En om te bbq'en en bier te drinken.
Hier is ook gewoon honkbal op tv hoor. Nederland 3.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:14 schreef popolon het volgende:
Ik kan elke dag vierhonderd baseball wedstrijden zien, bijna het hele jaar door.
Nu ff niet!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:07 schreef popolon het volgende:
Nu?
Tuurlijk, nu ook.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:07 schreef popolon het volgende:
Nu?
k zie fietsen hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:47 schreef XL het volgende:
[..]
Tuurlijk, nu ook.
Nederland 2 dan toch
Ik kreeg al dorst inderdaad, ik wacht nog op de Dentergems van Placebeau.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:31 schreef mitt het volgende:
als we het toch over Rabo hebben.
rondje van Rory Sutherland.
Tof, ik stond al 48 uur aan de deur te wachten.quote:Op maandag 19 september 2005 23:20 schreef popolon het volgende:
Ik gooi de boel weer even open. [afbeelding]
Daar zal ik me ook nog eens voor gaan zetten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:23 schreef pfaf het volgende:
Ik ben 48 uur met m'n top 100 bezig geweest.FOK! album top 100 allertijden 2005
Inderdaad, ik zat al te wachten op jouw Kashmir lijst.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:29 schreef XL het volgende:
[..]
Daar zal ik me ook nog eens voor gaan zetten.
Reken maar op Kashmir!quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zat al te wachten op jouw Kashmir lijst.
Ik had hem in het voorjaar al gemaakt en zat op het topic te wachtenquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:52 schreef pfaf het volgende:
Ben je 48 uur bezig, blijken er toch nog fouten in te zitten.![]()
Ik ook zoiets, en dan nog eens twee uur om die prentjes erbij te zetten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:23 schreef pfaf het volgende:
Ik ben 48 uur met m'n top 100 bezig geweest.FOK! album top 100 allertijden 2005
meubels zijn 2%?quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:46 schreef zjroentje het volgende:
3 pagina's in mijn 4 dagen afwezigheid.
Maar het huis is (voor 98%) af.
Met het voorwerk van die lijst als uitgangspunt eens begonnen en na de eerste schifting heb ik maar 70 platen over. Nu moet ik ineens gaan toevoegen...... Een luxe vergeleken bij voorgaande jaren.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:17 schreef XL het volgende:
[..]
Ik had hem in het voorjaar al gemaakt en zat op het topic te wachten![]()
Ik lees er niet eens meer, dat dat ooit nog zou gebeuren.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:39 schreef popolon het volgende:mogge
Ik zie dat Hools weer gekaapt is door postopkrikkerts.
in tegenstelling tot jij,quote:
en Pfaf is ook al minstens een uur weg.quote:
Zullen we gaan rellen, Nep-Yankeequote:Op dinsdag 20 september 2005 21:55 schreef popolon het volgende:
Zeker!
Als je niet doet alsof je het erg vindt is het niet leuk.quote:
Ben je Belg of zo?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:42 schreef XL het volgende:
Hij is weer af, pfaf.
Kashmir staat er 2 x in.
Op het randje...quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:08 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ben je Belg of zo?
Zoveel Belgische groepen...
jazeker. Erg puike lijst ook. Metquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:13 schreef XL het volgende:
[..]
Op het randje...
Zeeuws Vlaming.
maar het is ook gewoon goede muziek hoor
Je weet dat ze klein is... Maar als je ernaast staat is het een afknapper hoor. Vervolgens vraag je je af hoe zo'n stem uit zo'n klein lichaam kan komen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:14 schreef placebeau het volgende:
[..]
jazeker. Erg puike lijst ook. MetNelly Furtado
Wanneer stond je ernaast?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:17 schreef XL het volgende:
[..]
Je weet dat ze klein is... Maar als je ernaast staat is het een afknapper hoor. Vervolgens vraag je je af hoe zo'n stem uit zo'n klein lichaam kan komen?
Laatste keer Werchter.quote:
nee, 2003quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:25 schreef XL het volgende:
Laatste keer dat zij daar was.
Uit mijn hoofd 2004.
Kleine vrouwen zijn leukquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:17 schreef XL het volgende:
[..]
Je weet dat ze klein is... Maar als je ernaast staat is het een afknapper hoor. Vervolgens vraag je je af hoe zo'n stem uit zo'n klein lichaam kan komen?
Toch 2004quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:28 schreef placebeau het volgende:
[..]
nee, 2003
Ik stond ook ergens vooraan. Tussen al die mottige rammsteinfans.
ah, juist, ze is twee keer geweest, maar die tweede keer kon ik niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 07:56 schreef XL het volgende:
[..]
Toch 2004
Furtado en Rammstein is 2002 uit mijn hoofd.
Hey ...quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:28 schreef placebeau het volgende:
Tussen al die mottige rammsteinfans.
Hehe.quote:
Ze trad op tussen de Sugababes, Joss Stone en nog wat van dat vrouwen-grut volgens mij. De gemiddelde lengte van het publiek in de Marquee was 1 meter 55 ofzo. Furtado zelf is denk ik ook zoiets.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:07 schreef placebeau het volgende:
[..]
ah, juist, ze is twee keer geweest, maar die tweede keer kon ik niet.
Ik zag 'm. Puike lijst, op een paar schoonheidsfoutjes ( 2 unlimited ! ) na.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:42 schreef XL het volgende:
Hij is weer af, pfaf.
Kashmir staat er 2 x in.
op 100....quote:Op woensdag 21 september 2005 13:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik zag 'm. Puike lijst, op een paar schoonheidsfoutjes ( 2 unlimited ! ) na.
Dat wilde ik ook doen, met Gloricz Jim op 100, maar ik heb onze Zuiderburen's roots maar gebruikt.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:22 schreef XL het volgende:
[..]
op 100....
Dat is om mijn roots niet te verloochenen. Symboliek.
Aan jouw lijst valt me vooral op dat ik Elliot Smith niet kenquote:Op woensdag 21 september 2005 14:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook doen, met Gloricz Jim op 100, maar ik heb onze Zuiderburen's roots maar gebruikt.
Ik dacht even dat ik in het moderatorforum was...quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:31 schreef XL het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik in het moderatorforum was...
(gemiddeld 24 per dag)quote:Op woensdag 21 september 2005 15:27 schreef mitt het volgende:
hebbie hem ook weer.
Tis dat je niet zo post als dolle-hond, anders stond je ook allang op 100.000.
daar kom ik al 2 jaar niet meer aan volgens mijquote:
Ik sta op een comfortabele 2quote:
spamkonijn.quote:
Ik heb goede hoop dat ik het kan opkrikken tot 3.quote:
Oef. Tuurlijk, maar het is niet helemaal Elliott's album, het is namelijk na zijn dood uitgebracht. ( afgelopen winter ) Maar pure schoonheid is natuurlijk zo te herkennen in Fond Farewell, Twilight en a distorted reality is now a necessity to be free. Maar het is niet helemaal Elliott, omdat het niet van hem is. ( zie Mislukte potentiële topalbums.... van mij een tijdje terug )quote:Op woensdag 21 september 2005 16:51 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop dat ik het kan opkrikken tot 3.
Het zal moeilijk worden, maar ik denk dat het kan!
Pfaf, ik heb hier nu "From A Basement On The Hill" liggen. Mag ik daar ook mee beginnen?
En "Angeles" niet te vergeten.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:32 schreef pfaf het volgende:
Probeer deze eens: http://www.sweetadeline.net/videos/orvsatur.rm Waltz #2 (XO) Één van de beste nummers ooit.
Haalt het natuurlijk niet bij roman candle, condor ave, no name #1, last call, needle in the hay, southern belle, single file, coming up roses, st. ides heaven, the biggest lie, ballad of big nothing, between the bars, pictures of me, say yes, independence day, bled white, oh well, okay, bottle up and explode!, a question mark, son of sam, junk bond trader, stupidity tries, coast to coast, twilight, fond farewell, a distorted reality is now a necessity to be free en division day Maar een geniaal nummer inderdaad.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:23 schreef placebeau het volgende:
[..]
En "Angeles" niet te vergeten.
zou kunnen, ik vond angeles al prachtig.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Haalt het natuurlijk niet bij roman candle, condor ave, no name #1, last call, needle in the hay, southern belle, single file, coming up roses, st. ides heaven, the biggest lie, ballad of big nothing, between the bars, pictures of me, say yes, independence day, bled white, oh well, okay, bottle up and explode!, a question mark, son of sam, junk bond trader, stupidity tries, coast to coast, twilight, fond farewell, a distorted reality is now a necessity to be free en division day Maar een geniaal nummer inderdaad.
Het blijken cd's die je makkelijk kunt lenen. Moreel net ietsje beter te verantwoorden.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:50 schreef placebeau het volgende:
[..]
zou kunnen, ik vond angeles al prachtig.
Moet maar weer eens meer gaan downloaden.
Hebbes.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:57 schreef XL het volgende:
voor Either/Or moet ik vanavond eventjes de kroeg in (he, wat jammer) en dan heb ik die ook.
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:29 schreef popolon het volgende:
Hoef er ook niet meer op msn.
Ik gebruik het ding toch bijna nooit. whehehe![]()
Geen Linux?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:44 schreef popolon het volgende:
Met de 'Classic skin' natuurlijk, net zoals Windows.
Tot hier gaat 't goed.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Geen Linux?
Maar uiteraard hierook geen skins, van Windows, Trillian tot Winamp. Alles klassiek.
Tubbie achtergrond .......quote:Ik heb zelfs dezelfde achtergrond als toen ik Windows installeerde.
Als dat dat nepworstelen is, dat kijk ik niet, da's echt te ergquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Olavski, heb jij daar nou veel WWE op televisie/betaalkanaal? Ik moet altijd een paar dagen wachten![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:44 schreef pfaf het volgende:
Je hebt ook een 5-nummerig ICQ-nummer?
8 Cijfersquote:a/s/l ?
Is half een niet wat vroeg om al zat te zijn?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:26 schreef pfaf het volgende:
Als iemand hier meer dan eeen hafl gram coke heeft gha ik met je trouwens.![]()
CVive la Hollande
Is dit het vroeg-op-de-zaterdagmorgen-topic?quote:Op zaterdag 24 september 2005 07:41 schreef placebeau het volgende:
[..]
Is half een niet wat vroeg om al zat te zijn?
Geheel niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 07:53 schreef XL het volgende:
[..]
Is dit het vroeg-op-de-zaterdagmorgen-topic?
Ok, dan ben ik mis.quote:Op zaterdag 24 september 2005 08:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Geheel niet.
Het vrijdagnachtlaatopblijf topic natuurlijk.
Kickje --> PUBquote:Op zaterdag 24 september 2005 08:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Geheel niet.
Het vrijdagnachtlaatopblijf topic natuurlijk.
Dat sloeg inderdaad nergens op.quote:Op zaterdag 24 september 2005 05:40 schreef popolon het volgende:
Nou hebben we ook nog een verslaafde sozsnuivert als mod die dat over het halve forum loopt te melden.
ik ben nog steeds bezig met mijn vakantiejob!quote:Op zaterdag 24 september 2005 07:53 schreef XL het volgende:
[..]
Is dit het vroeg-op-de-zaterdagmorgen-topic?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat sloeg inderdaad nergens op.Ik had sowieso geen toetsenbord aan moeten raken vannacht.
Ben je nou nog wakker?quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat sloeg inderdaad nergens op.Ik had sowieso geen toetsenbord aan moeten raken vannacht.
Elliott...quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:07 schreef mitt het volgende:
ik zoek me rot naar Elliot.
Kijken of er al een EK basket topic was..quote:Op zondag 25 september 2005 13:55 schreef mitt het volgende:
wat moet jij hier.
dat brengt ongeluk, want?quote:Op zondag 25 september 2005 13:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kijken of er al een EK basket topic was..
Maar helaas.. Zelf openen durf ik niet, dat brengt ongeluk.
Gisteren stonden we met minder dan een minuut te spelen 7 punten achter.quote:Op zondag 25 september 2005 14:00 schreef mitt het volgende:
Dan ga ik er vanuit dat, omdat jij geen topic opent, Griekenland verliest
Als ik een ip-adres hoest, met een login en een wachtwoord... Weet je dan hoe je hem kan vinden?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:07 schreef mitt het volgende:
ik zoek me rot naar Elliot.
uiteraard.quote:Op zondag 25 september 2005 16:44 schreef XL het volgende:
[..]
Als ik een ip-adres hoest, met een login en een wachtwoord... Weet je dan hoe je hem kan vinden?
Kuch!mailKuch! Ahum....quote:
Thanks,quote:Op maandag 26 september 2005 15:24 schreef XL het volgende:
[..]
Kuch!mailKuch! Ahum....
Niet printen dit Popo!
Ik vind het inmiddels mooier dan ik enkele posts geleden postte.quote:
vijfde keer ?quote:Op maandag 26 september 2005 18:42 schreef placebeau het volgende:
cake - the distance
morgen rij-examen
Ik vind het zo vrouwelijk om je rijbewijs niet in 1 x te halen.quote:Op maandag 26 september 2005 18:48 schreef placebeau het volgende:
[..]
nee, da's voor in oktober, voorlopig nog mijn eerste keer.
succes ermee.quote:Op maandag 26 september 2005 18:48 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel, maar ik weet ook niet hoe het bij jullie is.quote:Op maandag 26 september 2005 18:49 schreef mitt het volgende:
[..]
succes ermee.
Is dat nou anders daar?
Volgens mij zitten de verschillen met name in de lessen.quote:Op maandag 26 september 2005 18:51 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel, maar ik weet ook niet hoe het bij jullie is.
Drie manoeuvers eerst (keren in een straat, parkeren en achteruitrijden) en dan een halfuurtje in het verkeer.
ja, ik heb met mijn vader leren rijden.quote:Op maandag 26 september 2005 18:54 schreef XL het volgende:
[..]
Volgens mij zitten de verschillen met name in de lessen.
Een ouder of bekende mag bij jullie toch een lesvergunning aanvragen en jou lesgeven in de eigen auto? Mag je bij jullie met een pas behaald rijbewijs vervolgens zelfstandig rijden en 's nachts rijden? Ik heb eens gehoord dat daar onderscheid in zit.
quote:Op maandag 26 september 2005 18:57 schreef popolon het volgende:
Allebei in één keer gehaald, vooral de Amerikaanse was moeilijk.
en een keertje voor en achteruit rijden en het is wel goed.quote:Op maandag 26 september 2005 19:01 schreef placebeau het volgende:
[..]
![]()
automatische versnelling waarschijnlijk...
Dat was het eerste nummer wat ik op gitaar kon spelen.quote:Op maandag 26 september 2005 18:42 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vind het inmiddels mooier dan ik enkele posts geleden postte.
Hoogtepunt vind ik op dit moment denk ik 2.45 am.
Wat is er mis met automaat? Heerlijk man.quote:Op maandag 26 september 2005 19:01 schreef placebeau het volgende:
[..]
![]()
automatische versnelling waarschijnlijk...
naja,quote:Op maandag 26 september 2005 19:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat is er mis met automaat? Heerlijk man.
Volgens mij maakt dat niet zoveel uit.quote:Op maandag 26 september 2005 20:29 schreef placebeau het volgende:
[..]
naja,
het verbruikt natuurlijk wel veel...
gadverdammequote:Op maandag 26 september 2005 18:48 schreef placebeau het volgende:
[..]
Is het al mislukt?quote:
Maneuvers waren goe.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:22 schreef XL het volgende:
[..]
Is het al mislukt?
Wat ging er mis dan?
of begrijp ik het verkeerd en moet je nog, veel succes dan
Ik hoop van niet, zo'n kutgozer. beter, zo, pfaf?quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:47 schreef hetsjhokleek het volgende:
zeker kut ja. Wanneer kan je weer opnieuw op. En zit je dan bij dezelfde examinator.
`quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:49 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, zo'n kutgozer. beter, zo, pfaf?
Moet nog afspreken wanneer.
Zonde zeg!quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:49 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, zo'n kutgozer. beter, zo, pfaf?
Moet nog afspreken wanneer.
Doet Pfaf ook op dat project mee?quote:Op woensdag 28 september 2005 10:41 schreef zjroentje het volgende:
En pfaf, waar is die rijdende gloeilamp van jullie geeindigd?
Enige research leert mij inderdaad dat er nog zo'n gloeilamp uit het oosten meedeed. Die zijn 11de geworden.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:44 schreef XL het volgende:
[..]
Doet Pfaf ook op dat project mee?
Of probeer je hiermee die Technische tukker-universiteit te dissen?
Juist.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:44 schreef XL het volgende:
Of probeer je hiermee die Technische tukker-universiteit te dissen?
Terecht!quote:
Is het al uitverkocht eigenlijk? Misschien ga ik ook nog wel anders.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:12 schreef zjroentje het volgende:
Vanavond naar de Fun Lovin' Criminals.Ben alleen bang dat ik niet meer op tijd ben om de laatste trein richting R'dam te pakken. Dan maar in E'hoven pitten vanavond.
Volgens was het alleen vanavond nog niet uitverkocht, maar of dat nog zo is? Gewoon ff langsgaan bij 013 dus.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:23 schreef XL het volgende:
Is het al uitverkocht eigenlijk? Misschien ga ik ook nog wel anders.
Ik fiets er weliswaar zometeen langs, met het eventueel besluiten te gaan wacht ik toch maar tot vanavond. De 013 is nogal een eigenaardige toko met het oog op uitverkocht raken, ik durf er best op te gokken dat er vanavond nog kaarten aan de deur te krijgen zijn.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Volgens was het alleen vanavond nog niet uitverkocht, maar of dat nog zo is? Gewoon ff langsgaan bij 013 dus.
quote:Op woensdag 28 september 2005 10:41 schreef zjroentje het volgende:
En pfaf, waar is die rijdende gloeilamp van jullie geeindigd?
Ja, nou heb ik het ook koud!quote:
Hoe laat moet Popo naar z'n werk?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:40 schreef XL het volgende:
We hebben maar een klein beetje bagger nodig vandaag en deel 12 gaat over the A-team!
Volgens mij moet je hem subtieler lokken?quote:
Met lezen krijg je een topic niet vol. Daar is het nu om te doen, zonder dat we het onderwerp A-Team kwijtraken.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:03 schreef mitt het volgende:
popo leest 24/7
quote:Op woensdag 28 september 2005 16:04 schreef pfaf het volgende:
Moet je niet te veel doen, ik werd laatst ook vreemd aangekeken toen ik paar uitgeprinte topics in de trein aan het doornemen was. Als mod-huiswerk zeg maar.
Whehe.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:04 schreef pfaf het volgende:
Moet je niet te veel doen, ik werd laatst ook vreemd aangekeken toen ik paar uitgeprinte topics in de trein aan het doornemen was. Als mod-huiswerk zeg maar.
In the States doet iedereen dat heb ik gehoord.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:04 schreef pfaf het volgende:
Ik vroeg me ook al af of ik met mijn Fiat Cinquecento nog in Amsterdam mag komen.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:09 schreef popolon het volgende:
SUV aantrapt
Ik moet uitkijken dat ik de Crew-topics niet bij het oud papier zet, daar is vorig jaar al iemand voor ontslagen bij het ministerie van defensie.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Whehe.
Ik print ze uit, lees ze aandachtig door en zet ze dan bij het oud papier.
Wel weer milieubewust natuurlijk.
SUV aantrapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |