Volgens mij zitten de verschillen met name in de lessen.quote:Op maandag 26 september 2005 18:51 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel, maar ik weet ook niet hoe het bij jullie is.
Drie manoeuvers eerst (keren in een straat, parkeren en achteruitrijden) en dan een halfuurtje in het verkeer.
ja, ik heb met mijn vader leren rijden.quote:Op maandag 26 september 2005 18:54 schreef XL het volgende:
[..]
Volgens mij zitten de verschillen met name in de lessen.
Een ouder of bekende mag bij jullie toch een lesvergunning aanvragen en jou lesgeven in de eigen auto? Mag je bij jullie met een pas behaald rijbewijs vervolgens zelfstandig rijden en 's nachts rijden? Ik heb eens gehoord dat daar onderscheid in zit.
quote:Op maandag 26 september 2005 18:57 schreef popolon het volgende:
Allebei in één keer gehaald, vooral de Amerikaanse was moeilijk.
en een keertje voor en achteruit rijden en het is wel goed.quote:Op maandag 26 september 2005 19:01 schreef placebeau het volgende:
[..]
![]()
automatische versnelling waarschijnlijk...
Dat was het eerste nummer wat ik op gitaar kon spelen.quote:Op maandag 26 september 2005 18:42 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vind het inmiddels mooier dan ik enkele posts geleden postte.
Hoogtepunt vind ik op dit moment denk ik 2.45 am.
Wat is er mis met automaat? Heerlijk man.quote:Op maandag 26 september 2005 19:01 schreef placebeau het volgende:
[..]
![]()
automatische versnelling waarschijnlijk...
naja,quote:Op maandag 26 september 2005 19:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat is er mis met automaat? Heerlijk man.
Volgens mij maakt dat niet zoveel uit.quote:Op maandag 26 september 2005 20:29 schreef placebeau het volgende:
[..]
naja,
het verbruikt natuurlijk wel veel...
gadverdammequote:Op maandag 26 september 2005 18:48 schreef placebeau het volgende:
[..]
nee, da's voor in oktober, voorlopig nog mijn eerste keer.
Is het al mislukt?quote:
Maneuvers waren goe.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:22 schreef XL het volgende:
[..]
Is het al mislukt?
Wat ging er mis dan?
of begrijp ik het verkeerd en moet je nog, veel succes dan
Ik hoop van niet, zo'n kutgozer. beter, zo, pfaf?quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:47 schreef hetsjhokleek het volgende:
zeker kut ja. Wanneer kan je weer opnieuw op. En zit je dan bij dezelfde examinator.
`quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:49 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, zo'n kutgozer. beter, zo, pfaf?
Moet nog afspreken wanneer.
Zonde zeg!quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:49 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, zo'n kutgozer. beter, zo, pfaf?
Moet nog afspreken wanneer.
Doet Pfaf ook op dat project mee?quote:Op woensdag 28 september 2005 10:41 schreef zjroentje het volgende:
En pfaf, waar is die rijdende gloeilamp van jullie geeindigd?
Enige research leert mij inderdaad dat er nog zo'n gloeilamp uit het oosten meedeed. Die zijn 11de geworden.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:44 schreef XL het volgende:
[..]
Doet Pfaf ook op dat project mee?
Of probeer je hiermee die Technische tukker-universiteit te dissen?
Juist.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:44 schreef XL het volgende:
Of probeer je hiermee die Technische tukker-universiteit te dissen?
Terecht!quote:
Is het al uitverkocht eigenlijk? Misschien ga ik ook nog wel anders.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:12 schreef zjroentje het volgende:
Vanavond naar de Fun Lovin' Criminals.Ben alleen bang dat ik niet meer op tijd ben om de laatste trein richting R'dam te pakken. Dan maar in E'hoven pitten vanavond.
Volgens was het alleen vanavond nog niet uitverkocht, maar of dat nog zo is? Gewoon ff langsgaan bij 013 dus.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:23 schreef XL het volgende:
Is het al uitverkocht eigenlijk? Misschien ga ik ook nog wel anders.
Ik fiets er weliswaar zometeen langs, met het eventueel besluiten te gaan wacht ik toch maar tot vanavond. De 013 is nogal een eigenaardige toko met het oog op uitverkocht raken, ik durf er best op te gokken dat er vanavond nog kaarten aan de deur te krijgen zijn.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Volgens was het alleen vanavond nog niet uitverkocht, maar of dat nog zo is? Gewoon ff langsgaan bij 013 dus.
quote:Op woensdag 28 september 2005 10:41 schreef zjroentje het volgende:
En pfaf, waar is die rijdende gloeilamp van jullie geeindigd?
Onmeunig veel lekke banden gehad. Wel geleerd van het grote aantal tegenslagen, zo moet je nooit vertrouwen op Zwitserse motorfabrikanten, Delftenaren en Australisch wegdek.
Ja, nou heb ik het ook koud!quote:
Hoe laat moet Popo naar z'n werk?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:40 schreef XL het volgende:
We hebben maar een klein beetje bagger nodig vandaag en deel 12 gaat over the A-team!
Volgens mij moet je hem subtieler lokken?quote:
Met lezen krijg je een topic niet vol. Daar is het nu om te doen, zonder dat we het onderwerp A-Team kwijtraken.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:03 schreef mitt het volgende:
popo leest 24/7
quote:Op woensdag 28 september 2005 16:04 schreef pfaf het volgende:
Moet je niet te veel doen, ik werd laatst ook vreemd aangekeken toen ik paar uitgeprinte topics in de trein aan het doornemen was. Als mod-huiswerk zeg maar.
Whehe.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:04 schreef pfaf het volgende:
Moet je niet te veel doen, ik werd laatst ook vreemd aangekeken toen ik paar uitgeprinte topics in de trein aan het doornemen was. Als mod-huiswerk zeg maar.
In the States doet iedereen dat heb ik gehoord.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:04 schreef pfaf het volgende:
Ik vroeg me ook al af of ik met mijn Fiat Cinquecento nog in Amsterdam mag komen.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:09 schreef popolon het volgende:
SUV aantrapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |