Thanks,quote:Op maandag 26 september 2005 15:24 schreef XL het volgende:
[..]
Kuch!mailKuch! Ahum....
Niet printen dit Popo!
Ik vind het inmiddels mooier dan ik enkele posts geleden postte.quote:
vijfde keer ?quote:Op maandag 26 september 2005 18:42 schreef placebeau het volgende:
cake - the distance
morgen rij-examen
Ik vind het zo vrouwelijk om je rijbewijs niet in 1 x te halen.quote:Op maandag 26 september 2005 18:48 schreef placebeau het volgende:
[..]
nee, da's voor in oktober, voorlopig nog mijn eerste keer.
succes ermee.quote:Op maandag 26 september 2005 18:48 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel, maar ik weet ook niet hoe het bij jullie is.quote:Op maandag 26 september 2005 18:49 schreef mitt het volgende:
[..]
succes ermee.
Is dat nou anders daar?
Volgens mij zitten de verschillen met name in de lessen.quote:Op maandag 26 september 2005 18:51 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel, maar ik weet ook niet hoe het bij jullie is.
Drie manoeuvers eerst (keren in een straat, parkeren en achteruitrijden) en dan een halfuurtje in het verkeer.
ja, ik heb met mijn vader leren rijden.quote:Op maandag 26 september 2005 18:54 schreef XL het volgende:
[..]
Volgens mij zitten de verschillen met name in de lessen.
Een ouder of bekende mag bij jullie toch een lesvergunning aanvragen en jou lesgeven in de eigen auto? Mag je bij jullie met een pas behaald rijbewijs vervolgens zelfstandig rijden en 's nachts rijden? Ik heb eens gehoord dat daar onderscheid in zit.
quote:Op maandag 26 september 2005 18:57 schreef popolon het volgende:
Allebei in één keer gehaald, vooral de Amerikaanse was moeilijk.
en een keertje voor en achteruit rijden en het is wel goed.quote:Op maandag 26 september 2005 19:01 schreef placebeau het volgende:
[..]
![]()
automatische versnelling waarschijnlijk...
Dat was het eerste nummer wat ik op gitaar kon spelen.quote:Op maandag 26 september 2005 18:42 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vind het inmiddels mooier dan ik enkele posts geleden postte.
Hoogtepunt vind ik op dit moment denk ik 2.45 am.
Wat is er mis met automaat? Heerlijk man.quote:Op maandag 26 september 2005 19:01 schreef placebeau het volgende:
[..]
![]()
automatische versnelling waarschijnlijk...
naja,quote:Op maandag 26 september 2005 19:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat is er mis met automaat? Heerlijk man.
Volgens mij maakt dat niet zoveel uit.quote:Op maandag 26 september 2005 20:29 schreef placebeau het volgende:
[..]
naja,
het verbruikt natuurlijk wel veel...
gadverdammequote:Op maandag 26 september 2005 18:48 schreef placebeau het volgende:
[..]
Is het al mislukt?quote:
Maneuvers waren goe.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:22 schreef XL het volgende:
[..]
Is het al mislukt?
Wat ging er mis dan?
of begrijp ik het verkeerd en moet je nog, veel succes dan
Ik hoop van niet, zo'n kutgozer. beter, zo, pfaf?quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:47 schreef hetsjhokleek het volgende:
zeker kut ja. Wanneer kan je weer opnieuw op. En zit je dan bij dezelfde examinator.
`quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:49 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, zo'n kutgozer. beter, zo, pfaf?
Moet nog afspreken wanneer.
Zonde zeg!quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:49 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, zo'n kutgozer. beter, zo, pfaf?
Moet nog afspreken wanneer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |