Als dat dat nepworstelen is, dat kijk ik niet, da's echt te ergquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Olavski, heb jij daar nou veel WWE op televisie/betaalkanaal? Ik moet altijd een paar dagen wachten![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:44 schreef pfaf het volgende:
Je hebt ook een 5-nummerig ICQ-nummer?
8 Cijfersquote:a/s/l ?
Is half een niet wat vroeg om al zat te zijn?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:26 schreef pfaf het volgende:
Als iemand hier meer dan eeen hafl gram coke heeft gha ik met je trouwens.![]()
CVive la Hollande
Is dit het vroeg-op-de-zaterdagmorgen-topic?quote:Op zaterdag 24 september 2005 07:41 schreef placebeau het volgende:
[..]
Is half een niet wat vroeg om al zat te zijn?
Geheel niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 07:53 schreef XL het volgende:
[..]
Is dit het vroeg-op-de-zaterdagmorgen-topic?
Ok, dan ben ik mis.quote:Op zaterdag 24 september 2005 08:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Geheel niet.
Het vrijdagnachtlaatopblijf topic natuurlijk.
Kickje --> PUBquote:Op zaterdag 24 september 2005 08:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Geheel niet.
Het vrijdagnachtlaatopblijf topic natuurlijk.
Dat sloeg inderdaad nergens op.quote:Op zaterdag 24 september 2005 05:40 schreef popolon het volgende:
Nou hebben we ook nog een verslaafde sozsnuivert als mod die dat over het halve forum loopt te melden.
ik ben nog steeds bezig met mijn vakantiejob!quote:Op zaterdag 24 september 2005 07:53 schreef XL het volgende:
[..]
Is dit het vroeg-op-de-zaterdagmorgen-topic?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat sloeg inderdaad nergens op.Ik had sowieso geen toetsenbord aan moeten raken vannacht.
Ben je nou nog wakker?quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat sloeg inderdaad nergens op.Ik had sowieso geen toetsenbord aan moeten raken vannacht.
Elliott...quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:07 schreef mitt het volgende:
ik zoek me rot naar Elliot.
Kijken of er al een EK basket topic was..quote:Op zondag 25 september 2005 13:55 schreef mitt het volgende:
wat moet jij hier.
dat brengt ongeluk, want?quote:Op zondag 25 september 2005 13:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kijken of er al een EK basket topic was..
Maar helaas.. Zelf openen durf ik niet, dat brengt ongeluk.
Gisteren stonden we met minder dan een minuut te spelen 7 punten achter.quote:Op zondag 25 september 2005 14:00 schreef mitt het volgende:
Dan ga ik er vanuit dat, omdat jij geen topic opent, Griekenland verliest
Als ik een ip-adres hoest, met een login en een wachtwoord... Weet je dan hoe je hem kan vinden?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:07 schreef mitt het volgende:
ik zoek me rot naar Elliot.
uiteraard.quote:Op zondag 25 september 2005 16:44 schreef XL het volgende:
[..]
Als ik een ip-adres hoest, met een login en een wachtwoord... Weet je dan hoe je hem kan vinden?
Kuch!mailKuch! Ahum....quote:
Thanks,quote:Op maandag 26 september 2005 15:24 schreef XL het volgende:
[..]
Kuch!mailKuch! Ahum....
Niet printen dit Popo!
Ik vind het inmiddels mooier dan ik enkele posts geleden postte.quote:
vijfde keer ?quote:Op maandag 26 september 2005 18:42 schreef placebeau het volgende:
cake - the distance
morgen rij-examen
Ik vind het zo vrouwelijk om je rijbewijs niet in 1 x te halen.quote:Op maandag 26 september 2005 18:48 schreef placebeau het volgende:
[..]
nee, da's voor in oktober, voorlopig nog mijn eerste keer.
succes ermee.quote:Op maandag 26 september 2005 18:48 schreef placebeau het volgende:
[..]
nee, da's voor in oktober, voorlopig nog mijn eerste keer.
Ik vermoed van wel, maar ik weet ook niet hoe het bij jullie is.quote:Op maandag 26 september 2005 18:49 schreef mitt het volgende:
[..]
succes ermee.
Is dat nou anders daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |