quote:
Op zondag 25 september 2005 14:13 schreef Leatherface het volgende:Leuke finale, lijkt me. Voor Griekenland was het al weer een poosje geleden dat het de titel won. Heeft Duitsland als eens in de finale gestaan?
1987 wonnen we, 1989 verloren we de finale.
Giannakis kan zichzelf onsterfelijk maken. Nadat hij Griekenland in 1987 als speler naar de titel loodste, kan hij dat nu als coach doen.
![]()
![]()
!
Ik moet toegeven dat ik stiekum een beetje blij was dat de Duitsers in de finale staan, en niet Spanje. Duitsland heeft een onwijs sterk team, maar Griekenland heeft altijd moeite met Spanje op het gebied van basketball..
De Grieken hebben echt een ongekend jong team. Slechts 5 van de twaalf spelers zijn van voor 1980, de oudste is uit 1976, de jongste uit 1984. (Duitsland heeft 1 speler die na 1980 is geboren) Waanzinnig dat ze nu zo ver zijn!! Dit is echt een team met een hele grote toekomst
![]()
.
Als ze winnen dan denk ik dat er EK2004 tafarelen zullen plaatsvinden. Hier in huize Daggla iig wel.
![]()
. In de straten van Griekenland wsl ook wel. Al is een eventuele overwinning natuurlijk lang niet zo sprookjesachtig als het EK voetbal.
Kans is groot dat de ervaring van de Duitsers de doorslag gaat geven.. Maar ik heb goede hoop dat het ongekende talent van deze groep beslissend kan zijn. Het mirakel van gisteren moet een enorme opsteker zijn geweest..
Mooi filmpje van een klein wonder (rechts clique, save ass)
EYROPI ANTE GEIA, PROTATHLIMA XANA!!