In 93 waren ze zelfs winnaars.quote:Op zondag 25 september 2005 14:13 schreef Leatherface het volgende:
Leuke finale, lijkt me. Voor Griekenland was het al weer een poosje geleden dat het de titel won. Heeft Duitsland als eens in de finale gestaan?
Daar blijf ik me over verbazen, had je het bevalve in deel 1 en 3 ook bij de Toto ingevuld was je rijk(er).quote:Op zondag 25 september 2005 14:13 schreef mitt het volgende:
Maar dat zeg ik al vijf topics natuurlijk.
1987 wonnen we, 1989 verloren we de finale.quote:Op zondag 25 september 2005 14:13 schreef Leatherface het volgende:
Leuke finale, lijkt me. Voor Griekenland was het al weer een poosje geleden dat het de titel won. Heeft Duitsland als eens in de finale gestaan?
Alvertis is er niet bij iddquote:Op zondag 25 september 2005 15:46 schreef Cota het volgende:
-Geen echte natuurlijke leider op het veld
De finale wordt pas om 21.00 uur lokale tijd (in Servie) gespeeld.quote:Op zondag 25 september 2005 17:36 schreef popolon het volgende:
Hoeveel is het?
Servie valt wel tegen ja. Zeker in eigen huis. Was de laatste jaren toch wel zo'n beetje het sterkste land van Europa. Maar in basketbal kan het kennelijk snel veranderen.quote:Op zondag 25 september 2005 18:18 schreef popolon het volgende:
Milicic (Pistons/Servie) valt ook hier tegen dus, had er meer van verwacht maar veel speeltijd heeft ie ook al niet gekregen.
Heb het idee dat vaak bij landen uit die regio het mentaal niet goed zit.quote:Op zondag 25 september 2005 18:21 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Servie valt wel tegen ja. Zeker in eigen huis. Was de laatste jaren toch wel zo'n beetje het sterkste land van Europa. Maar in basketbal kan het kennelijk snel veranderen.
Ook één van de beste forwards in de NBA, niet verassend dus.quote:Op zondag 25 september 2005 18:27 schreef tong80 het volgende:
Zag net het laatste schot van Nowitzki tegen de Spanjaarden. Gemiddeld ook bijna 30 punten per westrijd. Beste europeaan momenteel lijkt me zo.
Nee Hazes was verast Popo.quote:Op zondag 25 september 2005 18:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Ook één van de beste forwards in de NBA, niet verassend dus.
Mja, ik kijk een dramatisch slechte stream..quote:Op zondag 25 september 2005 21:31 schreef Herkauwer het volgende:
godver..... hoe moeilijk kan het zijn om uit te zenden![]()
Griekenland boog met 42 sec. op de klok een 7 punten achterstand om in een overwinning met 1 punt verschil..quote:Op zondag 25 september 2005 22:07 schreef Leatherface het volgende:
Griekenland gaat toch wel vrij riant aan de leiding.
De eerste 2 ja, de laatste niet.quote:Op zondag 25 september 2005 22:11 schreef Leatherface het volgende:
Leuk toernooi. En met o.a. Dirk Nowitzky, Tony Parker en Darko Milicic deden er toch wel een aantal grote NBA - spelers mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |