In 93 waren ze zelfs winnaars.quote:Op zondag 25 september 2005 14:13 schreef Leatherface het volgende:
Leuke finale, lijkt me. Voor Griekenland was het al weer een poosje geleden dat het de titel won. Heeft Duitsland als eens in de finale gestaan?
Daar blijf ik me over verbazen, had je het bevalve in deel 1 en 3 ook bij de Toto ingevuld was je rijk(er).quote:Op zondag 25 september 2005 14:13 schreef mitt het volgende:
Maar dat zeg ik al vijf topics natuurlijk.
1987 wonnen we, 1989 verloren we de finale.quote:Op zondag 25 september 2005 14:13 schreef Leatherface het volgende:
Leuke finale, lijkt me. Voor Griekenland was het al weer een poosje geleden dat het de titel won. Heeft Duitsland als eens in de finale gestaan?
Alvertis is er niet bij iddquote:Op zondag 25 september 2005 15:46 schreef Cota het volgende:
-Geen echte natuurlijke leider op het veld
De finale wordt pas om 21.00 uur lokale tijd (in Servie) gespeeld.quote:Op zondag 25 september 2005 17:36 schreef popolon het volgende:
Hoeveel is het?
Servie valt wel tegen ja. Zeker in eigen huis. Was de laatste jaren toch wel zo'n beetje het sterkste land van Europa. Maar in basketbal kan het kennelijk snel veranderen.quote:Op zondag 25 september 2005 18:18 schreef popolon het volgende:
Milicic (Pistons/Servie) valt ook hier tegen dus, had er meer van verwacht maar veel speeltijd heeft ie ook al niet gekregen.
Heb het idee dat vaak bij landen uit die regio het mentaal niet goed zit.quote:Op zondag 25 september 2005 18:21 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Servie valt wel tegen ja. Zeker in eigen huis. Was de laatste jaren toch wel zo'n beetje het sterkste land van Europa. Maar in basketbal kan het kennelijk snel veranderen.
Ook één van de beste forwards in de NBA, niet verassend dus.quote:Op zondag 25 september 2005 18:27 schreef tong80 het volgende:
Zag net het laatste schot van Nowitzki tegen de Spanjaarden. Gemiddeld ook bijna 30 punten per westrijd. Beste europeaan momenteel lijkt me zo.
Nee Hazes was verast Popo.quote:Op zondag 25 september 2005 18:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Ook één van de beste forwards in de NBA, niet verassend dus.
Mja, ik kijk een dramatisch slechte stream..quote:Op zondag 25 september 2005 21:31 schreef Herkauwer het volgende:
godver..... hoe moeilijk kan het zijn om uit te zenden![]()
Griekenland boog met 42 sec. op de klok een 7 punten achterstand om in een overwinning met 1 punt verschil..quote:Op zondag 25 september 2005 22:07 schreef Leatherface het volgende:
Griekenland gaat toch wel vrij riant aan de leiding.
De eerste 2 ja, de laatste niet.quote:Op zondag 25 september 2005 22:11 schreef Leatherface het volgende:
Leuk toernooi. En met o.a. Dirk Nowitzky, Tony Parker en Darko Milicic deden er toch wel een aantal grote NBA - spelers mee.
Milicic speelde toch regelmatig mee in het Pistons - team dat kampioen werd?quote:Op zondag 25 september 2005 22:16 schreef popolon het volgende:
[..]
De eerste 2 ja, de laatste niet.
Raar dat Stojakovic niet meedeed.
Kreeg van Brown bijna geen speeltijd.quote:Op zondag 25 september 2005 22:18 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Milicic speelde toch regelmatig mee in het Pistons - team dat kampioen werd?
Daggla ook nog maar net.quote:Op zondag 25 september 2005 22:27 schreef Herkauwer het volgende:
nationaal orgasmeEn hier in NL weten ze niet eens dat er een EK is
lol, ik heb het alleen niet gevolgt omdat het teveel op tv isquote:
nou haal hem maar tevoorschijn hoorquote:Op zondag 25 september 2005 22:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik durf m'n vlag er nog niet bij te pakken,.
Ik had um inmiddels al gepaktquote:Op zondag 25 september 2005 22:42 schreef DeeBee het volgende:
[..]
nou haal hem maar tevoorschijn hoor![]()
Nee, alhoewel.quote:Op zondag 25 september 2005 22:47 schreef popolon het volgende:
Leuk.
Maar niet zo onverwacht als bij het voetbal natuurlijk.
quote:Op zondag 25 september 2005 22:52 schreef Leatherface het volgende:
Maar wordt zoiets heel uitbundig gevierd in Griekenland, met allemaal mensen op straat en toeterende auto's zoals bij een EK of WK voetbal?
Of zijn de vreugdetaferelen toch niet zo groot?
Hij heeft hetzelfde gedaan als wat Van Basten nu doet..quote:Op zondag 25 september 2005 22:55 schreef Leatherface het volgende:
Yannakis moet nu zo'n beetje de Johan Cruyff of Franz Beckenbauer van het Griekse basketbal zijn. Hulde.
Moeilijk te vergelijken met NL.quote:Op zondag 25 september 2005 22:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, alhoewel.
Het is echt een ultra-jong team. Gemiddelde leeftijd was 24.8 jaar.
Echt te verwachten was het dus ook niet.
Ja, dat is waar.quote:Op zondag 25 september 2005 22:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Moeilijk te vergelijken met NL.
Basketball is daar (gelukkig) mateloos populair dus zijn er altijd verwachtingen.
Ken ik wel, beste Griekse basketballer ooit.quote:Op maandag 26 september 2005 19:29 schreef tong80 het volgende:
Ken je Gallis nog Popo of wasd dat voor je tijd ?
Ja he?quote:Op maandag 26 september 2005 19:25 schreef SCH het volgende:
Zit nu op Rhodos en heb ontzettend genoten, vooral van de halve finale.
Finale was kat in het bakkie vanaf het begin - die Duitse held liet het afweten en Griekenland speelde ineens boven zijn kunnen.
Daarna weer die enorme orgie van getoeter en gedoe, leuk hoor
Daggla, leuk land is dit toch
Begrijp me niet verkeerd, tis een nationale held. Ook in mijn ogen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:51 schreef popolon het volgende:
Daar denken de Griekse liefhebbers/kenners toch heel anders over.
Opgegroeid in the Bronx, da's een echte bikkel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, tis een nationale held. Ook in mijn ogen.
Maar het feit is dat hij geboren en getogen is in Amerika.
Ja, elke wedstrijd waarin ze minimaal met 20 punten achter of voor stonden in de laatste 2 minuten.quote:Op zondag 25 september 2005 22:18 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Milicic speelde toch regelmatig mee in het Pistons - team dat kampioen werd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |