Milicic speelde toch regelmatig mee in het Pistons - team dat kampioen werd?quote:Op zondag 25 september 2005 22:16 schreef popolon het volgende:
[..]
De eerste 2 ja, de laatste niet.
Raar dat Stojakovic niet meedeed.
Kreeg van Brown bijna geen speeltijd.quote:Op zondag 25 september 2005 22:18 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Milicic speelde toch regelmatig mee in het Pistons - team dat kampioen werd?
Daggla ook nog maar net.quote:Op zondag 25 september 2005 22:27 schreef Herkauwer het volgende:
nationaal orgasmeEn hier in NL weten ze niet eens dat er een EK is
lol, ik heb het alleen niet gevolgt omdat het teveel op tv isquote:
nou haal hem maar tevoorschijn hoorquote:Op zondag 25 september 2005 22:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik durf m'n vlag er nog niet bij te pakken,.
Ik had um inmiddels al gepaktquote:Op zondag 25 september 2005 22:42 schreef DeeBee het volgende:
[..]
nou haal hem maar tevoorschijn hoor![]()
Nee, alhoewel.quote:Op zondag 25 september 2005 22:47 schreef popolon het volgende:
Leuk.
Maar niet zo onverwacht als bij het voetbal natuurlijk.
quote:Op zondag 25 september 2005 22:52 schreef Leatherface het volgende:
Maar wordt zoiets heel uitbundig gevierd in Griekenland, met allemaal mensen op straat en toeterende auto's zoals bij een EK of WK voetbal?
Of zijn de vreugdetaferelen toch niet zo groot?
Hij heeft hetzelfde gedaan als wat Van Basten nu doet..quote:Op zondag 25 september 2005 22:55 schreef Leatherface het volgende:
Yannakis moet nu zo'n beetje de Johan Cruyff of Franz Beckenbauer van het Griekse basketbal zijn. Hulde.
Moeilijk te vergelijken met NL.quote:Op zondag 25 september 2005 22:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, alhoewel.
Het is echt een ultra-jong team. Gemiddelde leeftijd was 24.8 jaar.
Echt te verwachten was het dus ook niet.
Ja, dat is waar.quote:Op zondag 25 september 2005 22:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Moeilijk te vergelijken met NL.
Basketball is daar (gelukkig) mateloos populair dus zijn er altijd verwachtingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |