Laatste keer Werchter.quote:
nee, 2003quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:25 schreef XL het volgende:
Laatste keer dat zij daar was.
Uit mijn hoofd 2004.
Kleine vrouwen zijn leukquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:17 schreef XL het volgende:
[..]
Je weet dat ze klein is... Maar als je ernaast staat is het een afknapper hoor. Vervolgens vraag je je af hoe zo'n stem uit zo'n klein lichaam kan komen?
Toch 2004quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:28 schreef placebeau het volgende:
[..]
nee, 2003
Ik stond ook ergens vooraan. Tussen al die mottige rammsteinfans.
ah, juist, ze is twee keer geweest, maar die tweede keer kon ik niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 07:56 schreef XL het volgende:
[..]
Toch 2004
Furtado en Rammstein is 2002 uit mijn hoofd.
Hey ...quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:28 schreef placebeau het volgende:
Tussen al die mottige rammsteinfans.
Hehe.quote:
Ze trad op tussen de Sugababes, Joss Stone en nog wat van dat vrouwen-grut volgens mij. De gemiddelde lengte van het publiek in de Marquee was 1 meter 55 ofzo. Furtado zelf is denk ik ook zoiets.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:07 schreef placebeau het volgende:
[..]
ah, juist, ze is twee keer geweest, maar die tweede keer kon ik niet.
Ik zag 'm. Puike lijst, op een paar schoonheidsfoutjes ( 2 unlimited ! ) na.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:42 schreef XL het volgende:
Hij is weer af, pfaf.
Kashmir staat er 2 x in.
op 100....quote:Op woensdag 21 september 2005 13:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik zag 'm. Puike lijst, op een paar schoonheidsfoutjes ( 2 unlimited ! ) na.
Dat wilde ik ook doen, met Gloricz Jim op 100, maar ik heb onze Zuiderburen's roots maar gebruikt.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:22 schreef XL het volgende:
[..]
op 100....
Dat is om mijn roots niet te verloochenen. Symboliek.
Aan jouw lijst valt me vooral op dat ik Elliot Smith niet kenquote:Op woensdag 21 september 2005 14:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook doen, met Gloricz Jim op 100, maar ik heb onze Zuiderburen's roots maar gebruikt.
Ik dacht even dat ik in het moderatorforum was...quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:31 schreef XL het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik in het moderatorforum was...
(gemiddeld 24 per dag)quote:Op woensdag 21 september 2005 15:27 schreef mitt het volgende:
hebbie hem ook weer.
Tis dat je niet zo post als dolle-hond, anders stond je ook allang op 100.000.
daar kom ik al 2 jaar niet meer aan volgens mijquote:
Ik sta op een comfortabele 2quote:
spamkonijn.quote:
Ik heb goede hoop dat ik het kan opkrikken tot 3.quote:
Oef. Tuurlijk, maar het is niet helemaal Elliott's album, het is namelijk na zijn dood uitgebracht. ( afgelopen winter ) Maar pure schoonheid is natuurlijk zo te herkennen in Fond Farewell, Twilight en a distorted reality is now a necessity to be free. Maar het is niet helemaal Elliott, omdat het niet van hem is. ( zie Mislukte potentiële topalbums.... van mij een tijdje terug )quote:Op woensdag 21 september 2005 16:51 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop dat ik het kan opkrikken tot 3.
Het zal moeilijk worden, maar ik denk dat het kan!
Pfaf, ik heb hier nu "From A Basement On The Hill" liggen. Mag ik daar ook mee beginnen?
En "Angeles" niet te vergeten.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:32 schreef pfaf het volgende:
Probeer deze eens: http://www.sweetadeline.net/videos/orvsatur.rm Waltz #2 (XO) Één van de beste nummers ooit.
Haalt het natuurlijk niet bij roman candle, condor ave, no name #1, last call, needle in the hay, southern belle, single file, coming up roses, st. ides heaven, the biggest lie, ballad of big nothing, between the bars, pictures of me, say yes, independence day, bled white, oh well, okay, bottle up and explode!, a question mark, son of sam, junk bond trader, stupidity tries, coast to coast, twilight, fond farewell, a distorted reality is now a necessity to be free en division day Maar een geniaal nummer inderdaad.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:23 schreef placebeau het volgende:
[..]
En "Angeles" niet te vergeten.
zou kunnen, ik vond angeles al prachtig.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Haalt het natuurlijk niet bij roman candle, condor ave, no name #1, last call, needle in the hay, southern belle, single file, coming up roses, st. ides heaven, the biggest lie, ballad of big nothing, between the bars, pictures of me, say yes, independence day, bled white, oh well, okay, bottle up and explode!, a question mark, son of sam, junk bond trader, stupidity tries, coast to coast, twilight, fond farewell, a distorted reality is now a necessity to be free en division day Maar een geniaal nummer inderdaad.
Het blijken cd's die je makkelijk kunt lenen. Moreel net ietsje beter te verantwoorden.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:50 schreef placebeau het volgende:
[..]
zou kunnen, ik vond angeles al prachtig.
Moet maar weer eens meer gaan downloaden.
Hebbes.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:57 schreef XL het volgende:
voor Either/Or moet ik vanavond eventjes de kroeg in (he, wat jammer) en dan heb ik die ook.
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:29 schreef popolon het volgende:
Hoef er ook niet meer op msn.
Ik gebruik het ding toch bijna nooit. whehehe![]()
Geen Linux?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:44 schreef popolon het volgende:
Met de 'Classic skin' natuurlijk, net zoals Windows.
Tot hier gaat 't goed.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Geen Linux?
Maar uiteraard hierook geen skins, van Windows, Trillian tot Winamp. Alles klassiek.
Tubbie achtergrond .......quote:Ik heb zelfs dezelfde achtergrond als toen ik Windows installeerde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |