Dus doe mij maar vast 6 extran, dan zet ik het op het drinken....quote:Op zondag 11 september 2005 18:21 schreef XL het volgende:
Mijn was is niet droog.....![]()
Ik had hem vanmorgen buiten gehangen, het heeft niet geregend en het lijkt wel alsof het natter is dan toen het uit de machine kwam. Nu begint het te druppelen, maar mijn indoor-waslijn hing ook al vol en nu kan ik nergens heen met mijn was![]()
Wat een drama zo kort voor Studio Sport.
Leg me dat verhaal eens even uit, want dat snap ik al 4 delen niet.quote:Op zondag 11 september 2005 18:22 schreef mitt het volgende:
CMT en de OP.
zet je BBQ eronderquote:Op zondag 11 september 2005 18:21 schreef XL het volgende:
Mijn was is niet droog.....![]()
Ik had hem vanmorgen buiten gehangen, het heeft niet geregend en het lijkt wel alsof het natter is dan toen het uit de machine kwam. Nu begint het te druppelen, maar mijn indoor-waslijn hing ook al vol en nu kan ik nergens heen met mijn was![]()
Wat een drama zo kort voor Studio Sport.
Droog... ja....quote:Op zondag 11 september 2005 19:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zet je BBQ eronder [afbeelding]
Ik sta ruim voorquote:Op maandag 12 september 2005 14:00 schreef okee6 het volgende:
[..]
ssst, we spelen Go vandaag
[afbeelding]
dan zet ik ff een liedje aan, Moby - goquote:Op maandag 12 september 2005 14:00 schreef okee6 het volgende:
[..]
ssst, we spelen Go vandaag
[afbeelding]
Draaien we daarna Go Let it Out van Oasis!quote:Op maandag 12 september 2005 14:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan zet ik ff een liedje aan, Moby - go
quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:56 schreef zjroentje het volgende:
Klein probleempje omtrent het samenwonen. Vrijdag alles verhuizen, zijn nu de meubels niet leverbaar.Vriendin net helemaal over de zeik aan de lijn.
kratjes bier zitten primaquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:56 schreef zjroentje het volgende:
Klein probleempje omtrent het samenwonen. Vrijdag alles verhuizen, zijn nu de meubels niet leverbaar.Vriendin net helemaal over de zeik aan de lijn.
quote:
Heineken kratjes openen verschrikkelijk slecht. Slechtste kratjes die er zijn. De oude Jaeger had pas een goede rand.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]heineken kratjes zitten ook nog eens t lekkerste
Een echte vent gebruikt voor de eerste een aansteker en voor de tweede zijn lege fles van de eerste. Krat-openen is toch een beetje voor als je nog niet goed genoeg bent voor de rest.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Heineken kratjes openen verschrikkelijk slecht. Slechtste kratjes die er zijn. De oude Jaeger had pas een goede rand.![]()
Met de tanden tochquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:14 schreef XL het volgende:
[..]
Een echte vent gebruikt voor de eerste een aansteker en voor de tweede zijn lege fles van de eerste. Krat-openen is toch een beetje voor als je nog niet goed genoeg bent voor de rest.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |