Juist het poppetje in mijn avatar is niet blauwquote:Op woensdag 14 september 2005 16:57 schreef pfaf het volgende:! [afbeelding] [afbeelding]
Leuke kloon Mitt, die met dat blauwe poppetje in z'n avatar.
nee want dat is een geel eendjequote:Op woensdag 14 september 2005 17:07 schreef XL het volgende:
[..]
Juist het poppetje in mijn avatar is niet blauw![]()
Whehe.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:21 schreef mitt het volgende:
die vuilniswagen van zjroentje is zwart hoor![]()
Hij is ook een van de grootste sterren uit de indoor-bbq-wereld.quote:Op donderdag 15 september 2005 10:44 schreef zjroentje het volgende:
http://media.putfile.com/backwardsbowler93
Hij legt de worsten ook onder de BBQ?quote:Op donderdag 15 september 2005 10:49 schreef XL het volgende:
[..]
Hij is ook een van de grootste sterren uit de indoor-bbq-wereld.
Leg je hem even aan Rubbereend uit, die heeft geloof ik ook wat moeite met cijfertjes?quote:Op donderdag 15 september 2005 11:16 schreef zjroentje het volgende:
Zeg pfaf, ik weet nu gewoon hoe ik de verwachting en de variantie van een stochastische variabele (danwel discreet, danwel continu) kan uitrekenen.
Var(X) = E[(X-E[X])2]quote:Op donderdag 15 september 2005 12:02 schreef XL het volgende:
[..]
Leg je hem even aan Rubbereend uit, die heeft geloof ik ook wat moeite met cijfertjes?
De uitleg erbij doet het hem!quote:
Hij is er nogal een tijdje mee bezig.... waarschijnlijk komt er zo'n uitgebreide uitleg dat Rubbereend hem in 1 x snapt!quote:Op donderdag 15 september 2005 12:34 schreef pfaf het volgende:
Oef zjroentje, moet je ook nog gaan uitleggen wat he betekent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |