Juist het poppetje in mijn avatar is niet blauwquote:Op woensdag 14 september 2005 16:57 schreef pfaf het volgende:! [afbeelding] [afbeelding]
Leuke kloon Mitt, die met dat blauwe poppetje in z'n avatar.
nee want dat is een geel eendjequote:Op woensdag 14 september 2005 17:07 schreef XL het volgende:
[..]
Juist het poppetje in mijn avatar is niet blauw![]()
Whehe.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:21 schreef mitt het volgende:
die vuilniswagen van zjroentje is zwart hoor![]()
Hij is ook een van de grootste sterren uit de indoor-bbq-wereld.quote:Op donderdag 15 september 2005 10:44 schreef zjroentje het volgende:
http://media.putfile.com/backwardsbowler93
Hij legt de worsten ook onder de BBQ?quote:Op donderdag 15 september 2005 10:49 schreef XL het volgende:
[..]
Hij is ook een van de grootste sterren uit de indoor-bbq-wereld.
Leg je hem even aan Rubbereend uit, die heeft geloof ik ook wat moeite met cijfertjes?quote:Op donderdag 15 september 2005 11:16 schreef zjroentje het volgende:
Zeg pfaf, ik weet nu gewoon hoe ik de verwachting en de variantie van een stochastische variabele (danwel discreet, danwel continu) kan uitrekenen.
Var(X) = E[(X-E[X])2]quote:Op donderdag 15 september 2005 12:02 schreef XL het volgende:
[..]
Leg je hem even aan Rubbereend uit, die heeft geloof ik ook wat moeite met cijfertjes?
De uitleg erbij doet het hem!quote:
Hij is er nogal een tijdje mee bezig.... waarschijnlijk komt er zo'n uitgebreide uitleg dat Rubbereend hem in 1 x snapt!quote:Op donderdag 15 september 2005 12:34 schreef pfaf het volgende:
Oef zjroentje, moet je ook nog gaan uitleggen wat he betekent.
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:13 schreef popolon het volgende:
Buitenlanders zijn okay.
Die dragen bij aan de economie, werken hard en zijn heel vrolijk.
Niet als ze jaren van de lusten van een zorgstaat profiteren en op het moment dat ze de staat wat gaan opleveren vertrekken.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:13 schreef popolon het volgende:
Buitenlanders zijn okay.
Die dragen bij aan de economie, werken hard en zijn heel vrolijk.
En lief.
Ik was gister al om 20:00 in de stad om mijn vochtbalans om zeep te helpen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Niet als ze jaren van de lusten van een zorgstaat profiteren en op het moment dat ze de staat wat gaan opleveren vertrekken.
Maar een Aquarius om een vochtbalans op pijl te krijgen is nu niet mis.
Wat nou shoarmaboerquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:34 schreef XL het volgende:
[..]
Ik was gister al om 20:00 in de stad om mijn vochtbalans om zeep te helpen.
Toen ik ketszat bij de shoarmaboer aankwam stonden daar nog kinderen (dat zette me wel aan het denken, zelfs bezopen) en toen ik thuis kwam was het pas een uur of 23:00. Superhandig natuurlijk, want nu voel ik me weer kiplekker.
Whehe, waarom niet?quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Niet als ze jaren van de lusten van een zorgstaat profiteren en op het moment dat ze de staat wat gaan opleveren vertrekken.
Ik denk honkbal.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:27 schreef popolon het volgende:
Zeg mitt, wat hebben de Angels gisteren thuis tegen de Tigers gedaan?
zou ik denkenquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:49 schreef popolon het volgende:
Honkbal? *honk honk*
Baseball natuurlijk
Komt eraan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:53 schreef mitt het volgende:
zeg popo, heb je mn Angels cap al opgestuurd
niet met watervaste stift gaarne.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Komt eraan.
Ik zet er de uitslag van gisteren even bij op.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:58 schreef placebeau het volgende:
[..]
![]()
Ik trakteer vanavond. Belgisch bier
Dentergems ajb!quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:58 schreef placebeau het volgende:
[..]
![]()
Ik trakteer vanavond. Belgisch bier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |