Watje!quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:26 schreef XL het volgende:
[..]
Das slecht voor je gebit, dat moet je goed houden voor de vrouwtjes... Zelfs als echte vent.
Met een lege fles.... dat is voor de echte vent.
Als echte SPT-mod rook ik natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:14 schreef XL het volgende:
[..]
Een echte vent gebruikt voor de eerste een aansteker en voor de tweede zijn lege fles van de eerste. Krat-openen is toch een beetje voor als je nog niet goed genoeg bent voor de rest.![]()
Die aansteker heb ik dan ook alleen om bier open te maken of voor de rokende vriendin van een lekker wijf.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als echte SPT-mod rook ik natuurlijk niet.
Na flink wat geziek en gescheld aan de telefoon zijn de meubels toch bij elkaar geschrapt verspreid over den lande.quote:
weet niet welke iris k moet bellenquote:Op woensdag 14 september 2005 09:58 schreef pfaf het volgende:!
Al een iris gebeld?
En de kater is los.....
De ene kwam uit Utrecht en de ander uit Tilburg.quote:Op woensdag 14 september 2005 09:58 schreef pfaf het volgende:!
Al een iris gebeld?
En de kater is los.....
quote:Op woensdag 14 september 2005 10:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
weet niet welke iris k moet bellen
nogmaals 11 AA bitte
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:03 schreef XL het volgende:
[..]
Wat is het netnummer van Utrecht? 0624 of 0648?
idd Rubbereend vast ook welquote:
Cutkookies!quote:Op woensdag 14 september 2005 14:10 schreef rubbereend het volgende:
ehm k bedoel XL
wat ik zegquote:
Wie is Xeend?quote:
Juist het poppetje in mijn avatar is niet blauwquote:Op woensdag 14 september 2005 16:57 schreef pfaf het volgende:! [afbeelding] [afbeelding]
Leuke kloon Mitt, die met dat blauwe poppetje in z'n avatar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |