Jup, ik had alles weer in het doosje gefrot en ben ermee terug gegaan naar de winkel en heb mijn geld teruggekregenquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:30 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
had je die gewoon terug gebracht met open gemaakte verpakkingen van die dopjes enzo?
Ik zit een beetje te twijfelen, ik heb hem namelijk vorige week vrijdag gekocht.... het kan vandaag dus nog.
Daar hebben ze hem nog nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:27 schreef gathering_storm het volgende:
Ik ga morgen ook maar eens naar de Apple store, wat een geweldig ding!![]()
Ziet er mooi uit.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:39 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
Ja hoor, de eersten hebben hem al in huis. en die van mij is er nog niet..[afbeelding]
PS: verander in de link het cijfer 1 na -'NiPodNano1- in een 2,3,4 etc...om alle foto's te zien!
Ow morgen toch maar eens kijken....quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de metro stond dat hij vanaf zaterdag in de winkels zou liggen![]()
De mini is vast nog te koop bij winkels als Dixons, oude voorraad die er nog uit moet. En anders is er vast iets te vinden op de bekende tweedehands sites.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:21 schreef Ordinair het volgende:
Ik vind het jammer dat de Mini nu dood is? Nog iemand die zijn Mini voor 80 euri's wil verkopen?
Onderaan naast de USB ingang zegmaarquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:56 schreef Beathoven het volgende:
waar zit nu de hoofdtelefoonaansluiting?
Jazekerquote:Op zondag 11 september 2005 01:01 schreef whispers het volgende:
Over USB gesproken: de nano werkt toch ook gewoon via USB? Ik heb namelijk geen USB 2 en koop me binnenkort de nano...
Ik hoop het, maar ben je daar wel zeker van? Op allerhande reviews lees ik:quote:Op zondag 11 september 2005 01:40 schreef gathering_storm het volgende:
JazekerUSB 2 wordt aangeraden, maar USB werkt ook prima.
Bronquote:Connectivity Differences:
As mentioned above, the iPod nano uses the same dock connector as all recent iPods. However, there are some major differences:
USB 2 - the way of the future. USB 1.1 connections are not supported by Apple any more. Apple quotes your machine as having to have "A high powered, high speed USB" port. In other words, a USB 2.0 port is required to obtain support for the nano.
Bronquote:The nano can be synced to a Mac or PC by a USB 2.0 connection only
Is niet de moeite, mijn computer is stilaan toch aan vervanging toe. Maar ik heb geen zin om in tussentijd met een onbruikbare nano te zitten...quote:Op zondag 11 september 2005 02:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
Desnoods koop je een usb 2.0 pci kaartje voor 20 euro
Het zou vreemd zijn als het niet zou kunnen, op de website van Apple las ik het volgende:quote:Op zondag 11 september 2005 02:02 schreef whispers het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ben je daar wel zeker van? Op allerhande reviews lees ik:
Bron
Bron
okay jammer, maar er was blijkbaar geen plek meer voor de 1394 controllerquote:Op zondag 11 september 2005 10:37 schreef super-muffin het volgende:
Hij laadt wel op via Firewire, maar liedjes oppleuren gaat inderdaad niet via Firewire.
Dat heb ik ook gelezen en ik hoop dat het klopt, want binnen enkele dagen brengt iemand de ipod nano voor me mee uit de VS (leve de lage dollarquote:Op zondag 11 september 2005 10:08 schreef gathering_storm het volgende:
Het zou vreemd zijn als het niet zou kunnen, op de website van Apple las ik het volgende:
Mac system requirements
Macintosh computer with USB port (USB 2.0 recommended)
Mac OS X v10.3.4 or late
Windows system requirements
PC with USB port or card (USB 2.0 recommended)
Windows 2000 with Service Pack 4 or later, or Windows XP Home or Professional with Service Pack 2 or later
USB 2.0 wordt dus wel aangeraden, maar met USB 1 zou het ook mogelijk moeten zijn. Laten we het hopen, want mijn antieke Mac heeft ook alleen maar USB 1
die van mij kwam hier zelfs aan met de accu 70% volquote:Op zondag 11 september 2005 14:04 schreef whispers het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gelezen en ik hoop dat het klopt, want binnen enkele dagen brengt iemand de ipod nano voor me mee uit de VS (leve de lage dollar).
Nog een vraagje over de batterij, want dit is - shame on me - m'n eerste ipod. Is het (zoals bij andere li-ion batterijen) nodig de accu gedurende minimum 12 uur op te laden bij de eerste laadbeurt? Kwestie van mijn batterijduur niet meteen om zeep te helpen...
quote:Op zondag 11 september 2005 14:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
zit nog steeds te kijekn of ik hem wel wil gaan kopen
voor hezelfde geld heb jee een 20gig sony hd5 die ongeveer net zo groot is
Al dat gedoe over die opslagcapaciteit... Een ipod is voor mij een veredelde walkman, geen externe harde schijf. 4 gb is dus meer dan genoeg.quote:Op zondag 11 september 2005 14:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
zit nog steeds te kijken of ik hem wel wil gaan kopen
voor hezelfde geld heb je een 20gig sony hd5 die ongeveer net zo groot is
ja maar als een apparaat van 20gig net zoveel kost als degene van 4gb en ze allbei ongeveer de dezelfde maten hebben.quote:Op zondag 11 september 2005 15:10 schreef whispers het volgende:
[..]
Al dat gedoe over die opslagcapaciteit... Een ipod is voor mij een veredelde walkman, geen externe harde schijf. 4 gb is dus meer dan genoeg.
quote:Op zondag 11 september 2005 16:13 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb lang niet genoeg aan 4gb, maar toch..
Waarom niet?quote:Op zondag 11 september 2005 16:13 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb lang niet genoeg aan 4gb, maar toch..
quote:Op zondag 11 september 2005 16:29 schreef whispers het volgende:
Je weet toch dat je de nummers kan wisselen? Of zit jij meer dan 50 uur aan een stuk op de trein?
200 knaken voor de 2gb versie en 250 voor de 4gb versiequote:Op zondag 11 september 2005 20:30 schreef mic_forever het volgende:
prijs??
quote:Op zondag 11 september 2005 22:49 schreef i-spy24 het volgende:
Heb je dat van horen zeggen? of zelf gechecked dat het ook zo is...gelul op de 4-kante meter dus
en dat bedoelde ik met niet ondersteunenquote:Op zondag 11 september 2005 22:58 schreef super-muffin het volgende:
Hij laad alleen op via firewire, geen muziek oppompen.
Ik zag dat op een foto van iLounge.com.
Volgens de e-mail die ik vanavond ontving woensdag of donderdag (4GB Black).quote:Op zondag 11 september 2005 18:22 schreef DuchessX het volgende:
Die van mijn man komt volgende week wrs binnen![]()
Zwart is veel mooier, de witte is zo "gewoontjes"quote:Op maandag 12 september 2005 01:29 schreef i-spy24 het volgende:
![]()
tja...had je kunnen weten he.
Maar..valt wel op dat een hoop die zwarte iPod Nano bestellen ipv de witte.![]()
ik ook trouwens![]()
Geld dat ook voor een dock voor de mini?quote:Op maandag 12 september 2005 11:13 schreef GoeRoe86 het volgende:
Nee dat is een dock adapter. Daarmee kun je de dock voor een Ipod 20Gig opzetten in een dock voor de nano
Volgens mij is t alleen maar een klein plastic dingetje die je weer in de dock moet klemmen, die dus wel ¤30 extra kostquote:Op maandag 12 september 2005 12:17 schreef Geqxon het volgende:
Wel raar dat die dock adapter erbij zit. Apple kenende zou dat ongeveer 30 euro moeten kosten
waar heb je hem besteldquote:Op maandag 12 september 2005 17:50 schreef joriszss het volgende:
en nu gaat er een zwarte schoonheid met het mooie gewicht van 4GB eventjes gegraveerd worden. Om daarna lekker het luchtruim te kiezen om binnen een paar dagen door mijn handjes gestreeld en vertroeteld te worden.
(weer elke dag koortsig TNT sites en order systems in de gaten houden)
apple store onlinequote:Op maandag 12 september 2005 20:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
waar heb je hem besteld![]()
nee ik dacht dat je hem geimporteerd had uit de statesquote:
Normaliter heb je iets dinsdag als het zaterdag wordt verzondenquote:Op maandag 12 september 2005 13:04 schreef L3viathan het volgende:
Mijn Nano is nog niet binnen helaas
Afgelopen zaterdag kreeg ik het bericht dat hij verzonden is.
Iemand enig idee wanneer ik hem dan ongeveer kan verwachten? (ivm. thuis aanwezig zijn)
(tevens tvp.)
De mijne is vrijdag verzonden en zal binnen 3 a 4 werkdagen binnen zijn volgens Apple. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 13 september 2005 03:18 schreef Hare het volgende:
[..]
Normaliter heb je iets dinsdag als het zaterdag wordt verzonden(Vanuit Nl iig)
Foto's man!quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:05 schreef DaMook het volgende:
Ik heb hem net binnen gekregenHij is klein
Hij is vet
![]()
Onzin.quote:
Laat ik mezelf eens uit een ander topic quoten:quote:
Zulke moet ik dus ook hebben. Die passen iig. Maar die prijs!quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:45 schreef Juup© het volgende:
[afbeelding]
Mooie oordopjes
Alleen de prijs
¤149.-
maar je kan wel gwn oplade met een stekker in het stopcontact? die regtstreeks naar de ipod gaat?quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:29 schreef iDex het volgende:
of stekker in de USB poort doenen anders een USB lader kopen en daar dan je USB stekker in doen en dat weer in het stopcontact
jaquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:46 schreef OldskoolZuuk het volgende:
[..]
maar je kan wel gwn oplade met een stekker in het stopcontact? die regtstreeks naar de ipod gaat?![]()
![]()
grotendeels kwaliteit van de driver (luidspreker)quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:33 schreef Hare het volgende:
[..]
Zulke moet ik dus ook hebben. Die passen iig. Maar die prijs!Dat is toch niet normaal?!?!?!
Hoe is dat mogelijk??
Ik heb er net wat gemaakt met mijn pa's gsm en ga nu kijken of ik ze op mijn pc kan krijgen (ken die gsm nog niet goed)quote:
Die prijs gaat echt nergens over. Voor 150 euro koop je een professionele studiokoptelefoon waar beter geluid in zit dan waarschijnlijk uit je hifi komt, daar ga je deze witte prut toch niet voor halen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:45 schreef Juup© het volgende:
[afbeelding]
Mooie oordopjes
Alleen de prijs
¤149.-
Ze mogen toch wel ERG lekker zitten voor die prijs...quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die prijs gaat echt nergens over. Voor 150 euro koop je een professionele studiokoptelefoon waar beter geluid in zit dan waarschijnlijk uit je hifi komt, daar ga je deze witte prut toch niet voor halen.
Oh wacht, dit zijn doppen van Etymotic. Dat is best een degelijk en serieus merk. Tsja, dan vind ik zo'n prijs weer niet zo bijzonder, want dit zijn op zich best professionele oordoppenquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die prijs gaat echt nergens over. Voor 150 euro koop je een professionele studiokoptelefoon waar beter geluid in zit dan waarschijnlijk uit je hifi komt, daar ga je deze witte prut toch niet voor halen.
Apple = wit en wit = vetquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:54 schreef iDex het volgende:
hmz nu twijfel ik tussen wit of zwart :/
ik denk toch maar zwart
Ik wou net zeggenquote:Op woensdag 14 september 2005 00:24 schreef DaMook het volgende:
Alleen wordt ik nu al gek van de vingerafdrukken op die glimmende achterkant
Van vegen zonder doekje wordt ie niet schoner heb ik al ontdektquote:Op woensdag 14 september 2005 00:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wou net zeggenIk zou echt de hele tijd zitten te vegen
Best dom, zo je oordopjes om je iPod wikkelenquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:52 schreef DaMook het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is gewoon een GEIL ding![]()
Het is een kleurenscherm, ook al laat je alleen maar grijstinten zien, het blijft een kleurenscherm. Dus zal het niets schelen in batterijverbruik.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:41 schreef TheSeeker_NL het volgende:
is er een optie op kleuren uit te zetten en gewoon zwart wit aan te doen? zou dit veel schelen ivm batterij?
Wat wel kan helpen is een functie om de helderheid te verlagen. Ik weet niet of dat er op zit, moet je even aan de gelukkige bezitters vragenquote:Op woensdag 14 september 2005 11:35 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het is een kleurenscherm, ook al laat je alleen maar grijstinten zien, het blijft een kleurenscherm. Dus zal het niets schelen in batterijverbruik.
Hier schijn je je pakketje beter op te kunnen volgen, ik hoop tenminste dat je hem zo kunt achterhalen.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:28 schreef Remzz het volgende:
Beetje domme vraag maar waar kan ik de status opvragen als ie is geshiped? Bij TNT lukt het niet.
Ik had gisterochtend preparing en vanmiddcag was ie al shipped.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:08 schreef joriszss het volgende:
[..]
Hier schijn je je pakketje beter op te kunnen volgen, ik hoop tenminste dat je hem zo kunt achterhalen.
Mijn nano is nog preparing for shipment (sinds vanmorgen deze status), benieuwd wanneer ie shipped.
Om het contrast te veranderen kan ik zo snel niet vinden, je kan wel de verlichting instellen dat die uit blijft, maar dan vind ik het schermpje niet duidelijkquote:Op woensdag 14 september 2005 11:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat wel kan helpen is een functie om de helderheid te verlagen. Ik weet niet of dat er op zit, moet je even aan de gelukkige bezitters vragen
Wel online niet winkels. Voor winkels moet je vanaf vandaag naar de Dixons gaan.quote:Op donderdag 15 september 2005 02:24 schreef febster het volgende:
Domme vraag; maar is hij al in de Apple Stores verkrijgbaar?
Is dat standaard?quote:Op donderdag 15 september 2005 11:15 schreef TheSeeker_NL het volgende:
pfff net naar de apple store geweest, hebben ze hem niet meer op voorraad! heb er nu 1 gereserveerd... krijg trouwens 6% korting bij de apple store als student
Om te reserveren moest ik een formulier invullen. Daar zag ik toevallig iets met studenten korting staan (de verkoper zei daar niks over). Dus ik dacht laat ik het even vragen. Volgens de verkoper krijg je als student op alle hardware 6% korting...quote:
Triest dat ze daar niks over zeggen..quote:Op donderdag 15 september 2005 11:39 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Om te reserveren moest ik een formulier invullen. Daar zag ik toevallig iets met studenten korting staan (de verkoper zei daar niks over). Dus ik dacht laat ik het even vragen. Volgens de verkoper krijg je als student op alle hardware 6% korting...
quote:Nieuwe IPod zo goed als uitverkocht
AMSTERDAM - De nieuwe iPod van computerfabrikant Apple, de iPod Nano, is zo goed als uitverkocht. Vooral de 4 gigbayte versie vond gretig aftrek. Dat meldt Forbes.
Hoewel de mp3-speler nog maar zes dagen te koop is, is hij in geen Applestore in Amerika meer te krijgen. "Elke winkel die we gebeld hebben, had geen 4 gigabyte versie meer in voorraad," aldus Piper Jaffray van Apple.
Liefhebbers hoeven echter nog niet te wanhopen, Apple heeft geleerd van de fouten tijdens de introductie van de iPod Mini. Het bedrijf heeft een hele fabriek gewijdt aan het produceren van de Nano.
Ook de website van Apple mocht zich verheugen op grote belangstelling. Nog nooit werd deze zo goed bezocht als in de dagen na de onthulling van de nieuwe gadget.
quote:Op donderdag 15 september 2005 13:57 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik dacht even dat je dat: Dont steal music etc. er in had laten graveren
wat een heerlijk apparaat zeg...quote:Op donderdag 15 september 2005 13:53 schreef Juup© het volgende:
Staat TNT net aan de deur met een pakketje uit china
Was dus idd de Ipod Nano.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lees vooral de tekst op de Ipod verpakking
[afbeelding]
Hij is nog mooi gegraveerd ook.
Ik zag dat je in Utrecht woont, dus je bent naar het filiaal op de Mariastraat gegaan? Die lutsers hebben tegen mij, arme student, niets over een korting gezegdquote:Op donderdag 15 september 2005 11:39 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Om te reserveren moest ik een formulier invullen. Daar zag ik toevallig iets met studenten korting staan (de verkoper zei daar niks over). Dus ik dacht laat ik het even vragen. Volgens de verkoper krijg je als student op alle hardware 6% korting...
Ja klopt. Ik vond het ook al een slechte actie van die verkopers. Ze moeten ons als koning behandelenquote:Op donderdag 15 september 2005 14:47 schreef gathering_storm het volgende:
[..]
Ik zag dat je in Utrecht woont, dus je bent naar het filiaal op de Mariastraat gegaan? Die lutsers hebben tegen mij, arme student, niets over een korting gezegd![]()
Kun je een foto maken van je gravering en hoelang duurde het voor dat je em binnen had.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:53 schreef Juup© het volgende:
Staat TNT net aan de deur met een pakketje uit china
Was dus idd de Ipod Nano.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lees vooral de tekst op de Ipod verpakking
[afbeelding]
Hij is nog mooi gegraveerd ook.
Hierboven, bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 15 september 2005 18:51 schreef Juup© het volgende:
Ik denk dat ik er ook een voor mijn vrouw ga bestellen. Alleen heb ik ergens gelezen dat de 4GB niet aan te slepen is
Het is echt een megageilquote:Op donderdag 15 september 2005 18:51 schreef Juup© het volgende:
Ik denk dat ik er misschien ook een voor mijn vrouw ga bestellen. Alleen heb ik ergens gelezen dat de 4GB niet aan te slepen is
Super hé? Net een creditcard! Ongelooflijk, vergelijk dit eens met de walkman of discman van vroegerquote:Op donderdag 15 september 2005 21:02 schreef Hare het volgende:
OMG
Heb hem net even in het echt mogen aanschouwen! Mijn bek viel werkelijk zowat open. Wat klein!!!! Niet normaal!!
Nu is er echt geen weg meer terug! Deze moet en zal ik hebben!!!
Haha, preciesquote:Op donderdag 15 september 2005 17:05 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik vond het ook al een slechte actie van die verkopers. Ze moeten ons als koning behandelen![]()
Je hoeft toch niet te zien wat erop staat, want hoe cliché het ook klinkt, je hebt het zien niet nodig. Je doet alles zomaar, zonder erbij na te denken. Niet moeilijk, geen fratsen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:03 schreef mrkanarie het volgende:
vind het alleen nog wel steeds een nadeel dat die buttons niet verlicht zijn.
De eerste lichting is al verkocht. De verkoper zei dat hij ze misschien vrijdag weer binnen krijgt (vandaag dus). Maar aangezien er een reserveerlijst is, en ik denk dat die wel aardig lang is, krijg ik hem waarschijnlijk pas van een nog latere lichting. Hopelijk ergens aankomende week dusquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:39 schreef gathering_storm het volgende:
[..]
Haha, preciesMaar even een vraagje, je zei dat ze niet op voorraad waren... Maar nu vraag ik me af of daarmee bedoeld wordt of ze nog niet binnen zijn gekomen of dat de 'eerste lichting' al verkocht is. Hebben ze dat misschien gezegd? En nee, ik zit niet te stuiteren van ongeduld... Echt niet
Nee, maar verlichte buttons zijn wel enorm mooi in het donkerquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:57 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet te zien wat erop staat, want hoe cliché het ook klinkt, je hebt het zien niet nodig. Je doet alles zomaar, zonder erbij na te denken. Niet moeilijk, geen fratsen.
Cool hequote:Op vrijdag 16 september 2005 15:59 schreef Geqxon het volgende:
Je wist niet eens dat er een clickwheel inzat?
Omdat ik een mp3 speler nodig had aangezien ik vanaf volgende week stage ga lopen en 3x in de week 3 uur per dag moet reizen. Een beetje muziek is dan zo gek nog nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:33 schreef Geqxon het volgende:
Haha. Waarom heb je hem dan gekocht? Voor de looks?
Want het clickwheel is namelijk een enorm voordeel van de iPod
Door met je duim over die ring te wrijven, kun je omhoog en omlaag gaan. Door op bepaalde punten van de clickhwheel te drukken, kun je bijvoorbeeld een muziekje pauzerenquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:06 schreef OldskoolZuuk het volgende:
16 sep 2005 07:45 Amsterdam Potential Linehaul Delay Due To Technical Problems
iemand die weet wat dat inhoud? staat op tnt.nl. en ik wacht al zo lang op men ipodje![]()
en nog een vraagje, hoe werkt een clickwheel?![]()
hmz nog een goede reden om hem in de winkel te kopenquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:57 schreef L3viathan het volgende:
damn... ik krijg de mijne pas donderdag.. en dan te weten dat hij zo dichtbij ligt te wachten..
tnt
Dixonsquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:15 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Ik heb er ook 1.. een zwarte. Al moet ik zeggen dat ik morgen weer terug ga naar dixons, mijn geld terug ga zien te fixen en een witte bestel op de site. Ik vind die zwarte bij nader inzien namelijk toch niet zo mooi![]()
Nee, ik wil een zwarte maar die is er niet dus maak ik hem morgen zelfquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:32 schreef Maravilla het volgende:
Tja, terug naar Apple wit zal iedereen gaan.![]()
Hier nog iemand die een groene, roze, paarse of lichtblauwe sok wil kopen voor z'n geliefde iPod?![]()
Ik heb gewoon 259 voor een 4 gig betaald bij Dixons hoor, snap niet hoe je bij die prijs komtquote:Op zaterdag 17 september 2005 09:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dixons![]()
¤259.- voor een 2GB terwijl je bij de Apple-store voor dat geld een 4GB hebt.
Ben nu in de Applestore in Eindhoven en heb net mijn eigen Nano besteld (4gig)quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:39 schreef febster het volgende:
Heb die van mij maar bij de Apple Store (online) besteld, want in Eindhoven waren ze overal uitverkocht
Over een week zou ik hem moeten hebben
Woensdag middag shiped, donderdag ochtend in huisquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:26 schreef The-Sorcerer het volgende:
Ik heb hem besteld bij de online apple store, en de order status is nu "Shipped".
Hoe lang duurt het nu nog voordat ik hem krijg? Iemand die hem ook hier had besteld (met engraving) weet vast wel het antwoord.
issie niet breekbaar?quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:52 schreef Hare het volgende:
Ben trouwens best bang dat ik dit ding kwijt ga raken. Hij's gewoon te klein
Haha, heb je niet ergens die ene review gelezen waar ze dat ding echt op alle mogelijke manieren hebben laten vallen, een auto eroverheen hebben laten rijden en dat soort dingen en dat ie het nog gewoon bleef doen?!?!?quote:
Grapjasquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
Woensdag middag shiped, donderdag ochtend in huis
Okee, bedankt voor je info!quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:58 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
De eerste lichting is al verkocht. De verkoper zei dat hij ze misschien vrijdag weer binnen krijgt (vandaag dus). Maar aangezien er een reserveerlijst is, en ik denk dat die wel aardig lang is, krijg ik hem waarschijnlijk pas van een nog latere lichting. Hopelijk ergens aankomende week dus![]()
ik heb mijn playlist al klaar
p.s
zwart of wit ?![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:01 schreef OldskoolZuuk het volgende:
[..]
Grapjaswas et maar zo'n feest! mijne is sinds Dinsdag ''shipped'' en hij is er nog steeds niet.
![]()
Ik ben godver al de hele dag bezig een mooie playlist te maken. Wat een werk zeg. Nog 1700 nummers te gaan om wat titels uit te kiezen. 3000 gehadquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:05 schreef gathering_storm het volgende:
*ook al een playlist heeft*![]()
Niet zo klagen he, had dan eeen Ipod met 60GB schijf gekocht en alles over gegooidquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:55 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik ben godver al de hele dag bezig een mooie playlist te maken. Wat een werk zeg. Nog 1700 nummers te gaan om wat titels uit te kiezen. 3000 gehad![]()
Oke sorry danquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:22 schreef Remzz het volgende:
[..]Vaag... Wat staat er bij TNT op de statussite dan?
En is hij gegrafeerd? Het schijnt dat die uit Hong Kong moeten komen(weet ik niet zeker trouwens)
http://www.tnt.com/countr(...)leg_statuscodes.htmlquote:Potential linehaul delay due to technical problems
De zending kan vertraging oplopen als gevolg van een technisch mankement aan de auto of het vliegtuig, waarin deze zich bevindt.
dr staat niet bij hoe lang et dan gaat durequote:Op zaterdag 17 september 2005 19:30 schreef Remzz het volgende:
Tja...
Bij de status uitleggen van TNT staat dan:
[..]
http://www.tnt.com/countr(...)leg_statuscodes.html
29,95 voor 5 hoesjes in de kleuren doorzichtig, blauw, paars groen en roze, meteen besteld in de apple shop. We dachten eerst dat het doorzichtige hoesje wit was trouwens.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:39 schreef Eix het volgende:
Ik heb vandaag een 4GB witte Ipod Nano gekocht bij Dixons in Heerlen. Prachtig apparaat.Echter hadden ze geen beschermhoesjes.
![]()
Iemand een idee waar ik die kan vinden voor een redelijke prijs? Aangezien ik nu een telefoon-sok van mn zus om dat ding heb maar dat is niet echt geweldig voor op school.![]()
En hoelang is de levertijd? Er staat namelijk 4-6 weken op de site maar duurt dat echt zolang?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:44 schreef DuchessX het volgende:
[..]
29,95 voor 5 hoesjes in de kleuren doorzichtig, blauw, paars groen en roze, meteen besteld in de apple shop. We dachten eerst dat het doorzichtige hoesje wit was trouwens.
Wat was jij er voor kwijt?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:39 schreef Eix het volgende:
Ik heb vandaag een 4GB witte Ipod Nano gekocht bij Dixons in Heerlen. Prachtig apparaat.Echter hadden ze geen beschermhoesjes.
![]()
Iemand een idee waar ik die kan vinden voor een redelijke prijs? Aangezien ik nu een telefoon-sok van mn zus om dat ding heb maar dat is niet echt geweldig voor op school.![]()
Heb viavia wat korting kunnen krijgen, dus iets van ¤240,- ofzo.quote:
Ik krijg mijn hoesjes meteen bijgeleverd dus ik neem aan ook volgende week donderdag of de week erop.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:47 schreef Eix het volgende:
[..]
En hoelang is de levertijd? Er staat namelijk 4-6 weken op de site maar duurt dat echt zolang?![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:22 schreef Remzz het volgende:
[..]Vaag... Wat staat er bij TNT op de statussite dan?
En is hij gegrafeerd? Het schijnt dat die uit Hong Kong moeten komen(weet ik niet zeker trouwens)
En hij is dus gegraveerdquote:uw referentie vrachtbriefnummer bestemming ophaaldatum status
80*******1 12*****94 Heerhugowaard 16 sep 2005 In Transit
Invoerscherm Uitleg Statussen
E-mail de resultaten
8******051 details
vrachtbriefnummer 1******94
ophaaldatum 16 sep 2005
bestemming Heerhugowaard
afgeleverd -
getekend door -
datum tijd locatie status
17 sep 2005 15:52 Hong Kong Consignment Received At Transit Point
16 sep 2005 21:52 Shenzhen Shipped From Originating Depot
16 sep 2005 04:00 Shenzhen Consignment Received At Transit Point
Terug naar overzicht / Invoerscherm
Volgens de Apple store duurt dat wel 3-4 weken (hoesjes), en bij bestelinfo staat iets van: Uw bestelling wordt pas verstuurd als alle producten gereed zijn voor verzending.quote:Op zondag 18 september 2005 00:24 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik krijg mijn hoesjes meteen bijgeleverd dus ik neem aan ook volgende week donderdag of de week erop.
Moet je ff bij de uitleg kijken :quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:06 schreef OldskoolZuuk het volgende:
16 sep 2005 07:45 Amsterdam Potential Linehaul Delay Due To Technical Problems
iemand die weet wat dat inhoud? staat op tnt.nl.
Volgens mij heeft mijn Nano dan al een extra krassig design gekregen.quote:Op zondag 18 september 2005 20:16 schreef Remzz het volgende:
Nee die komen pas over 4 weken in de winkel
Ja bij mij kwam ie dan de volgende dag, morgen dusquote:Op maandag 19 september 2005 18:51 schreef OldskoolZuuk het volgende:
datum tijd locatie status
19 sep 2005 18:16 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
Consignment passed through transit point
De zending is doorgestuurd zonder dat deze op het manifest vermeld staat.
Staat op TNT.nl![]()
Wordt ie dan al bijna een keer bezorgt?Iemand die dit ook heeft gehad?
![]()
Komen per set van 5 kleuren. Dus 5 hoesjes voor ¤29.-quote:Op maandag 19 september 2005 21:08 schreef iDex het volgende:
hallo
ik heb mijn ipod nano maar ik heb echt een hoesje nodig
ik zag ze liggen bij de machouse in rotterdam maar ik heb niet naar de prijs geinformeerd, weet iemand mischien de prijzen van die dingen?
Heb alleen het sokken inkoop topic gevonden, niets over de hoesjes.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:12 schreef Manneke_Pils het volgende:
Er loopt ergens een topic waar iemand die dingen centraal inkoopt en per stuk doorverkoopt voor ¤5, als er 6 mensen zijn die er 1 willen hebben...
Ik was ook al aan het zoeken, maar kon het zelf ook niet meer vindenquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:18 schreef Eix het volgende:
[..]
Heb alleen het sokken inkoop topic gevonden, niets over de hoesjes.
Ik ben ook wel geďnteresseerd in een hoesje, vijf zijn er meteen zo veel.![]()
[Inkoopactie 2] Ipod sokken!quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:23 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik was ook al aan het zoeken, maar kon het zelf ook niet meer vinden![]()
Wat was de link naar sokkentopic? Miss. weten ze het daar
Nietsquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:33 schreef Alcarin het volgende:
En dan nog het allergrootste probleem...wat zet je op de achterkant?![]()
volgens mij alleen via de online bestelling.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:48 schreef TheSeeker_NL het volgende:
kan je dat graveren alleen doen als je hem besteld ofzo? niet als je hem bij de apple winkel koopt?
goed bezigquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:05 schreef Alcarin het volgende:
Whoo ik heb zojuist de studentenkorting gevonden...
Scheelt toch weer 22 eurotjes![]()
Mij werd verteld dat het alleen in de winkel gold. Maar gelukkig ben ik eigenwijs dus ging ik op de site zoeken en zowaar: het kan gewoonquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:44 schreef TheSeeker_NL het volgende:
werd het jou wel vertelt of moest je er ook zelf achterkomen?
Heb je die link nog? Doe anders geen moeite, dan zoek ik zelf wel, maar als je hem nog hebt hoef ik t niet te doenquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:17 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Mij werd verteld dat het alleen in de winkel gold. Maar gelukkig ben ik eigenwijs dus ging ik op de site zoeken en zowaar: het kan gewoon![]()
Nee, dat is het leuke van de studentenkorting juist: ze willen er meteen mee testen of je genoeg doorzettingsvermogen hebt om een opleiding te volgen. Zelf zoeken dus!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:50 schreef Manneke_Pils het volgende:
Heb je die link nog? Doe anders geen moeite, dan zoek ik zelf wel, maar als je hem nog hebt hoef ik t niet te doen
Er zijn hoesjes..hele mooie...quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:40 schreef iDex het volgende:
er moeten echt hoesjes komen, word echt gek als er een krasje op komt
Kijk hier eens: www.decalgirl.com Daar hebben ze verschillende skins als 'protector'quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:18 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Er zijn hoesjes..hele mooie...
levertijd 4-6 weken![]()
Maak er in de tussentijd gewoon zelf een!![]()
Hoe krijg je die korting dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:05 schreef Alcarin het volgende:
Whoo ik heb zojuist de studentenkorting gevonden...
Scheelt toch weer 22 eurotjes![]()
quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:17 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Nee, dat is het leuke van de studentenkorting juist: ze willen er meteen mee testen of je genoeg doorzettingsvermogen hebt om een opleiding te volgen. Zelf zoeken dus!![]()
(als je het nou echt niet kan vinden wil ik je wel een aanwijzing geven)
In de winkel kan je die korting sowieso krijgen ja (wel even naar vragen, want volgensmij vertellen de verkopers het er liever niet bij)quote:Op woensdag 21 september 2005 11:00 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
[..]
Maar in de Applestore in bijvoorbeeld Rotterdam krijg je het gewoon als je er naar vraagt6% is het daar, als ik me niet vergis.
Raar eigenlijk dat het online meer korting is voor studenten, dan in de winkel.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:22 schreef super-muffin het volgende:
Ik weet daar wel wat vanaf, het is dan 8% geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2% op 6 of 8 is toch best wel een verschil namelijk!
[ Bericht 7% gewijzigd door Manneke_Pils op 21-09-2005 13:47:47 ]Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fingerspitzgefühl
Hoevaak kan een vraag gesteld wordenquote:Op woensdag 21 september 2005 18:24 schreef Jonathon het volgende:
Als je die iPod aan je pc hangt ziet ie hem dan als verwisselbare harde schijf?
Of moet je met zo'n omslachtig stukkie software MP3tjes uploaden naar dat ding?
Zelf zit ik te denken aan die zwarte 4GB versie aan te schaffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |