Je moet toch watquote:
Ja, tuurlijk.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:55 schreef MMaRsu het volgende:
Kun je op je pc 2 iPods aansluiten ( één van 20gb, en de Nano dan ), om vervolgens van de 20gb naar de Nano te slepen..iemand enig idee?
Nee lijkt me van niet. Je kan ook geen muziek kopieren van je iPod naar iTunes (direct dan, met een prog er bij wel)quote:Op donderdag 8 september 2005 22:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je moet toch wat
Wat ik trouwens wel ff wil weten is het volgende.
Kun je op je pc 2 iPods aansluiten ( één van 20gb, en de Nano dan ), om vervolgens van de 20gb naar de Nano te slepen..iemand enig idee?
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:10 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Nee lijkt me van niet. Je kan ook geen muziek kopieren van je iPod naar iTunes (direct dan, met een prog er bij wel)
Dat heeft te maken met een contract tussen Apple en de platenmaatschappijen dacht ik.
iPod Nano is flashquote:Op donderdag 8 september 2005 23:14 schreef Ruzbeh het volgende:
Nou, ik weet alleen dat het lukt als je twee externe harde schijven hebt dat je dan van de een naar de ander data kopieert. Dat met die twee iPods is volgens mij hetzelfde.
goeie vraagquote:Op donderdag 8 september 2005 10:59 schreef lippit het volgende:
is er al iemand die zijn ipod mini wegdoet voor een hele leuke prijs?
Je kan ook voor 29,99 een adapter kopen waarmee je je digitale camera op je iPod kan aansluiten. Dit zal waarschijnlijk ook wel tussen 2 iPods werkenquote:Op donderdag 8 september 2005 23:14 schreef Ruzbeh het volgende:
Nou, ik weet alleen dat het lukt als je twee externe harde schijven hebt dat je dan van de een naar de ander data kopieert. Dat met die twee iPods is volgens mij hetzelfde.
Ja ik heb dus geen digitale cameraquote:Op donderdag 8 september 2005 23:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je kan ook voor 29,99 een adapter kopen waarmee je je digitale camera op je iPod kan aansluiten. Dit zal waarschijnlijk ook wel tussen 2 iPods werken
JA DAT MAAKT NIET UIT MÊN DAS HETZELFDE PRINCIPE!!!!quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:26 schreef CherryLips het volgende:
ik vind de nano gewoon te duur eigenlijk, en te breekbaar. ik wil het echt goed kunnen beetpakken als ik er minstens ¤200 aan uitgeef
iPod mini.quote:ik zit nu te twijfelen tussen een 6gig mini of een 20gig color![]()
Nee, maar ik laat hem waarschijnlijk veel vaker uit m'n klauwen vallen dan de gewone of de mini. Ik vond de mini al klein zat. ik ben een vrouw, heb toch altijd wel 'n tassie bij me.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[..].
Apple maakt geen breekbare spullen. Kom op zeg. We hebben het over Apple, niet over speelgoed.
[..]
Die Shuffle vind ik ook zinloos.quote:iPod mini.
iPod: Big Bertha.
iPod Mini: Ugly midget.
iPod Shuffle: Blind bastard. (geen scherm = blind).
iPod Nano: Unsafe sex.
Zie ik dat nou goed? Geen conventionele koptelefoon aansluiting meer mogelijkquote:
Hoeft niet. Hijs echt lelijk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:25 schreef MMaRsu het volgende:
Heeft iemand ff een linkje naar die nieuwe Sony Walkman?
Nee, het maakt qua product niks uit. Maar vergeet niet dat bij de Amerikaanse prijs nog belasting en invoerrecht moet worden opgeteld. Uiteindelijk denk ik niet dat je echt veel goedkoper uit bent, tenzij je 'em fysiek in Amerika koopt als je er toch bent.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:40 schreef Hare het volgende:
Maakt het nou enige fuck uit of je de Amerikaanse of Nl versie koopt? Scheelt bakken met geld!
Hey, ik dacht dat er alleen 1 model was. Link naar meer pics a.u.b?quote:
Apart.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
een hele uitdagende blik in haar hand
wat ik wel leuk vind aan dat ding is dat als je hem uitzet dat je dus geen display ziet!!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:41 schreef MMaRsu het volgende:
Bedoelde eigenlijk deze :
[afbeelding]
Niet echt te vergelijken met de Nano, maar had de link ff nodig
Only Sony.quote:The price is crazy expensive: The 512MB is $199 (vs. 2GB iPod nano for $199) and the 2GB is $290 (vs. 4GB nano for $249).
Neehoor, hoef je helemaal niet te betalen. Alleen wat verzendkostenquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, het maakt qua product niks uit. Maar vergeet niet dat bij de Amerikaanse prijs nog belasting en invoerrecht moet worden opgeteld. Uiteindelijk denk ik niet dat je echt veel goedkoper uit bent, tenzij je 'em fysiek in Amerika koopt als je er toch bent.
Ja, ik koop alles bijna online en 90% daarvan uit Amerika. Tis alleen wel zo dat de douane je kan pakken als je producten met een waarde hoger dan 23 euro invoerd, maar als je een aardige verkoper hebt zet ie gewoon een lage waarde op het pakketje en heb je nergens last vanquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
Weet je dat zeker Hare? want waarom zou ik hem dan hier kopen. Je krijgt van apple garantie met je serienummer dus ook garantie van een US iPod is hier te claimen.
had je die gewoon terug gebracht met open gemaakte verpakkingen van die dopjes enzo?quote:Op vrijdag 9 september 2005 06:38 schreef DaMook het volgende:
Gisteren mijn mini terug gebracht (had hem nog maar 1 week en meteen dezel besteld
De prijzen in die store zijn wel zonder BTW, en die moet je wel betalen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:05 schreef Hare het volgende:
[..]
Neehoor, hoef je helemaal niet te betalen. Alleen wat verzendkosten
Je moet Nederlande BTW betalen (volgens mij)quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:11 schreef Geqxon het volgende:
Maar hoeveel % BTW moet je dan betalen? Vanuit welke staat word het dan verstuurd?
-edit2-quote:Invoer
U kunt goederen tot een waarde van EUR 175,00 belastingvrij importeren.
Waarde hoger? Dan moet u BTW te betalen over het gehele aankoopbedrag bij de Douane op Schiphol.
Klik is op die link naar de belastingdienst...quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:56 schreef super-muffin het volgende:
dat is als je gesnapt word op schiphol. Maar de BTW in de USA verschilt per staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |