Neequote:Op woensdag 7 september 2005 22:23 schreef bas-beest het volgende:
[..]
ik hoop maar dat je weet dat dat de U2-uitvoering is...![]()
Nano is zwart en wit.. geen u2 ofzoquote:Op woensdag 7 september 2005 22:24 schreef iDex het volgende:
nee niet de nano toch? dat is geen u2 versie
beter danquote:Op woensdag 7 september 2005 22:25 schreef tonks het volgende:
[..]
Nano is zwart en wit.. geen u2 ofzo
Dat had mijn Powershot A40 3 jaar geleden ook alquote:Op woensdag 7 september 2005 20:20 schreef T1andonly het volgende:
1.5-inch color display erbijdoe maar ruig
hahahaquote:Op woensdag 7 september 2005 20:31 schreef GoeRoe86 het volgende:
meen je dat choas?
[aar tientjes meer en je hebt de 4GB nanoquote:Op woensdag 7 september 2005 21:21 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Goh, zal ik een iPod mini van 4GB of een iPod nano van 2GB nemen
hahahahahahahquote:Op woensdag 7 september 2005 21:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als gothics geld hadden voor een iPod, mochten ze wel wat vrolijker kijken.
haha geld groeit niet op onze ruggenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:55 schreef iDex het volgende:
[..]
[aar tientjes meer en je hebt de 4GB nano
jawel, maar als ik vraag hoeveel 1+1 is kan je natuurlijk 3 zeggenquote:
Zit ik ook aan te denken....quote:Op woensdag 7 september 2005 21:21 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Goh, zal ik een iPod mini van 4GB of een iPod nano van 2GB nemen
Jij hebt liever groot en zwaar?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Veel te klein en te licht.
het is ook nooit goed hehquote:Op woensdag 7 september 2005 23:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij hebt liever groot en zwaar?
Het lijkt mij juist handig zo klein en licht. Makkelijk op te bergen tijdens het reizen e.d.
Daar zijn die kleine flashplayertjes weer handig voorquote:Op woensdag 7 september 2005 23:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het lijkt mij juist handig zo klein en licht. Makkelijk op te bergen tijdens het reizen e.d.
4gb flashcards zijn los ook niet goedkoop.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:38 schreef skiczukie het volgende:
En weer veel te duur.
0.7 mmquote:Op donderdag 8 september 2005 00:19 schreef super-muffin het volgende:
[afbeelding]
kijk hoe fucking dun
quote:Op donderdag 8 september 2005 04:04 schreef Glinzdorff het volgende:
Deze en al jaren, dik geluid ook.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Must... impress... female...quote:Op woensdag 7 september 2005 23:41 schreef nietzman het volgende:
Must... Buy...
Welke heb je besteld? 2gb of 4gb?quote:Op donderdag 8 september 2005 10:00 schreef L3viathan het volgende:
ik kon me niet inhouden..![]()
net de zwarte besteld bij de Apple store
en dat terwijl mn mini nog perfect werkt![]()
4 gb.. ik heb nu ook nog de "oude" mini van 4 gb.. dus qua capaciteit ga ik er niet op voor- of achteruit..quote:Op donderdag 8 september 2005 10:35 schreef Scarface_ het volgende:
[..]
Welke heb je besteld? 2gb of 4gb?
ahaquote:Op donderdag 8 september 2005 10:40 schreef L3viathan het volgende:
[..]
4 gb.. ik heb nu ook nog de "oude" mini van 4 gb.. dus qua capaciteit ga ik er niet op voor- of achteruit..
tis alleen voor de geilheid
quote:Op donderdag 8 september 2005 08:51 schreef DeDooieVent het volgende:
hij is mooi om te zien, maar ik zou eerst wat gebruikerservaringen afwachten in plaats van direct naar de winkel te rennen. Hij lijkt mij namelijk ook heel kwetsbaar, en dan vooral het lcd-schermpje, of is het OLED? ik kan mij namelijk voorstellen dat hij in je broekzak gaat "werken" oftewel een lichte wokkelvorm zal krijgen als gevolg van bewegingen
LCD dus...quote:Display 1.5-inch (diagonal) color LCD with LED backlight
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |