Tja ik denk dat je dit ongeveer kunt vergelijken met de iPod mini.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:22 schreef GoeRoe86 het volgende:
Hmm vreemd en hoe zit het dan met de geruchten over de ipod mini met kleurenbeeldscherm enzo :S
Dit is de opvolger (vervanger), de iPod mini is er uit...quote:Op woensdag 7 september 2005 20:22 schreef GoeRoe86 het volgende:
Hmm vreemd en hoe zit het dan met de geruchten over de ipod mini met kleurenbeeldscherm enzo :S
volgens mij is dat correct jaquote:Op woensdag 7 september 2005 20:31 schreef GoeRoe86 het volgende:
meen je dat choas?
van Macworld.comquote:After summarizing the existing iPod product line, Jobs explained that the iPod mini is what all of Apple's competitors are aiming for. Apple is "going to do something pretty bold," he said. Apple is "replacing it with something new."
jaquote:Op woensdag 7 september 2005 20:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
maar zit hier dan gewoon flash geheugen in?
Oh maar een gewone iPod toch wel zoiets? Maar die kosten bijna ¤ 300,- dacht ik.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
mini is in 4 gb en 6 gb te krijgen
Ja, meen ik... check de store, wat er letterlijk werd gezegd was trouwens: iPod mini is most popular MP3 player in world, "Today we're replacing it."quote:Op woensdag 7 september 2005 20:31 schreef GoeRoe86 het volgende:
meen je dat choas?
De iPod mini staat niet meer te koop op de Apple website. Hij zal er dus wel uit gaan.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:31 schreef GoeRoe86 het volgende:
meen je dat choas?
Niet als je gaat kijken in welke hoeveelheden Apple deze toch wel zal verkopenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:38 schreef skiczukie het volgende:
En weer veel te duur.
iPod mini is ook bestverkochte MP3 speler(als daar die weer op slaat)quote:Op woensdag 7 september 2005 20:38 schreef skiczukie het volgende:
En weer veel te duur.
Minder op je scooter boeken!quote:Op woensdag 7 september 2005 20:38 schreef skiczukie het volgende:
En weer veel te duur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |