quote:Op woensdag 7 september 2005 21:43 schreef tonks het volgende:
hopen dat die zwarte iPod niet te veel gothics aantrekt
Als gothics geld hadden voor een iPod, mochten ze wel wat vrolijker kijken.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:43 schreef tonks het volgende:
offtopic: moet jij niet achter meiden aanzitten? ik zie er daar aan paar lopen !quote:Op woensdag 7 september 2005 21:43 schreef Geqxon het volgende:
donald_dick > iPod vs iriver topic.
Dat vind ik er pas verschrikkelijk uit zienquote:Op woensdag 7 september 2005 21:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
offtopic: moet jij niet achter meiden aanzitten? ik zie er daar aan paar lopen !
check alienware
[afbeelding]
![]()
welke waarden? sommige mensen besteden geen 2 mijer aan een mp3 speler, maar willen max 5 tientjes uitgeven, laat zequote:Op woensdag 7 september 2005 21:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat een moeite hè om iemand in zijn waarde te laten.
Blijf dan gewoon wegquote:Op woensdag 7 september 2005 21:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
welke waarden? sommige mensen besteden geen 2 mijer aan een mp3 speler, maar willen max 5 tientjes uitgeven, laat ze
En sommige besteden het wel, laat ze!!quote:Op woensdag 7 september 2005 21:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
welke waarden? sommige mensen besteden geen 2 mijer aan een mp3 speler, maar willen max 5 tientjes uitgeven, laat ze
nee , ik geef gewoon antwoord op een normale vraagquote:
das geen rede om er een domme opmerking over te maken dat hun mp3 speler er lelijk uit ziet, alsof je status put uit je mp3 spelerquote:Op woensdag 7 september 2005 21:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En sommige besteden het wel, laat ze!!
Stel die eens zonder telkens te bashen.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee , ik geef gewoon antwoord op een normale vraag
quote mijn domme opmerking even wil jequote:Op woensdag 7 september 2005 21:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
das geen rede reden om er een domme opmerking over te maken dat hun mp3 speler er lelijk uit ziet, alsof je status put uit je mp3 speler
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
quote mijn domme opmerking even wil je
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:37 schreef i-spy24 het volgende:
Aan al die jaloerse muggenzifters die nog lopen af te geven alleen maar omdat het weer een Apple-gadget is:
Nee, de hieronder getoonde mp3 players daar win je de oorlog mee.
wie zei dat jij een domme opmerking maakte. je verdedigde een domme opmerkingquote:Op woensdag 7 september 2005 21:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat een moeite hè, om iemand in zijn waarde te laten.
nog steeds de alienwarequote:Op woensdag 7 september 2005 21:57 schreef i-spy24 het volgende:
Hey 'donald_dick'
[[url=http://x4.putfile.com/9/24914565430-thumb.jpg]afbeelding][/url]
welke is nou geiler?
die is al sinds topic 4 doodquote:Op woensdag 7 september 2005 22:01 schreef tonks het volgende:
DD hier is een centraal topic voor.. het heet iPod vs iRiver dit kan jij vast wel vinden
Ik verdedig deze opmerking niet ik verdedig het feit dat er mensen zijn dit dit apparaat wel mooi, hoogstaand of wat dan ook vinden.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:00 schreef donald_dick het volgende:
[..]
[..]
[..]
wie zei dat jij een domme opmerking maakte. je verdedigde een domme opmerkingen daarbij heb je een typefout gevonden, knap hoor
![]()
Open dat een nieuwe wil je en ga daar lopen bashen.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
die is al sinds topic 4 doodik zoek een nieuw reltopique
![]()
leg mij maar dan eens uit wat je bedoelt dat ik hem in zijn waarde moet latenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:03 schreef Rekkie het volgende:
Ik verdedig deze opmerking niet ik verdedig het feit dat er mensen zijn dit dit apparaat wel mooi, hoogstaand of wat dan ook vinden.
Hem? Iemand kan zoveel zijn, met iemand bedoel ik diegenen die wel Ipod gebruiker zijn.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]
leg mij maar dan eens uit wat je bedoelt dat ik hem in zijn waarde moet latenwant hij kraakt toch de niet Ipod gebruikers af
heel goed erom heen gedraaid, maar geef eens een directe antwoord op mijn vraagquote:Op woensdag 7 september 2005 22:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hem? Iemand kan zoveel zijn, met iemand bedoel ik diegenen die wel Ipod gebruiker zijn.
Jij hebt het kennelijk niet op Ipod, prima dat moet iedereen zelf weten, maar om vervolgens in een Ipod topic te gaan lopen roepen dat het allemaal maar niets is vind ik gewoon niet erg plezierig lezen.
Temeer ik wel graag info over dit apparaat wil lezen en niet geinteresseerd ben ik posts van iemand die niets anders doet dan afkraken.
Je wilt het gewoon niet lezen hèquote:Op woensdag 7 september 2005 22:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
heel goed erom heen gedraaid, maar geef eens een directe antwoord op mijn vraag
ik hoop maar dat je weet dat dat de U2-uitvoering is...quote:Op woensdag 7 september 2005 21:43 schreef tonks het volgende:
Neequote:Op woensdag 7 september 2005 22:23 schreef bas-beest het volgende:
[..]
ik hoop maar dat je weet dat dat de U2-uitvoering is...![]()
Nano is zwart en wit.. geen u2 ofzoquote:Op woensdag 7 september 2005 22:24 schreef iDex het volgende:
nee niet de nano toch? dat is geen u2 versie
beter danquote:Op woensdag 7 september 2005 22:25 schreef tonks het volgende:
[..]
Nano is zwart en wit.. geen u2 ofzo
Dat had mijn Powershot A40 3 jaar geleden ook alquote:Op woensdag 7 september 2005 20:20 schreef T1andonly het volgende:
1.5-inch color display erbijdoe maar ruig
hahahaquote:Op woensdag 7 september 2005 20:31 schreef GoeRoe86 het volgende:
meen je dat choas?
[aar tientjes meer en je hebt de 4GB nanoquote:Op woensdag 7 september 2005 21:21 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Goh, zal ik een iPod mini van 4GB of een iPod nano van 2GB nemen
hahahahahahahquote:Op woensdag 7 september 2005 21:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als gothics geld hadden voor een iPod, mochten ze wel wat vrolijker kijken.
haha geld groeit niet op onze ruggenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:55 schreef iDex het volgende:
[..]
[aar tientjes meer en je hebt de 4GB nano
jawel, maar als ik vraag hoeveel 1+1 is kan je natuurlijk 3 zeggenquote:
Zit ik ook aan te denken....quote:Op woensdag 7 september 2005 21:21 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Goh, zal ik een iPod mini van 4GB of een iPod nano van 2GB nemen
Jij hebt liever groot en zwaar?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Veel te klein en te licht.
het is ook nooit goed hehquote:Op woensdag 7 september 2005 23:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij hebt liever groot en zwaar?
Het lijkt mij juist handig zo klein en licht. Makkelijk op te bergen tijdens het reizen e.d.
Daar zijn die kleine flashplayertjes weer handig voorquote:Op woensdag 7 september 2005 23:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij hebt liever groot en zwaar?
Het lijkt mij juist handig zo klein en licht. Makkelijk op te bergen tijdens het reizen e.d.
4gb flashcards zijn los ook niet goedkoop.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:38 schreef skiczukie het volgende:
En weer veel te duur.
0.7 mmquote:Op donderdag 8 september 2005 00:19 schreef super-muffin het volgende:
[afbeelding]
kijk hoe fucking dun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |