Hij speelt MP3, AAC, WAV, AIFF, Audible en Apple Lossless af. Die zet je er op met iTunes of andere programma's met een iPod plugin. De grote mediaplayers en een heleboel kleinere hebben die functionaliteit standaard of met een plugin aan boord.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:10 schreef Hare het volgende:
[..]
Sorry hoor, ben nogal n00b, maar vind dit wel erg mooi. Maar je kan toch ook wel gewoon mp3s erop zetten? Anders is het sowieso een grote nono voor mij.
Maar dat progje is wel gratis?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:20 schreef Remzz het volgende:
Natuurlijk kun je er gewoon Mp3 tjes opzetten. Maar het moet via het programma iTunes. Ik vind het geen probleem vind het juist lekker werken via iTunes. Maar het is geen drag en drop systeem.
ja!quote:
Maar wel een rete-geil apple dingetje (in mijn ogen)quote:Op woensdag 7 september 2005 21:20 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Gewoon een Apple-dingetje hoor.![]()
mijn 3G 20gb ookquote:Op woensdag 7 september 2005 21:30 schreef darkie_blue het volgende:
zit binnen no-time vol met krassen
Inderdaad. En ook als je geen iPod hebt, vind ik iTunes gewoon een prettige muziekspeler voor op je computer.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je kunt het volledig gebruiken, je bent ook niet verplicht om de iTunes Music Store te gebruiken bijvoorbeeld.
iTunes, Windows Media Player, RealPlayer, Winamp, Foobar2000, EphPod, YamiPod, SharePod en vele anderen zijn allemaal gratis programma's waarmee je muziek op je iPod kunt zetten.quote:
ja in dezelfde stijl als Mailquote:Op woensdag 7 september 2005 21:33 schreef tonks het volgende:
iTunes5 ziet er ook lekker uit
[afbeelding]
Ik niet.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:32 schreef febster het volgende:
Hoe doet Apple dat toch? Normaal ben ik een normale consument die over grote aankopen wel enige tijd nadenkt voordat hij/zij overgaat tot aanschaf maar bij de ipods en nu ook weer de ipod nano heb ik dat totaal niet. Ik ben in staat om daar morgen om half 9 voor de Apple Store te gaan liggen met 259 euro's in mijn knuistjes, als een of andere Apple junkie.
Al besloten. Die geile iPod nano wordt van mijquote:Op woensdag 7 september 2005 21:21 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Goh, zal ik een iPod mini van 4GB of een iPod nano van 2GB nemen
kijk een ipod jostiquote:Op woensdag 7 september 2005 21:37 schreef i-spy24 het volgende:
Aan al die jaloerse muggenzifters die nog lopen af te geven alleen maar omdat het weer een Apple-gadget is:
Nee, de hieronder getoonde mp3 players daar win je de oorlog mee.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
OF:
[afbeelding]
Nou...denk dat ik het allang weet...(ondanks m'n eerdere opmerking)
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:43 schreef tonks het volgende:
hopen dat die zwarte iPod niet te veel gothics aantrekt
Als gothics geld hadden voor een iPod, mochten ze wel wat vrolijker kijken.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:43 schreef tonks het volgende:
hopen dat die zwarte iPod niet te veel gothics aantrekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |