Jup, ik had alles weer in het doosje gefrot en ben ermee terug gegaan naar de winkel en heb mijn geld teruggekregenquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:30 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
had je die gewoon terug gebracht met open gemaakte verpakkingen van die dopjes enzo?
Ik zit een beetje te twijfelen, ik heb hem namelijk vorige week vrijdag gekocht.... het kan vandaag dus nog.
Daar hebben ze hem nog nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:27 schreef gathering_storm het volgende:
Ik ga morgen ook maar eens naar de Apple store, wat een geweldig ding!![]()
Ziet er mooi uit.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:39 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
Ja hoor, de eersten hebben hem al in huis. en die van mij is er nog niet..[afbeelding]
PS: verander in de link het cijfer 1 na -'NiPodNano1- in een 2,3,4 etc...om alle foto's te zien!
Ow morgen toch maar eens kijken....quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de metro stond dat hij vanaf zaterdag in de winkels zou liggen![]()
De mini is vast nog te koop bij winkels als Dixons, oude voorraad die er nog uit moet. En anders is er vast iets te vinden op de bekende tweedehands sites.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:21 schreef Ordinair het volgende:
Ik vind het jammer dat de Mini nu dood is? Nog iemand die zijn Mini voor 80 euri's wil verkopen?
Onderaan naast de USB ingang zegmaarquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:56 schreef Beathoven het volgende:
waar zit nu de hoofdtelefoonaansluiting?
Jazekerquote:Op zondag 11 september 2005 01:01 schreef whispers het volgende:
Over USB gesproken: de nano werkt toch ook gewoon via USB? Ik heb namelijk geen USB 2 en koop me binnenkort de nano...
Ik hoop het, maar ben je daar wel zeker van? Op allerhande reviews lees ik:quote:Op zondag 11 september 2005 01:40 schreef gathering_storm het volgende:
JazekerUSB 2 wordt aangeraden, maar USB werkt ook prima.
Bronquote:Connectivity Differences:
As mentioned above, the iPod nano uses the same dock connector as all recent iPods. However, there are some major differences:
USB 2 - the way of the future. USB 1.1 connections are not supported by Apple any more. Apple quotes your machine as having to have "A high powered, high speed USB" port. In other words, a USB 2.0 port is required to obtain support for the nano.
Bronquote:The nano can be synced to a Mac or PC by a USB 2.0 connection only
Is niet de moeite, mijn computer is stilaan toch aan vervanging toe. Maar ik heb geen zin om in tussentijd met een onbruikbare nano te zitten...quote:Op zondag 11 september 2005 02:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
Desnoods koop je een usb 2.0 pci kaartje voor 20 euro
Het zou vreemd zijn als het niet zou kunnen, op de website van Apple las ik het volgende:quote:Op zondag 11 september 2005 02:02 schreef whispers het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ben je daar wel zeker van? Op allerhande reviews lees ik:
Bron
Bron
okay jammer, maar er was blijkbaar geen plek meer voor de 1394 controllerquote:Op zondag 11 september 2005 10:37 schreef super-muffin het volgende:
Hij laadt wel op via Firewire, maar liedjes oppleuren gaat inderdaad niet via Firewire.
Dat heb ik ook gelezen en ik hoop dat het klopt, want binnen enkele dagen brengt iemand de ipod nano voor me mee uit de VS (leve de lage dollarquote:Op zondag 11 september 2005 10:08 schreef gathering_storm het volgende:
Het zou vreemd zijn als het niet zou kunnen, op de website van Apple las ik het volgende:
Mac system requirements
Macintosh computer with USB port (USB 2.0 recommended)
Mac OS X v10.3.4 or late
Windows system requirements
PC with USB port or card (USB 2.0 recommended)
Windows 2000 with Service Pack 4 or later, or Windows XP Home or Professional with Service Pack 2 or later
USB 2.0 wordt dus wel aangeraden, maar met USB 1 zou het ook mogelijk moeten zijn. Laten we het hopen, want mijn antieke Mac heeft ook alleen maar USB 1
die van mij kwam hier zelfs aan met de accu 70% volquote:Op zondag 11 september 2005 14:04 schreef whispers het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gelezen en ik hoop dat het klopt, want binnen enkele dagen brengt iemand de ipod nano voor me mee uit de VS (leve de lage dollar).
Nog een vraagje over de batterij, want dit is - shame on me - m'n eerste ipod. Is het (zoals bij andere li-ion batterijen) nodig de accu gedurende minimum 12 uur op te laden bij de eerste laadbeurt? Kwestie van mijn batterijduur niet meteen om zeep te helpen...
quote:Op zondag 11 september 2005 14:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
zit nog steeds te kijekn of ik hem wel wil gaan kopen
voor hezelfde geld heb jee een 20gig sony hd5 die ongeveer net zo groot is
Al dat gedoe over die opslagcapaciteit... Een ipod is voor mij een veredelde walkman, geen externe harde schijf. 4 gb is dus meer dan genoeg.quote:Op zondag 11 september 2005 14:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
zit nog steeds te kijken of ik hem wel wil gaan kopen
voor hezelfde geld heb je een 20gig sony hd5 die ongeveer net zo groot is
ja maar als een apparaat van 20gig net zoveel kost als degene van 4gb en ze allbei ongeveer de dezelfde maten hebben.quote:Op zondag 11 september 2005 15:10 schreef whispers het volgende:
[..]
Al dat gedoe over die opslagcapaciteit... Een ipod is voor mij een veredelde walkman, geen externe harde schijf. 4 gb is dus meer dan genoeg.
quote:Op zondag 11 september 2005 16:13 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb lang niet genoeg aan 4gb, maar toch..
Waarom niet?quote:Op zondag 11 september 2005 16:13 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb lang niet genoeg aan 4gb, maar toch..
quote:Op zondag 11 september 2005 16:29 schreef whispers het volgende:
Je weet toch dat je de nummers kan wisselen? Of zit jij meer dan 50 uur aan een stuk op de trein?
200 knaken voor de 2gb versie en 250 voor de 4gb versiequote:Op zondag 11 september 2005 20:30 schreef mic_forever het volgende:
prijs??
quote:Op zondag 11 september 2005 22:49 schreef i-spy24 het volgende:
Heb je dat van horen zeggen? of zelf gechecked dat het ook zo is...gelul op de 4-kante meter dus
en dat bedoelde ik met niet ondersteunenquote:Op zondag 11 september 2005 22:58 schreef super-muffin het volgende:
Hij laad alleen op via firewire, geen muziek oppompen.
Ik zag dat op een foto van iLounge.com.
Volgens de e-mail die ik vanavond ontving woensdag of donderdag (4GB Black).quote:Op zondag 11 september 2005 18:22 schreef DuchessX het volgende:
Die van mijn man komt volgende week wrs binnen![]()
Zwart is veel mooier, de witte is zo "gewoontjes"quote:Op maandag 12 september 2005 01:29 schreef i-spy24 het volgende:
![]()
tja...had je kunnen weten he.
Maar..valt wel op dat een hoop die zwarte iPod Nano bestellen ipv de witte.![]()
ik ook trouwens![]()
Geld dat ook voor een dock voor de mini?quote:Op maandag 12 september 2005 11:13 schreef GoeRoe86 het volgende:
Nee dat is een dock adapter. Daarmee kun je de dock voor een Ipod 20Gig opzetten in een dock voor de nano
Volgens mij is t alleen maar een klein plastic dingetje die je weer in de dock moet klemmen, die dus wel ¤30 extra kostquote:Op maandag 12 september 2005 12:17 schreef Geqxon het volgende:
Wel raar dat die dock adapter erbij zit. Apple kenende zou dat ongeveer 30 euro moeten kosten
waar heb je hem besteldquote:Op maandag 12 september 2005 17:50 schreef joriszss het volgende:
en nu gaat er een zwarte schoonheid met het mooie gewicht van 4GB eventjes gegraveerd worden. Om daarna lekker het luchtruim te kiezen om binnen een paar dagen door mijn handjes gestreeld en vertroeteld te worden.
(weer elke dag koortsig TNT sites en order systems in de gaten houden)
apple store onlinequote:Op maandag 12 september 2005 20:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
waar heb je hem besteld![]()
nee ik dacht dat je hem geimporteerd had uit de statesquote:
Normaliter heb je iets dinsdag als het zaterdag wordt verzondenquote:Op maandag 12 september 2005 13:04 schreef L3viathan het volgende:
Mijn Nano is nog niet binnen helaas
Afgelopen zaterdag kreeg ik het bericht dat hij verzonden is.
Iemand enig idee wanneer ik hem dan ongeveer kan verwachten? (ivm. thuis aanwezig zijn)
(tevens tvp.)
De mijne is vrijdag verzonden en zal binnen 3 a 4 werkdagen binnen zijn volgens Apple. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 13 september 2005 03:18 schreef Hare het volgende:
[..]
Normaliter heb je iets dinsdag als het zaterdag wordt verzonden(Vanuit Nl iig)
Foto's man!quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:05 schreef DaMook het volgende:
Ik heb hem net binnen gekregenHij is klein
Hij is vet
![]()
Onzin.quote:
Laat ik mezelf eens uit een ander topic quoten:quote:
Zulke moet ik dus ook hebben. Die passen iig. Maar die prijs!quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:45 schreef Juup© het volgende:
[afbeelding]
Mooie oordopjes
Alleen de prijs
¤149.-
maar je kan wel gwn oplade met een stekker in het stopcontact? die regtstreeks naar de ipod gaat?quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:29 schreef iDex het volgende:
of stekker in de USB poort doenen anders een USB lader kopen en daar dan je USB stekker in doen en dat weer in het stopcontact
jaquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:46 schreef OldskoolZuuk het volgende:
[..]
maar je kan wel gwn oplade met een stekker in het stopcontact? die regtstreeks naar de ipod gaat?![]()
![]()
grotendeels kwaliteit van de driver (luidspreker)quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:33 schreef Hare het volgende:
[..]
Zulke moet ik dus ook hebben. Die passen iig. Maar die prijs!Dat is toch niet normaal?!?!?!
Hoe is dat mogelijk??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |