Jup, ik had alles weer in het doosje gefrot en ben ermee terug gegaan naar de winkel en heb mijn geld teruggekregenquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:30 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
had je die gewoon terug gebracht met open gemaakte verpakkingen van die dopjes enzo?
Ik zit een beetje te twijfelen, ik heb hem namelijk vorige week vrijdag gekocht.... het kan vandaag dus nog.
Daar hebben ze hem nog nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:27 schreef gathering_storm het volgende:
Ik ga morgen ook maar eens naar de Apple store, wat een geweldig ding!![]()
Ziet er mooi uit.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:39 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
Ja hoor, de eersten hebben hem al in huis. en die van mij is er nog niet..[afbeelding]
PS: verander in de link het cijfer 1 na -'NiPodNano1- in een 2,3,4 etc...om alle foto's te zien!
Ow morgen toch maar eens kijken....quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de metro stond dat hij vanaf zaterdag in de winkels zou liggen![]()
De mini is vast nog te koop bij winkels als Dixons, oude voorraad die er nog uit moet. En anders is er vast iets te vinden op de bekende tweedehands sites.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:21 schreef Ordinair het volgende:
Ik vind het jammer dat de Mini nu dood is? Nog iemand die zijn Mini voor 80 euri's wil verkopen?
Onderaan naast de USB ingang zegmaarquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:56 schreef Beathoven het volgende:
waar zit nu de hoofdtelefoonaansluiting?
Jazekerquote:Op zondag 11 september 2005 01:01 schreef whispers het volgende:
Over USB gesproken: de nano werkt toch ook gewoon via USB? Ik heb namelijk geen USB 2 en koop me binnenkort de nano...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |