Ik hoop het, maar ben je daar wel zeker van? Op allerhande reviews lees ik:quote:Op zondag 11 september 2005 01:40 schreef gathering_storm het volgende:
JazekerUSB 2 wordt aangeraden, maar USB werkt ook prima.
Bronquote:Connectivity Differences:
As mentioned above, the iPod nano uses the same dock connector as all recent iPods. However, there are some major differences:
USB 2 - the way of the future. USB 1.1 connections are not supported by Apple any more. Apple quotes your machine as having to have "A high powered, high speed USB" port. In other words, a USB 2.0 port is required to obtain support for the nano.
Bronquote:The nano can be synced to a Mac or PC by a USB 2.0 connection only
Is niet de moeite, mijn computer is stilaan toch aan vervanging toe. Maar ik heb geen zin om in tussentijd met een onbruikbare nano te zitten...quote:Op zondag 11 september 2005 02:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
Desnoods koop je een usb 2.0 pci kaartje voor 20 euro
Het zou vreemd zijn als het niet zou kunnen, op de website van Apple las ik het volgende:quote:Op zondag 11 september 2005 02:02 schreef whispers het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ben je daar wel zeker van? Op allerhande reviews lees ik:
Bron
Bron
okay jammer, maar er was blijkbaar geen plek meer voor de 1394 controllerquote:Op zondag 11 september 2005 10:37 schreef super-muffin het volgende:
Hij laadt wel op via Firewire, maar liedjes oppleuren gaat inderdaad niet via Firewire.
Dat heb ik ook gelezen en ik hoop dat het klopt, want binnen enkele dagen brengt iemand de ipod nano voor me mee uit de VS (leve de lage dollarquote:Op zondag 11 september 2005 10:08 schreef gathering_storm het volgende:
Het zou vreemd zijn als het niet zou kunnen, op de website van Apple las ik het volgende:
Mac system requirements
Macintosh computer with USB port (USB 2.0 recommended)
Mac OS X v10.3.4 or late
Windows system requirements
PC with USB port or card (USB 2.0 recommended)
Windows 2000 with Service Pack 4 or later, or Windows XP Home or Professional with Service Pack 2 or later
USB 2.0 wordt dus wel aangeraden, maar met USB 1 zou het ook mogelijk moeten zijn. Laten we het hopen, want mijn antieke Mac heeft ook alleen maar USB 1
die van mij kwam hier zelfs aan met de accu 70% volquote:Op zondag 11 september 2005 14:04 schreef whispers het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gelezen en ik hoop dat het klopt, want binnen enkele dagen brengt iemand de ipod nano voor me mee uit de VS (leve de lage dollar).
Nog een vraagje over de batterij, want dit is - shame on me - m'n eerste ipod. Is het (zoals bij andere li-ion batterijen) nodig de accu gedurende minimum 12 uur op te laden bij de eerste laadbeurt? Kwestie van mijn batterijduur niet meteen om zeep te helpen...
quote:Op zondag 11 september 2005 14:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
zit nog steeds te kijekn of ik hem wel wil gaan kopen
voor hezelfde geld heb jee een 20gig sony hd5 die ongeveer net zo groot is
Al dat gedoe over die opslagcapaciteit... Een ipod is voor mij een veredelde walkman, geen externe harde schijf. 4 gb is dus meer dan genoeg.quote:Op zondag 11 september 2005 14:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
zit nog steeds te kijken of ik hem wel wil gaan kopen
voor hezelfde geld heb je een 20gig sony hd5 die ongeveer net zo groot is
ja maar als een apparaat van 20gig net zoveel kost als degene van 4gb en ze allbei ongeveer de dezelfde maten hebben.quote:Op zondag 11 september 2005 15:10 schreef whispers het volgende:
[..]
Al dat gedoe over die opslagcapaciteit... Een ipod is voor mij een veredelde walkman, geen externe harde schijf. 4 gb is dus meer dan genoeg.
quote:Op zondag 11 september 2005 16:13 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb lang niet genoeg aan 4gb, maar toch..
Waarom niet?quote:Op zondag 11 september 2005 16:13 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb lang niet genoeg aan 4gb, maar toch..
quote:Op zondag 11 september 2005 16:29 schreef whispers het volgende:
Je weet toch dat je de nummers kan wisselen? Of zit jij meer dan 50 uur aan een stuk op de trein?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |