Volgens mij is t alleen maar een klein plastic dingetje die je weer in de dock moet klemmen, die dus wel ¤30 extra kostquote:Op maandag 12 september 2005 12:17 schreef Geqxon het volgende:
Wel raar dat die dock adapter erbij zit. Apple kenende zou dat ongeveer 30 euro moeten kosten
waar heb je hem besteldquote:Op maandag 12 september 2005 17:50 schreef joriszss het volgende:
en nu gaat er een zwarte schoonheid met het mooie gewicht van 4GB eventjes gegraveerd worden. Om daarna lekker het luchtruim te kiezen om binnen een paar dagen door mijn handjes gestreeld en vertroeteld te worden.
(weer elke dag koortsig TNT sites en order systems in de gaten houden)
apple store onlinequote:Op maandag 12 september 2005 20:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
waar heb je hem besteld![]()
nee ik dacht dat je hem geimporteerd had uit de statesquote:
Normaliter heb je iets dinsdag als het zaterdag wordt verzondenquote:Op maandag 12 september 2005 13:04 schreef L3viathan het volgende:
Mijn Nano is nog niet binnen helaas
Afgelopen zaterdag kreeg ik het bericht dat hij verzonden is.
Iemand enig idee wanneer ik hem dan ongeveer kan verwachten? (ivm. thuis aanwezig zijn)
(tevens tvp.)
De mijne is vrijdag verzonden en zal binnen 3 a 4 werkdagen binnen zijn volgens Apple. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 13 september 2005 03:18 schreef Hare het volgende:
[..]
Normaliter heb je iets dinsdag als het zaterdag wordt verzonden(Vanuit Nl iig)
Foto's man!quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:05 schreef DaMook het volgende:
Ik heb hem net binnen gekregenHij is klein
Hij is vet
![]()
Onzin.quote:
Laat ik mezelf eens uit een ander topic quoten:quote:
Zulke moet ik dus ook hebben. Die passen iig. Maar die prijs!quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:45 schreef Juup© het volgende:
[afbeelding]
Mooie oordopjes
Alleen de prijs
¤149.-
maar je kan wel gwn oplade met een stekker in het stopcontact? die regtstreeks naar de ipod gaat?quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:29 schreef iDex het volgende:
of stekker in de USB poort doenen anders een USB lader kopen en daar dan je USB stekker in doen en dat weer in het stopcontact
jaquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:46 schreef OldskoolZuuk het volgende:
[..]
maar je kan wel gwn oplade met een stekker in het stopcontact? die regtstreeks naar de ipod gaat?![]()
![]()
grotendeels kwaliteit van de driver (luidspreker)quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:33 schreef Hare het volgende:
[..]
Zulke moet ik dus ook hebben. Die passen iig. Maar die prijs!Dat is toch niet normaal?!?!?!
Hoe is dat mogelijk??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |