Ik heb er net wat gemaakt met mijn pa's gsm en ga nu kijken of ik ze op mijn pc kan krijgen (ken die gsm nog niet goed)quote:
Die prijs gaat echt nergens over. Voor 150 euro koop je een professionele studiokoptelefoon waar beter geluid in zit dan waarschijnlijk uit je hifi komt, daar ga je deze witte prut toch niet voor halen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:45 schreef Juup© het volgende:
[afbeelding]
Mooie oordopjes
Alleen de prijs
¤149.-
Ze mogen toch wel ERG lekker zitten voor die prijs...quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die prijs gaat echt nergens over. Voor 150 euro koop je een professionele studiokoptelefoon waar beter geluid in zit dan waarschijnlijk uit je hifi komt, daar ga je deze witte prut toch niet voor halen.
Oh wacht, dit zijn doppen van Etymotic. Dat is best een degelijk en serieus merk. Tsja, dan vind ik zo'n prijs weer niet zo bijzonder, want dit zijn op zich best professionele oordoppenquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die prijs gaat echt nergens over. Voor 150 euro koop je een professionele studiokoptelefoon waar beter geluid in zit dan waarschijnlijk uit je hifi komt, daar ga je deze witte prut toch niet voor halen.
Apple = wit en wit = vetquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:54 schreef iDex het volgende:
hmz nu twijfel ik tussen wit of zwart :/
ik denk toch maar zwart
Ik wou net zeggenquote:Op woensdag 14 september 2005 00:24 schreef DaMook het volgende:
Alleen wordt ik nu al gek van de vingerafdrukken op die glimmende achterkant
Van vegen zonder doekje wordt ie niet schoner heb ik al ontdektquote:Op woensdag 14 september 2005 00:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wou net zeggenIk zou echt de hele tijd zitten te vegen
Best dom, zo je oordopjes om je iPod wikkelenquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:52 schreef DaMook het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is gewoon een GEIL ding![]()
Het is een kleurenscherm, ook al laat je alleen maar grijstinten zien, het blijft een kleurenscherm. Dus zal het niets schelen in batterijverbruik.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:41 schreef TheSeeker_NL het volgende:
is er een optie op kleuren uit te zetten en gewoon zwart wit aan te doen? zou dit veel schelen ivm batterij?
Wat wel kan helpen is een functie om de helderheid te verlagen. Ik weet niet of dat er op zit, moet je even aan de gelukkige bezitters vragenquote:Op woensdag 14 september 2005 11:35 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het is een kleurenscherm, ook al laat je alleen maar grijstinten zien, het blijft een kleurenscherm. Dus zal het niets schelen in batterijverbruik.
Hier schijn je je pakketje beter op te kunnen volgen, ik hoop tenminste dat je hem zo kunt achterhalen.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:28 schreef Remzz het volgende:
Beetje domme vraag maar waar kan ik de status opvragen als ie is geshiped? Bij TNT lukt het niet.
Ik had gisterochtend preparing en vanmiddcag was ie al shipped.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:08 schreef joriszss het volgende:
[..]
Hier schijn je je pakketje beter op te kunnen volgen, ik hoop tenminste dat je hem zo kunt achterhalen.
Mijn nano is nog preparing for shipment (sinds vanmorgen deze status), benieuwd wanneer ie shipped.
Om het contrast te veranderen kan ik zo snel niet vinden, je kan wel de verlichting instellen dat die uit blijft, maar dan vind ik het schermpje niet duidelijkquote:Op woensdag 14 september 2005 11:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat wel kan helpen is een functie om de helderheid te verlagen. Ik weet niet of dat er op zit, moet je even aan de gelukkige bezitters vragen
Wel online niet winkels. Voor winkels moet je vanaf vandaag naar de Dixons gaan.quote:Op donderdag 15 september 2005 02:24 schreef febster het volgende:
Domme vraag; maar is hij al in de Apple Stores verkrijgbaar?
Is dat standaard?quote:Op donderdag 15 september 2005 11:15 schreef TheSeeker_NL het volgende:
pfff net naar de apple store geweest, hebben ze hem niet meer op voorraad! heb er nu 1 gereserveerd... krijg trouwens 6% korting bij de apple store als student
Om te reserveren moest ik een formulier invullen. Daar zag ik toevallig iets met studenten korting staan (de verkoper zei daar niks over). Dus ik dacht laat ik het even vragen. Volgens de verkoper krijg je als student op alle hardware 6% korting...quote:
Triest dat ze daar niks over zeggen..quote:Op donderdag 15 september 2005 11:39 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Om te reserveren moest ik een formulier invullen. Daar zag ik toevallig iets met studenten korting staan (de verkoper zei daar niks over). Dus ik dacht laat ik het even vragen. Volgens de verkoper krijg je als student op alle hardware 6% korting...
quote:Nieuwe IPod zo goed als uitverkocht
AMSTERDAM - De nieuwe iPod van computerfabrikant Apple, de iPod Nano, is zo goed als uitverkocht. Vooral de 4 gigbayte versie vond gretig aftrek. Dat meldt Forbes.
Hoewel de mp3-speler nog maar zes dagen te koop is, is hij in geen Applestore in Amerika meer te krijgen. "Elke winkel die we gebeld hebben, had geen 4 gigabyte versie meer in voorraad," aldus Piper Jaffray van Apple.
Liefhebbers hoeven echter nog niet te wanhopen, Apple heeft geleerd van de fouten tijdens de introductie van de iPod Mini. Het bedrijf heeft een hele fabriek gewijdt aan het produceren van de Nano.
Ook de website van Apple mocht zich verheugen op grote belangstelling. Nog nooit werd deze zo goed bezocht als in de dagen na de onthulling van de nieuwe gadget.
quote:Op donderdag 15 september 2005 13:57 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik dacht even dat je dat: Dont steal music etc. er in had laten graveren
wat een heerlijk apparaat zeg...quote:Op donderdag 15 september 2005 13:53 schreef Juup© het volgende:
Staat TNT net aan de deur met een pakketje uit china
Was dus idd de Ipod Nano.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lees vooral de tekst op de Ipod verpakking
[afbeelding]
Hij is nog mooi gegraveerd ook.
Ik zag dat je in Utrecht woont, dus je bent naar het filiaal op de Mariastraat gegaan? Die lutsers hebben tegen mij, arme student, niets over een korting gezegdquote:Op donderdag 15 september 2005 11:39 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Om te reserveren moest ik een formulier invullen. Daar zag ik toevallig iets met studenten korting staan (de verkoper zei daar niks over). Dus ik dacht laat ik het even vragen. Volgens de verkoper krijg je als student op alle hardware 6% korting...
Ja klopt. Ik vond het ook al een slechte actie van die verkopers. Ze moeten ons als koning behandelenquote:Op donderdag 15 september 2005 14:47 schreef gathering_storm het volgende:
[..]
Ik zag dat je in Utrecht woont, dus je bent naar het filiaal op de Mariastraat gegaan? Die lutsers hebben tegen mij, arme student, niets over een korting gezegd![]()
Kun je een foto maken van je gravering en hoelang duurde het voor dat je em binnen had.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:53 schreef Juup© het volgende:
Staat TNT net aan de deur met een pakketje uit china
Was dus idd de Ipod Nano.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lees vooral de tekst op de Ipod verpakking
[afbeelding]
Hij is nog mooi gegraveerd ook.
Hierboven, bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 15 september 2005 18:51 schreef Juup© het volgende:
Ik denk dat ik er ook een voor mijn vrouw ga bestellen. Alleen heb ik ergens gelezen dat de 4GB niet aan te slepen is
Het is echt een megageilquote:Op donderdag 15 september 2005 18:51 schreef Juup© het volgende:
Ik denk dat ik er misschien ook een voor mijn vrouw ga bestellen. Alleen heb ik ergens gelezen dat de 4GB niet aan te slepen is
Super hé? Net een creditcard! Ongelooflijk, vergelijk dit eens met de walkman of discman van vroegerquote:Op donderdag 15 september 2005 21:02 schreef Hare het volgende:
OMG
Heb hem net even in het echt mogen aanschouwen! Mijn bek viel werkelijk zowat open. Wat klein!!!! Niet normaal!!
Nu is er echt geen weg meer terug! Deze moet en zal ik hebben!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |