Haha, preciesquote:Op donderdag 15 september 2005 17:05 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik vond het ook al een slechte actie van die verkopers. Ze moeten ons als koning behandelen![]()
Je hoeft toch niet te zien wat erop staat, want hoe cliché het ook klinkt, je hebt het zien niet nodig. Je doet alles zomaar, zonder erbij na te denken. Niet moeilijk, geen fratsen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:03 schreef mrkanarie het volgende:
vind het alleen nog wel steeds een nadeel dat die buttons niet verlicht zijn.
De eerste lichting is al verkocht. De verkoper zei dat hij ze misschien vrijdag weer binnen krijgt (vandaag dus). Maar aangezien er een reserveerlijst is, en ik denk dat die wel aardig lang is, krijg ik hem waarschijnlijk pas van een nog latere lichting. Hopelijk ergens aankomende week dusquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:39 schreef gathering_storm het volgende:
[..]
Haha, preciesMaar even een vraagje, je zei dat ze niet op voorraad waren... Maar nu vraag ik me af of daarmee bedoeld wordt of ze nog niet binnen zijn gekomen of dat de 'eerste lichting' al verkocht is. Hebben ze dat misschien gezegd? En nee, ik zit niet te stuiteren van ongeduld... Echt niet
Nee, maar verlichte buttons zijn wel enorm mooi in het donkerquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:57 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet te zien wat erop staat, want hoe cliché het ook klinkt, je hebt het zien niet nodig. Je doet alles zomaar, zonder erbij na te denken. Niet moeilijk, geen fratsen.
Cool hequote:Op vrijdag 16 september 2005 15:59 schreef Geqxon het volgende:
Je wist niet eens dat er een clickwheel inzat?
Omdat ik een mp3 speler nodig had aangezien ik vanaf volgende week stage ga lopen en 3x in de week 3 uur per dag moet reizen. Een beetje muziek is dan zo gek nog nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:33 schreef Geqxon het volgende:
Haha. Waarom heb je hem dan gekocht? Voor de looks?
Want het clickwheel is namelijk een enorm voordeel van de iPod
Door met je duim over die ring te wrijven, kun je omhoog en omlaag gaan. Door op bepaalde punten van de clickhwheel te drukken, kun je bijvoorbeeld een muziekje pauzerenquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:06 schreef OldskoolZuuk het volgende:
16 sep 2005 07:45 Amsterdam Potential Linehaul Delay Due To Technical Problems
iemand die weet wat dat inhoud? staat op tnt.nl. en ik wacht al zo lang op men ipodje![]()
en nog een vraagje, hoe werkt een clickwheel?![]()
hmz nog een goede reden om hem in de winkel te kopenquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:57 schreef L3viathan het volgende:
damn... ik krijg de mijne pas donderdag.. en dan te weten dat hij zo dichtbij ligt te wachten..
tnt
Dixonsquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:15 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Ik heb er ook 1.. een zwarte. Al moet ik zeggen dat ik morgen weer terug ga naar dixons, mijn geld terug ga zien te fixen en een witte bestel op de site. Ik vind die zwarte bij nader inzien namelijk toch niet zo mooi![]()
Nee, ik wil een zwarte maar die is er niet dus maak ik hem morgen zelfquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:32 schreef Maravilla het volgende:
Tja, terug naar Apple wit zal iedereen gaan.![]()
Hier nog iemand die een groene, roze, paarse of lichtblauwe sok wil kopen voor z'n geliefde iPod?![]()
Ik heb gewoon 259 voor een 4 gig betaald bij Dixons hoor, snap niet hoe je bij die prijs komtquote:Op zaterdag 17 september 2005 09:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dixons![]()
¤259.- voor een 2GB terwijl je bij de Apple-store voor dat geld een 4GB hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |