goed bezigquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:05 schreef Alcarin het volgende:
Whoo ik heb zojuist de studentenkorting gevonden...
Scheelt toch weer 22 eurotjes![]()
Mij werd verteld dat het alleen in de winkel gold. Maar gelukkig ben ik eigenwijs dus ging ik op de site zoeken en zowaar: het kan gewoonquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:44 schreef TheSeeker_NL het volgende:
werd het jou wel vertelt of moest je er ook zelf achterkomen?
Heb je die link nog? Doe anders geen moeite, dan zoek ik zelf wel, maar als je hem nog hebt hoef ik t niet te doenquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:17 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Mij werd verteld dat het alleen in de winkel gold. Maar gelukkig ben ik eigenwijs dus ging ik op de site zoeken en zowaar: het kan gewoon![]()
Nee, dat is het leuke van de studentenkorting juist: ze willen er meteen mee testen of je genoeg doorzettingsvermogen hebt om een opleiding te volgen. Zelf zoeken dus!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:50 schreef Manneke_Pils het volgende:
Heb je die link nog? Doe anders geen moeite, dan zoek ik zelf wel, maar als je hem nog hebt hoef ik t niet te doen
Er zijn hoesjes..hele mooie...quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:40 schreef iDex het volgende:
er moeten echt hoesjes komen, word echt gek als er een krasje op komt
Kijk hier eens: www.decalgirl.com Daar hebben ze verschillende skins als 'protector'quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:18 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Er zijn hoesjes..hele mooie...
levertijd 4-6 weken![]()
Maak er in de tussentijd gewoon zelf een!![]()
Hoe krijg je die korting dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:05 schreef Alcarin het volgende:
Whoo ik heb zojuist de studentenkorting gevonden...
Scheelt toch weer 22 eurotjes![]()
quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:17 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Nee, dat is het leuke van de studentenkorting juist: ze willen er meteen mee testen of je genoeg doorzettingsvermogen hebt om een opleiding te volgen. Zelf zoeken dus!![]()
(als je het nou echt niet kan vinden wil ik je wel een aanwijzing geven)
In de winkel kan je die korting sowieso krijgen ja (wel even naar vragen, want volgensmij vertellen de verkopers het er liever niet bij)quote:Op woensdag 21 september 2005 11:00 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
[..]
Maar in de Applestore in bijvoorbeeld Rotterdam krijg je het gewoon als je er naar vraagt6% is het daar, als ik me niet vergis.
Raar eigenlijk dat het online meer korting is voor studenten, dan in de winkel.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:22 schreef super-muffin het volgende:
Ik weet daar wel wat vanaf, het is dan 8% geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2% op 6 of 8 is toch best wel een verschil namelijk!
[ Bericht 7% gewijzigd door Manneke_Pils op 21-09-2005 13:47:47 ]Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fingerspitzgefühl
Hoevaak kan een vraag gesteld wordenquote:Op woensdag 21 september 2005 18:24 schreef Jonathon het volgende:
Als je die iPod aan je pc hangt ziet ie hem dan als verwisselbare harde schijf?
Of moet je met zo'n omslachtig stukkie software MP3tjes uploaden naar dat ding?
Zelf zit ik te denken aan die zwarte 4GB versie aan te schaffen
Ja komen ze nu mee, we hebben al tig jaar een walkman en toen de discman en dan gaan ze nu miepen over mp3-spelersquote:Op woensdag 21 september 2005 18:27 schreef Jonathon het volgende:
Hmm
alhoewel als ik dit lees..
'MP3-speler verbieden in verkeer'
Snel een nummer proberen te vinden in 4 GB ongeorganiseerde muziek zonder database, DAT is omslachtig. Wees blij dat je iTunes kunt gebruiken om orde in de chaos te scheppen.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:24 schreef Jonathon het volgende:
Of moet je met zo'n omslachtig stukkie software MP3tjes uploaden naar dat ding?
tja, mogelijk heb je daar een punt voor mensen die van alles downloaden en niet geven om uniforme naamgeving van de nummers en ID3-tags etc.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Snel een nummer proberen te vinden in 4 GB ongeorganiseerde muziek zonder database, DAT is omslachtig. Wees blij dat je iTunes kunt gebruiken om orde in de chaos te scheppen.
Handig bij sporten (afhankelijk van welke sport je doet natuurlijkquote:Op maandag 19 september 2005 21:23 schreef iDex het volgende:
armband vind ik nutteloos...
Je mag niet naar mp3's luisteren in de pauze?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:41 schreef OldskoolZuuk het volgende:
Verbieden in het verkeer?Bij mij op school mag je je mp3 niet eens in je oor hebben
(in de pauze) daarom moet ik nu 2 uur nakomen
ik zei tegen die vrouw dat ik men oordopjes van men net nieuwe nano
uit zou doen als zij dr oorbellen uitdeed
dat kon ze niet zo waarderen
niet dak gaa nakomen wat denke ze wel
![]()
Ik mis m'n middelbare schoolperiode bijna.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:41 schreef OldskoolZuuk het volgende:
Verbieden in het verkeer?Bij mij op school mag je je mp3 niet eens in je oor hebben
(in de pauze) daarom moet ik nu 2 uur nakomen
ik zei tegen die vrouw dat ik men oordopjes van men net nieuwe nano
uit zou doen als zij dr oorbellen uitdeed
dat kon ze niet zo waarderen
niet dak gaa nakomen wat denke ze wel
![]()
iPod Nanoquote:Op donderdag 22 september 2005 14:20 schreef Roeni3 het volgende:
Heb de 2gig iPod nano vorige week in New York gekocht. Met wat omrekenwerk kom ik uit op een prijs van zo'n 160 euro. Heel wat beter dan de 209 euro die je er hier voor op moet hoesten.
![]()
Ik ook niet, maar als je er toevallig bent is het wel flink meegenomen.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:29 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
iPod Nano
Meestal verzendklaar: 5 dagen
Eur 192,78
Mét studentenkorting. Ik bedoel, iedereen kent wel iemand die student is, dus die korting is eigenlijk voor iedereen
En voor die 30¤ euro, koop ik geen ticket
WTF. Hier lopen zelf mensen met een hele koptelefoon om de nek door de school rond.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:50 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Je mag niet naar mp3's luisteren in de pauze?WTF?!
Vanwaar die regel?
mja bij ons lopen ze zelfs met speakertjes op het pleinquote:Op donderdag 22 september 2005 18:45 schreef Eix het volgende:
[..]
WTF. Hier lopen zelf mensen met een hele koptelefoon om de nek door de school rond.![]()
je krijgt bij de ipod nano een kabelquote:Op donderdag 22 september 2005 19:35 schreef Jor_Dii het volgende:En hoe moet je zo'n Ipod nou opladen?
quote:
iPod is een mp3 spelerquote:Op donderdag 22 september 2005 19:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
![]()
Maar wat is nou eigenlijk een Ipod?
quote:Op donderdag 22 september 2005 19:39 schreef iDex het volgende:
[..]
je krijgt bij de ipod nano een kabel
en die doe je in je usb poort van je pc
en dan laad hij via de usb poort op![]()
wat je ook kan doen![]()
is een usb lader kopen voor het schandalige bedrag van 30 EURO![]()
quote:¤14.95Bij Apple center Eindhoven (imitatie wel te verstaan).
Editquote:en dan kan je je usb kabel in die lader doen![]()
en dan kan je hem opladen in een gewone stekkerdoos of netstroom![]()
dan denk je waarom dat die mongolen van apple dat er niet bij doen![]()
OMDAT ZE VINDEN DAT DE MENSEN ZELF MOETEN KIEZEN WAT ZE ERBIJ WILLEN![]()
gekut dus van de bovenste plank en ik blijf het er maar niet eens mee zijn![]()
owja en die KUT nerds die dat aanmoedigen dat je het zelf kan kiezen![]()
ah okequote:Op donderdag 22 september 2005 20:50 schreef Tijn het volgende:
M'n zus heeft een eerste generatie mini en daar zit geen dock bij hoor.
n oplader is iets anders dan n dockquote:Op donderdag 22 september 2005 20:50 schreef Tijn het volgende:
M'n zus heeft een eerste generatie mini en daar zit geen dock bij hoor.
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
n oplader is iets anders dan n dock
Dat jouw opmerking over die dock nergens op sloeg aangezien het over opladers gingquote:
Ik reageerde hierop:quote:Op donderdag 22 september 2005 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat jouw opmerking over die dock nergens op sloeg aangezien het over opladers gingDie zaten er bij de eerste generatie wel bij nl, maar nu niet meer.
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:48 schreef iDex het volgende:
net als die rotstreek dat ze bij de 1ste generatie ipod mini wel een oplader en dok bij deden en bij de 2de generatie niet.
ik sta er iedere keer nog versteld van dat het zo klein kanquote:Op donderdag 22 september 2005 09:16 schreef L3viathan het volgende:
ik heb m ook net binnen gekregen en omg wat is hij klein zeg!
dat zuigt inderdaadquote:Op donderdag 22 september 2005 20:21 schreef TheSeeker_NL het volgende:
OMG OMG OMG.
heb ik weer!
de HOLD knop "doet" het niet. als ik hem op hold zet, kan ik nog steeds alle knoppen gebruiken!
GRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!
moet ik morgen weer terug, zul je zien dat ik m weer moet inleveren en over 3 weken pas terug krijg ofzo. OMG.
naja vandaag maar even gebruiken zonder die hold knop.
Je hebt nog wel garantie, je kunt je iPod alleen niet binnen 8 dagen terug sturen alsie niet bevalt, omdat het dan niet meer verkocht kan worden.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Als je die Ipod laat graveren, vervalt dan je garantie ofzo?
U kunt een iPod met een gegraveerde tekst niet terugsturen.
En hoe moet je zo'n Ipod nou opladen?
* Jor_Dii is n00b op Ipod gebied
Jezus dat ik echt kl#te zegquote:Op donderdag 22 september 2005 20:21 schreef TheSeeker_NL het volgende:
OMG OMG OMG.
heb ik weer!
de HOLD knop "doet" het niet. als ik hem op hold zet, kan ik nog steeds alle knoppen gebruiken!
GRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!
moet ik morgen weer terug, zul je zien dat ik m weer moet inleveren en over 3 weken pas terug krijg ofzo. OMG.
naja vandaag maar even gebruiken zonder die hold knop.
wat wil je nou? Een zwarte 4GB of maakt de kleur toch maar niet uit?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:26 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek maakt echt jacht op de zwarte Nano 4GB kleur maakt me niks uit.
Maar nergens kan ik iets vinden
kan het nog MEER FKD UP?quote:
software matig, dat knopje kan ik zoveel heen en weer schuiven als ik wil, gebeurd niks!quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:06 schreef Geqxon het volgende:
Hoezo krijg je hem niet meer terug? Fysiek of softwarematig?
Dat is best raarquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:34 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
software matig, dat knopje kan ik zoveel heen en weer schuiven als ik wil, gebeurd niks!
phewquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:47 schreef super-muffin het volgende:
Bij apple gaat het om je serienummer als het om garantie gaat.
Zijn probleem is nu dat hij altijd gelockt is en niet meer aan gaat...quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is best raar
Hoe kun je je iPod dan locken als hij uitstaat? Niet?
Ik ben net langs de apple store geweest. En ja hoor, er gebeurde precies waar ik voor vreesde.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is best raar
Hoe kun je je iPod dan locken als hij uitstaat? Niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |