Moet je ff bij de uitleg kijken :quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:06 schreef OldskoolZuuk het volgende:
16 sep 2005 07:45 Amsterdam Potential Linehaul Delay Due To Technical Problems
iemand die weet wat dat inhoud? staat op tnt.nl.
Volgens mij heeft mijn Nano dan al een extra krassig design gekregen.quote:Op zondag 18 september 2005 20:16 schreef Remzz het volgende:
Nee die komen pas over 4 weken in de winkel
Ja bij mij kwam ie dan de volgende dag, morgen dusquote:Op maandag 19 september 2005 18:51 schreef OldskoolZuuk het volgende:
datum tijd locatie status
19 sep 2005 18:16 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
Consignment passed through transit point
De zending is doorgestuurd zonder dat deze op het manifest vermeld staat.
Staat op TNT.nl![]()
Wordt ie dan al bijna een keer bezorgt?Iemand die dit ook heeft gehad?
![]()
Komen per set van 5 kleuren. Dus 5 hoesjes voor ¤29.-quote:Op maandag 19 september 2005 21:08 schreef iDex het volgende:
hallo
ik heb mijn ipod nano maar ik heb echt een hoesje nodig
ik zag ze liggen bij de machouse in rotterdam maar ik heb niet naar de prijs geinformeerd, weet iemand mischien de prijzen van die dingen?
Heb alleen het sokken inkoop topic gevonden, niets over de hoesjes.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:12 schreef Manneke_Pils het volgende:
Er loopt ergens een topic waar iemand die dingen centraal inkoopt en per stuk doorverkoopt voor ¤5, als er 6 mensen zijn die er 1 willen hebben...
Ik was ook al aan het zoeken, maar kon het zelf ook niet meer vindenquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:18 schreef Eix het volgende:
[..]
Heb alleen het sokken inkoop topic gevonden, niets over de hoesjes.
Ik ben ook wel geïnteresseerd in een hoesje, vijf zijn er meteen zo veel.![]()
[Inkoopactie 2] Ipod sokken!quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:23 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik was ook al aan het zoeken, maar kon het zelf ook niet meer vinden![]()
Wat was de link naar sokkentopic? Miss. weten ze het daar
Nietsquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:33 schreef Alcarin het volgende:
En dan nog het allergrootste probleem...wat zet je op de achterkant?![]()
volgens mij alleen via de online bestelling.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:48 schreef TheSeeker_NL het volgende:
kan je dat graveren alleen doen als je hem besteld ofzo? niet als je hem bij de apple winkel koopt?
goed bezigquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:05 schreef Alcarin het volgende:
Whoo ik heb zojuist de studentenkorting gevonden...
Scheelt toch weer 22 eurotjes![]()
Mij werd verteld dat het alleen in de winkel gold. Maar gelukkig ben ik eigenwijs dus ging ik op de site zoeken en zowaar: het kan gewoonquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:44 schreef TheSeeker_NL het volgende:
werd het jou wel vertelt of moest je er ook zelf achterkomen?
Heb je die link nog? Doe anders geen moeite, dan zoek ik zelf wel, maar als je hem nog hebt hoef ik t niet te doenquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:17 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Mij werd verteld dat het alleen in de winkel gold. Maar gelukkig ben ik eigenwijs dus ging ik op de site zoeken en zowaar: het kan gewoon![]()
Nee, dat is het leuke van de studentenkorting juist: ze willen er meteen mee testen of je genoeg doorzettingsvermogen hebt om een opleiding te volgen. Zelf zoeken dus!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:50 schreef Manneke_Pils het volgende:
Heb je die link nog? Doe anders geen moeite, dan zoek ik zelf wel, maar als je hem nog hebt hoef ik t niet te doen
Er zijn hoesjes..hele mooie...quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:40 schreef iDex het volgende:
er moeten echt hoesjes komen, word echt gek als er een krasje op komt
Kijk hier eens: www.decalgirl.com Daar hebben ze verschillende skins als 'protector'quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:18 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Er zijn hoesjes..hele mooie...
levertijd 4-6 weken![]()
Maak er in de tussentijd gewoon zelf een!![]()
Hoe krijg je die korting dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:05 schreef Alcarin het volgende:
Whoo ik heb zojuist de studentenkorting gevonden...
Scheelt toch weer 22 eurotjes![]()
quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:17 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Nee, dat is het leuke van de studentenkorting juist: ze willen er meteen mee testen of je genoeg doorzettingsvermogen hebt om een opleiding te volgen. Zelf zoeken dus!![]()
(als je het nou echt niet kan vinden wil ik je wel een aanwijzing geven)
In de winkel kan je die korting sowieso krijgen ja (wel even naar vragen, want volgensmij vertellen de verkopers het er liever niet bij)quote:Op woensdag 21 september 2005 11:00 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
[..]
Maar in de Applestore in bijvoorbeeld Rotterdam krijg je het gewoon als je er naar vraagt6% is het daar, als ik me niet vergis.
Raar eigenlijk dat het online meer korting is voor studenten, dan in de winkel.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:22 schreef super-muffin het volgende:
Ik weet daar wel wat vanaf, het is dan 8% geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2% op 6 of 8 is toch best wel een verschil namelijk!
[ Bericht 7% gewijzigd door Manneke_Pils op 21-09-2005 13:47:47 ]Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fingerspitzgefühl
Hoevaak kan een vraag gesteld wordenquote:Op woensdag 21 september 2005 18:24 schreef Jonathon het volgende:
Als je die iPod aan je pc hangt ziet ie hem dan als verwisselbare harde schijf?
Of moet je met zo'n omslachtig stukkie software MP3tjes uploaden naar dat ding?
Zelf zit ik te denken aan die zwarte 4GB versie aan te schaffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |