Je hoeft toch niet te zien wat erop staat, want hoe cliché het ook klinkt, je hebt het zien niet nodig. Je doet alles zomaar, zonder erbij na te denken. Niet moeilijk, geen fratsen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:03 schreef mrkanarie het volgende:
vind het alleen nog wel steeds een nadeel dat die buttons niet verlicht zijn.
De eerste lichting is al verkocht. De verkoper zei dat hij ze misschien vrijdag weer binnen krijgt (vandaag dus). Maar aangezien er een reserveerlijst is, en ik denk dat die wel aardig lang is, krijg ik hem waarschijnlijk pas van een nog latere lichting. Hopelijk ergens aankomende week dusquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:39 schreef gathering_storm het volgende:
[..]
Haha, preciesMaar even een vraagje, je zei dat ze niet op voorraad waren... Maar nu vraag ik me af of daarmee bedoeld wordt of ze nog niet binnen zijn gekomen of dat de 'eerste lichting' al verkocht is. Hebben ze dat misschien gezegd? En nee, ik zit niet te stuiteren van ongeduld... Echt niet
Nee, maar verlichte buttons zijn wel enorm mooi in het donkerquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:57 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet te zien wat erop staat, want hoe cliché het ook klinkt, je hebt het zien niet nodig. Je doet alles zomaar, zonder erbij na te denken. Niet moeilijk, geen fratsen.
Cool hequote:Op vrijdag 16 september 2005 15:59 schreef Geqxon het volgende:
Je wist niet eens dat er een clickwheel inzat?
Omdat ik een mp3 speler nodig had aangezien ik vanaf volgende week stage ga lopen en 3x in de week 3 uur per dag moet reizen. Een beetje muziek is dan zo gek nog nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:33 schreef Geqxon het volgende:
Haha. Waarom heb je hem dan gekocht? Voor de looks?
Want het clickwheel is namelijk een enorm voordeel van de iPod
Door met je duim over die ring te wrijven, kun je omhoog en omlaag gaan. Door op bepaalde punten van de clickhwheel te drukken, kun je bijvoorbeeld een muziekje pauzerenquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:06 schreef OldskoolZuuk het volgende:
16 sep 2005 07:45 Amsterdam Potential Linehaul Delay Due To Technical Problems
iemand die weet wat dat inhoud? staat op tnt.nl. en ik wacht al zo lang op men ipodje![]()
en nog een vraagje, hoe werkt een clickwheel?![]()
hmz nog een goede reden om hem in de winkel te kopenquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:57 schreef L3viathan het volgende:
damn... ik krijg de mijne pas donderdag.. en dan te weten dat hij zo dichtbij ligt te wachten..
tnt
Dixonsquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:15 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Ik heb er ook 1.. een zwarte. Al moet ik zeggen dat ik morgen weer terug ga naar dixons, mijn geld terug ga zien te fixen en een witte bestel op de site. Ik vind die zwarte bij nader inzien namelijk toch niet zo mooi![]()
Nee, ik wil een zwarte maar die is er niet dus maak ik hem morgen zelfquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:32 schreef Maravilla het volgende:
Tja, terug naar Apple wit zal iedereen gaan.![]()
Hier nog iemand die een groene, roze, paarse of lichtblauwe sok wil kopen voor z'n geliefde iPod?![]()
Ik heb gewoon 259 voor een 4 gig betaald bij Dixons hoor, snap niet hoe je bij die prijs komtquote:Op zaterdag 17 september 2005 09:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dixons![]()
¤259.- voor een 2GB terwijl je bij de Apple-store voor dat geld een 4GB hebt.
Ben nu in de Applestore in Eindhoven en heb net mijn eigen Nano besteld (4gig)quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:39 schreef febster het volgende:
Heb die van mij maar bij de Apple Store (online) besteld, want in Eindhoven waren ze overal uitverkocht
Over een week zou ik hem moeten hebben
Woensdag middag shiped, donderdag ochtend in huisquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:26 schreef The-Sorcerer het volgende:
Ik heb hem besteld bij de online apple store, en de order status is nu "Shipped".
Hoe lang duurt het nu nog voordat ik hem krijg? Iemand die hem ook hier had besteld (met engraving) weet vast wel het antwoord.
issie niet breekbaar?quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:52 schreef Hare het volgende:
Ben trouwens best bang dat ik dit ding kwijt ga raken. Hij's gewoon te klein
Haha, heb je niet ergens die ene review gelezen waar ze dat ding echt op alle mogelijke manieren hebben laten vallen, een auto eroverheen hebben laten rijden en dat soort dingen en dat ie het nog gewoon bleef doen?!?!?quote:
Grapjasquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
Woensdag middag shiped, donderdag ochtend in huis
Okee, bedankt voor je info!quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:58 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
De eerste lichting is al verkocht. De verkoper zei dat hij ze misschien vrijdag weer binnen krijgt (vandaag dus). Maar aangezien er een reserveerlijst is, en ik denk dat die wel aardig lang is, krijg ik hem waarschijnlijk pas van een nog latere lichting. Hopelijk ergens aankomende week dus![]()
ik heb mijn playlist al klaar
p.s
zwart of wit ?![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:01 schreef OldskoolZuuk het volgende:
[..]
Grapjaswas et maar zo'n feest! mijne is sinds Dinsdag ''shipped'' en hij is er nog steeds niet.
![]()
Ik ben godver al de hele dag bezig een mooie playlist te maken. Wat een werk zeg. Nog 1700 nummers te gaan om wat titels uit te kiezen. 3000 gehadquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:05 schreef gathering_storm het volgende:
*ook al een playlist heeft*![]()
Niet zo klagen he, had dan eeen Ipod met 60GB schijf gekocht en alles over gegooidquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:55 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik ben godver al de hele dag bezig een mooie playlist te maken. Wat een werk zeg. Nog 1700 nummers te gaan om wat titels uit te kiezen. 3000 gehad![]()
Oke sorry danquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:22 schreef Remzz het volgende:
[..]Vaag... Wat staat er bij TNT op de statussite dan?
En is hij gegrafeerd? Het schijnt dat die uit Hong Kong moeten komen(weet ik niet zeker trouwens)
http://www.tnt.com/countr(...)leg_statuscodes.htmlquote:Potential linehaul delay due to technical problems
De zending kan vertraging oplopen als gevolg van een technisch mankement aan de auto of het vliegtuig, waarin deze zich bevindt.
dr staat niet bij hoe lang et dan gaat durequote:Op zaterdag 17 september 2005 19:30 schreef Remzz het volgende:
Tja...
Bij de status uitleggen van TNT staat dan:
[..]
http://www.tnt.com/countr(...)leg_statuscodes.html
29,95 voor 5 hoesjes in de kleuren doorzichtig, blauw, paars groen en roze, meteen besteld in de apple shop. We dachten eerst dat het doorzichtige hoesje wit was trouwens.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:39 schreef Eix het volgende:
Ik heb vandaag een 4GB witte Ipod Nano gekocht bij Dixons in Heerlen. Prachtig apparaat.Echter hadden ze geen beschermhoesjes.
![]()
Iemand een idee waar ik die kan vinden voor een redelijke prijs? Aangezien ik nu een telefoon-sok van mn zus om dat ding heb maar dat is niet echt geweldig voor op school.![]()
En hoelang is de levertijd? Er staat namelijk 4-6 weken op de site maar duurt dat echt zolang?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:44 schreef DuchessX het volgende:
[..]
29,95 voor 5 hoesjes in de kleuren doorzichtig, blauw, paars groen en roze, meteen besteld in de apple shop. We dachten eerst dat het doorzichtige hoesje wit was trouwens.
Wat was jij er voor kwijt?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:39 schreef Eix het volgende:
Ik heb vandaag een 4GB witte Ipod Nano gekocht bij Dixons in Heerlen. Prachtig apparaat.Echter hadden ze geen beschermhoesjes.
![]()
Iemand een idee waar ik die kan vinden voor een redelijke prijs? Aangezien ik nu een telefoon-sok van mn zus om dat ding heb maar dat is niet echt geweldig voor op school.![]()
Heb viavia wat korting kunnen krijgen, dus iets van ¤240,- ofzo.quote:
Ik krijg mijn hoesjes meteen bijgeleverd dus ik neem aan ook volgende week donderdag of de week erop.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:47 schreef Eix het volgende:
[..]
En hoelang is de levertijd? Er staat namelijk 4-6 weken op de site maar duurt dat echt zolang?![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:22 schreef Remzz het volgende:
[..]Vaag... Wat staat er bij TNT op de statussite dan?
En is hij gegrafeerd? Het schijnt dat die uit Hong Kong moeten komen(weet ik niet zeker trouwens)
En hij is dus gegraveerdquote:uw referentie vrachtbriefnummer bestemming ophaaldatum status
80*******1 12*****94 Heerhugowaard 16 sep 2005 In Transit
Invoerscherm Uitleg Statussen
E-mail de resultaten
8******051 details
vrachtbriefnummer 1******94
ophaaldatum 16 sep 2005
bestemming Heerhugowaard
afgeleverd -
getekend door -
datum tijd locatie status
17 sep 2005 15:52 Hong Kong Consignment Received At Transit Point
16 sep 2005 21:52 Shenzhen Shipped From Originating Depot
16 sep 2005 04:00 Shenzhen Consignment Received At Transit Point
Terug naar overzicht / Invoerscherm
Volgens de Apple store duurt dat wel 3-4 weken (hoesjes), en bij bestelinfo staat iets van: Uw bestelling wordt pas verstuurd als alle producten gereed zijn voor verzending.quote:Op zondag 18 september 2005 00:24 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik krijg mijn hoesjes meteen bijgeleverd dus ik neem aan ook volgende week donderdag of de week erop.
Moet je ff bij de uitleg kijken :quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:06 schreef OldskoolZuuk het volgende:
16 sep 2005 07:45 Amsterdam Potential Linehaul Delay Due To Technical Problems
iemand die weet wat dat inhoud? staat op tnt.nl.
Volgens mij heeft mijn Nano dan al een extra krassig design gekregen.quote:Op zondag 18 september 2005 20:16 schreef Remzz het volgende:
Nee die komen pas over 4 weken in de winkel
Ja bij mij kwam ie dan de volgende dag, morgen dusquote:Op maandag 19 september 2005 18:51 schreef OldskoolZuuk het volgende:
datum tijd locatie status
19 sep 2005 18:16 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
Consignment passed through transit point
De zending is doorgestuurd zonder dat deze op het manifest vermeld staat.
Staat op TNT.nl![]()
Wordt ie dan al bijna een keer bezorgt?Iemand die dit ook heeft gehad?
![]()
Komen per set van 5 kleuren. Dus 5 hoesjes voor ¤29.-quote:Op maandag 19 september 2005 21:08 schreef iDex het volgende:
hallo
ik heb mijn ipod nano maar ik heb echt een hoesje nodig
ik zag ze liggen bij de machouse in rotterdam maar ik heb niet naar de prijs geinformeerd, weet iemand mischien de prijzen van die dingen?
Heb alleen het sokken inkoop topic gevonden, niets over de hoesjes.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:12 schreef Manneke_Pils het volgende:
Er loopt ergens een topic waar iemand die dingen centraal inkoopt en per stuk doorverkoopt voor ¤5, als er 6 mensen zijn die er 1 willen hebben...
Ik was ook al aan het zoeken, maar kon het zelf ook niet meer vindenquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:18 schreef Eix het volgende:
[..]
Heb alleen het sokken inkoop topic gevonden, niets over de hoesjes.
Ik ben ook wel geïnteresseerd in een hoesje, vijf zijn er meteen zo veel.![]()
[Inkoopactie 2] Ipod sokken!quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:23 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik was ook al aan het zoeken, maar kon het zelf ook niet meer vinden![]()
Wat was de link naar sokkentopic? Miss. weten ze het daar
Nietsquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:33 schreef Alcarin het volgende:
En dan nog het allergrootste probleem...wat zet je op de achterkant?![]()
volgens mij alleen via de online bestelling.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:48 schreef TheSeeker_NL het volgende:
kan je dat graveren alleen doen als je hem besteld ofzo? niet als je hem bij de apple winkel koopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |