Moven, bolle!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:53 schreef Jane het volgende:
Volgens Lieske staat in de regels dat als je 1x in de DBK 'vrijwillige exit' zegt, dat er dan ook geen weg meer terug is.
Vermoeden denk ikquote:Op donderdag 8 september 2005 23:05 schreef Bep het volgende:
Hoe weet Tanja dat , dat de rest van Ned het weet?
Same timequote:Op donderdag 8 september 2005 23:27 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Tanja steekt er nog maar een op.
Weer net te laatquote:Op donderdag 8 september 2005 23:27 schreef BBscanner het volgende:
Het wordt een meisje! En we noemen haar Tine geen Nico Dus!
[afbeelding]
Tja, had je maar niet je handtekening onder het contract moeten zettenquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:45 schreef Greetings het volgende:
Ik vind wel dat Tanja gelijk heeft hoor.....
Als ze zegt dat ze het niet wil weten had BB dat moeten respecteren. Ik keek er dan ook erg van op toen ik het opeens wel op TV hoorde. Ze konden weten dat Tanja er dan achter zou komen (maar hoe is ze er achter dan eigenlijk?)
Ik zie een rechtzaak aankomen
dat heeft ze nou eenmaal gedaan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:51 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Tja, had je maar niet je handtekening onder het contract moeten zetten
Weet je zeker dat dat gebeurd is dan? Hoelaat dan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:53 schreef MarcoTC het volgende:.
Ze wilde het niet weten.
BB had kunnen begrijpen dat er over het hek geroepen zou worden.
Zo, dus Dido is ranzig?quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Tanja vies en vervelend.
Oh, en als er iets ranzig is, zijn het wel rokende vrouwen. Om over rokende zwangere vrouwen dan maar niet te spreken.
Ja. Eigenlijk wel.quote:
Maakt het uit... Haar zwangerschap is toch al verpestquote:
DOE HET DAN, TRUT!quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:14 schreef BVO het volgende:
Ze gaat naar huis zegt ze.
Iemand?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:57 schreef Greetings het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat gebeurd is dan? Hoelaat dan?
Bron ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:31 schreef APK het volgende:
maar hey, we hebben het wel over een mens, toch?
Ze denkt natuurlijk ook aan het kind. Ze heeft blijkbaar hoge schulden en er is geen vader om voor inkomen te zorgen. Alle geld is dan meer dan welkomquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:35 schreef Roache_ het volgende:
Hmmm, ik neem mijn woorden terug (ze is zielig ze is zielig) ze is heels niet zo zielig... Ze blijft omdat ze die 4000 euro startgeld anders misloopt... Hahaha dom mokkel!
(Kan iemand Rob effe afschieten?)
Er zijn ook een heleboel opties nadat je te weten komt dat je zwanger bent. Alle moeders op aarde minus 1 hebben ervoor gekozen niet in het BB huis te gaan zitten. Als je in je 8e maand erachter komt dat je het qua geld niet redt dan zit er een serieus steekje bij je los, en dan ben je gebaat bij hulp, en niet gebaat bij BB.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ze denkt natuurlijk ook aan het kind. Ze heeft blijkbaar hoge schulden en er is geen vader om voor inkomen te zorgen. Alle geld is dan meer dan welkom
Toen ze het hartje lieten horen was Ingrid nog veel geemotioneerder dan Tanja en ook bij het tonen van die echo waren de anderen veel geemotioneerder ,zij zat er maar met haar hand voor haar ogen maar ze liet geen traan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:22 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik heb me potdomme gisteravond nog uren lopen opwinden. Ze heeft niet één keer gezegd: 'hoera, ik krijg een gezonde dochter'. Nee, niks dan gezeik kwam over d'r lippen.
Inderdaad. Dat is toch het allerbelangrijkste?quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:22 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik heb me potdomme gisteravond nog uren lopen opwinden. Ze heeft niet één keer gezegd: 'hoera, ik krijg een gezonde dochter'. Nee, niks dan gezeik kwam over d'r lippen.
En dan krijgt ze geen vergoeding van 4500 euro dat zal de hoofdreden wel zijn,met haar schulden van 20.000 is dat ook maar een druppel op een gloeiende plaat.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is toch het allerbelangrijkste?
En ik geloof ook nietd at ze weggaat, ze wil alleen van iedereen horen dat ze moet blijven.
Dat denk ik, ze genoot van alle aandacht. Thuis is ze alleen en verloren, dat gaat ze niet trekken, dus blijft ze. Het zal me ontzettend verbazen als ze echt ging in elk geval.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:01 schreef Ripley het volgende:
En ik geloof ook nietd at ze weggaat, ze wil alleen van iedereen horen dat ze moet blijven.
Daarom snap ik ook niet dat niemand haar heeft genomineerd. Ze trekt alle aandacht naar haar toe, alleen maar gezeur over de baby, waar al aardig wat mensen in het huis genoeg van hebben.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:07 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Dat denk ik, ze genoot van alle aandacht. Thuis is ze alleen en verloren, dat gaat ze niet trekken, dus blijft ze. Het zal me ontzettend verbazen als ze echt ging in elk geval.
Ik vind het zo jammer, al die aandacht naar Tanja, er zitten toch een hoop meer mensen in dat huis.
WTF 20.000 Euro schuld? Ik heb ff niet meegekregen waarom..?quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:04 schreef teckeltje het volgende:
[..]
En dan krijgt ze geen vergoeding van 4500 euro dat zal de hoofdreden wel zijn,met haar schulden van 20.000 is dat ook maar een druppel op een gloeiende plaat.
En met een kind zullen haar schulden alleen maar oplopen want werken doet ze niet.
Geheime opdracht voor bewoners: stem niet op tanja en strijk een extra bonus op...quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:17 schreef Wanco het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook niet dat niemand haar heeft genomineerd. Ze trekt alle aandacht naar haar toe, alleen maar gezeur over de baby, waar al aardig wat mensen in het huis genoeg van hebben.
Of zit er een addertje onder het gras dat Tanja niet genomineerd mag worden vanwege de kijkcijfers door de baby. Maar dat wij daar niet door Talpa van op de hoogte zijn gesteld.
geen idee waarom maar las het hierquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:20 schreef Manson het volgende:
[..]
WTF 20.000 Euro schuld? Ik heb ff niet meegekregen waarom..?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:19 schreef Blackadder2 het volgende:
Ik vind Tanja (o.a. omdat ze soms een sigaretje opsteekt) best te pruimen.
Sjonge jonge, dat komt uit de mond van de vrouw die Lieske nomineerde omdat ze 5000¤ aan wilde nemen.quote:Tanja meldt en passant even dat ze graag haar schulden betaald zou willen zien door Big Brother en dat ze dan wel zou willen blijven (het verdriet zit erg diep, merken jullie al!).
Roel heeft de hele nacht met haar gepraat om dit aan haar verstand te brengen, dus het is echt wel geprobeerd.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:04 schreef kassenbouwer het volgende:
Maar toch vind ik het vreemd dat er nu niemand is die gewoon een heel boos op haar wordt en uitlegt dat het krijgen van haar kind veel belangrijker is dan de verrassing welk geslacht haar kind heeft. Ze zegt dat ze nu totaal geen zin meer heeft in de zwangerschap. Kom op zeg, je bent toch zeker niet zwanger voor de kick van de verrassing. En zeker nu ze zegt dat ze thuis geen geld heeft om eten te kopen. Wat een simpel mens is dit zeg. Van mij mag ze zo snel mogelijk naar huis!
Belachelijk inderdaad! Dat mens is erg tegenstrijdig metzichzelf.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:37 schreef APK het volgende:
Van het weblog:
[..]
Sjonge jonge, dat komt uit de mond van de vrouw die Lieske nomineerde omdat ze 5000¤ aan wilde nemen.![]()
Ja precies.. vanacht werd ook duidelijk dat ze het geld toch wel erg interessant vind..quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:37 schreef APK het volgende:
Van het weblog:
[..]
Sjonge jonge, dat komt uit de mond van de vrouw die Lieske nomineerde omdat ze 5000¤ aan wilde nemen.![]()
BB, geef haar die 20.000¤ en laat het later op slinkse wijze aan de medebewoners weten aub.![]()
jep. zo is het wel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hoe komt dat ?? omdat het ff niet loopt zoals mevr. wil schijnbaar.
Ja, dat vind ik nog wel het toppunt! BB doet erg veel voor haar enquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:41 schreef Flexer het volgende:
Tuurlijk loopt Tanja te blaten dat ze naar huis wil. Zo kan ze BB onder druk zetten. Ze heeft gisteren toch ook al een kadootje gekregen door naar huis te mogen bellen en die nieuwe matras niet te vergeten.
Vreselijk mens vind ik haar![]()
Dat vond ik ook, dat ze niet huilde betekent toch niet dat het haar niks doet? Je zag toch blijdschap op haar gezicht hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:19 schreef Blackadder2 het volgende:
... En dat Tanja minder geëmotioneerd zou zijn dan Ingrid bij het horen van de hartslagen van het kindje: ja zo kan ik het ook bedenken hè?! Als je zo'n hekel aan iemand hebt, dan zie je wat je wilt zien. Ik vond dat Tanja daar 'normaal' op reageerde. Ze is wat introverter dan bijv. Linda of Naahtallie.
Ze was toch een half uur geleden gestopt met roken?quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
13:47 uur: Tanja: mag ik er nog eentje van je draaien? (een shaggie dus)
Ze zei wel zoietsquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ze was toch een half uur geleden gestopt met roken?![]()
Daarom ben ik ook zo bang dat haar besluit om te gaan evenmin vaststaat.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ze was toch een half uur geleden gestopt met roken?![]()
Voor 1 nulletje minder doet Tanja het ook wel hoor. En dat is voor Talpa een schijntje.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben ook benieuwd of ze gaat. En zo niet, of ze echt gaan betalen, 100000 lijkt me rijkelijk veel om iemand de hele dag op de bank kunnen zien liggen roken
Ja, en de manier waarop Tanja zegt weg te gaan, en BB zoveel mogelijk op de knie-en probeert te laten smeken om te blijven, is een manier of poging om dat om te keren....quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:14 schreef phileine het volgende:
De manier waarop het nu gebeurde is een statement van BB "jij hebt niets te vertellen, jij doet er niets toe, wij doen wat wij willen. Zonder overleg".
Jep. Vannacht zei ze tegen Dido en Ingrid dat ze als ze zou winnen haar schuld zou afbetalen en dan nog 80.000 overhield.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:20 schreef Manson het volgende:
[..]
WTF 20.000 Euro schuld? Ik heb ff niet meegekregen waarom..?
Het zou opzich wel een stunt zijnquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:28 schreef SlimShady het volgende:
als ze echt gaat, dan heeft ze lef.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:26 schreef stil het volgende:
Als iedereen in het huis haar gelijk zou geven van het naar huis gaan, zou ze volgens mij eerder blijven, dan nu iedereen haar tegen wil houden.
nope. ze gaat weer eens roken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:31 schreef Magics het volgende:
Ik ben de dag weggeweest. Is ze nu nog niet weg?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:19 schreef DJMarcel.nl het volgende:
"De leukigheid is eraf", zegt ze.
Wat een kijk heeft zij wel niet op een zwangerschap!?
"Nou, de enige verrassing is nog hoe ze eruit ziet," zegt ze op de streams. "Ze zal vast wel mooi zijn, en als ze dat niet is dan hou ik toch nog wel van haar."
Muf hoor.
het riekt naar aandachttrekkerij....quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ze moet naar de dagboekkamer komen, zou ze dan eindelijk oprotten?
Dus plaats je er een bewoner tussen die, en zwanger is, en lijdt aan het Borderline-presoonlijkheidssyndroom. Want dat laatste wordt mij nu steeds duidelijker.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:35 schreef Cyan het volgende:
Die psychologische screening houd dit jaar in dat mensen labiel moeten zijn. Vooral paranoïa en eventueel depressief
Je had gelijk, ze wordt gewoon omgeluld door haar moeder...quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:13 schreef Darklight het volgende:
Zometeen blijft ze er gewoon in, wordt ze omgeluld
Er werd inderdaad niet gezegd waaropquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:25 schreef jessie het volgende:
Er werd vaak genoeg benadrukt dat ze psychologisch getest waren (wat dat ook betekene mogen)
quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:38 schreef Stiffmaster het volgende:
het eerste wat ze vroeg was een peuk....
was net op internetquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:38 schreef Stiffmaster het volgende:
Vers van de pers....ze blijft...was net op internet...het eerste wat ze vroeg was een peuk....
Groepseuthanasie?quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:10 schreef ruby het volgende:
Verdomme, ze is terug.
Waar gaat dit heen?
Nee, iemand had een vliegtuigje gehuurd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:29 schreef Marloes het volgende:
Ik heb de rest niet gelezen hoor, maar hoe weet ze dat het een meisje is? Is dat over het hek geschreeuwd of wat? Ik snap het niet
quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:47 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, iemand had een vliegtuigje gehuurd.
[afbeelding]
Die sloerie zal wel een geldbedrag hebben gekregen om te blijvenquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:10 schreef ruby het volgende:
Verdomme, ze is terug.
Waar gaat dit heen?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:47 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, iemand had een vliegtuigje gehuurd.
[afbeelding]
Wat kan dat kind er nou aan doen dan??quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Die sloerie zal wel een geldbedrag hebben gekregen om te blijven
Steek er nog maar een paar op Tan, dan komt dat kutkind vergiftigd en verslaafd ter wereld...![]()
Wat zou BB doen als het kind gehandicapt is? Het kan dan wel 2 armen en benen hebben maar er kan genoeg mis zijn met dat kind. Niet dat ik ermee zit. Tanja vliegt er toch niet uit zolang ze nog zwanger is ook al wordt ze genomineerd en krijgt ze de meeste stemmen van het publiek om haar eruit te trappen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Die sloerie zal wel een geldbedrag hebben gekregen om te blijven
Steek er nog maar een paar op Tan, dan komt dat kutkind vergiftigd en verslaafd ter wereld...![]()
Het valt me op dat men wel het rookgedrag van Tanja veroordeelt maar dat men het roken van de medebewoners in het bijzijn van een zwangere vrouw heel normaal vindt. Zelfs al kiest Tanja ervoor om te roken, dan nog kunnen de anderen hun verantwoordelijkheid nemen jegens het ongeboren kind door binnen in het huis niet te roken. Maar dat heb ik ze nog niet zien doen en ik hoor er ook niemand over klagen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dat was inderdaad opvallend. Ik ga er van uit dat haar moeder nieuwe informatie heeft gegeven (om haar in het huis te houden?) , dat lijkt me voorlopig de voor de hand liggende verklaring. Na dat gesprek van vanmiddig over de smsjes die ze op zijn telefoon gelezen had* snap ik helemaal niet meer wat ze nog met hem wilde, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:34 schreef jessie het volgende:
Wat ik zo vreemd vind is dat ze ineens helemaal over de zeik is op dat vriendje. En dat ze het belachelijk vond dat hij in de studio is want hij gaat al weer een tijdje met zijn ex bla bla bla. En tijdens de live uitzending doet ze alsof ze het zoooooooooooooooooo leuk vind dat hij er is en zit ze helemaal te zwijmelen.
Ja vind ik ook.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:34 schreef jessie het volgende:
Wat ik zo vreemd vind is dat ze ineens helemaal over de zeik is op dat vriendje. En dat ze het belachelijk vond dat hij in de studio is want hij gaat al weer een tijdje met zijn ex bla bla bla. En tijdens de live uitzending doet ze alsof ze het zoooooooooooooooooo leuk vind dat hij er is en zit ze helemaal te zwijmelen.
Wat ben jij voor geitenwollensokkentype? Nee, dit gaat niet te ver die domme zeug moet eruitquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:02 schreef Krizmir het volgende:
Gaat dit niet te ver?
Tanja is zwanger en rookt, dat is fout en dus is het voor veel jonge en oude pukkelaars hier volkomen legitiem om al hun haat op Tanja te storten want dan voelen ze zichzelf zoveel beter.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:02 schreef Krizmir het volgende:
Ik durf er nog net geen nieuw topic over te openen (ivm uitblijvende reacties), maar vraag me onderhand wel af:
Zijn er ook Tanja-fans? Zijn er ook mensen vóór Tanja?
Ik namelijk wel.
Ik hoop dat Tanja blijft en uiteindelijk wint, dat gun ik haar (zeker ná afgelopen donderdag).
Natuurlijk is het vreemd dat ze op zoveel aandringen verschillende mensen én het besef van eventuele gezondheidsschade voor haar kind nog steeds blijft roken, maar naast dat vind ik het wel een leuk mens. Zijn er meer mensen vóór Tanja?
Op het forum wordt nogal wat geschreven over Tanja (overigens niet allemaal negatief, maar het meeste wel) Een kleine greep uit de reacties:
over haarzelf:
de domme troel
stom wijf
een raar kind
ordinair mens
die sloerie
een jankhoer
the bitch
domme doos
trut
onze schoorsteen
Vreselijk mens
zwangere walrus
van de straatgeplukte bijstandsmoeder
de slet
luie bolle kreng
vuile aandachtsgeile jankzak
stomme janksmoel
graftanja
dat stuk ongedierte
een zeikerd
een kutwijf
ons zwijn
de slet
zwangere muts
de crackhoer
die zeug
zielig persoon
achterbakse, domme doos
over haar kind:
dat kutkind
vergiftigde kindje
rokend,blowend en slikkend jochie
verslaafd jochie
kut baby
over haar vertrek:
opgerot staat netjes
zou ze dan eindelijk oprotten
moven, bolle
tanja rot op olé olé
opgeruimt staat netjes
(natuurlijk kijk ik hier niet naar de context van de zin)
...
Dit zou je toch ook niet over jezelf gezegd willen hebben? Gaat dit niet te ver?
Goed idee!quote:Op zondag 11 september 2005 11:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
Big Brother moet gewoon alle sigaretten, voor iedereen, uit het huis bannen.
Want al die meiden roken er flink op los. Allemaal aan de cold turkey
Zoals alle users hier op dit subforum.quote:Op zondag 11 september 2005 11:48 schreef Spindizzy het volgende:
Tanja is een soort zwart gat dat alle levenslust, plezier en vreugde in een straal van een paar meter om zich heen wegzuigt. Ik heb haar nog niks anders zien doen dan roken, zeuren, klagen en sjagerijnig kijken.
Ik hoop NIET dat ze wint, ze is te lui om te werken die mutsquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:02 schreef Krizmir het volgende:
Ik-fans? Zijn er ook mensen vóór Tanja?
Ik namelijk wel.
Ik hoop dat Tanja blijft en uiteindelijk wint, dat gun ik haar (zeker ná afgelopen donderdag).
In Nederland zijn we ook vaak voor de underdog. Daarom vinden we jullie Belgen wel aandoenlijkquote:Op maandag 12 september 2005 01:04 schreef CrocodileDundee het volgende:
He he, wat een commotie hier allemaal! Ik woon in Belgie en kan Talpa niet ontvangen. Dus weet ik ook geen snars van de achtergrond van de kandidaten of hun houding in BB5. Maar wij Belgen (ooit de dappersten onder de galliers volgens Julius Caesar) hebben altijd wel iets voor de "underdog" Dus Tanja: vooruit met de geit!!!! Ik hoop dat je wint!
Leuk! Ik stel me a-sociaal op! Maar ik jank wel omdat ik geen aandacht krijg!quote:Op zondag 11 september 2005 16:41 schreef jalla het volgende:
Way to go TANJA!!!
Alle bewoners daar werken zich uit de naad om leuk te moeten zijn en zich aan de regeltjes en het script te houden, maar niet onze SUPER tanja.
Totdat Bigsister haar manipuleert en ze rijp is voor de sloop! (zie jonge / meisje verhaal)quote:Als enige bewoonster weet zij zich te onttrekken aan de manipulaties van BIGSISTER, en manipuleerts zij zelf het programma.
Leuk! Ik stel me a-sociaal op! Maar ik jank wel omdat ik geen aandacht krijg!quote:Voor haar geen boetes maar extra geld. Voor haar geen gedwongen leuk doen en integreren met een groep egotrippers die zich proberen te profileren, maar lekker onderuitzakken op de bank met een peukie.Onkwetsbaar voor de publieke opinie en great-expectations zit zij daar.
Daar maak ik me ook zorgen over jaquote:ZIj wordt moeder op haar manier, and fuck everything else.
Daar hoop ik ook op ja!quote:Edit: Het is te hopen dat ze het volhoudt. Haar verblijf in huis lijkt elk moment over te kunnen zijn.
Geef haar eens ongelijk; in Nederland is werken t.o.v. een uitkering (financieel gezien) ook onaantrekkelijk. De hamvraag is of Tanja dit ook zou zeggen als werken wél aantrekkelijk zou zijn.quote:Op maandag 12 september 2005 00:39 schreef Gelderland het volgende:
Ik hoop NIET dat ze wint, ze is te lui om te werken die muts. Ze zij letterlijk: 'waarom zou ik werken, het levert niet veel extra's op t.o.v een uitkering'
![]()
Pleur op. Ga dat parasitaire gedrag ook nog lopen verdedigenquote:Op maandag 12 september 2005 09:14 schreef NewOrder het volgende:
Geef haar eens ongelijk; in Nederland is werken t.o.v. een uitkering (financieel gezien) ook onaantrekkelijk. De hamvraag is of Tanja dit ook zou zeggen als werken wél aantrekkelijk zou zijn.
quote:Op maandag 12 september 2005 01:04 schreef CrocodileDundee het volgende:
He he, wat een commotie hier allemaal! Ik woon in Belgie en kan Talpa niet ontvangen. Dus weet ik ook geen snars van de achtergrond van de kandidaten of hun houding in BB5. Maar wij Belgen (ooit de dappersten onder de galliers volgens Julius Caesar) hebben altijd wel iets voor de "underdog" Dus Tanja: vooruit met de geit!!!! Ik hoop dat je wint!
Inderdaad, onderzoek wijst uit dat 82% van de kijkers niet weet dat ze zwanger is, maar gewoon denkt dat het een lui dik varken is.quote:Op maandag 12 september 2005 12:37 schreef jalla het volgende:
Ze heeft hele andere dingen aan haar hoofd maar het is niet iedereen gegeven dat te zien
Ik verdedig Tanja in zoverre dat ik haar keuze om niet te werken begrijp, wat niet hetzelfde is als dat ik het met haar eens zou zijn. Het is echter de politiek die er voor heeft gezorgd dat de overstap van niet-werken naar werken onaantrekkelijk is. Dat heeft helemaal niets met 'vinden' te maken, dat is met cijfers te onderbouwen. Maar goed, dit is een discussie die hier niet thuis hoort.quote:Op maandag 12 september 2005 10:16 schreef Pinball het volgende:
Pleur op. Ga dat parasitaire gedrag ook nog lopen verdedigen
Voor ongedierte als Tanja zal werken nooit aantrekkelijk zijn als ze ook met haar luie reet op de bank kan zitten.En voor types die dat te verdedigen vinden omdat ´werken financieel gezien niet aantrekkelijk is´ kan ik ook geen respect opbrengen. Tijd dat we in Nederland het kansloos steuntrekken eens héél onaantrekkeljik maken. Al die kanslozen bij elkaar in Friesland, hek eromheen, en alleen eruit als je werken al ´aantrekkelijk genoeg´ vindt.
Wtf?!?quote:Op maandag 12 september 2005 12:37 schreef jalla het volgende:
i quote jumparound: "Leuk! Ik stel me a-sociaal op! Maar ik jank wel omdat ik geen aandacht krijg!"
Tanja stelt zich asociaal op maar ze jankt niet omdat ze geen aandacht krijgt. Die hele groep en dat hele bb kan haar gestolen worden, dat is nu juist zo leuk. Ze heeft hele andere dingen aan haar hoofd maar het is niet iedereen gegeven dat te zien
Nou, echt wel hoorquote:Op maandag 12 september 2005 12:37 schreef jalla het volgende:
Tanja stelt zich asociaal op maar ze jankt niet omdat ze geen aandacht krijgt. Die hele groep en dat hele bb kan haar gestolen worden, dat is nu juist zo leuk. Ze heeft hele andere dingen aan haar hoofd maar het is niet iedereen gegeven dat te zien
En dat kan je dus helemaal zelf doen.quote:Op maandag 12 september 2005 20:59 schreef ART het volgende:
Ondertussen zit Tanja daar wel totaal te vereenzamen. Terwijl Hummie nog zo trots verkondigde dat het BB-huis een ideale plek was voor een zwangere: ze zou omringd zijn met liefde en aandacht.
Misschien stel ik me een zwangerschap veel te rooskleurig voor, wie zal het zeggen, maar ze zou toch pak em beet wel één keer van die bank af hebben kunnen komen om ze tijdens die eieropdracht iets te drinken te geven? Niet vol mee kunnen doen betekent niet dat je geen alternatieven kunt bedenken.quote:Op maandag 12 september 2005 20:59 schreef ART het volgende:
Ze doet niet mee met weekopdrachten die ook maar een pietsje fysiek zijn (waarom BB dat dan verzint met zo'n zwangere is natuurlijk meteen de vraag)
Niet met je eens. Men heeft heus zijn best wel gedaan, maar op een gegeven moment wordt je het hardstikke beu met zo'n ik-georienteerd wezen te lullen.quote:Kortom Tanja staat naast het spel. En dat maakt haar meteen oninteressant voor de groep.
Ze voelt zich lich. prima volgens mij, en je kunt heel veel aan hoor als zwangere.quote:Op maandag 12 september 2005 22:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien stel ik me een zwangerschap veel te rooskleurig voor, wie zal het zeggen, maar ze zou toch pak em beet wel één keer van die bank af hebben kunnen komen om ze tijdens die eieropdracht iets te drinken te geven? Niet vol mee kunnen doen betekent niet dat je geen alternatieven kunt bedenken.
Vre-se-lijk dat soort mensenquote:Niet met je eens. Men heeft heus zijn best wel gedaan, maar op een gegeven moment wordt je het hardstikke beu met zo'n ik-georienteerd wezen te lullen.
Iemand die al een paar weken met dezelfde mensen in 1 huis zit en nog nooit aan haar medebewoners heeft gevraagd: 'hoe is het met je' of zoiets dergelijks (een teken van interesse in elk geval): dat schaar ik niet onder sociale onhandigheid, maar onder totale zelf-absorptie en desinteressequote:Op maandag 12 september 2005 22:32 schreef phileine het volgende:
Of dat verwendheid is of sociale onhandigheid, daar ben ik nog niet uit. Maar ondanks haar bijzondere positie, had ze zich wel meer betrokken kunnen tonen. Ze zondert zich af waar het maar kan.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:32 schreef Tinkerbell het volgende:
goed verhaal
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:21 schreef phileine het volgende:
Kunnen ze niet gewoon nog een tweede zwangere in het huis zetten,
Je hebt ook echt nog wel normale zwangeren hoor...quote:
Dat lijkt mij dus ookquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:55 schreef Luchtbel het volgende:
Ja maar dat zijn toch niet meer alleen gevoelens. Dat is toch gewoon retegevaarlijk.
maar ze gaat toch eenkeer dat huis uit, Philein, en dan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:21 schreef phileine het volgende:
Mee eens Luchtbel, ze weet duidelijk helemaal niet waar ze aan begonnen is en heeft ook geen flauw benul wat haar bij die bevalling te wachten staat (en geen enkele zin zich erin te verdiepen). Zo iemand moet je tegen zichzelf beschermen, dat vind ik zo langzamerhand ook wel.
Kunnen ze niet gewoon nog een tweede zwangere in het huis zetten, eentje die wel gewoon met alles meedoet en een beetje normaal is (jaja ik weet het contradictio in terminus) zodat Tanja wat wordt gerelativeerd?
Ach, als ik dit lees: “Tijdens de pufles van vandaag kwam Tanja met de mededeling dat ze 1 week voor de bevalling niet meer gaat eten, omdat ze bang is te moeten poepen tijdens het persen.”quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:21 schreef phileine het volgende:
Mee eens Luchtbel, ze weet duidelijk helemaal niet waar ze aan begonnen is en heeft ook geen flauw benul wat haar bij die bevalling te wachten staat (en geen enkele zin zich erin te verdiepen). Zo iemand moet je tegen zichzelf beschermen, dat vind ik zo langzamerhand ook wel.
Niet dat ze gaat winnen, maar ik heb begrepen dat de baby 8 dagen totaal in huis mag zijn, te zien dan, in beeld dus.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:16 schreef Logician het volgende:
Ik snap iets niet: de baby mag maximaal 8 dagen in het bb huis blijven, maar hoe kan ze dan nog winnen? Tenzij ze zonder baby wil blijven zitten?!
Iedereen is anders, ik heb ook nog gewoon alles gedaan wat ik normaal gesproken deed, maar als je bijv al kijkt in het zwangerschap en geboorte topic, zie je ook dat sommigen alleen maar kunnen klagen. Je hebt natuurlijk mensen die altijd, zeiken, klagen en/of aartslui zijn, of ze nou zwanger zijn of niet...quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:50 schreef Logician het volgende:
Ik snap serieus niet waarom ze zo weinig doet.. ik heb tot de laatste dag van mijn zwangerschappen 10 tot 12 km gelopen en op den duur toen dat te zwaar werd elke dag gefietst, je mag van de gynocoloog gewoon tot 35wk hardlopen als je dit wilt, ik vind het verbazingwekkend dat ze iemand die lichamelijk verder in orde is de boel zo laten manipuleren om van het rookgedrag maar niet eens te spreken ...
En toch tussen kunnen en willen zit een groot verschil de andere mensen mogen opdrachten toch ook niet weigeren als ze er gewoon geen zin in hebben terwijl ze lichamelijk prima in orde zijn?quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:21 schreef Igraine het volgende:
[..]
Iedereen is anders, ik heb ook nog gewoon alles gedaan wat ik normaal gesproken deed, maar als je bijv al kijkt in het zwangerschap en geboorte topic, zie je ook dat sommigen alleen maar kunnen klagen. Je hebt natuurlijk mensen die altijd, zeiken, klagen en/of aartslui zijn, of ze nou zwanger zijn of niet...
Tanja is gewoon een ontzettend negatief, naief en egoistisch wezentje...zwanger of niet denk ik.
Ah oké, thxquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Niet dat ze gaat winnen, maar ik heb begrepen dat de baby 8 dagen totaal in huis mag zijn, te zien dan, in beeld dus.
Dus bij elkaar opgeteld zichtbaar.
Alsof ie dat niet weet. Men heeft gewoon geen zin meer in dat zwangerschapsgedoe. Zelfs niet met een leuke zwangere.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:49 schreef Igraine het volgende:
[..]
Je hebt ook echt nog wel normale zwangeren hoor...
Het zijn er daar wel veel hoor en o wee als je er wat van zegtquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:21 schreef Igraine het volgende:
[..]
Iedereen is anders, ik heb ook nog gewoon alles gedaan wat ik normaal gesproken deed, maar als je bijv al kijkt in het zwangerschap en geboorte topic, zie je ook dat sommigen alleen maar kunnen klagen. Je hebt natuurlijk mensen die altijd, zeiken, klagen en/of aartslui zijn, of ze nou zwanger zijn of niet...
quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:52 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het zijn er daar wel veel hoor en o wee als je er wat van zegt
niet zo klagen Tanjaën, Spinquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:54 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Maar wat Tink zegt dus: ik wil niet naar de grote zwangerschapsshow kijken. Ik wil BB
Je hebt gelijk! Zou wat meer naar Tanja moeten kijken. Zo'n vrolijke en blije meid. Echt het zonnetje in huis.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:02 schreef milagro het volgende:
[..]
niet zo klagen Tanjaën, Spin
Leuk meedoen gewoon en meeleven met de laatste weken van de zwangerschap van deze bijzonder Blije Doos
die gaan echt niet in het huisquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:49 schreef Igraine het volgende:
[..]
Je hebt ook echt nog wel normale zwangeren hoor...
Is ook zo, maar niet al die vrouwen zullen dodelijk serieus zeggen dan dat ze een week ervoor dus zo min mogelijk gaan eten, om zo weinig mogelijk te poepen te hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:20 schreef phileine het volgende:
Ik vind haar ook verwend Sarah, vandaar mijn suggestie om nog een zwangere erin te stoppen. Dan kan ze niet meer leunen op haar uitzonderingspositie. Ze wil wel erg graag het prinsesje zijn, ze doet nu net of ze de enige zwangere ter wereld is. De andere kant van die opmerkingen (bijvoorbeeld over het kamertje) is dat ze inmiddels wel heel duidelijk doorheeft dat BB alles zal doen om haar erin te houden. Sinds dat hele debacle heeft ze opvallend veel noten op haar zang. Met een tweede zwangere erbij zou ze een stuk lager piepen denk ik, want dan kunnen ze makkelijker zonder haar.
Overigens, bijna elke vrouw die ik ken is enorm bang om bij het persen te gaan poepen. Vrijwel iedereen met wie ik daar over praatte voor een eerste bevalling dacht zich dood te gaan schamen. Het komt in OUD ook geregeld langs. Je kunt je dan echt nog niet voorstellen dat dat als het eenmaal zover is, je geen ene moer kan schelen.
Digger, ik denk trouwens dat de kans groot is dat ze eerder te vroeg dan te laat bevalt vanwege dat roken. Maar ach en wee wat zal inderdaad het een drama worden als ze toch overtijd loopt. Dat wil ik geloof ik niet meemaken...
Of een spin off, met alleen maar zwangeren. Of zou daar té veel geklaagd wordenquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:20 schreef phileine het volgende:
Ik vind haar ook verwend Sarah, vandaar mijn suggestie om nog een zwangere erin te stoppen.
Dat begin ik nu langzaamaan te geloven.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Of misschien hebben ze juist wel expres zo iemand uitgekozen, wie weet.
Tanja is misschien een beetje doorgeschoten, maar jij bent weer een heel erge softie sinds je zwanger bent. Dat heft elkaar dus weer op op de kosmische balans.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:14 schreef Sarah-Jezebel het volgende:
Ze is NIET zo bezig met haar buik, zegt ze......Hartverscheurend. Ik heb mijn hand op mijn buik en voel zachte schopjes onder mijn vingers, hoe kun je zo KOUD zijn??
True....quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:52 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het zijn er daar wel veel hoor en o wee als je er wat van zegt
Het ligt nogal voor de hand dat men de groep zo samenstelt dat er wat te beleven valt. Als ze gekozen hadden voor een groep sociale 'dieren' dan was er niet veel meer aan dan de belevenis bij een bezoek aan de apen in de dierentuin. En het wordt nog eens extra benadrukt door bepaalde bewoners tegen de anderen op te zetten. Lullig voor de bewoners, maar leuk vermaak voor de kijker.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:29 schreef APK het volgende:
Dat begin ik nu langzaamaan te geloven.
Iedereen ergert zich de tering en het gaat waarschijnlijk escaleren.
Leuke tv.![]()
Ik vraag me af of een 'normale' zwangere vrouw zich leent voor zo'n programma. Het lijkt me dat het kind toch een belangrijkere plaats in neemt dan een show waarmee je een paar centen kunt verdienen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:00 schreef Igraine het volgende:
Maar ik denk eerlijk gezegd ook dat Hummie bewust zo'n rokende Tanja erin heeft gezet. Een beetje leuke, gezellige, normale zwangere vrouw zou nooit zo goed zijn voor de kijkcijfers. Nou twijfel ik er ook aan of die inderdaad wel dat huis in zou willen, maar goed...
Helemaal mee eens. In OUD werd tijdens de oproep geopperd dat het een vrouw zou worden zonder man en zonder familie. Nou euh ik heb een kind gekregen, zonder man en ik heb geen contact met mijn familie en wat geld had ik ook wel kunnen gebruiken. Maar ik denk dat ik toch wel driehonderdtachtig klappen met de molenwiek had moeten krijgen voordat ik aan zoiets mee zou doen!quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:10 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Ik vraag me af of een 'normale' zwangere vrouw zich leent voor zo'n programma. Het lijkt me dat het kind toch een belangrijkere plaats in neemt dan een show waarmee je een paar centen kunt verdienen.
Ja, dat zeg ik.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:10 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Ik vraag me af of een 'normale' zwangere vrouw zich leent voor zo'n programma. Het lijkt me dat het kind toch een belangrijkere plaats in neemt dan een show waarmee je een paar centen kunt verdienen.
Dat is ook wel weer waar ja.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:29 schreef APK het volgende:
[..]
Dat begin ik nu langzaamaan te geloven.
Iedereen ergert zich de tering en het gaat waarschijnlijk escaleren.
Leuke tv.![]()
Ik denk dat als ze thuis was geweest dat ze daar ook helemaal niet mee bezig zou zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:34 schreef danosa het volgende:
Eigenlijk vind ik ook dat Tanja een mooi en belangrijk moment in het zwanger zijn mist.
Ken je me ook NIET-ZWANGER dan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:30 schreef Tragedy het volgende:
[..]
Tanja is misschien een beetje doorgeschoten, maar jij bent weer een heel erge softie sinds je zwanger bent. Dat heft elkaar dus weer op op de kosmische balans.
Verveel je je, Ryan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:36 schreef Ryan3 het volgende:
Eng hoe weinig egocentrisch die Tanja is, zeg..
Okee, maar just for the record, viel jou dat nou ook niet op?quote:Op woensdag 14 september 2005 00:03 schreef CartWOman het volgende:
Nevermind.
Is niet juist het feit dat ze wel met de benen wijd ging de oorzaak van 1 van haar problemen?quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:31 schreef Kimske het volgende:
Dat ze niet met r benen wijd wilt bijvoorbeeld, misschien heeft ze wel heel wat meegemaakt...
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:36 schreef Ryan3 het volgende:
Eng hoe weinig egocentrisch die Tanja is, zeg..
Mijn mening staat al in dat andere topic.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, maar just for the record, viel jou dat nou ook niet op?
Ja, en die bleek ongegrond idd. Via de empirie hè.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Mijn mening staat al in dat andere topic.
Ach misschien wil ik de eerste zwangere vrouw die rookt nog mee maken die durft toe te geven dat zij zich ook niet heeft bezondigd tijdens de zwangerschap. Vandaar is het voorstel ook goed om er een opdracht van te maken: iedereen stoppen met roken tot na de bevalling, prijs 100.000 Euro op de prijzenpot.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Volgens mij heeft ze vandaag 1 peuk overgeslagen en er maar 19 gerookt omdat ze 1 hele seconde aan haar kind dacht in plaats van haarzelf.
Goed opgemerkt![]()
Ok.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en die bleek ongegrond idd. Via de empirie hè.
gevoel voor humor, vind ik. Rimmende Roeland bijv.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:19 schreef Djoj het volgende:
Wat heeft Rikkert??
Ik hoop oprecht dat je een antwoord krijgt, van wie dan ook.quote:
De samenleving is dus weer - de klos - door alle Tanja's in deze wereld....quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:39 schreef Luitenant_Lepra het volgende:
Als dat kind geen aangeboren defect heeft dan vreet ik mijn sokken op.
Goede interessante post, maar wat ik niet 'snap' in je stelling: 'waarom zou Tanja opeens aan haar medebewoners moet gaan vragen hoe het met hen gaat?'quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:32 schreef Tinkerbell het volgende:
[...]
Dat ze een project binnen een project is, staat buiten kijf. Maar dat neemt niet weg dat ze best kan interacteren met de groep. Ze is zwanger en verdrietig, maar niet invalide. Aan iemand vragen 'hoe gaat het' kost een mens niks, evenals een keer een kop koffie schenken of iemand anders eens laten praten.
[...]
volgens mij niet, ze zijn veel te schijterigquote:Op woensdag 14 september 2005 11:13 schreef phileine het volgende:
is die confrontatie er nou nog gekomen, wat de andere bewoners van plan waren?
integendeel, ik ben ook absoluut van emning dat het niet Tanja's verdienste is dat ze zwanger geschopt is en nu lekker mag liggen walvissen op de bank in het BB-huis ...quote:Op woensdag 14 september 2005 10:59 schreef Jumparound het volgende:
Pff, ik denk dat je Tanja iets te veel credit geeft voor haar gedrag...
Nee het is er niet van gekomen. Menno heeft nog wel een gesprek met haar gehad maar heeft haar niet het vuur aan de schenen gelegd, daar is hij te schijterig voor. Later op de avond is als opdracht voor Tanja een vragenkwisje gehouden door BB waarbij cadeau's verdient konden worden. Na afloop hebben ze nog toch nog muziek gehad die Tanja in eerste instanttie als prijs had afgewezen. Iedereen weer blij dus. Al met al een tenenkrommende vertoning waarbij het er weer dik bovenop lag dat BB Tanja wil behouden.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:13 schreef phileine het volgende:
is die confrontatie er nou nog gekomen, wat de andere bewoners van plan waren?
Ik zou wel eens willen weten wat ze zou doen als BB haar een dilemma geeft net zoals Lieske,5000 euro maar dan tot de bevalling niet roken en anders een week noodrantsoen voor de groep.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:36 schreef BB67 het volgende:
ik zag Tanja zojuist weer eens met een sigaret in haar leeg hoofdje zitten
Ik denk dat BB geen keus had qua 'zwanger' poppetje, er zal enkel 'zwanger', 'dikke buik' gestaan hebben, verder niks: daar voldoet ze ook aan.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:01 schreef sirrom het volgende:
Ik vraag me af wat onder 'het zwangere poppetje' stond qua verplichte persoonlijkheid. a-sociaal ? Egocentrisch? Lui? Doof? Laag IQ?
Da's knap als je zonder beelden gezien te hebben tot die conclusie komt. Ja gaat alleen af van de commentaren hier blijkbaar??? Mijn inschatting is dat ze normaal gesproken, zonder zwangerschap, precies past bij de rest...quote:Op woensdag 14 september 2005 11:22 schreef RM-rf het volgende:
[..]
tanja is een beetje SBS6-Hart-van-Nederland-doelgroep, een 'tokkie'.
och 'tokkie' is inderdaad overdreven, zie het als een Hyperbool (net zoals jij wel eens van andere gebruikers beweert hebt dat ze extremistische ideeen aanhangen of revisionisten zouden zijn).... waarschijnlijk is ze zeker niet zozeer asociaal ... maar ik denk zeker wel dat ze nooit, absoluut nooit zou zijn geselecteerd als ze niet toevallig zwanger was:quote:Op woensdag 14 september 2005 12:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Da's knap als je zonder beelden gezien te hebben tot die conclusie komt. Ja gaat alleen af van de commentaren hier blijkbaar??? Mijn inschatting is dat ze normaal gesproken, zonder zwangerschap, precies past bij de rest...
Anders ga je op zekere site toch even verfiëren of mijn beweringen over díe tokkies op waarheid berusten joh, alvorens je je intellectuele integriteit zo eenvoudig opgeeft over iemand als Tanja.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:37 schreef RM-rf het volgende:
[..]
och 'tokkie' is inderdaad overdreven, zie het als een Hyperbool (net zoals jij wel eens van andere gebruikers beweert hebt dat ze extremistische ideeen aanhangen of revisionisten zouden zijn).... waarschijnlijk is ze zeker niet zozeer asociaal ... maar ik denk zeker wel dat ze nooit, absoluut nooit zou zijn geselecteerd als ze niet toevallig zwanger was:
In haar cv staat, even uit mijn hoofd, dat ze Havo en daarna in 1 jaar Meao heeft afgerond, niet onverdienstelijk zou ik zeggen, gemiddelde Nederlander zoals de rest. Als de rest hiervan enorm zou afwijken heb je misschien een punt.quote:BB selecteert bewust jongere mensen die toch een zeker 'spannend' leven hebben, ondernemende personages, en niet zo opzichtig falen ... als het dan iemand zou zijn met schulden, dan eerder omdat dat zou komen omdat zijn/haar opgezette bedrijfje failliet gegaan is ... dat is bij Tanja niet het geval.
Jezus, dan kan BB net zo goed door de NCRV of EO uitgezonden worden ... we hebben het over een programma waar een mens maandenlang zich laat opsluiten voor 24 uurs camera'Äs die alles opnemen, inclusief toilet, bed en bad ... dat is per definitie enigszins ziekelijk..quote:Op woensdag 14 september 2005 15:32 schreef Gigageil het volgende:
BB was 10x leuker geweest als er een leuke,vrolijke, gezonde, niet rokende getrouwde moeder in had gezeten, met als grootste wens een liefdesbaby op de wereld te zetten, om de liefde tussen haar en haar wettige man ( NEDERLANDSE ,liefst) te bezegelen........![]()
Kort en bondig is niet jouw stijl he...quote:Op woensdag 14 september 2005 16:04 schreef RM-rf het volgende:
knip
Zeer interessant.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:04 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Jezus, dan kan BB net zo goed door de NCRV of EO uitgezonden worden ... we hebben het over een programma waar een mens maandenlang zich laat opsluiten voor 24 uurs camera'Äs die alles opnemen, inclusief toilet, bed en bad ... dat is per definitie enigszins ziekelijk..
Maar het punt is net dat het echte mensen zijn, geen acteurs, die je dagelijks in een soapserie kunt volgen en die gemaakt zijn om precies aan de wensen van een publiek te voldoen... bij BB zeggen geen acteurs geschreven teksten op en voldoen aan de eisen van een scriptschrijver
je laat jezelf met jouw waardeoordeel eerder kennen dan dat dit werkelijk iets over de stoomwals zegt ... je onderschrijft wel mijn eerder gepostte idee dat die Tanja-haters eens vooral naar zichzelf moeten kijken; waarom er zulke eisen aan de paffende walvis gesteld worden, als zou ze vooral aan een soort van algemene publiekelijk wil moeten voldoen ...:
dat BB-contract is eng genoeg en gaat heel ver, maar nergens staat erin dat de deelnemers hun karakter en gedrag _moeten_ aanpassen aan de wil van het publiek.., hooguit is dat onderdeel van het spel-element, maar daaraan doet Tanja bij voorbaat al niet mee.
Ik zeg niet dat het moet, maar zeg nou zelf, dit is het uiterste, walgelijk gewoon, had een Tokkie kunnen zijn die Tanja, geef mij dan maar een wat frissere, vrolijkere, gezondere, lievere meid niet zo'n depressief figuur als haar.......quote:Op woensdag 14 september 2005 16:04 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Jezus, dan kan BB net zo goed door de NCRV of EO uitgezonden worden ... we hebben het over een programma waar een mens maandenlang zich laat opsluiten voor 24 uurs camera'Äs die alles opnemen, inclusief toilet, bed en bad ... dat is per definitie enigszins ziekelijk..
Maar het punt is net dat het echte mensen zijn, geen acteurs, die je dagelijks in een soapserie kunt volgen en die gemaakt zijn om precies aan de wensen van een publiek te voldoen... bij BB zeggen geen acteurs geschreven teksten op en voldoen aan de eisen van een scriptschrijver
je laat jezelf met jouw waardeoordeel eerder kennen dan dat dit werkelijk iets over de stoomwals zegt ... je onderschrijft wel mijn eerder gepostte idee dat die Tanja-haters eens vooral naar zichzelf moeten kijken; waarom er zulke eisen aan de paffende walvis gesteld worden, als zou ze vooral aan een soort van algemene publiekelijk wil moeten voldoen ...:
dat BB-contract is eng genoeg en gaat heel ver, maar nergens staat erin dat de deelnemers hun karakter en gedrag _moeten_ aanpassen aan de wil van het publiek.., hooguit is dat onderdeel van het spel-element, maar daaraan doet Tanja bij voorbaat al niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |