En toch tussen kunnen en willen zit een groot verschil de andere mensen mogen opdrachten toch ook niet weigeren als ze er gewoon geen zin in hebben terwijl ze lichamelijk prima in orde zijn?quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:21 schreef Igraine het volgende:
[..]
Iedereen is anders, ik heb ook nog gewoon alles gedaan wat ik normaal gesproken deed, maar als je bijv al kijkt in het zwangerschap en geboorte topic, zie je ook dat sommigen alleen maar kunnen klagen. Je hebt natuurlijk mensen die altijd, zeiken, klagen en/of aartslui zijn, of ze nou zwanger zijn of niet...
Tanja is gewoon een ontzettend negatief, naief en egoistisch wezentje...zwanger of niet denk ik.
Ah oké, thxquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Niet dat ze gaat winnen, maar ik heb begrepen dat de baby 8 dagen totaal in huis mag zijn, te zien dan, in beeld dus.
Dus bij elkaar opgeteld zichtbaar.
Alsof ie dat niet weet. Men heeft gewoon geen zin meer in dat zwangerschapsgedoe. Zelfs niet met een leuke zwangere.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:49 schreef Igraine het volgende:
[..]
Je hebt ook echt nog wel normale zwangeren hoor...
Het zijn er daar wel veel hoor en o wee als je er wat van zegtquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:21 schreef Igraine het volgende:
[..]
Iedereen is anders, ik heb ook nog gewoon alles gedaan wat ik normaal gesproken deed, maar als je bijv al kijkt in het zwangerschap en geboorte topic, zie je ook dat sommigen alleen maar kunnen klagen. Je hebt natuurlijk mensen die altijd, zeiken, klagen en/of aartslui zijn, of ze nou zwanger zijn of niet...
quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:52 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het zijn er daar wel veel hoor en o wee als je er wat van zegt
niet zo klagen Tanjaën, Spinquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:54 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Maar wat Tink zegt dus: ik wil niet naar de grote zwangerschapsshow kijken. Ik wil BB
Je hebt gelijk! Zou wat meer naar Tanja moeten kijken. Zo'n vrolijke en blije meid. Echt het zonnetje in huis.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:02 schreef milagro het volgende:
[..]
niet zo klagen Tanjaën, Spin
Leuk meedoen gewoon en meeleven met de laatste weken van de zwangerschap van deze bijzonder Blije Doos
die gaan echt niet in het huisquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:49 schreef Igraine het volgende:
[..]
Je hebt ook echt nog wel normale zwangeren hoor...
Is ook zo, maar niet al die vrouwen zullen dodelijk serieus zeggen dan dat ze een week ervoor dus zo min mogelijk gaan eten, om zo weinig mogelijk te poepen te hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:20 schreef phileine het volgende:
Ik vind haar ook verwend Sarah, vandaar mijn suggestie om nog een zwangere erin te stoppen. Dan kan ze niet meer leunen op haar uitzonderingspositie. Ze wil wel erg graag het prinsesje zijn, ze doet nu net of ze de enige zwangere ter wereld is. De andere kant van die opmerkingen (bijvoorbeeld over het kamertje) is dat ze inmiddels wel heel duidelijk doorheeft dat BB alles zal doen om haar erin te houden. Sinds dat hele debacle heeft ze opvallend veel noten op haar zang. Met een tweede zwangere erbij zou ze een stuk lager piepen denk ik, want dan kunnen ze makkelijker zonder haar.
Overigens, bijna elke vrouw die ik ken is enorm bang om bij het persen te gaan poepen. Vrijwel iedereen met wie ik daar over praatte voor een eerste bevalling dacht zich dood te gaan schamen. Het komt in OUD ook geregeld langs. Je kunt je dan echt nog niet voorstellen dat dat als het eenmaal zover is, je geen ene moer kan schelen.
Digger, ik denk trouwens dat de kans groot is dat ze eerder te vroeg dan te laat bevalt vanwege dat roken. Maar ach en wee wat zal inderdaad het een drama worden als ze toch overtijd loopt. Dat wil ik geloof ik niet meemaken...
Of een spin off, met alleen maar zwangeren. Of zou daar té veel geklaagd wordenquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:20 schreef phileine het volgende:
Ik vind haar ook verwend Sarah, vandaar mijn suggestie om nog een zwangere erin te stoppen.
Dat begin ik nu langzaamaan te geloven.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Of misschien hebben ze juist wel expres zo iemand uitgekozen, wie weet.
Tanja is misschien een beetje doorgeschoten, maar jij bent weer een heel erge softie sinds je zwanger bent. Dat heft elkaar dus weer op op de kosmische balans.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:14 schreef Sarah-Jezebel het volgende:
Ze is NIET zo bezig met haar buik, zegt ze......Hartverscheurend. Ik heb mijn hand op mijn buik en voel zachte schopjes onder mijn vingers, hoe kun je zo KOUD zijn??
True....quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:52 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het zijn er daar wel veel hoor en o wee als je er wat van zegt
Het ligt nogal voor de hand dat men de groep zo samenstelt dat er wat te beleven valt. Als ze gekozen hadden voor een groep sociale 'dieren' dan was er niet veel meer aan dan de belevenis bij een bezoek aan de apen in de dierentuin. En het wordt nog eens extra benadrukt door bepaalde bewoners tegen de anderen op te zetten. Lullig voor de bewoners, maar leuk vermaak voor de kijker.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:29 schreef APK het volgende:
Dat begin ik nu langzaamaan te geloven.
Iedereen ergert zich de tering en het gaat waarschijnlijk escaleren.
Leuke tv.![]()
Ik vraag me af of een 'normale' zwangere vrouw zich leent voor zo'n programma. Het lijkt me dat het kind toch een belangrijkere plaats in neemt dan een show waarmee je een paar centen kunt verdienen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:00 schreef Igraine het volgende:
Maar ik denk eerlijk gezegd ook dat Hummie bewust zo'n rokende Tanja erin heeft gezet. Een beetje leuke, gezellige, normale zwangere vrouw zou nooit zo goed zijn voor de kijkcijfers. Nou twijfel ik er ook aan of die inderdaad wel dat huis in zou willen, maar goed...
Helemaal mee eens. In OUD werd tijdens de oproep geopperd dat het een vrouw zou worden zonder man en zonder familie. Nou euh ik heb een kind gekregen, zonder man en ik heb geen contact met mijn familie en wat geld had ik ook wel kunnen gebruiken. Maar ik denk dat ik toch wel driehonderdtachtig klappen met de molenwiek had moeten krijgen voordat ik aan zoiets mee zou doen!quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:10 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Ik vraag me af of een 'normale' zwangere vrouw zich leent voor zo'n programma. Het lijkt me dat het kind toch een belangrijkere plaats in neemt dan een show waarmee je een paar centen kunt verdienen.
Ja, dat zeg ik.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:10 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Ik vraag me af of een 'normale' zwangere vrouw zich leent voor zo'n programma. Het lijkt me dat het kind toch een belangrijkere plaats in neemt dan een show waarmee je een paar centen kunt verdienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |