abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 september 2005 @ 11:11:07 #201
242 Pinball
Electric Monk
pi_30535602
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 10:32 schreef Tinkerbell het volgende:
goed verhaal

Mooi gesproken.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_30537385
idem en mee eens.
  dinsdag 13 september 2005 @ 12:40:34 #203
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_30537935
Tijdens de zwangerschapsgym deden alle bewoners (een beetje lacherig) mee, behalve natuurlijk het feestVARKEN zelf. Ze wil ook echt helemaal niets. Ze moest eens een goede trap tegen haar kont krijgen, zodat ze ziet dat iedereen zich uit de naad werkt voor haar. Ik word doodmoe van die griet, en hoop dat ze een te vroege bevalling zal krijgen zodat BB dat mee kan pikken en dan ERUIT!!
Eerder zal dat niet gebeuren, want ze zal wel vorstelijk betaald worden om de bevalling te mogen laten zien. Ik zit er in ieder geval niet op te wachten, en vind deze zwangere DE grootste miskleun van Hummie en consorten.
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
  dinsdag 13 september 2005 @ 13:00:41 #204
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_30538497
Dat zwelgen in zelfmedelijden van Traanja.....ik kan er niet meer tegen!!!
pi_30538656
Kan die baby niet alvast met een keijzersnee eruit gehaald worden....dan kan ze ook mooi uit dat huis.
bla bla bla......
  dinsdag 13 september 2005 @ 13:08:14 #206
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_30538724
Stem die baby eruit.
pi_30538941
Kunnen we niet Tanja wegstemmen, maar de baby erin houden?
  dinsdag 13 september 2005 @ 13:50:37 #208
129907 mamapan
pi_30539700
Dát is de oplossing.....De moeder wil haar toch niet echt meer. De leukigheid, de verrassing is er allemaal al vanaf.
  dinsdag 13 september 2005 @ 14:01:22 #209
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30539973
Maar toch he? Hoe gaan ze dat nou doen bij die bevalling? Nu geeft ze weer aan, dat ze niet in een bepaald kamertje wil gaan bevallen, dat ze dan alsnog weg is Volgens mij heeft ze echt geen idee wat d'r te wachten staat. Ze moet gewoon dat huis uit. Stel je voor dat ze in paniek raakt tijdens de bevalling
  dinsdag 13 september 2005 @ 14:44:24 #210
129907 mamapan
pi_30541221
Dat is wat BB wil: Sensatie in de keet! Alles voor de kijkcijfers, niks te maken met persoonlijke gevoelens. Anders was Tanja toch wel het weekend weggegaan, ze is per slot een Groningse. Wat die in de kop hebben, hebben ze niet in de kont.
  dinsdag 13 september 2005 @ 14:55:38 #211
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30541534
Ja maar dat zijn toch niet meer alleen gevoelens. Dat is toch gewoon retegevaarlijk.
  dinsdag 13 september 2005 @ 15:20:15 #212
129907 mamapan
pi_30542242
Dat is waar, maar het is nog veel gevaarljiker als de kijkcijfers dalen
pi_30542269
Mee eens Luchtbel, ze weet duidelijk helemaal niet waar ze aan begonnen is en heeft ook geen flauw benul wat haar bij die bevalling te wachten staat (en geen enkele zin zich erin te verdiepen). Zo iemand moet je tegen zichzelf beschermen, dat vind ik zo langzamerhand ook wel.

Kunnen ze niet gewoon nog een tweede zwangere in het huis zetten, eentje die wel gewoon met alles meedoet en een beetje normaal is (jaja ik weet het contradictio in terminus) zodat Tanja wat wordt gerelativeerd?
mooi he, alles
  Moderator dinsdag 13 september 2005 @ 15:43:43 #215
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30542952
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:21 schreef phileine het volgende:
Kunnen ze niet gewoon nog een tweede zwangere in het huis zetten,
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_30543136
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:43 schreef Gert het volgende:

Je hebt ook echt nog wel normale zwangeren hoor...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_30543159
Ik snap serieus niet waarom ze zo weinig doet.. ik heb tot de laatste dag van mijn zwangerschappen 10 tot 12 km gelopen en op den duur toen dat te zwaar werd elke dag gefietst, je mag van de gynocoloog gewoon tot 35wk hardlopen als je dit wilt, ik vind het verbazingwekkend dat ze iemand die lichamelijk verder in orde is de boel zo laten manipuleren om van het rookgedrag maar niet eens te spreken ...

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2005 15:50:53 ]
pi_30543551
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 14:55 schreef Luchtbel het volgende:
Ja maar dat zijn toch niet meer alleen gevoelens. Dat is toch gewoon retegevaarlijk.
Dat lijkt mij dus ook
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_30543666
quote:
Mee eens Luchtbel, ze weet duidelijk helemaal niet waar ze aan begonnen is en heeft ook geen flauw benul wat haar bij die bevalling te wachten staat (en geen enkele zin zich erin te verdiepen). Zo iemand moet je tegen zichzelf beschermen, dat vind ik zo langzamerhand ook wel.

Kunnen ze niet gewoon nog een tweede zwangere in het huis zetten, eentje die wel gewoon met alles meedoet en een beetje normaal is (jaja ik weet het contradictio in terminus) zodat Tanja wat wordt gerelativeerd?
maar ze gaat toch eenkeer dat huis uit, Philein, en dan?
ze is nu niet bepaald iemand die ook maar iets aanneemt van een ander, of die ook maar iets doet waar ze niet zélf meteen en direct profijt van heeft.

alles wat op de lange termijn geldt, boeit haar niet, het is nu en nu moet voor Tanja zijn en dan ook 100% leuk.

zure appels zijn aan haar niet besteed.

haar nu ontzien en beschermen tegen zichzelf, zou haar volgens mij alleen maar bevestigen in haar (on)gelijk, ben ik bang.
sommige mensen zijn niet te helpen gewoon
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_30543733
quote:
Ach, als ik dit lees: “Tijdens de pufles van vandaag kwam Tanja met de mededeling dat ze 1 week voor de bevalling niet meer gaat eten, omdat ze bang is te moeten poepen tijdens het persen.”

Dan denk ik dat ze veronderstelt dat ze (uiterlijk) op de uitgerekende datum zal bevallen, ik denk dat ze geeneens weet dat je ook x dagen/weken over tijd kunt gaan...(nog afgezien dat een week eten nooit verstandig is, laat staan als je zwanger bent).

Er zitten waarschijnlijk nog meer hersen(onderdelen) in die frikadel waarvoor ze bang is deze uit te poepen dan in d'r eigen bovenkamer.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_30543860
Ik snap iets niet: de baby mag maximaal 8 dagen in het bb huis blijven, maar hoe kan ze dan nog winnen? Tenzij ze zonder baby wil blijven zitten?!
pi_30543906
En Digger, zo'n opmerking "nou, dan ga ik een week te voren al echt niets eten meer" maakt een normaal mens als grapje, maar ik heb het idee dat Tanja het idd doodserieus bedoelt ook nog

Het draait allemaal vooral om haar, zelfs de op zich begrijpelijke gêne wat betreft dat poepen terwijl je perst, is voor haar daadwerkelijk een issue .
pi_30543946
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 16:16 schreef Logician het volgende:
Ik snap iets niet: de baby mag maximaal 8 dagen in het bb huis blijven, maar hoe kan ze dan nog winnen? Tenzij ze zonder baby wil blijven zitten?!
Niet dat ze gaat winnen, maar ik heb begrepen dat de baby 8 dagen totaal in huis mag zijn, te zien dan, in beeld dus.
Dus bij elkaar opgeteld zichtbaar.
pi_30543981
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:50 schreef Logician het volgende:
Ik snap serieus niet waarom ze zo weinig doet.. ik heb tot de laatste dag van mijn zwangerschappen 10 tot 12 km gelopen en op den duur toen dat te zwaar werd elke dag gefietst, je mag van de gynocoloog gewoon tot 35wk hardlopen als je dit wilt, ik vind het verbazingwekkend dat ze iemand die lichamelijk verder in orde is de boel zo laten manipuleren om van het rookgedrag maar niet eens te spreken ...
Iedereen is anders, ik heb ook nog gewoon alles gedaan wat ik normaal gesproken deed, maar als je bijv al kijkt in het zwangerschap en geboorte topic, zie je ook dat sommigen alleen maar kunnen klagen. Je hebt natuurlijk mensen die altijd, zeiken, klagen en/of aartslui zijn, of ze nou zwanger zijn of niet...

Tanja is gewoon een ontzettend negatief, naief en egoistisch wezentje...zwanger of niet denk ik.
  dinsdag 13 september 2005 @ 16:23:04 #225
521 ruby
Hell yeah!
pi_30544004
Ik vind Tanja een drama... Er zit echt totaal niets in en ze doet ook geen moeite om er wat van te maken. Op een gegeven moment komen dat soort mensen je neus uit.
Tuurlijk zal het allemaal zwaar zijn, maar come on zeg...volgens mij moet toch enigszins normaal kunnen functioneren. Het zit er niet in blijkbaar.

Ik hoop voor het kindje dat ze evengoed een goeie moeder zal worden.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_30544059
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 16:21 schreef Igraine het volgende:

[..]

Iedereen is anders, ik heb ook nog gewoon alles gedaan wat ik normaal gesproken deed, maar als je bijv al kijkt in het zwangerschap en geboorte topic, zie je ook dat sommigen alleen maar kunnen klagen. Je hebt natuurlijk mensen die altijd, zeiken, klagen en/of aartslui zijn, of ze nou zwanger zijn of niet...

Tanja is gewoon een ontzettend negatief, naief en egoistisch wezentje...zwanger of niet denk ik.
En toch tussen kunnen en willen zit een groot verschil de andere mensen mogen opdrachten toch ook niet weigeren als ze er gewoon geen zin in hebben terwijl ze lichamelijk prima in orde zijn?
pi_30544090
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 16:20 schreef milagro het volgende:

[..]

Niet dat ze gaat winnen, maar ik heb begrepen dat de baby 8 dagen totaal in huis mag zijn, te zien dan, in beeld dus.
Dus bij elkaar opgeteld zichtbaar.
Ah oké, thx

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2005 16:27:19 ]
pi_30544105
De baby mag 8 uur te zien zijn. De baby mag ook in en uit worden genomen door 1 van de oma's die ook in en uit de babykamer mogen, net als Tanja zelf uiteraard. Er zijn daar alleen geen camera's en de baby mag dus maar 8 uur gefilmd worden.
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:49 schreef Igraine het volgende:

[..]

Alsof ie dat niet weet. Men heeft gewoon geen zin meer in dat zwangerschapsgedoe. Zelfs niet met een leuke zwangere.

Ik ben het althans spuugzat. Ik wil gewoon BB kijken en niet meer de bevalling en al helemaal niet meer naar die luie Tanja.

En daarnaast: Ik fiets en wandel me suf en baal als een stecker dat er een luie klagende muts geportretteerd wordt als 'de zwangere'. Dat ze nu niet meedoet met de weekopdracht, das echt het toppunt. Dat het niet hoeft van BB is helemaal erg.
pi_30544764
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 16:21 schreef Igraine het volgende:

[..]

Het zijn er daar wel veel hoor en o wee als je er wat van zegt
  dinsdag 13 september 2005 @ 16:54:21 #230
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30544801
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 16:52 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Maar wat Tink zegt dus: ik wil niet naar de grote zwangerschapsshow kijken. Ik wil BB
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_30545015
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 16:54 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Maar wat Tink zegt dus: ik wil niet naar de grote zwangerschapsshow kijken. Ik wil BB
niet zo klagen Tanjaën, Spin
Leuk meedoen gewoon en meeleven met de laatste weken van de zwangerschap van deze bijzonder Blije Doos
  dinsdag 13 september 2005 @ 17:04:12 #232
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30545066
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 17:02 schreef milagro het volgende:

[..]

niet zo klagen Tanjaën, Spin
Leuk meedoen gewoon en meeleven met de laatste weken van de zwangerschap van deze bijzonder Blije Doos
Je hebt gelijk! Zou wat meer naar Tanja moeten kijken. Zo'n vrolijke en blije meid. Echt het zonnetje in huis.
pi_30546027
Nog even over zwangere 'Tan' Ik ben zwanger van kindje nummer 3 ( 21 weken bijna) ik heb geen makkelijke zwangerschappen gehad ( nee ik ROOK NIET NEE!) maar ik kon toch echt op het laatst nog wel afwassen, stofzuigen, kinderen verzorgen, eten maken, naar de winkel, opruimen, stoffen, kindjes eten geven, badderen, werken, sex hebben, stuk wandelen/fietsen/stadten/zwemmen enz.
Zwanger zijn is GEEN ziekte maar en voorrecht. Je kan het jezelf zo zwaar maken als je wil, maar deze vrouw heeft geen enkele medische dingen of echte kwalen, ze is enkel en alleen lui. Echt dik is ze niet ( ik kwam bijv. alle keren 30 kilo aan, tel maar uit.) Deze dame staat nog een boel te wachten, te beginnen bij de bevalling of als dalijk de borstvoeding niet op gang komt, of kleine Lorena mama snachts herhaaldelijk uit haar slaap haalt, krampjes heeft, spuugt, of maar blijft huilen, Seen that, bin there, en 'Tan' meid, eat your hart alvast maar uit. You aint seen nothing yet!

Ik vind haar een verwent nest, en daar is geen woord van gelogen, en nix beledigends aan.

Ze krijgt het nog wel op haar bordje, read my lips. Miss Queen herself

Ik vind deze hele vertoning achterlijk en bepaald niet representatief voor het moederschap. Een zwangere in een glazen kooitje houden, uren uit laten slapen, niets maar dan ook niets doen, alles mogen, gatverdamme zo is het in het echte leven ook niet, en DAT moet dalijk voor een kind gaan zorgen? Ik hou mijn hart vast, serieus.

Ik denk, geen grapje, dat de kinderinspectie dit met argusogen aankijkt, en er dalijk als de kippen bij is. Deze vrouw heeft heel veel hulp en begeleiding nodig en ik vind het godstreurig dat ZIJ 4 all people in het BB huis zit als zwangere. Er zijn plenty aanmeldingen geweest, deze farce had echt niet gehoeven...Eeuwig zonde.

En ik ben het met Logician eens ( hoi E hier )
pi_30547005
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:49 schreef Igraine het volgende:

[..]

die gaan echt niet in het huis
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_30547241
Ik vind haar ook verwend Sarah, vandaar mijn suggestie om nog een zwangere erin te stoppen. Dan kan ze niet meer leunen op haar uitzonderingspositie. Ze wil wel erg graag het prinsesje zijn, ze doet nu net of ze de enige zwangere ter wereld is. De andere kant van die opmerkingen (bijvoorbeeld over het kamertje) is dat ze inmiddels wel heel duidelijk doorheeft dat BB alles zal doen om haar erin te houden. Sinds dat hele debacle heeft ze opvallend veel noten op haar zang. Met een tweede zwangere erbij zou ze een stuk lager piepen denk ik, want dan kunnen ze makkelijker zonder haar.

Overigens, bijna elke vrouw die ik ken is enorm bang om bij het persen te gaan poepen. Vrijwel iedereen met wie ik daar over praatte voor een eerste bevalling dacht zich dood te gaan schamen. Het komt in OUD ook geregeld langs. Je kunt je dan echt nog niet voorstellen dat dat als het eenmaal zover is, je geen ene moer kan schelen.

Digger, ik denk trouwens dat de kans groot is dat ze eerder te vroeg dan te laat bevalt vanwege dat roken. Maar ach en wee wat zal inderdaad het een drama worden als ze toch overtijd loopt. Dat wil ik geloof ik niet meemaken...
mooi he, alles
pi_30547336
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 18:20 schreef phileine het volgende:
Ik vind haar ook verwend Sarah, vandaar mijn suggestie om nog een zwangere erin te stoppen. Dan kan ze niet meer leunen op haar uitzonderingspositie. Ze wil wel erg graag het prinsesje zijn, ze doet nu net of ze de enige zwangere ter wereld is. De andere kant van die opmerkingen (bijvoorbeeld over het kamertje) is dat ze inmiddels wel heel duidelijk doorheeft dat BB alles zal doen om haar erin te houden. Sinds dat hele debacle heeft ze opvallend veel noten op haar zang. Met een tweede zwangere erbij zou ze een stuk lager piepen denk ik, want dan kunnen ze makkelijker zonder haar.

Overigens, bijna elke vrouw die ik ken is enorm bang om bij het persen te gaan poepen. Vrijwel iedereen met wie ik daar over praatte voor een eerste bevalling dacht zich dood te gaan schamen. Het komt in OUD ook geregeld langs. Je kunt je dan echt nog niet voorstellen dat dat als het eenmaal zover is, je geen ene moer kan schelen.
Digger, ik denk trouwens dat de kans groot is dat ze eerder te vroeg dan te laat bevalt vanwege dat roken. Maar ach en wee wat zal inderdaad het een drama worden als ze toch overtijd loopt. Dat wil ik geloof ik niet meemaken...
Is ook zo, maar niet al die vrouwen zullen dodelijk serieus zeggen dan dat ze een week ervoor dus zo min mogelijk gaan eten, om zo weinig mogelijk te poepen te hebben.

Die gêne is heel normaal, het voornemen om die gêne voor te zijn, en dan dus de manier waarop is idioot.
En ik zie het haar nog doen, ook, hoor
pi_30547552
Wat ik eigenlijk raar vind, is dat je tegenwoordig over een vergunning voor moet hebben of een diploma of certificaat, maar elke malloot mag zo maar kinderen op de wereld zetten..........
  dinsdag 13 september 2005 @ 19:42:14 #238
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_30549634
Sinds BB5 is begonnen had ik geen internet... tot nu!

En er is één ding dat ik vreselijk graag kwijt wil:

TANJA!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  † In Memoriam † dinsdag 13 september 2005 @ 19:46:55 #239
43556 miss_dynastie
pi_30549808
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 18:20 schreef phileine het volgende:
Ik vind haar ook verwend Sarah, vandaar mijn suggestie om nog een zwangere erin te stoppen.
Of een spin off, met alleen maar zwangeren. Of zou daar té veel geklaagd worden
pi_30550664
Ze is NIET zo bezig met haar buik, zegt ze......Hartverscheurend. Ik heb mijn hand op mijn buik en voel zachte schopjes onder mijn vingers, hoe kun je zo KOUD zijn??

Schrijnend.....
pi_30550768
Lijkt me toch wel nodig dat BB die psycholoog eens wat vaker inzet. Dit gaat toch helemaal niet goed?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Donald Duck held dinsdag 13 september 2005 @ 20:23:47 #242
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_30550977
Tanja is echt verschrikkelijk. Ze is qua intelligentie duidelijk van laag niveau en erg labiel. Ze kan niet overweg met emoties van haarzelf en anderen, en kan die ook niet herkennen. Ze is veel te veel in zichzelf gekeerd en toont geen enkele interesse in andere mensen. En ze beseft niet wat een prachtig geschenk het is om zwanger te zijn en lijkt totaal niet in het kind geinteresseerd te zijn, helemaal niet sinds ze weet dat het een meisje zal worden.
De BB-psychologen hadden dit moeten zien aankomen bij de screening. Of misschien hebben ze juist wel expres zo iemand uitgekozen, wie weet.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 13 september 2005 @ 20:29:53 #243
6941 APK
Factual, I think.
pi_30551173
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 20:23 schreef __Saviour__ het volgende:

Of misschien hebben ze juist wel expres zo iemand uitgekozen, wie weet.
Dat begin ik nu langzaamaan te geloven.
Iedereen ergert zich de tering en het gaat waarschijnlijk escaleren.
Leuke tv.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 13 september 2005 @ 20:30:25 #244
22605 Tragedy
When the feelin's gone
pi_30551191
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 20:14 schreef Sarah-Jezebel het volgende:
Ze is NIET zo bezig met haar buik, zegt ze......Hartverscheurend. Ik heb mijn hand op mijn buik en voel zachte schopjes onder mijn vingers, hoe kun je zo KOUD zijn??
Tanja is misschien een beetje doorgeschoten, maar jij bent weer een heel erge softie sinds je zwanger bent. Dat heft elkaar dus weer op op de kosmische balans.
pi_30552167
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 16:52 schreef DIGGER het volgende:

[..]

True....
Maar nou kan je daar uberhaupt weinig ergens van zeggen of je krijgt heel de winkelwagentjesbrigade over je heen.

Maar ik denk eerlijk gezegd ook dat Hummie bewust zo'n rokende Tanja erin heeft gezet. Een beetje leuke, gezellige, normale zwangere vrouw zou nooit zo goed zijn voor de kijkcijfers. Nou twijfel ik er ook aan of die inderdaad wel dat huis in zou willen, maar goed...
  dinsdag 13 september 2005 @ 21:08:05 #246
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_30552454
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 20:29 schreef APK het volgende:
Leuke tv.
Het ligt nogal voor de hand dat men de groep zo samenstelt dat er wat te beleven valt. Als ze gekozen hadden voor een groep sociale 'dieren' dan was er niet veel meer aan dan de belevenis bij een bezoek aan de apen in de dierentuin. En het wordt nog eens extra benadrukt door bepaalde bewoners tegen de anderen op te zetten. Lullig voor de bewoners, maar leuk vermaak voor de kijker.
  dinsdag 13 september 2005 @ 21:10:54 #247
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_30552551
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 21:00 schreef Igraine het volgende:
Maar ik denk eerlijk gezegd ook dat Hummie bewust zo'n rokende Tanja erin heeft gezet. Een beetje leuke, gezellige, normale zwangere vrouw zou nooit zo goed zijn voor de kijkcijfers. Nou twijfel ik er ook aan of die inderdaad wel dat huis in zou willen, maar goed...
Ik vraag me af of een 'normale' zwangere vrouw zich leent voor zo'n programma. Het lijkt me dat het kind toch een belangrijkere plaats in neemt dan een show waarmee je een paar centen kunt verdienen.
  dinsdag 13 september 2005 @ 21:16:51 #248
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30552746
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 21:10 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Ik vraag me af of een 'normale' zwangere vrouw zich leent voor zo'n programma. Het lijkt me dat het kind toch een belangrijkere plaats in neemt dan een show waarmee je een paar centen kunt verdienen.
Helemaal mee eens. In OUD werd tijdens de oproep geopperd dat het een vrouw zou worden zonder man en zonder familie. Nou euh ik heb een kind gekregen, zonder man en ik heb geen contact met mijn familie en wat geld had ik ook wel kunnen gebruiken. Maar ik denk dat ik toch wel driehonderdtachtig klappen met de molenwiek had moeten krijgen voordat ik aan zoiets mee zou doen!

Ik vind het echt rot om te zien. Tuurlijk is het een zeikwijf dat zich aanstelt maar ik vind dit echt naar omdat ik het gevaarlijk vind. Er zou toch wat gebeuren omdat die miep doorslaat
  Moderator dinsdag 13 september 2005 @ 21:21:54 #249
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_30552957
Tanja moet er echt heel snel uit, wordt zo moe van dat mens... Met dat sjagrijnige smoel de hele dag!

En een moeder die haar dochter Savannah wil noemen naar dat vermoordde meisje Zegt genoeg...
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_30553009
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 21:10 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Ja, dat zeg ik.

Daarom was het onvermijdelijk dat 't een 'Tanja' zou worden die het huis in ging. Wat kan je anders verwachten?
  dinsdag 13 september 2005 @ 21:27:47 #251
521 ruby
Hell yeah!
pi_30553185
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 20:29 schreef APK het volgende:

[..]

Leuke tv.
Dat is ook wel weer waar ja.

Ergenis-TV, heerlijk.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_30553430
Eigenlijk vind ik ook dat Tanja een mooi en belangrijk moment in het zwanger zijn mist. Lekker kneuteren in het kamertje, zwangerschapsverlof , de laatste spulletjes kopen, je een slag in de rondte lezen over bevallen enzo, gewoon het heerlijke nestelgevoel. Toeleven naar je kleintje Die meid straalt zo'n eenzaamheid uit dat ik het gewoon met haar te doen heb.
  dinsdag 13 september 2005 @ 21:36:56 #253
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30553520
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 21:34 schreef danosa het volgende:
Eigenlijk vind ik ook dat Tanja een mooi en belangrijk moment in het zwanger zijn mist.
Ik denk dat als ze thuis was geweest dat ze daar ook helemaal niet mee bezig zou zijn.
pi_30553573
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 20:30 schreef Tragedy het volgende:

[..]

Tanja is misschien een beetje doorgeschoten, maar jij bent weer een heel erge softie sinds je zwanger bent. Dat heft elkaar dus weer op op de kosmische balans.
Ken je me ook NIET-ZWANGER dan?

Enne...beter een softie dan een harteloos ijskonijn, ik zou wel weten wie ik liever als moeder had!
  dinsdag 13 september 2005 @ 22:47:56 #255
129907 mamapan
pi_30556335
we maken ons allemaal veel te druk over het ijskonijn. Zwangere vrouwen die roken, krijgen vaker een vroeggeboorte. We hoeven dus niet nog 6 weken te wachten. Ik schat zo in dat ze over 1 tot 2 wken zal bevallen en dan nog 8 dagen naar haar zoon (?) kijken en dan>>>>>> EXIT Tanja
  dinsdag 13 september 2005 @ 23:31:38 #256
56819 Kimske
Juf in wording
pi_30558068
ff gekopierd uit commentaar topic:

Dit is wel een goede actie. Vind ik, ik krijg steeds meer medelijden met 'r. Blijkbaar heeft ze heel wat meegemaakt. Dat ze niet met r benen wijd wilt bijvoorbeeld, misschien heeft ze wel heel wat meegemaakt...

Tanja heeft gewoon veel gemist, en is niet een van de snuggersten lijkt me....

Ik heb echt medelijden met 'r, ze bedoelt t echt wel goed...
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
  dinsdag 13 september 2005 @ 23:35:48 #257
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_30558197
edit verkeerde topic
pi_30558216
Eng hoe weinig egocentrisch die Tanja is, zeg. .
I´m back.
  dinsdag 13 september 2005 @ 23:37:04 #259
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_30558240

pi_30558528
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 23:36 schreef Ryan3 het volgende:
Verveel je je, Ryan?
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_30559221
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 23:43 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Verveel je je, Ryan?
Nee, hoezo???
I´m back.
pi_30559243
Nevermind.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_30559262
quote:
Op woensdag 14 september 2005 00:03 schreef CartWOman het volgende:
Nevermind.
Okee, maar just for the record, viel jou dat nou ook niet op?
I´m back.
  woensdag 14 september 2005 @ 00:04:34 #264
242 Pinball
Electric Monk
pi_30559271
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 23:31 schreef Kimske het volgende:
Dat ze niet met r benen wijd wilt bijvoorbeeld, misschien heeft ze wel heel wat meegemaakt...
Is niet juist het feit dat ze wel met de benen wijd ging de oorzaak van 1 van haar problemen?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  woensdag 14 september 2005 @ 00:08:36 #265
242 Pinball
Electric Monk
pi_30559410
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 23:36 schreef Ryan3 het volgende:
Inderdaad
Volgens mij heeft ze vandaag 1 peuk overgeslagen en er maar 19 gerookt omdat ze 1 hele seconde aan haar kind dacht in plaats van haarzelf.

Goed opgemerkt
pi_30559440
quote:
Op woensdag 14 september 2005 00:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Okee, maar just for the record, viel jou dat nou ook niet op?
Mijn mening staat al in dat andere topic.
pi_30559552
quote:
Op woensdag 14 september 2005 00:09 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Mijn mening staat al in dat andere topic.
Ja, en die bleek ongegrond idd. Via de empirie hè.
I´m back.
  woensdag 14 september 2005 @ 00:15:35 #268
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_30559608
Giant Ryan! Ryan de Reus! Ryande il Grande!
...dass wir fliegen.
pi_30559623
quote:
Op woensdag 14 september 2005 00:08 schreef Pinball het volgende:

[..]

Inderdaad
Volgens mij heeft ze vandaag 1 peuk overgeslagen en er maar 19 gerookt omdat ze 1 hele seconde aan haar kind dacht in plaats van haarzelf.

Goed opgemerkt
Ach misschien wil ik de eerste zwangere vrouw die rookt nog mee maken die durft toe te geven dat zij zich ook niet heeft bezondigd tijdens de zwangerschap. Vandaar is het voorstel ook goed om er een opdracht van te maken: iedereen stoppen met roken tot na de bevalling, prijs 100.000 Euro op de prijzenpot.
I´m back.
pi_30559686
quote:
Op woensdag 14 september 2005 00:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, en die bleek ongegrond idd. Via de empirie hè.
Ok.
pi_30559697
Wat heeft Rikkert??
pi_30559701
quote:
Op woensdag 14 september 2005 00:19 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Ok.
En dus terug naar mijn vraag. .
I´m back.
pi_30559717
quote:
Op woensdag 14 september 2005 00:19 schreef Djoj het volgende:
Wat heeft Rikkert??
gevoel voor humor, vind ik. Rimmende Roeland bijv.
I´m back.
pi_30559721
Hij kan niet meer overeind komen ofzo...en niemand heeft het in de gaten...
pi_30559789
quote:
Op woensdag 14 september 2005 00:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En dus terug naar mijn vraag. .
Ik hoop oprecht dat je een antwoord krijgt, van wie dan ook.
Dus niet de mijne, de ongegronde.
  woensdag 14 september 2005 @ 00:27:13 #276
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_30559875
Toppunt van verveling: Kijken hoe anderen hun verveling exhibitioneren.
...dass wir fliegen.
  woensdag 14 september 2005 @ 00:36:58 #277
130133 BB67
BB stands for Big Brother
pi_30560115
ik zag Tanja zojuist weer eens met een sigaret in haar leeg hoofdje zitten
Essential in Life (1) Elvis Presley (2) Ajax & Voetbal (3) PSP3 (4) Internetten
  woensdag 14 september 2005 @ 00:49:08 #278
89063 sirrom
ThisIzTheNewMe
pi_30560374
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 02:39 schreef Luitenant_Lepra het volgende:
Als dat kind geen aangeboren defect heeft dan vreet ik mijn sokken op.
De samenleving is dus weer - de klos - door alle Tanja's in deze wereld....

Hersenloze kutjes die zich op jonge leeftijd vol laten spuiten zonder de gevolgen te overdenken van hun uitzichtloze toekomst. Het zijn de Tanja's waar de overheid (huur)subsidies & toeslagen tot in het oneindige in pompt in een troosteloze poging van dit soort jonge - ik zal EN moet moeder worden - jonge vrouwen nog iets te redden.

Waarvan akte
  woensdag 14 september 2005 @ 01:21:10 #279
130133 BB67
BB stands for Big Brother
pi_30560982
tijd 1.19 - Tanja vind haar zelf ook een zeikwijf, dus alle twijfels zijn nu weg ;-)
Essential in Life (1) Elvis Presley (2) Ajax & Voetbal (3) PSP3 (4) Internetten
pi_30565658
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 10:32 schreef Tinkerbell het volgende:

[...]
Dat ze een project binnen een project is, staat buiten kijf. Maar dat neemt niet weg dat ze best kan interacteren met de groep. Ze is zwanger en verdrietig, maar niet invalide. Aan iemand vragen 'hoe gaat het' kost een mens niks, evenals een keer een kop koffie schenken of iemand anders eens laten praten.
[...]
Goede interessante post, maar wat ik niet 'snap' in je stelling: 'waarom zou Tanja opeens aan haar medebewoners moet gaan vragen hoe het met hen gaat?'

Omdat Tanje er zelf gelukkiger van zou worden? Omdat het beter is voor het 'groepsgevoel'....?
Of is het eigenlijk enkel omdat Tanja's houding juist de kijkers enorm stoort ...

Zonder Tanja zou dat BB-huis vast een vredige 'sociale Idylle' zijn, zo'n leuke knuffelgroep ...
Enkel Tanje is dat dikke kreng dat in een hoekje zit te miezen, en het hele 'spel' doorbreekt ....
Tanja speelt niet mee, en dat ergert de kijkers, Tanja doet geen moeite bij kijkers in de smaak te vallen, bij haar groepgenoten zich 'in te likken' ... het is een 100% kreng, asociaal en dik, die niet meespeelt in het BB-spel...

maar om eerlijk te zijn, dat is nu net het fantastische aan De Buik, en misschien ook wel de enige 'eerlijke' bewoner, die zichzelf niet poogt positiever voor te doen, die niet aan het handje van Hummie en BB meewaggelt en hoopt zolang mogelijk in het huis te blijven ...

Tanja weet bij voorbaat dat ze 'voor spek en bonen' meespeelt, net zo keihard als ze er nu niet 'uitgestemt _kan_ worden (althans BB zal alles doen om dat tegen te gaan, desnoods fraude of pure manipulatie)... zodra die vleesklomp uit dr buik floept, moet ze onmiddelijk gaan (omdat BB die baby niet mag blijven filmen) ...
Voor haar heeft dat hele spel geen enkele waarde, sowieso, ze doet het overduidelijk voor het geld, en het geld alleen, normaal worden zulke mensen er in de voorselectie makkelijk uitgevist, maar bij haar speelde kennelijk wat anders, een zwangere vrouw moest er in, en daaropm koos men waarschijnlijk voor iemand die anders nooit gekozen was op haar karakter en persoonlijke kenmerken.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 14 september 2005 @ 10:59:53 #281
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_30566280
Pff, ik denk dat je Tanja iets te veel credit geeft voor haar gedrag...
"inlikken" en "spel doorbreken" vind ik echt een tragisch hooge "kijk tanja eens stoer doen" gehalte hebben.
Die doos weet gewoon niet beter, daarom is het ook zo triest dat ze gebleven is...
De sfeer die slaat toch wel om in het huis, daar zorgt de spanning van het nomineren + het 24 uur per dag op elkaars lip zitten wel voor... En dan heb ik het nog niet eens over de botsing tussen de karakters die ongetwijfeld zal gaan plaats vinden... Rob vs de rest bv met zn vadergedrag van afgelopen week (tanja die weg zou gaan + ruzie om de boodschappen om maar wat te noemen)

Nee, daar hebben we "us tanja" niet voor nodig... dat gebeurt helemaal vanzelf...
Dus opzouten met die griet... laat er ergens anders zwanger zijn en de hele dag lopen zeuren
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_30566628
is die confrontatie er nou nog gekomen, wat de andere bewoners van plan waren?
mooi he, alles
pi_30566835
quote:
Op woensdag 14 september 2005 11:13 schreef phileine het volgende:
volgens mij niet, ze zijn veel te schijterig

stelletje lafbekken die bewoners zeg
pi_30566867
quote:
Op woensdag 14 september 2005 10:59 schreef Jumparound het volgende:
Pff, ik denk dat je Tanja iets te veel credit geeft voor haar gedrag...
integendeel, ik ben ook absoluut van emning dat het niet Tanja's verdienste is dat ze zwanger geschopt is en nu lekker mag liggen walvissen op de bank in het BB-huis ...

ze heeft inderdaad nog minder kwaliteiten of toegevoegde waarde dan de andere inwoners en ik vraag me inderdaad af wat de adverteerders er wel niet van denken, ze staat ook overduidelijk af van dat hele beeld van de BB-doelgroep, van jonge, prettige sociale en intelligente mensen ...
tanja is een beetje SBS6-Hart-van-Nederland-doelgroep, een 'tokkie'.

Enkel snap ik niet waarom dan zoveel mensen gelijk gaan schreeuwen erom 'dat ze uit het huis moet' of dat ze zich aan de groep moet aanpassen, moet gaan socialiseren .... wees dan eerlijk en erken dat dat enkel een kijkers-belang is, de bewoners van het BB-huis zijn in die zin een soort van marionetten-poppen, niet alleen van Hummie, maar iedere kijker wil net zozeer die 'puppetmaster' spelen, en voor hen bepalen hoe die zich te gedragen heeft.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 14 september 2005 @ 11:33:41 #285
215 misterDre
Paint it black!
pi_30567157
quote:
Op woensdag 14 september 2005 11:13 schreef phileine het volgende:
Nee het is er niet van gekomen. Menno heeft nog wel een gesprek met haar gehad maar heeft haar niet het vuur aan de schenen gelegd, daar is hij te schijterig voor. Later op de avond is als opdracht voor Tanja een vragenkwisje gehouden door BB waarbij cadeau's verdient konden worden. Na afloop hebben ze nog toch nog muziek gehad die Tanja in eerste instanttie als prijs had afgewezen. Iedereen weer blij dus. Al met al een tenenkrommende vertoning waarbij het er weer dik bovenop lag dat BB Tanja wil behouden.

De kou is dus weer even iuit de lucht.
pi_30567225
quote:
Op woensdag 14 september 2005 00:36 schreef BB67 het volgende:
ik zag Tanja zojuist weer eens met een sigaret in haar leeg hoofdje zitten
Ik zou wel eens willen weten wat ze zou doen als BB haar een dilemma geeft net zoals Lieske,5000 euro maar dan tot de bevalling niet roken en anders een week noodrantsoen voor de groep.
Ze vond het zo´n schande dat Lieske die 5000 wel nam en niet aan de groep dacht ik zou echt wel eens willen zien of ze dan wel stopte met roken .
  woensdag 14 september 2005 @ 12:01:45 #287
89063 sirrom
ThisIzTheNewMe
pi_30567821
Bij het samenstellen van de Big Brother Bewonersgroep zijn ongetwijfeld vooraf alle poppetjes met de gewenste karaktereigenschappen op papier beschreven.

Ik vraag me af wat onder 'het zwangere poppetje' stond qua verplichte persoonlijkheid. a-sociaal ? Egocentrisch? Lui? Doof? Laag IQ?
pi_30568244
quote:
Op woensdag 14 september 2005 12:01 schreef sirrom het volgende:
Ik vraag me af wat onder 'het zwangere poppetje' stond qua verplichte persoonlijkheid. a-sociaal ? Egocentrisch? Lui? Doof? Laag IQ?
Ik denk dat BB geen keus had qua 'zwanger' poppetje, er zal enkel 'zwanger', 'dikke buik' gestaan hebben, verder niks: daar voldoet ze ook aan.

Waarschnl. was er maar één kandidaat, of nog erger, dat van de zwangere potentieeltjes, Tanje sowieso de méést geschikte was ... mijn god, wat zullen evt. andere zwangeren dan voor een gigantische mormels of psychowrakken geweest zijn
pi_30568316
quote:
Op woensdag 14 september 2005 11:22 schreef RM-rf het volgende:

[..]

tanja is een beetje SBS6-Hart-van-Nederland-doelgroep, een 'tokkie'.
Da's knap als je zonder beelden gezien te hebben tot die conclusie komt. Ja gaat alleen af van de commentaren hier blijkbaar??? Mijn inschatting is dat ze normaal gesproken, zonder zwangerschap, precies past bij de rest...
I´m back.
pi_30568734
quote:
Op woensdag 14 september 2005 12:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Da's knap als je zonder beelden gezien te hebben tot die conclusie komt. Ja gaat alleen af van de commentaren hier blijkbaar??? Mijn inschatting is dat ze normaal gesproken, zonder zwangerschap, precies past bij de rest...
och 'tokkie' is inderdaad overdreven, zie het als een Hyperbool (net zoals jij wel eens van andere gebruikers beweert hebt dat ze extremistische ideeen aanhangen of revisionisten zouden zijn).... waarschijnlijk is ze zeker niet zozeer asociaal ... maar ik denk zeker wel dat ze nooit, absoluut nooit zou zijn geselecteerd als ze niet toevallig zwanger was:

BB selecteert bewust jongere mensen die toch een zeker 'spannend' leven hebben, ondernemende personages, en niet zo opzichtig falen ... als het dan iemand zou zijn met schulden, dan eerder omdat dat zou komen omdat zijn/haar opgezette bedrijfje failliet gegaan is ... dat is bij Tanja niet het geval.
pi_30569141
quote:
Op woensdag 14 september 2005 12:37 schreef RM-rf het volgende:

[..]

och 'tokkie' is inderdaad overdreven, zie het als een Hyperbool (net zoals jij wel eens van andere gebruikers beweert hebt dat ze extremistische ideeen aanhangen of revisionisten zouden zijn).... waarschijnlijk is ze zeker niet zozeer asociaal ... maar ik denk zeker wel dat ze nooit, absoluut nooit zou zijn geselecteerd als ze niet toevallig zwanger was:
Anders ga je op zekere site toch even verfiëren of mijn beweringen over díe tokkies op waarheid berusten joh, alvorens je je intellectuele integriteit zo eenvoudig opgeeft over iemand als Tanja.
quote:
BB selecteert bewust jongere mensen die toch een zeker 'spannend' leven hebben, ondernemende personages, en niet zo opzichtig falen ... als het dan iemand zou zijn met schulden, dan eerder omdat dat zou komen omdat zijn/haar opgezette bedrijfje failliet gegaan is ... dat is bij Tanja niet het geval.
In haar cv staat, even uit mijn hoofd, dat ze Havo en daarna in 1 jaar Meao heeft afgerond, niet onverdienstelijk zou ik zeggen, gemiddelde Nederlander zoals de rest. Als de rest hiervan enorm zou afwijken heb je misschien een punt.
I´m back.
pi_30573351
Die zacht gekookte snot-eitjes die Tanja eet lijken me ook heeeeeeeeerlijk….

woensdag 14 september 2005 @ 15:32:20 #293
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_30573688
Wat leren aanstaande moeders van deze BB ? :

Je karakter en uitstraling naar anderen, onder andere je zelfmedelijden en beklag, kunnen er voor zorgen dat je jezelf isoleert van andere mensen, ook al zijn die mensen leuk, aardig en geïntresseerd in jouw wel en wee.........
Je kunt net als Tanja de hele dag er alles aan doen om ongeliefd te worden, door je af te zetten tegen alles en iedereen,en ook alles aangrijpen om iets of iemand de schuld van jouw toestand te geven, en voor de rest jezelf zo afstandelijk mogelijk gedragen, zodat je helemaal alleen komt te staan en iedereen het op een gegeven moment het met je gehad heeft.......
De depresiviteit straalt er van af, terwijl je toch mag verwachten dat je een beetje blij bent met je aanstaande kindje, echter dat betwijfelen veel mensen, en maakt je nog minder populair...... Dat stoot mensen af en maakt ze kwaad. Je vriend/ aanstaande vader vraagt je te stoppen met roken, je hebt daar schijt aan en rookt vanaf de eerste dag niet die drie sigaretten, maar rookt gewoon stug door, je kunt haar niet zien of ze zit met een peuk in haar muil, het lijkt wel of ze wraak neemt op de vader.......
BB was 10x leuker geweest als er een leuke,vrolijke, gezonde, niet rokende getrouwde moeder in had gezeten, met als grootste wens een liefdesbaby op de wereld te zetten, om de liefde tussen haar en haar wettige man ( NEDERLANDSE ,liefst) te bezegelen........

Het beste wat BB kan doen, ook het spraakmakendste, is om Tanja eruit te gooien , omdat het niet geaccepteerd wordt door de kijkers, zo'n sloerie die een kind naar de klote helpt, onder onze ogen!

En over dat het een meisje wordt, tja dat zal wel, maar de kans is groot dat het een Lesbische troela wordt dat kind, dat is uit onderzoeken gebleken:

http://www.gay.nl/artikel.html?artikelid=451
  woensdag 14 september 2005 @ 15:46:36 #294
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_30574119
Waar is die bolle trouwens, ik zie haar al de hele dag niet.
pi_30574621
quote:
Op woensdag 14 september 2005 15:32 schreef Gigageil het volgende:

BB was 10x leuker geweest als er een leuke,vrolijke, gezonde, niet rokende getrouwde moeder in had gezeten, met als grootste wens een liefdesbaby op de wereld te zetten, om de liefde tussen haar en haar wettige man ( NEDERLANDSE ,liefst) te bezegelen........
Jezus, dan kan BB net zo goed door de NCRV of EO uitgezonden worden ... we hebben het over een programma waar een mens maandenlang zich laat opsluiten voor 24 uurs camera'Äs die alles opnemen, inclusief toilet, bed en bad ... dat is per definitie enigszins ziekelijk..
Maar het punt is net dat het echte mensen zijn, geen acteurs, die je dagelijks in een soapserie kunt volgen en die gemaakt zijn om precies aan de wensen van een publiek te voldoen... bij BB zeggen geen acteurs geschreven teksten op en voldoen aan de eisen van een scriptschrijver

je laat jezelf met jouw waardeoordeel eerder kennen dan dat dit werkelijk iets over de stoomwals zegt ... je onderschrijft wel mijn eerder gepostte idee dat die Tanja-haters eens vooral naar zichzelf moeten kijken; waarom er zulke eisen aan de paffende walvis gesteld worden, als zou ze vooral aan een soort van algemene publiekelijk wil moeten voldoen ...:

dat BB-contract is eng genoeg en gaat heel ver, maar nergens staat erin dat de deelnemers hun karakter en gedrag _moeten_ aanpassen aan de wil van het publiek.., hooguit is dat onderdeel van het spel-element, maar daaraan doet Tanja bij voorbaat al niet mee.
  woensdag 14 september 2005 @ 16:05:19 #296
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30574650
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:04 schreef RM-rf het volgende:
knip
Kort en bondig is niet jouw stijl he...
pi_30574666
Nee
pi_30574815
quote:

[..]

Jezus, dan kan BB net zo goed door de NCRV of EO uitgezonden worden ... we hebben het over een programma waar een mens maandenlang zich laat opsluiten voor 24 uurs camera'Äs die alles opnemen, inclusief toilet, bed en bad ... dat is per definitie enigszins ziekelijk..
Maar het punt is net dat het echte mensen zijn, geen acteurs, die je dagelijks in een soapserie kunt volgen en die gemaakt zijn om precies aan de wensen van een publiek te voldoen... bij BB zeggen geen acteurs geschreven teksten op en voldoen aan de eisen van een scriptschrijver

je laat jezelf met jouw waardeoordeel eerder kennen dan dat dit werkelijk iets over de stoomwals zegt ... je onderschrijft wel mijn eerder gepostte idee dat die Tanja-haters eens vooral naar zichzelf moeten kijken; waarom er zulke eisen aan de paffende walvis gesteld worden, als zou ze vooral aan een soort van algemene publiekelijk wil moeten voldoen ...:

dat BB-contract is eng genoeg en gaat heel ver, maar nergens staat erin dat de deelnemers hun karakter en gedrag _moeten_ aanpassen aan de wil van het publiek.., hooguit is dat onderdeel van het spel-element, maar daaraan doet Tanja bij voorbaat al niet mee.
Zeer interessant.
Tanja is gewoon zichzelf. Veel mensen (inclusief ik) zijn het niet eens met haar levenswijze.
Maar ja, zo is het en niet anders.
  woensdag 14 september 2005 @ 16:30:38 #299
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_30575321
quote:

[..]

Ik zeg niet dat het moet, maar zeg nou zelf, dit is het uiterste, walgelijk gewoon, had een Tokkie kunnen zijn die Tanja, geef mij dan maar een wat frissere, vrolijkere, gezondere, lievere meid niet zo'n depressief figuur als haar.......

Er is altijd een middenweg, EO gaat mij ook te ver.......
Maar je weet dat je met je kop de godsganselijke dag op Internet en TV staat, dat er meiden/vrouwen naar je kijken, gedraag je dan een beetje zeg, dit is gewoon irritant, en ik hoef niet naar mezelf te kijken , ten eerste ben ik man, ten tweede zit ik thuis tussen vier (dichte) muren.....
Ze hoeft zich niet in bochten te wringen om geliefd te worden, maar dit is contra, contra en contra alles wat het goed met je meent, je probeert te bewegen tot verstandigere keuzes.
Ik denk dat 90% van Nederland zich kapot zou schamen als je je zo profileerd, buiten dat het dom is aangezien er ook een leven is NA BigBrother, zit er toch niemand te wachten op een ongemotiveerde trien die nog alleen is in een groep met leuke, vlotte, aardige lui........en dat blijkt wel.
pi_30576481
Och, niks mis met fatsoenlijke omgangsvormen. Goedemorgen, goedemiddag, goedenavond. Wil je wat drinken? Heb je lekker geslapen?

Dat bedoel ik RM-rf.

Goedemiddag trouwens en eet smakelijk straks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')