quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:32 schreef Tinkerbell het volgende:
goed verhaal
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:21 schreef phileine het volgende:
Kunnen ze niet gewoon nog een tweede zwangere in het huis zetten,
Je hebt ook echt nog wel normale zwangeren hoor...quote:
Dat lijkt mij dus ookquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:55 schreef Luchtbel het volgende:
Ja maar dat zijn toch niet meer alleen gevoelens. Dat is toch gewoon retegevaarlijk.
maar ze gaat toch eenkeer dat huis uit, Philein, en dan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:21 schreef phileine het volgende:
Mee eens Luchtbel, ze weet duidelijk helemaal niet waar ze aan begonnen is en heeft ook geen flauw benul wat haar bij die bevalling te wachten staat (en geen enkele zin zich erin te verdiepen). Zo iemand moet je tegen zichzelf beschermen, dat vind ik zo langzamerhand ook wel.
Kunnen ze niet gewoon nog een tweede zwangere in het huis zetten, eentje die wel gewoon met alles meedoet en een beetje normaal is (jaja ik weet het contradictio in terminus) zodat Tanja wat wordt gerelativeerd?
Ach, als ik dit lees: “Tijdens de pufles van vandaag kwam Tanja met de mededeling dat ze 1 week voor de bevalling niet meer gaat eten, omdat ze bang is te moeten poepen tijdens het persen.”quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:21 schreef phileine het volgende:
Mee eens Luchtbel, ze weet duidelijk helemaal niet waar ze aan begonnen is en heeft ook geen flauw benul wat haar bij die bevalling te wachten staat (en geen enkele zin zich erin te verdiepen). Zo iemand moet je tegen zichzelf beschermen, dat vind ik zo langzamerhand ook wel.
Niet dat ze gaat winnen, maar ik heb begrepen dat de baby 8 dagen totaal in huis mag zijn, te zien dan, in beeld dus.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:16 schreef Logician het volgende:
Ik snap iets niet: de baby mag maximaal 8 dagen in het bb huis blijven, maar hoe kan ze dan nog winnen? Tenzij ze zonder baby wil blijven zitten?!
Iedereen is anders, ik heb ook nog gewoon alles gedaan wat ik normaal gesproken deed, maar als je bijv al kijkt in het zwangerschap en geboorte topic, zie je ook dat sommigen alleen maar kunnen klagen. Je hebt natuurlijk mensen die altijd, zeiken, klagen en/of aartslui zijn, of ze nou zwanger zijn of niet...quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:50 schreef Logician het volgende:
Ik snap serieus niet waarom ze zo weinig doet.. ik heb tot de laatste dag van mijn zwangerschappen 10 tot 12 km gelopen en op den duur toen dat te zwaar werd elke dag gefietst, je mag van de gynocoloog gewoon tot 35wk hardlopen als je dit wilt, ik vind het verbazingwekkend dat ze iemand die lichamelijk verder in orde is de boel zo laten manipuleren om van het rookgedrag maar niet eens te spreken ...
En toch tussen kunnen en willen zit een groot verschil de andere mensen mogen opdrachten toch ook niet weigeren als ze er gewoon geen zin in hebben terwijl ze lichamelijk prima in orde zijn?quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:21 schreef Igraine het volgende:
[..]
Iedereen is anders, ik heb ook nog gewoon alles gedaan wat ik normaal gesproken deed, maar als je bijv al kijkt in het zwangerschap en geboorte topic, zie je ook dat sommigen alleen maar kunnen klagen. Je hebt natuurlijk mensen die altijd, zeiken, klagen en/of aartslui zijn, of ze nou zwanger zijn of niet...
Tanja is gewoon een ontzettend negatief, naief en egoistisch wezentje...zwanger of niet denk ik.
Ah oké, thxquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Niet dat ze gaat winnen, maar ik heb begrepen dat de baby 8 dagen totaal in huis mag zijn, te zien dan, in beeld dus.
Dus bij elkaar opgeteld zichtbaar.
Alsof ie dat niet weet. Men heeft gewoon geen zin meer in dat zwangerschapsgedoe. Zelfs niet met een leuke zwangere.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:49 schreef Igraine het volgende:
[..]
Je hebt ook echt nog wel normale zwangeren hoor...
Het zijn er daar wel veel hoor en o wee als je er wat van zegtquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:21 schreef Igraine het volgende:
[..]
Iedereen is anders, ik heb ook nog gewoon alles gedaan wat ik normaal gesproken deed, maar als je bijv al kijkt in het zwangerschap en geboorte topic, zie je ook dat sommigen alleen maar kunnen klagen. Je hebt natuurlijk mensen die altijd, zeiken, klagen en/of aartslui zijn, of ze nou zwanger zijn of niet...
quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:52 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het zijn er daar wel veel hoor en o wee als je er wat van zegt
niet zo klagen Tanjaën, Spinquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:54 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Maar wat Tink zegt dus: ik wil niet naar de grote zwangerschapsshow kijken. Ik wil BB
Je hebt gelijk! Zou wat meer naar Tanja moeten kijken. Zo'n vrolijke en blije meid. Echt het zonnetje in huis.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:02 schreef milagro het volgende:
[..]
niet zo klagen Tanjaën, Spin
Leuk meedoen gewoon en meeleven met de laatste weken van de zwangerschap van deze bijzonder Blije Doos
die gaan echt niet in het huisquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:49 schreef Igraine het volgende:
[..]
Je hebt ook echt nog wel normale zwangeren hoor...
Is ook zo, maar niet al die vrouwen zullen dodelijk serieus zeggen dan dat ze een week ervoor dus zo min mogelijk gaan eten, om zo weinig mogelijk te poepen te hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:20 schreef phileine het volgende:
Ik vind haar ook verwend Sarah, vandaar mijn suggestie om nog een zwangere erin te stoppen. Dan kan ze niet meer leunen op haar uitzonderingspositie. Ze wil wel erg graag het prinsesje zijn, ze doet nu net of ze de enige zwangere ter wereld is. De andere kant van die opmerkingen (bijvoorbeeld over het kamertje) is dat ze inmiddels wel heel duidelijk doorheeft dat BB alles zal doen om haar erin te houden. Sinds dat hele debacle heeft ze opvallend veel noten op haar zang. Met een tweede zwangere erbij zou ze een stuk lager piepen denk ik, want dan kunnen ze makkelijker zonder haar.
Overigens, bijna elke vrouw die ik ken is enorm bang om bij het persen te gaan poepen. Vrijwel iedereen met wie ik daar over praatte voor een eerste bevalling dacht zich dood te gaan schamen. Het komt in OUD ook geregeld langs. Je kunt je dan echt nog niet voorstellen dat dat als het eenmaal zover is, je geen ene moer kan schelen.
Digger, ik denk trouwens dat de kans groot is dat ze eerder te vroeg dan te laat bevalt vanwege dat roken. Maar ach en wee wat zal inderdaad het een drama worden als ze toch overtijd loopt. Dat wil ik geloof ik niet meemaken...
Of een spin off, met alleen maar zwangeren. Of zou daar té veel geklaagd wordenquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:20 schreef phileine het volgende:
Ik vind haar ook verwend Sarah, vandaar mijn suggestie om nog een zwangere erin te stoppen.
Dat begin ik nu langzaamaan te geloven.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Of misschien hebben ze juist wel expres zo iemand uitgekozen, wie weet.
Tanja is misschien een beetje doorgeschoten, maar jij bent weer een heel erge softie sinds je zwanger bent. Dat heft elkaar dus weer op op de kosmische balans.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:14 schreef Sarah-Jezebel het volgende:
Ze is NIET zo bezig met haar buik, zegt ze......Hartverscheurend. Ik heb mijn hand op mijn buik en voel zachte schopjes onder mijn vingers, hoe kun je zo KOUD zijn??
True....quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:52 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het zijn er daar wel veel hoor en o wee als je er wat van zegt
Het ligt nogal voor de hand dat men de groep zo samenstelt dat er wat te beleven valt. Als ze gekozen hadden voor een groep sociale 'dieren' dan was er niet veel meer aan dan de belevenis bij een bezoek aan de apen in de dierentuin. En het wordt nog eens extra benadrukt door bepaalde bewoners tegen de anderen op te zetten. Lullig voor de bewoners, maar leuk vermaak voor de kijker.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:29 schreef APK het volgende:
Dat begin ik nu langzaamaan te geloven.
Iedereen ergert zich de tering en het gaat waarschijnlijk escaleren.
Leuke tv.![]()
Ik vraag me af of een 'normale' zwangere vrouw zich leent voor zo'n programma. Het lijkt me dat het kind toch een belangrijkere plaats in neemt dan een show waarmee je een paar centen kunt verdienen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:00 schreef Igraine het volgende:
Maar ik denk eerlijk gezegd ook dat Hummie bewust zo'n rokende Tanja erin heeft gezet. Een beetje leuke, gezellige, normale zwangere vrouw zou nooit zo goed zijn voor de kijkcijfers. Nou twijfel ik er ook aan of die inderdaad wel dat huis in zou willen, maar goed...
Helemaal mee eens. In OUD werd tijdens de oproep geopperd dat het een vrouw zou worden zonder man en zonder familie. Nou euh ik heb een kind gekregen, zonder man en ik heb geen contact met mijn familie en wat geld had ik ook wel kunnen gebruiken. Maar ik denk dat ik toch wel driehonderdtachtig klappen met de molenwiek had moeten krijgen voordat ik aan zoiets mee zou doen!quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:10 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Ik vraag me af of een 'normale' zwangere vrouw zich leent voor zo'n programma. Het lijkt me dat het kind toch een belangrijkere plaats in neemt dan een show waarmee je een paar centen kunt verdienen.
Ja, dat zeg ik.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:10 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Ik vraag me af of een 'normale' zwangere vrouw zich leent voor zo'n programma. Het lijkt me dat het kind toch een belangrijkere plaats in neemt dan een show waarmee je een paar centen kunt verdienen.
Dat is ook wel weer waar ja.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:29 schreef APK het volgende:
[..]
Dat begin ik nu langzaamaan te geloven.
Iedereen ergert zich de tering en het gaat waarschijnlijk escaleren.
Leuke tv.![]()
Ik denk dat als ze thuis was geweest dat ze daar ook helemaal niet mee bezig zou zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:34 schreef danosa het volgende:
Eigenlijk vind ik ook dat Tanja een mooi en belangrijk moment in het zwanger zijn mist.
Ken je me ook NIET-ZWANGER dan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:30 schreef Tragedy het volgende:
[..]
Tanja is misschien een beetje doorgeschoten, maar jij bent weer een heel erge softie sinds je zwanger bent. Dat heft elkaar dus weer op op de kosmische balans.
Verveel je je, Ryan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:36 schreef Ryan3 het volgende:
Eng hoe weinig egocentrisch die Tanja is, zeg..
Okee, maar just for the record, viel jou dat nou ook niet op?quote:Op woensdag 14 september 2005 00:03 schreef CartWOman het volgende:
Nevermind.
Is niet juist het feit dat ze wel met de benen wijd ging de oorzaak van 1 van haar problemen?quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:31 schreef Kimske het volgende:
Dat ze niet met r benen wijd wilt bijvoorbeeld, misschien heeft ze wel heel wat meegemaakt...
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:36 schreef Ryan3 het volgende:
Eng hoe weinig egocentrisch die Tanja is, zeg..
Mijn mening staat al in dat andere topic.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, maar just for the record, viel jou dat nou ook niet op?
Ja, en die bleek ongegrond idd. Via de empirie hè.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Mijn mening staat al in dat andere topic.
Ach misschien wil ik de eerste zwangere vrouw die rookt nog mee maken die durft toe te geven dat zij zich ook niet heeft bezondigd tijdens de zwangerschap. Vandaar is het voorstel ook goed om er een opdracht van te maken: iedereen stoppen met roken tot na de bevalling, prijs 100.000 Euro op de prijzenpot.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Volgens mij heeft ze vandaag 1 peuk overgeslagen en er maar 19 gerookt omdat ze 1 hele seconde aan haar kind dacht in plaats van haarzelf.
Goed opgemerkt![]()
Ok.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en die bleek ongegrond idd. Via de empirie hè.
gevoel voor humor, vind ik. Rimmende Roeland bijv.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:19 schreef Djoj het volgende:
Wat heeft Rikkert??
Ik hoop oprecht dat je een antwoord krijgt, van wie dan ook.quote:
De samenleving is dus weer - de klos - door alle Tanja's in deze wereld....quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:39 schreef Luitenant_Lepra het volgende:
Als dat kind geen aangeboren defect heeft dan vreet ik mijn sokken op.
Goede interessante post, maar wat ik niet 'snap' in je stelling: 'waarom zou Tanja opeens aan haar medebewoners moet gaan vragen hoe het met hen gaat?'quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:32 schreef Tinkerbell het volgende:
[...]
Dat ze een project binnen een project is, staat buiten kijf. Maar dat neemt niet weg dat ze best kan interacteren met de groep. Ze is zwanger en verdrietig, maar niet invalide. Aan iemand vragen 'hoe gaat het' kost een mens niks, evenals een keer een kop koffie schenken of iemand anders eens laten praten.
[...]
volgens mij niet, ze zijn veel te schijterigquote:Op woensdag 14 september 2005 11:13 schreef phileine het volgende:
is die confrontatie er nou nog gekomen, wat de andere bewoners van plan waren?
integendeel, ik ben ook absoluut van emning dat het niet Tanja's verdienste is dat ze zwanger geschopt is en nu lekker mag liggen walvissen op de bank in het BB-huis ...quote:Op woensdag 14 september 2005 10:59 schreef Jumparound het volgende:
Pff, ik denk dat je Tanja iets te veel credit geeft voor haar gedrag...
Nee het is er niet van gekomen. Menno heeft nog wel een gesprek met haar gehad maar heeft haar niet het vuur aan de schenen gelegd, daar is hij te schijterig voor. Later op de avond is als opdracht voor Tanja een vragenkwisje gehouden door BB waarbij cadeau's verdient konden worden. Na afloop hebben ze nog toch nog muziek gehad die Tanja in eerste instanttie als prijs had afgewezen. Iedereen weer blij dus. Al met al een tenenkrommende vertoning waarbij het er weer dik bovenop lag dat BB Tanja wil behouden.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:13 schreef phileine het volgende:
is die confrontatie er nou nog gekomen, wat de andere bewoners van plan waren?
Ik zou wel eens willen weten wat ze zou doen als BB haar een dilemma geeft net zoals Lieske,5000 euro maar dan tot de bevalling niet roken en anders een week noodrantsoen voor de groep.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:36 schreef BB67 het volgende:
ik zag Tanja zojuist weer eens met een sigaret in haar leeg hoofdje zitten
Ik denk dat BB geen keus had qua 'zwanger' poppetje, er zal enkel 'zwanger', 'dikke buik' gestaan hebben, verder niks: daar voldoet ze ook aan.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:01 schreef sirrom het volgende:
Ik vraag me af wat onder 'het zwangere poppetje' stond qua verplichte persoonlijkheid. a-sociaal ? Egocentrisch? Lui? Doof? Laag IQ?
Da's knap als je zonder beelden gezien te hebben tot die conclusie komt. Ja gaat alleen af van de commentaren hier blijkbaar??? Mijn inschatting is dat ze normaal gesproken, zonder zwangerschap, precies past bij de rest...quote:Op woensdag 14 september 2005 11:22 schreef RM-rf het volgende:
[..]
tanja is een beetje SBS6-Hart-van-Nederland-doelgroep, een 'tokkie'.
och 'tokkie' is inderdaad overdreven, zie het als een Hyperbool (net zoals jij wel eens van andere gebruikers beweert hebt dat ze extremistische ideeen aanhangen of revisionisten zouden zijn).... waarschijnlijk is ze zeker niet zozeer asociaal ... maar ik denk zeker wel dat ze nooit, absoluut nooit zou zijn geselecteerd als ze niet toevallig zwanger was:quote:Op woensdag 14 september 2005 12:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Da's knap als je zonder beelden gezien te hebben tot die conclusie komt. Ja gaat alleen af van de commentaren hier blijkbaar??? Mijn inschatting is dat ze normaal gesproken, zonder zwangerschap, precies past bij de rest...
Anders ga je op zekere site toch even verfiëren of mijn beweringen over díe tokkies op waarheid berusten joh, alvorens je je intellectuele integriteit zo eenvoudig opgeeft over iemand als Tanja.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:37 schreef RM-rf het volgende:
[..]
och 'tokkie' is inderdaad overdreven, zie het als een Hyperbool (net zoals jij wel eens van andere gebruikers beweert hebt dat ze extremistische ideeen aanhangen of revisionisten zouden zijn).... waarschijnlijk is ze zeker niet zozeer asociaal ... maar ik denk zeker wel dat ze nooit, absoluut nooit zou zijn geselecteerd als ze niet toevallig zwanger was:
In haar cv staat, even uit mijn hoofd, dat ze Havo en daarna in 1 jaar Meao heeft afgerond, niet onverdienstelijk zou ik zeggen, gemiddelde Nederlander zoals de rest. Als de rest hiervan enorm zou afwijken heb je misschien een punt.quote:BB selecteert bewust jongere mensen die toch een zeker 'spannend' leven hebben, ondernemende personages, en niet zo opzichtig falen ... als het dan iemand zou zijn met schulden, dan eerder omdat dat zou komen omdat zijn/haar opgezette bedrijfje failliet gegaan is ... dat is bij Tanja niet het geval.
Jezus, dan kan BB net zo goed door de NCRV of EO uitgezonden worden ... we hebben het over een programma waar een mens maandenlang zich laat opsluiten voor 24 uurs camera'Äs die alles opnemen, inclusief toilet, bed en bad ... dat is per definitie enigszins ziekelijk..quote:Op woensdag 14 september 2005 15:32 schreef Gigageil het volgende:
BB was 10x leuker geweest als er een leuke,vrolijke, gezonde, niet rokende getrouwde moeder in had gezeten, met als grootste wens een liefdesbaby op de wereld te zetten, om de liefde tussen haar en haar wettige man ( NEDERLANDSE ,liefst) te bezegelen........![]()
Kort en bondig is niet jouw stijl he...quote:Op woensdag 14 september 2005 16:04 schreef RM-rf het volgende:
knip
Zeer interessant.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:04 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Jezus, dan kan BB net zo goed door de NCRV of EO uitgezonden worden ... we hebben het over een programma waar een mens maandenlang zich laat opsluiten voor 24 uurs camera'Äs die alles opnemen, inclusief toilet, bed en bad ... dat is per definitie enigszins ziekelijk..
Maar het punt is net dat het echte mensen zijn, geen acteurs, die je dagelijks in een soapserie kunt volgen en die gemaakt zijn om precies aan de wensen van een publiek te voldoen... bij BB zeggen geen acteurs geschreven teksten op en voldoen aan de eisen van een scriptschrijver
je laat jezelf met jouw waardeoordeel eerder kennen dan dat dit werkelijk iets over de stoomwals zegt ... je onderschrijft wel mijn eerder gepostte idee dat die Tanja-haters eens vooral naar zichzelf moeten kijken; waarom er zulke eisen aan de paffende walvis gesteld worden, als zou ze vooral aan een soort van algemene publiekelijk wil moeten voldoen ...:
dat BB-contract is eng genoeg en gaat heel ver, maar nergens staat erin dat de deelnemers hun karakter en gedrag _moeten_ aanpassen aan de wil van het publiek.., hooguit is dat onderdeel van het spel-element, maar daaraan doet Tanja bij voorbaat al niet mee.
Ik zeg niet dat het moet, maar zeg nou zelf, dit is het uiterste, walgelijk gewoon, had een Tokkie kunnen zijn die Tanja, geef mij dan maar een wat frissere, vrolijkere, gezondere, lievere meid niet zo'n depressief figuur als haar.......quote:Op woensdag 14 september 2005 16:04 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Jezus, dan kan BB net zo goed door de NCRV of EO uitgezonden worden ... we hebben het over een programma waar een mens maandenlang zich laat opsluiten voor 24 uurs camera'Äs die alles opnemen, inclusief toilet, bed en bad ... dat is per definitie enigszins ziekelijk..
Maar het punt is net dat het echte mensen zijn, geen acteurs, die je dagelijks in een soapserie kunt volgen en die gemaakt zijn om precies aan de wensen van een publiek te voldoen... bij BB zeggen geen acteurs geschreven teksten op en voldoen aan de eisen van een scriptschrijver
je laat jezelf met jouw waardeoordeel eerder kennen dan dat dit werkelijk iets over de stoomwals zegt ... je onderschrijft wel mijn eerder gepostte idee dat die Tanja-haters eens vooral naar zichzelf moeten kijken; waarom er zulke eisen aan de paffende walvis gesteld worden, als zou ze vooral aan een soort van algemene publiekelijk wil moeten voldoen ...:
dat BB-contract is eng genoeg en gaat heel ver, maar nergens staat erin dat de deelnemers hun karakter en gedrag _moeten_ aanpassen aan de wil van het publiek.., hooguit is dat onderdeel van het spel-element, maar daaraan doet Tanja bij voorbaat al niet mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |