De samenleving is dus weer - de klos - door alle Tanja's in deze wereld....quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:39 schreef Luitenant_Lepra het volgende:
Als dat kind geen aangeboren defect heeft dan vreet ik mijn sokken op.
Goede interessante post, maar wat ik niet 'snap' in je stelling: 'waarom zou Tanja opeens aan haar medebewoners moet gaan vragen hoe het met hen gaat?'quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:32 schreef Tinkerbell het volgende:
[...]
Dat ze een project binnen een project is, staat buiten kijf. Maar dat neemt niet weg dat ze best kan interacteren met de groep. Ze is zwanger en verdrietig, maar niet invalide. Aan iemand vragen 'hoe gaat het' kost een mens niks, evenals een keer een kop koffie schenken of iemand anders eens laten praten.
[...]
volgens mij niet, ze zijn veel te schijterigquote:Op woensdag 14 september 2005 11:13 schreef phileine het volgende:
is die confrontatie er nou nog gekomen, wat de andere bewoners van plan waren?
integendeel, ik ben ook absoluut van emning dat het niet Tanja's verdienste is dat ze zwanger geschopt is en nu lekker mag liggen walvissen op de bank in het BB-huis ...quote:Op woensdag 14 september 2005 10:59 schreef Jumparound het volgende:
Pff, ik denk dat je Tanja iets te veel credit geeft voor haar gedrag...
Nee het is er niet van gekomen. Menno heeft nog wel een gesprek met haar gehad maar heeft haar niet het vuur aan de schenen gelegd, daar is hij te schijterig voor. Later op de avond is als opdracht voor Tanja een vragenkwisje gehouden door BB waarbij cadeau's verdient konden worden. Na afloop hebben ze nog toch nog muziek gehad die Tanja in eerste instanttie als prijs had afgewezen. Iedereen weer blij dus. Al met al een tenenkrommende vertoning waarbij het er weer dik bovenop lag dat BB Tanja wil behouden.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:13 schreef phileine het volgende:
is die confrontatie er nou nog gekomen, wat de andere bewoners van plan waren?
Ik zou wel eens willen weten wat ze zou doen als BB haar een dilemma geeft net zoals Lieske,5000 euro maar dan tot de bevalling niet roken en anders een week noodrantsoen voor de groep.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:36 schreef BB67 het volgende:
ik zag Tanja zojuist weer eens met een sigaret in haar leeg hoofdje zitten
Ik denk dat BB geen keus had qua 'zwanger' poppetje, er zal enkel 'zwanger', 'dikke buik' gestaan hebben, verder niks: daar voldoet ze ook aan.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:01 schreef sirrom het volgende:
Ik vraag me af wat onder 'het zwangere poppetje' stond qua verplichte persoonlijkheid. a-sociaal ? Egocentrisch? Lui? Doof? Laag IQ?
Da's knap als je zonder beelden gezien te hebben tot die conclusie komt. Ja gaat alleen af van de commentaren hier blijkbaar??? Mijn inschatting is dat ze normaal gesproken, zonder zwangerschap, precies past bij de rest...quote:Op woensdag 14 september 2005 11:22 schreef RM-rf het volgende:
[..]
tanja is een beetje SBS6-Hart-van-Nederland-doelgroep, een 'tokkie'.
och 'tokkie' is inderdaad overdreven, zie het als een Hyperbool (net zoals jij wel eens van andere gebruikers beweert hebt dat ze extremistische ideeen aanhangen of revisionisten zouden zijn).... waarschijnlijk is ze zeker niet zozeer asociaal ... maar ik denk zeker wel dat ze nooit, absoluut nooit zou zijn geselecteerd als ze niet toevallig zwanger was:quote:Op woensdag 14 september 2005 12:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Da's knap als je zonder beelden gezien te hebben tot die conclusie komt. Ja gaat alleen af van de commentaren hier blijkbaar??? Mijn inschatting is dat ze normaal gesproken, zonder zwangerschap, precies past bij de rest...
Anders ga je op zekere site toch even verfiëren of mijn beweringen over díe tokkies op waarheid berusten joh, alvorens je je intellectuele integriteit zo eenvoudig opgeeft over iemand als Tanja.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:37 schreef RM-rf het volgende:
[..]
och 'tokkie' is inderdaad overdreven, zie het als een Hyperbool (net zoals jij wel eens van andere gebruikers beweert hebt dat ze extremistische ideeen aanhangen of revisionisten zouden zijn).... waarschijnlijk is ze zeker niet zozeer asociaal ... maar ik denk zeker wel dat ze nooit, absoluut nooit zou zijn geselecteerd als ze niet toevallig zwanger was:
In haar cv staat, even uit mijn hoofd, dat ze Havo en daarna in 1 jaar Meao heeft afgerond, niet onverdienstelijk zou ik zeggen, gemiddelde Nederlander zoals de rest. Als de rest hiervan enorm zou afwijken heb je misschien een punt.quote:BB selecteert bewust jongere mensen die toch een zeker 'spannend' leven hebben, ondernemende personages, en niet zo opzichtig falen ... als het dan iemand zou zijn met schulden, dan eerder omdat dat zou komen omdat zijn/haar opgezette bedrijfje failliet gegaan is ... dat is bij Tanja niet het geval.
Jezus, dan kan BB net zo goed door de NCRV of EO uitgezonden worden ... we hebben het over een programma waar een mens maandenlang zich laat opsluiten voor 24 uurs camera'Äs die alles opnemen, inclusief toilet, bed en bad ... dat is per definitie enigszins ziekelijk..quote:Op woensdag 14 september 2005 15:32 schreef Gigageil het volgende:
BB was 10x leuker geweest als er een leuke,vrolijke, gezonde, niet rokende getrouwde moeder in had gezeten, met als grootste wens een liefdesbaby op de wereld te zetten, om de liefde tussen haar en haar wettige man ( NEDERLANDSE ,liefst) te bezegelen........![]()
Kort en bondig is niet jouw stijl he...quote:Op woensdag 14 september 2005 16:04 schreef RM-rf het volgende:
knip
Zeer interessant.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:04 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Jezus, dan kan BB net zo goed door de NCRV of EO uitgezonden worden ... we hebben het over een programma waar een mens maandenlang zich laat opsluiten voor 24 uurs camera'Äs die alles opnemen, inclusief toilet, bed en bad ... dat is per definitie enigszins ziekelijk..
Maar het punt is net dat het echte mensen zijn, geen acteurs, die je dagelijks in een soapserie kunt volgen en die gemaakt zijn om precies aan de wensen van een publiek te voldoen... bij BB zeggen geen acteurs geschreven teksten op en voldoen aan de eisen van een scriptschrijver
je laat jezelf met jouw waardeoordeel eerder kennen dan dat dit werkelijk iets over de stoomwals zegt ... je onderschrijft wel mijn eerder gepostte idee dat die Tanja-haters eens vooral naar zichzelf moeten kijken; waarom er zulke eisen aan de paffende walvis gesteld worden, als zou ze vooral aan een soort van algemene publiekelijk wil moeten voldoen ...:
dat BB-contract is eng genoeg en gaat heel ver, maar nergens staat erin dat de deelnemers hun karakter en gedrag _moeten_ aanpassen aan de wil van het publiek.., hooguit is dat onderdeel van het spel-element, maar daaraan doet Tanja bij voorbaat al niet mee.
Ik zeg niet dat het moet, maar zeg nou zelf, dit is het uiterste, walgelijk gewoon, had een Tokkie kunnen zijn die Tanja, geef mij dan maar een wat frissere, vrolijkere, gezondere, lievere meid niet zo'n depressief figuur als haar.......quote:Op woensdag 14 september 2005 16:04 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Jezus, dan kan BB net zo goed door de NCRV of EO uitgezonden worden ... we hebben het over een programma waar een mens maandenlang zich laat opsluiten voor 24 uurs camera'Äs die alles opnemen, inclusief toilet, bed en bad ... dat is per definitie enigszins ziekelijk..
Maar het punt is net dat het echte mensen zijn, geen acteurs, die je dagelijks in een soapserie kunt volgen en die gemaakt zijn om precies aan de wensen van een publiek te voldoen... bij BB zeggen geen acteurs geschreven teksten op en voldoen aan de eisen van een scriptschrijver
je laat jezelf met jouw waardeoordeel eerder kennen dan dat dit werkelijk iets over de stoomwals zegt ... je onderschrijft wel mijn eerder gepostte idee dat die Tanja-haters eens vooral naar zichzelf moeten kijken; waarom er zulke eisen aan de paffende walvis gesteld worden, als zou ze vooral aan een soort van algemene publiekelijk wil moeten voldoen ...:
dat BB-contract is eng genoeg en gaat heel ver, maar nergens staat erin dat de deelnemers hun karakter en gedrag _moeten_ aanpassen aan de wil van het publiek.., hooguit is dat onderdeel van het spel-element, maar daaraan doet Tanja bij voorbaat al niet mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |