Dat is ook wel weer waar ja.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:29 schreef APK het volgende:
[..]
Dat begin ik nu langzaamaan te geloven.
Iedereen ergert zich de tering en het gaat waarschijnlijk escaleren.
Leuke tv.![]()
Ik denk dat als ze thuis was geweest dat ze daar ook helemaal niet mee bezig zou zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:34 schreef danosa het volgende:
Eigenlijk vind ik ook dat Tanja een mooi en belangrijk moment in het zwanger zijn mist.
Ken je me ook NIET-ZWANGER dan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:30 schreef Tragedy het volgende:
[..]
Tanja is misschien een beetje doorgeschoten, maar jij bent weer een heel erge softie sinds je zwanger bent. Dat heft elkaar dus weer op op de kosmische balans.
Verveel je je, Ryan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:36 schreef Ryan3 het volgende:
Eng hoe weinig egocentrisch die Tanja is, zeg..
Okee, maar just for the record, viel jou dat nou ook niet op?quote:Op woensdag 14 september 2005 00:03 schreef CartWOman het volgende:
Nevermind.
Is niet juist het feit dat ze wel met de benen wijd ging de oorzaak van 1 van haar problemen?quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:31 schreef Kimske het volgende:
Dat ze niet met r benen wijd wilt bijvoorbeeld, misschien heeft ze wel heel wat meegemaakt...
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:36 schreef Ryan3 het volgende:
Eng hoe weinig egocentrisch die Tanja is, zeg..
Mijn mening staat al in dat andere topic.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, maar just for the record, viel jou dat nou ook niet op?
Ja, en die bleek ongegrond idd. Via de empirie hè.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Mijn mening staat al in dat andere topic.
Ach misschien wil ik de eerste zwangere vrouw die rookt nog mee maken die durft toe te geven dat zij zich ook niet heeft bezondigd tijdens de zwangerschap. Vandaar is het voorstel ook goed om er een opdracht van te maken: iedereen stoppen met roken tot na de bevalling, prijs 100.000 Euro op de prijzenpot.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Volgens mij heeft ze vandaag 1 peuk overgeslagen en er maar 19 gerookt omdat ze 1 hele seconde aan haar kind dacht in plaats van haarzelf.
Goed opgemerkt![]()
Ok.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en die bleek ongegrond idd. Via de empirie hè.
gevoel voor humor, vind ik. Rimmende Roeland bijv.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:19 schreef Djoj het volgende:
Wat heeft Rikkert??
Ik hoop oprecht dat je een antwoord krijgt, van wie dan ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |