Moven, bolle!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:53 schreef Jane het volgende:
Volgens Lieske staat in de regels dat als je 1x in de DBK 'vrijwillige exit' zegt, dat er dan ook geen weg meer terug is.
Vermoeden denk ikquote:Op donderdag 8 september 2005 23:05 schreef Bep het volgende:
Hoe weet Tanja dat , dat de rest van Ned het weet?
Same timequote:Op donderdag 8 september 2005 23:27 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Tanja steekt er nog maar een op.
Weer net te laatquote:Op donderdag 8 september 2005 23:27 schreef BBscanner het volgende:
Het wordt een meisje! En we noemen haar Tine geen Nico Dus!
[afbeelding]
Tja, had je maar niet je handtekening onder het contract moeten zettenquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:45 schreef Greetings het volgende:
Ik vind wel dat Tanja gelijk heeft hoor.....
Als ze zegt dat ze het niet wil weten had BB dat moeten respecteren. Ik keek er dan ook erg van op toen ik het opeens wel op TV hoorde. Ze konden weten dat Tanja er dan achter zou komen (maar hoe is ze er achter dan eigenlijk?)
Ik zie een rechtzaak aankomen
dat heeft ze nou eenmaal gedaan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:51 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Tja, had je maar niet je handtekening onder het contract moeten zetten
Weet je zeker dat dat gebeurd is dan? Hoelaat dan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:53 schreef MarcoTC het volgende:.
Ze wilde het niet weten.
BB had kunnen begrijpen dat er over het hek geroepen zou worden.
Zo, dus Dido is ranzig?quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Tanja vies en vervelend.
Oh, en als er iets ranzig is, zijn het wel rokende vrouwen. Om over rokende zwangere vrouwen dan maar niet te spreken.
Ja. Eigenlijk wel.quote:
Maakt het uit... Haar zwangerschap is toch al verpestquote:
DOE HET DAN, TRUT!quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:14 schreef BVO het volgende:
Ze gaat naar huis zegt ze.
Iemand?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:57 schreef Greetings het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat gebeurd is dan? Hoelaat dan?
Bron ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:31 schreef APK het volgende:
maar hey, we hebben het wel over een mens, toch?
Ze denkt natuurlijk ook aan het kind. Ze heeft blijkbaar hoge schulden en er is geen vader om voor inkomen te zorgen. Alle geld is dan meer dan welkomquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:35 schreef Roache_ het volgende:
Hmmm, ik neem mijn woorden terug (ze is zielig ze is zielig) ze is heels niet zo zielig... Ze blijft omdat ze die 4000 euro startgeld anders misloopt... Hahaha dom mokkel!
(Kan iemand Rob effe afschieten?)
Er zijn ook een heleboel opties nadat je te weten komt dat je zwanger bent. Alle moeders op aarde minus 1 hebben ervoor gekozen niet in het BB huis te gaan zitten. Als je in je 8e maand erachter komt dat je het qua geld niet redt dan zit er een serieus steekje bij je los, en dan ben je gebaat bij hulp, en niet gebaat bij BB.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ze denkt natuurlijk ook aan het kind. Ze heeft blijkbaar hoge schulden en er is geen vader om voor inkomen te zorgen. Alle geld is dan meer dan welkom
Toen ze het hartje lieten horen was Ingrid nog veel geemotioneerder dan Tanja en ook bij het tonen van die echo waren de anderen veel geemotioneerder ,zij zat er maar met haar hand voor haar ogen maar ze liet geen traan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:22 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik heb me potdomme gisteravond nog uren lopen opwinden. Ze heeft niet één keer gezegd: 'hoera, ik krijg een gezonde dochter'. Nee, niks dan gezeik kwam over d'r lippen.
Inderdaad. Dat is toch het allerbelangrijkste?quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:22 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik heb me potdomme gisteravond nog uren lopen opwinden. Ze heeft niet één keer gezegd: 'hoera, ik krijg een gezonde dochter'. Nee, niks dan gezeik kwam over d'r lippen.
En dan krijgt ze geen vergoeding van 4500 euro dat zal de hoofdreden wel zijn,met haar schulden van 20.000 is dat ook maar een druppel op een gloeiende plaat.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is toch het allerbelangrijkste?
En ik geloof ook nietd at ze weggaat, ze wil alleen van iedereen horen dat ze moet blijven.
Dat denk ik, ze genoot van alle aandacht. Thuis is ze alleen en verloren, dat gaat ze niet trekken, dus blijft ze. Het zal me ontzettend verbazen als ze echt ging in elk geval.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:01 schreef Ripley het volgende:
En ik geloof ook nietd at ze weggaat, ze wil alleen van iedereen horen dat ze moet blijven.
Daarom snap ik ook niet dat niemand haar heeft genomineerd. Ze trekt alle aandacht naar haar toe, alleen maar gezeur over de baby, waar al aardig wat mensen in het huis genoeg van hebben.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:07 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Dat denk ik, ze genoot van alle aandacht. Thuis is ze alleen en verloren, dat gaat ze niet trekken, dus blijft ze. Het zal me ontzettend verbazen als ze echt ging in elk geval.
Ik vind het zo jammer, al die aandacht naar Tanja, er zitten toch een hoop meer mensen in dat huis.
WTF 20.000 Euro schuld? Ik heb ff niet meegekregen waarom..?quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:04 schreef teckeltje het volgende:
[..]
En dan krijgt ze geen vergoeding van 4500 euro dat zal de hoofdreden wel zijn,met haar schulden van 20.000 is dat ook maar een druppel op een gloeiende plaat.
En met een kind zullen haar schulden alleen maar oplopen want werken doet ze niet.
Geheime opdracht voor bewoners: stem niet op tanja en strijk een extra bonus op...quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:17 schreef Wanco het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook niet dat niemand haar heeft genomineerd. Ze trekt alle aandacht naar haar toe, alleen maar gezeur over de baby, waar al aardig wat mensen in het huis genoeg van hebben.
Of zit er een addertje onder het gras dat Tanja niet genomineerd mag worden vanwege de kijkcijfers door de baby. Maar dat wij daar niet door Talpa van op de hoogte zijn gesteld.
geen idee waarom maar las het hierquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:20 schreef Manson het volgende:
[..]
WTF 20.000 Euro schuld? Ik heb ff niet meegekregen waarom..?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:19 schreef Blackadder2 het volgende:
Ik vind Tanja (o.a. omdat ze soms een sigaretje opsteekt) best te pruimen.
Sjonge jonge, dat komt uit de mond van de vrouw die Lieske nomineerde omdat ze 5000¤ aan wilde nemen.quote:Tanja meldt en passant even dat ze graag haar schulden betaald zou willen zien door Big Brother en dat ze dan wel zou willen blijven (het verdriet zit erg diep, merken jullie al!).
Roel heeft de hele nacht met haar gepraat om dit aan haar verstand te brengen, dus het is echt wel geprobeerd.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:04 schreef kassenbouwer het volgende:
Maar toch vind ik het vreemd dat er nu niemand is die gewoon een heel boos op haar wordt en uitlegt dat het krijgen van haar kind veel belangrijker is dan de verrassing welk geslacht haar kind heeft. Ze zegt dat ze nu totaal geen zin meer heeft in de zwangerschap. Kom op zeg, je bent toch zeker niet zwanger voor de kick van de verrassing. En zeker nu ze zegt dat ze thuis geen geld heeft om eten te kopen. Wat een simpel mens is dit zeg. Van mij mag ze zo snel mogelijk naar huis!
Belachelijk inderdaad! Dat mens is erg tegenstrijdig metzichzelf.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:37 schreef APK het volgende:
Van het weblog:
[..]
Sjonge jonge, dat komt uit de mond van de vrouw die Lieske nomineerde omdat ze 5000¤ aan wilde nemen.![]()
Ja precies.. vanacht werd ook duidelijk dat ze het geld toch wel erg interessant vind..quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:37 schreef APK het volgende:
Van het weblog:
[..]
Sjonge jonge, dat komt uit de mond van de vrouw die Lieske nomineerde omdat ze 5000¤ aan wilde nemen.![]()
BB, geef haar die 20.000¤ en laat het later op slinkse wijze aan de medebewoners weten aub.![]()
jep. zo is het wel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hoe komt dat ?? omdat het ff niet loopt zoals mevr. wil schijnbaar.
Ja, dat vind ik nog wel het toppunt! BB doet erg veel voor haar enquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:41 schreef Flexer het volgende:
Tuurlijk loopt Tanja te blaten dat ze naar huis wil. Zo kan ze BB onder druk zetten. Ze heeft gisteren toch ook al een kadootje gekregen door naar huis te mogen bellen en die nieuwe matras niet te vergeten.
Vreselijk mens vind ik haar![]()
Dat vond ik ook, dat ze niet huilde betekent toch niet dat het haar niks doet? Je zag toch blijdschap op haar gezicht hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:19 schreef Blackadder2 het volgende:
... En dat Tanja minder geëmotioneerd zou zijn dan Ingrid bij het horen van de hartslagen van het kindje: ja zo kan ik het ook bedenken hè?! Als je zo'n hekel aan iemand hebt, dan zie je wat je wilt zien. Ik vond dat Tanja daar 'normaal' op reageerde. Ze is wat introverter dan bijv. Linda of Naahtallie.
Ze was toch een half uur geleden gestopt met roken?quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
13:47 uur: Tanja: mag ik er nog eentje van je draaien? (een shaggie dus)
Ze zei wel zoietsquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ze was toch een half uur geleden gestopt met roken?![]()
Daarom ben ik ook zo bang dat haar besluit om te gaan evenmin vaststaat.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ze was toch een half uur geleden gestopt met roken?![]()
Voor 1 nulletje minder doet Tanja het ook wel hoor. En dat is voor Talpa een schijntje.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben ook benieuwd of ze gaat. En zo niet, of ze echt gaan betalen, 100000 lijkt me rijkelijk veel om iemand de hele dag op de bank kunnen zien liggen roken
Ja, en de manier waarop Tanja zegt weg te gaan, en BB zoveel mogelijk op de knie-en probeert te laten smeken om te blijven, is een manier of poging om dat om te keren....quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:14 schreef phileine het volgende:
De manier waarop het nu gebeurde is een statement van BB "jij hebt niets te vertellen, jij doet er niets toe, wij doen wat wij willen. Zonder overleg".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |