Phileine in de streamverslagen van gisteravond:
quote:
Chantal: hoe heb je dat aan je moeder verteld? Dat je zwanger was van iemand die je nauwelijks kende.
Tanja: nou we hadden het er wel over gehad. Ik wilde heel graag zwanger worden. Ergens in april begon dat al. Zodra de pil uit het ziekenfonds ging ben ik gestopt. Een condoom heb ik ook niet meer gebruikt. Ik was toen te kakken gezet door een kerel, toen zei ik: geen man meer, maar ik wil wel een kind. Toen was ik iemand anders tegengekomen en die wou wel zaaddonor zijn dus toen hield ik mijn eisprong bij. Toen werd ik toch verliefd op Shurendy en een week van te voren hebben we onveilig gevreeën en daar ben ik toen zwanger van geworden.
Chantal: dus bewust onbewust?
Tanja: ja ik heb wel gezegd dat het mis kon gaan, maar het was een week voor mijn eisprong dus het zou eigenlijk niet kunnen. [het wordt dus een meisje volgens de bakerpraatjes -Phil]
Tanja vertelt dat haar moeder helemaal achter haar staat. Die had het misschien ook hetzelfde gedaan als ze haar vader niet was tegengekomen.
Tanja: ik belde haar op en zei mam je raadt het nooit en toen zei ze jawel hoor, je bent zwanger.
Stoppen met de pil omdat hij uit het ziekenfonds ging. Zo duur is die pil toch niet.
Muts.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*